TV: Salatut Elämät

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mä en ole katsellut Salkkareita vuosiin, mutta koska tutustuin vastikään erääseen naiseen, jonka kanssa mä olen tullut hyviksi ystäviksi ja se aina niin vouhottaa tästä, voisin ehkä alkaa itsekin vilkuilla taas. En vaan enää saa sitä sisäistä kelloa toimimaan joka takavuosina varoitti Salkkareiden alkamisesta :D :D :D
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Se koko sarja menee toisinaan nykyisin överiksi. Loppuu varmaan kirjoittajilta aiheet. On kuin Kaunniit ja rohkeat. Henkilö herää kuolleista, kuten Ismon Liisa-vaimo, joka on sarjan alusta asti ollut kuollut ja haudattu. Kaunissa ja rohkeissakin aina joku vainaja kummasti palaa elämään ja jatkaa kuten ennenkin.
Mutta se siitä.
Eniten minua ärsyttää Sebastian. TytärpuolIda) on kateissa, eikä tämä tee mitään asian eteen; ei näytä olevan edes huolissaan.
Kun pojat kertoivat Idan kadonneen, Sebastian ei sanonut asiaan mitään, vaan meni kosimaan Isabellaa. Tärkeämpi homma miehellä oli vongata naisen perässä. Toki häätkin ovat tärkeä asia, mutta eikö sentään kadonneen teinitytön löytäminen olisi tärkeämpää.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Morfiina
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:12 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Morfiina »

Atlanta kirjoitti: Eniten minua ärsyttää Sebastian. TytärpuolIda) on kateissa, eikä tämä tee mitään asian eteen; ei näytä olevan edes huolissaan.
Hahaa, enpä ollu ees tajunnut tota Sebastian & Iida-kuvioo. Outoa tosiaan.

Tällä hetkellä mua häiritsee sarjassa eniten se, että Lari oli aiemmin saman ikäinen Jannen yms kanssa, ja nyt onkin yhtäkkii täysi-ikäinen ja baarissa töissä kun ikätoverit onki vasta amiksen tai lukion ekalla.

Hetki aiemmin hiukan ihmetytti, miten se Liisa/Kristiina oli poissa lastensa elämästä jopa silloin kun tyttärensä Miia kuoli syöpään.

Kolmas vähän ihmeellinen juttu on se, että Heidi on ollu hyvissä väleissä Sergein kanssa, siis miehen joka sitoi sen sinne kaupan takahuoneeseen ja syttyki tulipalo. Ja VIELÄ enemmän ihmetyttää et Peppi on naimisissa entisen huumediilerinsä & prostituutioon pakottajansa kanssa, apuaaaa....

Että silleen. Oon suht HC-fani. :D
"Olen syytön ja sillä sipuli."
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Sebastian oli aviossa IIdan äidin kanssa. Kun tämä kuoli tapaturmasssa, niin vastuu tytöstä jäi isäpuolelle. Että outo juttu.
Nyt joku pervo vei Iidan.
Joo, outoja juttuja todella.
Kuten sanoin, aiheet loppuu.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja aga »

Se Siperia-kuvio oli puuduttavan tylsää, olin tyytyväinen, että se loppui. (liian) Kauan se kyllä kesti.
Morfiina
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:12 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Morfiina »

Se Siperia-homma oli ihan hirvee :lol: Jotain sinisiä Ikean torkkupeittoja siellä hylätyssä piilopirtissä.

Ne lapsinäyttelijät on niin ameeboja, että mistähän apukoulusta ne haetaan? Tosin ne sopii ihan hyvin linjaan kökköjen aikuisten näyttelijöiden kanssa. Se Severin näyttelijä on kyl yllättävän luonteva.
"Olen syytön ja sillä sipuli."
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Eikös Severi ja Iida oo oikeessa elämässä sisaruksia?

Mun silmään on pistänyt Iidan hurja painonnousu. Ei oo pitkä kun näyttelijällä muka kylkiluut paistoi anoreksian (vai bulimian) takia ja nyt on turvonnut kuin pullataikina.

Mitähän Pekka mahtoi tarkottaa "huomenna olemme yhtä" (tms) lauseellaan? Oikein selkäpiitä karmi kun kuulin sen :? Meinaako Pekka siis raiskata Iidan, vai mennä "leikkinaimisiin" 8) Nooh, eiköhän Janne pelasta Iidan ennen sitä.

Harmittaa toisaalta Isabellan lähtö sarjasta, juuri kun siitäkin oli tullut suht inhimillinen, ja sai vihdoin elämänsä jotenkin kuntoon.

Mikähän Nikkisen rooli tulee olemaan sarjassa?

Entäs tämä uusi näyttelijä, Monica?

Larin ja Kallen välille mitä luultavammin kehittyy jotain säpinää :oops: :oops:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Kyllä IIda pelastuu, mutta ei isäpuolensa toimesta.
Tuskin hän edes iloitsee tytön paluusta, on kuin ei mitään.

Minua kiinnostaa edelleen, että löytääköhän se tyttöparka oikean isänsä koskaan.

Ja miten Sergei selviää? Joutuuko taas tiilenpäitä lukemaan?

Joku ihmetteli sitä, että Peppi meni naimisiin entisen parittajansa ja huumekauppiaansa kanssa. Miten olisi tukholma-syndrooma?

Eiväthän nämä nuoret ole ammattinäyttelijöitä, joten ihan kaikkea heiltä ei voi odottaa.

Siperia-jakso oli minustakin tökerö.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Salkkareiden kidnappausdraama kärjistyy torstain 17. huhtikuuta jaksossa, kun Iida yrittää paeta Pekka Toropan kynsistä.

Lähde: Salkkarit-pahis: Ihmiset tunnistavat kadulla
Hmm, yrittää paeta. Kuten yleensä tämmösissä tapauksissa, Iida mitä luultavammin kompastuu oksaan juostessaan metsään karkuun ja Pekka saa hänet kiinni 8) 8)
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja aga »

Luulin, että jutun "kohokohta" on Pekan ja Iidan akti tai Iidan karkaaminen juuri ennen aktia... varsinkin kun Pekka puhui "yhdeksi" tulemisesta, mutta puhuiko "häistä" vai hääyöstä, se jäi epäselväksi, ehkä molemmista...
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Kas kummaa, Iida pääsi pakenemaan ja vielä ILMAN Jannen apua :lol: Ja kuinkas ollakaan, heti alkoi Jannen haukkuminen kun törmäsi tähän ja Sanniin kadulla. Luulisi tuossa vaiheessa olevan muutakin ajateltavaa, itsehän jätti kuitenkin alunperin Jannen.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Luulen, että Iida pelastui, kun talo syttyi palamaan ja pahis jäi liekkeihin.
Helena oli saanut luultavasti tiedon tulipalosta.Ilmeisesti oletetaan, että Iidakin on kuollut palossa. Sitähän Helena varmaan tuli Talelle kertomaan.
Varmaan kerrotaan seuraavassa jaksossa.
Samoin se,miten Iida pääsi Hesaan.

Odotellaan, miten jatkossa käy.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mä en malta odottaa Nikkisen paluuta! Ehdottomasti suosikkihahmojani. Muistelisin, että olen seurannut sarjaa ihan sen alkuajoista asti. On tullut huomattua, että monet ns. yllättävät tahot seuraavat fanaattisesti tätä ohjelmaa :mrgreen:
Die Die My Darling
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Heinä 11, 2013 7:05 pm
Paikkakunta: TAMPERE

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Die Die My Darling »

Voisikohan Kari tai Aki olla Iidan isä? Tuo isäkuvio jäi kesken. Tekijät kai pelästyivät kukkahattutätien reagoitia ja koko juonikuvio jäi torsoksi. Minullekin jäi epäselväksi,että kuka on Iidan huoltaja? Sen kai pitäisi olla Sebastian. Helena kuitenkin näyttäisi aina olleen huoltajan roolissa.
Minusta Camilla on kaamea. Ei ole vuodet hyvin kohdelleet naista. Milloinkohan Sebu tajuaa,että tämä on Isabellan lähdön takana.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Helena huolethtii kyllä Iidasta, mutta Sebastian isäpuolena on virallinen huoltaja.
Mutta ei paljon tunnu homma kiinnostavan. Ei paljon muuta kuin nyt juoksee kamalan Camillan perässä. Pikku-Oliverkin on toisijainen. SE ON KAMALA ÄMMÄ, oli jo silloin, kun viimeksi oli sarjassa.
Ai, että milloin Sebastian tajuaa Camillan juonineen Isabellan lähdön? Ei milloinkaan; on se sen verran urpo jätkä. Ei se huomannut Isabellankaan kieroiluja, eikä uskonut, vaikka kerrottiin. Kun oli pakko uskoa, niin vieläkin roikkui kiinni. Kadonneesta tytärpuolesta viis!!

Minäkin odotan, että Iidan oikea isä löytyisi. Voihan se olla se juoppo laulajakin, kaikesta huolimatta. Ei se ainakaan varmasti olisi sellainen pervo kuin Pekka Torappa, vaikka viinaan menevä onkin.

Niin, ja se Aki saisi taas tulla mukaan sarjaan melko nopeastikin.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Vastaa Viestiin