Hyvinkään paloittelusurma 1998

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Kiitos Chopper :-)
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Nerkaali
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2009 9:26 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Nerkaali »

Minua edelleen ihmetyttää ihan helvetin paljon, että mikä tästä kyseisestä murhasta tekee nyt niin kamalan? Kellään kun ei ole edes mitään hajua mitä nuo niin kutsutut sadistiset teot olivat. Luin aiheen, ja kauhistelua kyllä löytyy vaan ei faktaa itse murhasta. Tietenkin murha on aina kamala asia, mutta mikä tästä tekee nyt niin ihmeellisen? Se että uhri paloiteltiin? Eikös uhri kuitenkin ollut kuollut tuon paloittelemisen aikana? Mikä ihmeen vittu on edes "paloittelusurma"? Kuka talipää tuonkin sanan on keksinyt!

Uni tekisi hyvää....
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nerkaali kirjoitti:Minua edelleen ihmetyttää ihan helvetin paljon, että mikä tästä kyseisestä murhasta tekee nyt niin kamalan? Kellään kun ei ole edes mitään hajua mitä nuo niin kutsutut sadistiset teot olivat.

Kerro toki ihmeessä jos sinulla on tietoja jotka osoittavat teon inhimilliseksi... :|
Mietiskellään sitten oliko kyseessä kenties armomurha vai joku muu... :roll:
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Nerkaali kirjoitti:Minua edelleen ihmetyttää ihan helvetin paljon, että mikä tästä kyseisestä murhasta tekee nyt niin kamalan? Kellään kun ei ole edes mitään hajua mitä nuo niin kutsutut sadistiset teot olivat.
Aikoinaan lehdessä oli ainakin minun makuuni ihan tarpeeksi yksityiskohtaiset kuvaukset mitä uhrille oli tehty.
Kannattaa tutustua aiheeseen ennen kuin alkaa inisemään.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Nerkaali
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2009 9:26 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Nerkaali »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Nerkaali kirjoitti:Minua edelleen ihmetyttää ihan helvetin paljon, että mikä tästä kyseisestä murhasta tekee nyt niin kamalan? Kellään kun ei ole edes mitään hajua mitä nuo niin kutsutut sadistiset teot olivat.
Kannattaa tutustua aiheeseen ennen kuin alkaa inisemään.
Usko tai älä, mutta juuri sitä minä tässä yritän... Jos tiedät enemmän kuin minä, niin kerro toki.

Tiina kirjoitti: Kerro toki ihmeessä jos sinulla on tietoja jotka osoittavat teon inhimilliseksi... :|
Mietiskellään sitten oliko kyseessä kenties armomurha vai joku muu... :roll:
Kerro toki ihmeessä jos sinulla on tietoja, jotka osoittavat, että väitin teon olleen inhimillnen.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nerkaali kirjoitti:Kerro toki ihmeessä jos sinulla on tietoja, jotka osoittavat, että väitin teon olleen inhimillnen.
Itsehän tuolla ylempänä juuri meuhkasit, että murha ei sinusta ole mitenkään ihmeellinen, jos kroppa paloitellaan kuoleman jälkeen. Ennen kuolemaa uhria oli kuitenkin kidutettu...samoin kuin koiraa, jonka Elg tappoi ennen tätä tekoa.
Mutta jos sinulla on tästä enemmän tietoa/faktaa, niin ole hyvä vaan...näyttämö on sinun. :)
Nerkaali
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2009 9:26 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Nerkaali »

Tiina kirjoitti:
Nerkaali kirjoitti:Kerro toki ihmeessä jos sinulla on tietoja, jotka osoittavat, että väitin teon olleen inhimillnen.
Itsehän tuolla ylempänä juuri meuhkasit, että murha ei sinusta ole mitenkään ihmeellinen, jos kroppa paloitellaan kuoleman jälkeen.
En tiedä, onko kyse puutteellisista taidoistani ilmaista itseäni kirjoittamisen kautta, vai sinun kyvyttömyydestäsi ymmärtää tekstiä, mutta en missään vaiheessa väittänyt teon olleen inhimillinen, niin kuin sinä vihjasit minun väittäneen.

Ja toisekseen, murha ei muutu yhtään kammottavammaksi, jos uhri paloitellaan kuoleman jälkeen. Onhan hän jo valmiiksi kuollut. Ja ihmettelen edelleen että kuka ihme on keksinyt sanan "paloittelusurma". Paloittelusurma kuulostaa siltä, kuin uhri olisi paloiteltu hengiltä.

Sanotaan nyt vielä(että varmasti ymmärrät), että murha on mielestäni aina turha ja tyhmä teko.
Ennen kuolemaa uhria oli kuitenkin kidutettu...samoin kuin koiraa, jonka Elg tappoi ennen tätä tekoa.
Mutta jos sinulla on tästä enemmän tietoa/faktaa, niin ole hyvä vaan...näyttämö on sinun. :)
Kysyin jos aiemmin tässä aiheessa, että mitä uhrille tehtiin, mutta kukaan ei vastannut. Googlasin ja luin wikipediaa, ja en löytänyt mitään, joka olisi vastannut kysymykseeni. Nyt kysyn taas, että mitä uhrille tehtiin, ja minulle auotaan päätä.

Kun sinulla nyt ilmeisesti sitä faktaa on(?), niin mikset vain voi kertoa? Loppuisi tämäkin turha jauhaminen. Vai eikö sinulla ole parempaa tekemistä, kuin aukoa minulle päätäsi?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Nerkaali kirjoitti: En tiedä, onko kyse puutteellisista taidoistani ilmaista itseäni kirjoittamisen kautta, vai sinun kyvyttömyydestäsi ymmärtää tekstiä, mutta en missään vaiheessa väittänyt teon olleen inhimillinen, niin kuin sinä vihjasit minun väittäneen.
Vaikuttaisi siltä, että kyse on puutteellisista taidoistasi ilmaista itseäsi.
Nerkaali kirjoitti:Ja toisekseen, murha ei muutu yhtään kammottavammaksi, jos uhri paloitellaan kuoleman jälkeen. Onhan hän jo valmiiksi kuollut. Ja ihmettelen edelleen että kuka ihme on keksinyt sanan "paloittelusurma". Paloittelusurma kuulostaa siltä, kuin uhri olisi paloiteltu hengiltä.
Elg kidutti monta tuntia uhria ja voihan sitäkin varmaan paloitteluksi sanoa, jos veistää elävästä lihasta lastuja, I guess. Kun uhri viimein siirtyi ajasta ikuisuuteen alkoi ruumiin häpäiseminen ja mm. uhrin sukupuolielimiä käristeltiin pannulla.
Eikö sinusta murha muutu kammottavammaksi, jos uhriin yhdytään kuoleman jälkeen/ syödään/ paloitellaan/ häpäistään tavoilla, jotka eivät pitäisi kuulua yhteiskuntaan, missä tänä päivänä elämme?

Miksi tenttaat yksityiskohtia tapahtuneesta? Mässäilijä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nerkaali
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2009 9:26 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Nerkaali »

rosamarine kirjoitti: Vaikuttaisi siltä, että kyse on puutteellisista taidoistasi ilmaista itseäsi.
On hauskaa yrittää olla kohtelias - ilmaisemalla että vika voi olla minussakin - kun muut vain räkivät kasvoilleni.
Elg kidutti monta tuntia uhria ja voihan sitäkin varmaan paloitteluksi sanoa, jos veistää elävästä lihasta lastuja, I guess.
Mistä minä olisin voinut tämän tietää, kun kukaan ei kysymyksiini ole viitsinyt vastata.
Kun uhri viimein siirtyi ajasta ikuisuuteen alkoi ruumiin häpäiseminen ja mm. uhrin sukupuolielimiä käristeltiin pannulla.
Eikö sinusta murha muutu kammottavammaksi, jos uhriin yhdytään kuoleman jälkeen/ syödään/ paloitellaan/ häpäistään tavoilla, jotka eivät pitäisi kuulua yhteiskuntaan, missä tänä päivänä elämme?
Eipä oikeastaan. Jos joku minut tai jonkun läheiseni päättää tappaa, niin olen vihainen siitä, että minulta on viety elämä tai läheinen ihminen. En niinkään siitä mitä tapahtui kuoleman jälkeen. Kun minä olen kuollut, niin puolestani vaikka kannibaalit voivat syödä minut. Ihan sama, olenhan jo siinä vaiheessa kuollut.

Ja mistä minä edelleenkään olisin tuota voinut tietää.
Miksi tenttaat yksityiskohtia tapahtuneesta? Mässäilijä?
Sanoo henkilö, joka on rekistöröitynyt foorumille nimeltään Murha.info. :lol:

Mikä hinku kaikilla on käydä kimppuuni?
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja John Doe »

ASENNEVAMMA, joko sinulla, tai sitten "kaikilla" muilla, ehkä/kenties/maybe/mahdollisesti?! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja taavetti »

.
Nerkaali kirjoitti:Mikä hinku kaikilla on käydä kimppuuni?
Ei kaikilla ole, tuskinpa kenelläkään.

Ehkä tarkoitit sitä, ettei taposta/murhasta tee erityisen julmaa tai raakaa se, jos ruumis esim. paloitellaan kuoleman jälkeen. Näinhän se taitaa oikeudessakin olla.
Tässä tapauksessa mitä ilmeisimmin kuitenkin uhria on rääkätty hänen vielä ollessa hengissä. Lue ensimmäinen postaus tästä aiheesta, niin saat jo ravakasti tietoa aiheesta
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nerkaali kirjoitti:Eipä oikeastaan. Jos joku minut tai jonkun läheiseni päättää tappaa, niin olen vihainen siitä, että minulta on viety elämä tai läheinen ihminen. En niinkään siitä mitä tapahtui kuoleman jälkeen

Jokaisellahan on tietysti oma mielipiteensä asioista, mutta itse kyllä haluaisin läheiseni kokonaisena takaisin, en pelkkinä lihakimpaleina kaatopaikalta.
Muistaakseni kaikkia osia ei edes löytynyt... :|
Nerkaali
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2009 9:26 pm

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja Nerkaali »

Ymmärrän, että aihe saattaa herättää negatiivisia tunteita, mutta mielestäni on hieman omituista, että foorumilla jossa puidaan toinen toistaan kauheampien sarjamurhaajien ja seksuaalirikollisten tekoja päivästä toiseen, foorumilla jonne laitetaan linkkejä ruumiin kuviin(nekrofiiliketju), ei voi kysyä kysymyksiä murhasta. :?
taavetti kirjoitti:.
Nerkaali kirjoitti:Mikä hinku kaikilla on käydä kimppuuni?
Ei kaikilla ole, tuskinpa kenelläkään.
Kenties olen sitten hieman yliherkkä tai jotain.
ASENNEVAMMA, joko sinulla, tai sitten "kaikilla" muilla, ehkä/kenties/maybe/mahdollisesti?! 8)
Mites nyt näin?
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Onko tietoa, joko Elg pian vapautuu näyttämään kuinka yhteiskunta kelpoinen kaveri hänestä on linnassa tullut? Sairasta, että tuntuu kuin vasta tämä teko olisi tehty ja Suomessa sitä pääsee pikapikaan pois vankilasta...
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Hyvinkään paloittelusurma

Viesti Kirjoittaja BMC »

en tiedä vapautumisesta mutta lomat sillä jo pyöriin ihan hyvin kuulemma. kaveri on samassa avotalossa venaamassa kotiutusta. veikkaan että voi päästä jo tän vuoden puolella vapaaksi. :cry:
Vastaa Viestiin