Tää palstahan herättää intohimoja....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Tää palstahan herättää intohimoja....

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

.... muillakin foorumeilla! (tään topic-in saa sitten heti poistaa, jos aiheesta on jo keskusteltu muilla osastoilla):
8)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0028230248
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

He hee! Pikkasen pisti naurattaa!!! :D :D :D
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Aijaijai.... eihän nyt vakavalle asialle saa nauraa :!: :)
Itse noteerasin pätkän: "todennäköisesti seksuaalisesti kierotuneen moderaattorin taholta...."
Kukahan se voisi siis haastaa kenet oikeuteen :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kävin pitkästä aikaa lukemassa k.o. palstaa. Meikäläinenkin, J.R ja Herkkis ainakin oli päästy "palstoille"... :lol:

On siellä taso todella matalalla. :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Kävin pitkästä aikaa lukemassa k.o. palstaa. Meikäläinenkin, J.R ja Herkkis ainakin oli päästy "palstoille"... :lol:

On siellä taso todella matalalla. :lol:
Plus konsta, Urho, groot, Jarre, awa, raid, modet.... ts. puolet porukasta. Käyn huvittamassa itseäni siellä päivittäin. :päähänampumio:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lisäätkö ikinä vettä myllyyn...?
Et tietenkään. :lol:

Meidän modet on siellä täysin sairaan jutustelun kohteena. Voinemme lohduttautua sillä, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ko. palsta on jäänyt Kyllille vieraaksi ihan kahden kokeilun jälkeen. En viitsisi millään mennä nytkään seikkailemaan sinne (=ei ole ajan käytön arvoista) eli kertookahan, millä ansioilla olette sinne keskusteluun "päässeet"?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sory, en osaa linkittää...
Minulla on vähän aavistusta, kuka ja/tai ketkä siellä kirjoittelee...
On se katkeraa joskus. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Lisäselvennyksenä avaukseeni: nappasin linkin googlen etusivulta, itse en ole käynyt (enkä käy) suomi24-ssa.... :) Aikani ei kerta kaikkiaan riitä monen foorumin seuraamiseen

-huuto.net -keskustelun (kohta entinen) aktiivi-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Ja mainittiinhan tuollakin nuo vapaamuurarit... Nekö ne ovatkin kaiken pahan alku ja juuri... :lol:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2651
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Cicciolina kirjoitti:Ja mainittiinhan tuollakin nuo vapaamuurarit... Nekö ne ovatkin kaiken pahan alku ja juuri... :lol:
Sain pahan aavistuksen ja kävin kurkkamassa suoli24:ää. Vanha tuttavammehan se siellä vaahtoaa vapaamuurareista :roll: :roll: :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mä en oo koskaan käynyt tuolla suomi24:sessa muuta kuin oman kaupunkini keskustelupalstalla, ja mulla hitsaa niin totaalisesti kiinni, ja pahoitan mieleni oikeasti (mm. koira-asioista) joten en uskalla käydä edes kurkkaamassa. Jotkut ihmiset ne vaan osaa olla naurettavan ärsyttäviä ja inhottavia ja yäk. :evil:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17119
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Lisäätkö ikinä vettä myllyyn...?
Et tietenkään. :lol:

Meidän modet on siellä täysin sairaan jutustelun kohteena. Voinemme lohduttautua sillä, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Kävin hiukan selaamassa ja meno on kutakuinkin järjetöntä. Onkohan netissä liikaa tilaa...?

Mutta me täällä ajetaan niin kovaa, että paskat putoaa rattailta 8)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

tunnustan... Urani keskustelupalstoilla alkoi suomi24:lla, tosin vain pari kommenttia (ihan oikeasti pari) vaan olen sinne laittanut. Kunnes sitten jostain löysin tämän iki-ihanan murha.infon, ja sen jälkeen on suomi24 jäänyttä elämää. ;) Toki kävin tuon aiemman kinkin siellä katsomassa, mut muuten siellä ei ole tullut hengattua. Ette kai te nyt mua ala kiusimaan kun tunnustin asian?!?! :oops: Mä hei kuitenkin nousin sieltä!!! Olenhan mä täällä ja luopunut paheestani!!! Pliis, antakaa mun elää!!!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17119
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Cicciolina kirjoitti:tunnustan... Urani keskustelupalstoilla alkoi suomi24:lla, tosin vain pari kommenttia (ihan oikeasti pari) vaan olen sinne laittanut. Kunnes sitten jostain löysin tämän iki-ihanan murha.infon, ja sen jälkeen on suomi24 jäänyttä elämää. ;) Toki kävin tuon aiemman kinkin siellä katsomassa, mut muuten siellä ei ole tullut hengattua. Ette kai te nyt mua ala kiusimaan kun tunnustin asian?!?! :oops: Mä hei kuitenkin nousin sieltä!!! Olenhan mä täällä ja luopunut paheestani!!! Pliis, antakaa mun elää!!!
Rauhoitu nyt hyvä Ciccis! Minäkin olen siellä käynyt -tosin hyvin harvakseltaan ja kesäkuussa -07 -aivan sattumalta kadonneet ohjelman linkki johdatti minut sinne, mutta mitä löysinkään: tieto murha.info -sivustosta ja sen jälkeen s24 on jäänyt liki totaalisesti. Joitakin hakuja menee sinne (kuten tämä Kuopion tapaus), mutta ei muuten.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin