Raivotautiset koiraihmiset

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Liityin viikolla facebookin KOIRAT-ryhmään jakaakseni siellä yhden adressin. Sen jälkeen alkoi aivan mieletön p...amyrsky, joka ei ole laantunut vieläkään. Mut erotettiin ryhmästä sillä verukkeella, että olin muka estänyt ylläpitäjän. Ja sen jälkeen alkoikin kirjoittelu, jossa ei ole päätä eikä häntää. - Jos edes tuntisin nuo kirjoittajat yrittäisin ymmärtää, että mistä he on niin suuttuneet. Mutta useimpien nimiä en ole koskaan kuullut.
Mutta, lukekaa itse: http://lizthecat.blogspot.fi/2015/07/ta ... misia.html
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja tohis »

Ai mistäkö ovat suuttuneet? Alkuperäiset print screenit lienevät asianosaisilla tallessa :D Oikeesti.... :roll:
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Siis väitätkö että olen muuttanut niitä tekstejä?

No niin, ylläpitäjä oli nyt kirjoittanut, että "se muuttaa koko ajan niitä tekstejä". Olen todella vaihtanut joitakin kommentteja kun on tullut vielä isompi sammakko joltain kommentoijalta. Yleensä jokaiselta on vain 1 kommentti, parhailta 2.

Sitten hän kirjoittaa ottaneensa yhteyttä nettipoliisiin ja kertoneensa, että mä olen muka kirjoittanut sinne ihmisistä valeita. Kun useimmista olen kirjoittanut vain "en tunne". Nimenomaan olen vain postannut "keskustelijoiden" kommentteja kuvilla varustettuna. Voisihan ne kaikki olla screenshotteja, mutta olisi aika tylsän näköistä ja hankalaa lukea.

Siis voiko olla, että nuo henkilöt katsoo asiakseen esittää musta ihan mitä tahansa väitteitä, mutta kääntävätkin sen niin, että minä valehtelen! Siis eikö niillä ole pokkaa edes seisoa kirjoitustensa takana!

Täytyy toivoa, että se niiden joukkokanne toteutuu :D Sittenhän voidaan oikeudessa verrata niitä screenshotteja toisiinsa.

Ihmettelen vaan, että mistä se on sen nettipoliisin kiinni saanu. Kävin kattomassa yhteystietoja ja siellä luki näin: "Nettivinkki Nettivinkissä voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16." Mutta voihan niillä olla joku päivystys facessakin.
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja tohis »

Nyt siellä juu lukee en tunne, mutta aiemmin siellä luki paljon pahemmin joidenkin kuvien kohdalla. Turhaa marttyyriutta sun kohdalta.
Sä siis oikeesti olet vain oikeusjuttujen perässä päättömyyksilläsi. Veronmaksajien rahoja vois oikeesti käyttää fiksumminkin kuin kaikenmaailman latvakakkosten idioottimaisuuksiin.
Viimeksi muokannut tohis, Su Heinä 26, 2015 3:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Joo, siis siellä oli jotain kommentteja. Ei niissä mitään valehdeltu.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/ ... cebookissa
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja tohis »

Kuin niin ei valehdeltu? Miksi sitten poistit ne?
Golden redriver
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 12:16 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Golden redriver »

Näin alkuperäiset tekstit ja kyllähän niitä on jonkin verran muutettu nyt. Miksi loukkaat ihmisiä, joita et edes tunne? Se vaan menee niin, että ihmiset ei semmosesta tykkää.
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Siksi, että lukija voi saada väärän kuvan. Että nuo on ihmisiä, joita vastaan mulla on jotain kaunaa. Kun ihan oikeesti en tunne heitä enkä tiedä mikä niitä vaivaa. En ollut edes blogin aloituksessa tajunnut tuoda esiin, että tämä ei ole henkilökohtaista, ainakaan mun taholta. Ja kuinka voisi olla vastapuolenkaan, jos eivät tunne mua?
Puhuin asiasta just kaverini kanssa. Me ihmeteltiin sitä, että kun me ei edes tunneta ihmisiä, jotka tietoisesti valehtelee. Niin kuinka niitä voi olla niin paljon?
Mitä kukaan luulee hyötyvänsä sellaisesta? Totuus tulee aina julki. Nyt siellä ylläpitäjä mobilisoi porukkaa, että ne yrittäis saada mulle eston kaikkiin ryhmiin. Miksi ihmeessä? Olen linkittänyt blogin vain yhteen ryhmään, koska siellä on osa samaa porukkaa.
Mutta miten mun facebook-eliminointi parantaa heidän elämänsä laatua?

Ihan oikeesti, mua järkyttää, että on niin paljon ihmisiä joilla ei ole alkeellistakaan moraalia. Kyllähän tällä viikolla yksi levitti sanaa, että mulla on muka useampia pedofiliatuomioita :) mutta ajattelin, että se nyt vain on poikkeuksellisen hullu. Tiedän kaksi muuta samanlaista. Siis kaksi! Ja nyt näitä ryömii esiin kuin sieniä sateella. Vai sateestako se johtuukin?

Mä en oo julkaissu läheskään kaikkia blogin kommentteja, koska yleensä ne on vain sitä "kuvia ei saa julkaista" tai erityisen ilkeämielisiä. Mutta melkein harmittaa, kun poistin kommentin missä kysyttiin miltä tuntuu olla niin vihattu. No, vastaan nyt, että mieluummin olen paskasakin vihaama kuin rakastama. - Joku oli niin kauniisti verrannu mua kärpäseen, joka ainoana tykkää sokerista kun muut 52 miljoonaa tykkää paskasta. Tosin ei se varmaan sillä tarkoittanut mua kehua, vaan sekin mietti sitä miten yksinäinen mä oon :?
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja tohis »

Tietoisesti valehtelee? Ymmärtääkseni ne kaikki tiedot löytyy netistä googlettamalla ja niitä ei ole edes faktana esitetty vaan ne on kerrottu sanoilla netistä löytyy, kuulemma jne. Ja sä olet linkittänyt sinne kuvia, joita ei löydy facesta vaan prof foorumeilta työnantajatietojen kera. Oikeesti. Jotain rajaa vittu nettipaskaankin sunkin puolelta pitäis olla. Mutta näköjään ei.
Sanon tän ihan bannien uhallakin, että oikeesti älä tuo tänne muiden foorumien kiistoja saati omia antipatioitasi tiettyjä nimeltä mainitsemattomia ihmisiä kohtaan. Minfo ei ole niitä varten.
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Mä en tajua mikä sua vaivaa. Tää taisi mennä ihan ohi: http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/ ... cebookissa
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Käykääpä katsomassa "Suomi24 köyhien asialla"-topikkeja.
Kassinen on sotkenut koko aihealueen omilla harhoillaan.
Parasta siinä on se, että hän vastailee siellä itselleen, ja on itsensä kanssa samaa mieltä.
Hänen oman bloginsa kommenttiosiossakin on vain hänen itsensä kirjoittamia "kommentteja".
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja tohis »

Mitä kauheuksia ne on siellä levitellyt? Ne kaikki löytyy kuukkelista. Ja sinä taas levittelet kuukkelista löytymätöntä mutupaskaa kuvien kera. Ihan sama minkä kuvien. Olithan sä vanha ihminen sanonut sille seuraavan postauksen kohteelle puhelun päätyttyä "sä valehtelet huora" ja katkaissut puhelun. Onko se täyspäisen ihmisen toimintaa?
Golden redriver
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 12:16 am

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Golden redriver »

Olisko nyt hyvä idea poistaa sieltä blogista noiden kaikkien ihmisten kuvat ja tekstit mitä sinne oot laittanut. Ja pyytää vaikka reilusti anteeksi? Ihan tyhmää Ja turhaa paskaa koko juttu. Jos nyt on jo jotain rikosilmoituksia tehty, niin eikö olis vaan parempi pyytää anteeksi ja mahdollisesti saada sovittua koko älytön juttu. Ja vastaisuudessa sitten vois olla arvostelematta tuntemattomia ihmisiä niiden ulkonäön perusteella.
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Tohiksella on nyt totaalisesti hermo mennyt. Kirjoittelee tänne lautamiesosioon monta viestiä, miksi mut pitäisi poistaa. Ihan kuin mä olisin joskus vienyt siltä isommankin tikkarin käsistä?

Mitä tulee golden retrieverin ehdotukseen, niin olen vastannut että toivon että tekevät joukkokanteen. Rikosilmoituksenkin voi tietysti tehdä. Haluaisin todellakin että asiat selvitetään. Ehkä teidän mielestänne on ihan ok, että levittää totena jotain googlesta löydettyä p..aa, mun mielestä se ei ole.

Mistä Tohis saa päähänsä, että mä teen niin? Ne asiat mitkä olen kertonut, ne mä tiedän varmasti.
Kassinen
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 2:24 pm

Re: Raivotautiset koiraihmiset

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

Sain nyt Fobban vastauksen omaan kyselyyni. Hän suosittelee molempia osapuolia poistamaan loukkaavat kirjoituksensa. Mähän oon sen jo tehnytkin, siis ne muutamat kommentit. Kuvista ei ollut puhetta. Sen sijaan en aio poistaa niitä tosiasioita mitä olen blogissa kertonut. Siksi että ne on aika hyvää taustatietoa, miksi nuo ihmiset puhuvat mitä puhuvat. Niitä kahta jotka tunnen, toista vastaan mulla ei ole sinällään mitään. Meillä ei ollut koskaan riitaa ennenkuin näin hänen (ainakin jo vuosi sitten) kirjoittavan musta loukkaavia asioita vastoin parempaa tietoaan. Mä en rupea ketään vihaamaan jos tuo on sen ainoa keino päteä.

Mutta toinen tuntemani ihminen on niitä harvoja, joita pidän läpeensä pahana. Olisi todella mielenkiintoista, jos joskus saisi sen kaikki edesottamukset yksien kansien alle. Sehän on kai välttynyt tuomioilta. Itse se yritti saada yhdelle ihmiselle lähestymiskieltoa keväällä. Ei mennyt läpi. Nyt siitä on tehty useampikin rikkari (tietysti mäkin oon tehnyt), mutta ei poliisi ota tuollaista vakavasti. Hyvin paljon mielipahaa se kuitenkin on aiheuttanut.

Tämä nainen pyrkii aktiivisesti rikollisten tuttavuuteen ja todella yrittää järjestää uhreilleen ikävyyksiä. Mitään taloudellista tai muuta motiivia ei ole, jonkinlaista paranoiaa vissiin taustalla. Mutta ei sairaus todellakaan ole pahuuden vastakohta. Tarkoitan, että ei voi sanoa, että "sehän on sairas, ei se ole vastuussa teoistaan". Tuhoisimmat psykopaatit mitä mä oon nähny, on olleet myös paranoideja. Ennenhän puhuttiinkin riivatuista mikä välillä tuntuu kaikkein osuvimmalta määritelmältä.

Tämä meni nyt avautumiseksi, mutta halusin tämän nyt taustatiedoksi kertoa, jos joku ihmettelee miten voin sanoa niin "rumasti" jostakusta.

Tässä yksi mainitun naisen kirjoitus eiliseltä: "Olen ajatellut että antaa Kissan kaivaa maata, koska ei sille ole vuosien saatossa muutkan voineet. Mutta joko se täysin kilahtaa tai sitten voi käydä niin että se suututtaa todella väärän henkilön ja se on Kissan loppu. Hoitoa vaillehan tuo on jäänyt, sääli ympäristöä ja lähipiiria jotka ovat hänen vaikutukselle alttiit."

Mun ympäristö ja lähipiiri kestää kyllä, mutta jos äiti kutsuu teini-ikäisen lapsensa ja tämän kavereita yleisöksi oikeudenkäyntiin (jossa hän hakee lähestymiskieltoa) niin silloin pitäisi kyllä hälytyskellojen soida.
Vastaa Viestiin