Kauko Kontio (kotiapäin)

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
hupakko
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Elo 07, 2012 1:22 am

Kauko Kontio (kotiapäin)

Viesti Kirjoittaja hupakko »

En löytänyt tästä topigia täältä, muuta kuin hänen kohdistuneesta surmasta.Joten tässä jotain ,minkä tiedän varmaksi.Kauko Kontio oli kotoisin Kemijärveltä.Ensimmäisen henkirikos:Kontio oli järvellä soutelemassa toisen miehen kanssa ja riidan päätteeksi Kontio työnsi tämän miehen järveen ja hakkasi airolla kuoliaaksi.Vankilasta päästyään raiskasi ainakin yhden naisen ja hakkasi pahasti toisen(nämä tiedän varmaksi)
-Sitten eräänä juhannuksena Kontio oli kaverinsa kanssa juhlistamassa keskiyön juhlaa.Kaveruksille tuli pähänpisto kumpi ehtii tappaa enemmän puliukkoja.Kaveri hävisi 1-2 Kontiolle.
Kontio kirjoitti "pytystä"toiselle kaverilleen :"mitäs tuosta parista puliukosta sinne tai tänne".
Ja jälleen "oikeus" oli armollinen K.Kontiolle ja vankilan ovi kävi takana kiinni ,Kontion tepastellessa vapauteen kaikkien hänet tunevien kauhuksi.
-Jatkan kohta.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kauko Kontio (kotiapäin)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Täältä löytyy aiheesta juttua, joten jatkapa sinne.

Minfon haku toimii joskus ja jouluna ja sitä on nyt korjattu ainakin viistoista vappua, suosittelen käyttämään googlea :)

Niin, siis kun nyt ihan luinkin postauksesi, niin kaikki ao.asiaan tai henkilöön liittyvät tiedot sinne samaan topicciin, ettei mene sekavaksi.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin