mielikuvasi edellisestä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää on kyllä paras ketju pitkään aikaan (vaikka sen itse aloitinkin)!!!tulee hyvä mieli joka kerta, kun tätä lukee ja sehän riittää.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

DonHessu kirjoitti: Loka. Mitä tästä voisi sanoa?=D Nero!
Kiitos vaan, mutta en sentään ole. =)
Kalessin kirjoitti: groot; hehe...hengailee lokan kanssa Mr. Green

loka; filosofi, joka pitää omien puolta silloin, kun tarvitsee.
Heh, no ei ihan näin. Mä olen täällä ja groot on siellä. Hieno älykäs mies, ei siinä mitään.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niinniin, mutta hengailette täällä :wink: eihän sillä ole mitn väliä onko se siellä ja sä täällä, kun todellisuushan on tässä.

ja hessu *pus* vähän tuli hyvä mieli!!!! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Oujjee..... yhdyn avaajan kantaan ketjun upeudesta! Ja kiitän ja niiaan saamastani vastaanotosta täällä :oops: :D
Erityiskiitos kalessinille ..... tiedät kyllä, mistä :wink:

Ja ketjun aiheeseen palatakseni:
Merzin tekstejä olen nähnyt aika vähän, mutta ne vähät on ihan asiaa ja avatar on upea.... Eikus ulvomaan kuuta vaan kaikki 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*vähän vino virnistys* ja nyt kun lohikäärmekin palasi kuvioihin niin on hyvä lämmitellä omissa liekeissä :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Joopajoo, mutta tämä tyttö lähtee nyt ukkokullan viereen lämmittelemään... sweet dreams, everyone 8)
-toivottavasti näen lohikäärmeunia-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*lehahtaa siivilleen* pakko se on munkin lähteä nukkumaan, ei jaksa muuten lennellä todellisuuden ja virtuaalisen maailman väliä :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Minusta ei kukkaan tykkää...Vaikka olen tällä palstalla ollunna jo aika alusta asti..Nyyh :oops:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Minä tykkään! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^^TT on kertakaikkiaan ihana!Kuva

ja villivadelmasta pidän myös 8) .
Viimeksi muokannut blackwidow, Su Syys 02, 2007 6:04 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^^^voi villivadelma, kyllä me kaikki susta tykätään!!!!*selkääntaputtelio* tai siis mä ainakin!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^^
Kiitos kommenteista,mä olen ollut jälleen nettipimennossa monta monituista päivää..ja nyt meni sitten sähköt..vettä tulee taivaan täydeltä.Todella kivaa,mutta onneksi on tämä akkukäyttöinen kone,että voi edes nyt kirjoittaa kun yhteydet taas toimii(toimii minkä ajan toimii).Jaahas,että salaperäinen,totta :roll: ja Hessulle myös:Kiva kuulla :wink:

Villivadelma: Kyllä tykkää,täällä tykätään :P

Pakko sanoa,että tykkään kyllä lähestulkoon kaikista,enkä nyt erityisesti muista kenestä en,ehkä jostain sitten rasistisista kommenteista en pidä,mutta se ei välttämättä tarkoita että en voisi ihmisestä sitten pitää. :shock: :roll:
No niin,meni taas asian viereen läpätilää :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Pakko sanoa, että tykkään teistä kaikista tod. paljon......juuri siksi jäin kai näin "pahasti"(oikeesti hyvästi) koukkuun. :oops: :D
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Valtaosahan meistä tykkää valtaosasta, ja Kylli erityisesti tykkää teistä (oliskohan noin yksi kenen ystäväksi en oikein tunne kutsumusta?). Tuo alkuperäinen otsikko/idis on tosi mielenkiiintoinen siksi, että sen avulla saapi kuulla muiden mielikuvia itsestään. Eli jatketaanko?

Villivadelma: Jäit epähuomiossa listaltani pois, pahoittelen. Totta kai olet yksi meistä. Mielikuva sinusta on asiallinen, ystävällinen, tunteikas, vähän varovainenkin? Jotenkin tuntuu, että ruutia ja kipinää olisi reilumminkin jos vaan antaisit vielä enemmän palaa :wink:

Minney Magia: Sinusta tulee mieleen huumorintajuinen, sopivan mustakin sellainen, luonne. Sinua pidän listalla kovana nousijana!

Eli antaa palaa!

(Kyllin itse ihastui luonnollisesti kaikesta palautteesta mutta erityisen ikihyväksi kun sai palautetta siitä, että omaa pilkettä silmäkulmassa!)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kylli olet todellakin antanut hieman samanmoisen kuvan kuin avataresi :lol:
Olet leikkisästi huoleton,asiallinen,salaperäinenkin, mutta ajatuksiltasi terävä kuin partaveitsi.Eli moni saattaisi erehtyä suhteesi samoin kuin erehtyy Neiti Marplenkin suhteen :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin