Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.2016

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nuori Sherlock
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2014 3:45 am

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Nuori Sherlock »

Lisään vielä aikaisempaan postaukseen että mitä on tullut katsottua kaikenmaailman rikosohjelmia niin sarjamurhissa yleensä ollaan joko hyvin tietoisia uhreista,valikoituu sattumalta tai on viharikoksia. Viharikoksissa yleisesti rotujen erot on isoin syy mutta esimerkkinä voi olla myös tietyntyylisten naisten/miesten ulkonäkö joka saa ihmiset tekemään kaikkea.

Jostain kumman syystä nämä liittyvät aika usein mielenterveydelliseen tilaan milloin rikokset ollaan tehty. Onko se syy sitten alentaa tuomioita,voi jokainen olla eri mieltä.
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Eskelinen löytyi kun lumet sulaneet. Samaten uskon käyvän Päivin kohdalla.3 viikon kuluessa löytyy maastosta menehtyneenä...Löytäjänä lenkkeilijä\ koirankusettaja.
pienikin hetki on arvokas
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Nuori Sherlock: Eskelinen ei todellakaan ollut opettaja vaan sairaanhoitaja. Eskelisen tapaus on kyllä niin erilainen kuin tämä etten kyllä yhdistelisi näitä mitenkään.

Mutta kovasti nyt tulee mieleen että mahtaako ne havainnot Päivistä todellakaan pitää paikkaansa. Etenkään tuohon Martinkylän havaintoon en ole muutenkaan luottanut.
Anasta
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2016 1:01 am

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Anasta »

En usko mäkään mihinkään silminnäkijähavaintoihin, yleensä kun ne on ihan tuulesta temmattuja! Tässä tapauksessa pankkiautomaatin kuva ainoa joka on varma, eikä se taas viittaa mihinkään suuntaan.
Enkä halua yleistää omaa tapaani muihin, mutta mulla on sellanen käytäntö, että vaikka about 90%:sti maksan kaiken kortilla, käyn silti noin kerran viikossa automaatilla tavan vuoksi. Nostan jonkun kympin ja valitsen saldon näytölle. Ihan vaan sen takia, että näen tilitilanteeni. Verkkopankissa käyn vain laskuja maksaessani.
No, kerronpa toisenkin itseeni liittyvän esimerkin: Aikoinani tapailin miestä, jonka kanssa pimeässä joenrannassa baari-illan jälkeen syttyi riita. Mies uhkasi hukuttaa mut jokeen, ja kun koitin soittaa apua, mies riuhtaisi puhelimen kädestäni ja yritti heittää senkin jokeen. Pointti: Jos puhelin olis sinne asti lentänyt, olisi se paikantunut viimeisen kerran aivan toisaalle, kun missä mä itse myöhemmin olin. Ja onneks olin päässy himaan. Mut jos mies oliskin onnistunu tekee mulle jotain ja raahannut mut toisaalle, olis mua etitty varmaan lähinnä vaan siitä joesta, jossa puhelimeni olisi siellä pohjamudassa.
Millä perusteella siis Päivi olisi siellä, minne puhelin on viimeiseksi paikantunut? Ja joo, en todellakaan epäile- enkä usko mitään Venäjänloikka-höpötyksiä, mutta sitä Oulun kaveria en ihan heti poissulkis mahdollisista tapahtumista. Jos siis tunsivat toisensa ja tapasivat jossain, mitä sitten olisikaan seurannut..? Jotain ikävää todennäköisesti, kun kumpaakaan ei näy eikä kuulu. Henkirikos tai joku vahinko, en oikein muuhun usko. Ja jos ei Oulu-tyyppi tähän liity, niin sitten joku muu, jota Päivi on lähtenyt tapaamaan. Sovittu, että kävelee johonkin asti vastaan, ja sit.. jotain.. ja jotain.. (???)
Mulle edelleen epäselvää, onko varmuutta Päivin aikataulusta katoamisen aikana? Joku kirjotteli yöstä, mutta se kai oli vaan luulo. Ja siis pankkiautomaattikuvapäivänä vissiinkään ei kadonnut? Ja sori jos tulee päällekkäisyyksiä muiden kirjoitusten kaa, mut eikai tässä voi kun spekuloida ja arvuutella.. :|
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

elli72 kirjoitti: Mutta kovasti nyt tulee mieleen että mahtaako ne havainnot Päivistä todellakaan pitää paikkaansa. Etenkään tuohon Martinkylän havaintoon en ole muutenkaan luottanut.
ei niitä tarvii uskoa.mitä minä kuulin ja yksityiskohat ni pidin uskotavana
vaik sanottu et lehis et etsitty runsaasti ei pidä iha paikkansa.etsintä oli mut ei siin katettu ku murtoosa ja latoihi ja liitereihi ei menty ja niit kyl piisaa.minä usko siihe mitä kuulin.huhtikuus löytyy
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

ja kaverinpihal on 2 eri rakennust ja metsäs ja pelloil 4 lisää.ei löytyny.
Avatar
Marjatta58
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 17, 2015 8:45 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Marjatta58 »

Martinkyläntien alussa on vasemmalla puolella vesitorni. Jos siellä on matkapuhelinlinkki, niin se varmaan näkyy ja kuuluu monen kilometrin päähän. Nikkilästä lounaaseen on mäkistä maastoa (Böleberget ja Fågelsång). Näiltä kukkuloilta on matkaa vesitornille 2,5 - 3,5 km. Yhteys varmaankin syntyisi. Onkohan näillä seuduilla etsintöjä jo tehty?
Jason
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 10:15 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Jason »

Olen käynyt tutustumassa molempiin paikkoihin kuukausi takaperin. Paikka on siis kallioista, osittain puiden peittämää maastoa. Tuohon aikaan kun kävin oli lunta vielä niin pajon että mahdolliset havainnot olisivat jääneet huomaamatta. Tarkoitus on lähteä lähiaikoina Fågelsångista itään Katronträskin maastoon tutustumaan alueeseen. Metsäteitä näyttäisi paikalla olevan kartasta katsoen mutta tarkemmin sitten lähitulevaisuudessa.
Roly
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 1:05 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Roly »

Itse kävin koiran kanssa Albackan kalliolla mutta lunta oli silloin paljon ja tutkiminen jäi vähälle. Siellä on myös paljon huviloita, joita ei voi tietenkään tutkia. Myllykallio olisi kiinnostavaa tutkia. Sen koillispuolella tuntui parveilevan korppeja. Jos joku liikkuu Nikkilän lounaispuolella niin Kuninkaantien eteläpuolen kalliot välillä Jokivarrentie Fågelsångintie olisivat kiinnostavia. Jossain Nybackan kohdalla näkyy korkea linkkimasto, joten vain pohjoisen ja koillisen puoleiset rinteet voisivat Fågelsångista liittyä Nikkilän mastoon. Toisaalta puhelinhan on voinut jäädä vaikka mökille ja Päivi olla maastossa missäpäin tahansa.
Neitisalapoliisi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Su Helmi 07, 2016 5:13 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Neitisalapoliisi »

Marjatta58 kirjoitti:Martinkyläntien alussa on vasemmalla puolella vesitorni. Jos siellä on matkapuhelinlinkki, niin se varmaan näkyy ja kuuluu monen kilometrin päähän. Nikkilästä lounaaseen on mäkistä maastoa (Böleberget ja Fågelsång). Näiltä kukkuloilta on matkaa vesitornille 2,5 - 3,5 km. Yhteys varmaankin syntyisi. Onkohan näillä seuduilla etsintöjä jo tehty?
Tästä mastosta minä puhuin aikaisemmin. Ja jotenkin haluaisin tuon Bölebergetin kukkulat käydä läpi. Siellä liikkuu paljon ihmisiä koirien kanssa joten jos sielä päässä on niin nopeasti löytyy.

Lunta ei juurikaan paljoa enää ole, joten jos haluaisi lähteä vaelteltelemaan maastossa niin nyt kannattaisi. Itse ajattelin käydä viikonloppuna katsomassa maastossa. Bölebergetin kukkulalla seisoo niin näkyy koko Nikkilän keskusta kirkkoineen. Eli entä jos se puhelin olisi yhdistynyt virheellisesti väärään mastoon hetkeksi?
Avatar
Marjatta58
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 17, 2015 8:45 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Marjatta58 »

Oheinen korkeusmalli Fågelsongista itään osoittaa suuret korkeuserot. Jos kallio on sopivasti puhelimmen ja maston välissä, niin puhelin saattaisi linkittyä kauempana olevaan mastoon.
Liitteet
korkeusmalli
korkeusmalli
korkeusmalli.JPG (91.87 KiB) Katsottu 2954 kertaa
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

fågelsongista itään.... ei siel ole mitää.tiheä metsä kallio jos ei ees polkuja eikä luonnonluojelualueta.ei siel ulkoilla.ja nikkilän masto kaukana.en usko vaik kaikki mahollist.kävin valtion mettäs hinsdby ja ei mitää.tosin tämäkki kaukan nikkilän mastost eikä varmaa sielt löydy.
luulen et löytyy nikkilän tai martinkylä alueelt.mihin päivi lähti viikonlopun viettoon sipoos tammikuussa 2016?
Avatar
Marjatta58
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 17, 2015 8:45 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Marjatta58 »

Ihraponnari kirjoitti:fågelsongista itään.... ei siel ole mitää.tiheä metsä kallio jos ei ees polkuja eikä luonnonluojelualueta.ei siel ulkoilla
Siinäpä se juuri onkin. Jos ei ole löytynyt sieltä missä ulkoillaan, niin olisikohan mahdollista, että löytyisi paikasta, jossa harvemmin liikutaan.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Ihraponnari kirjoitti:
elli72 kirjoitti: Mutta kovasti nyt tulee mieleen että mahtaako ne havainnot Päivistä todellakaan pitää paikkaansa. Etenkään tuohon Martinkylän havaintoon en ole muutenkaan luottanut.
ei niitä tarvii uskoa.mitä minä kuulin ja yksityiskohat ni pidin uskotavana
vaik sanottu et lehis et etsitty runsaasti ei pidä iha paikkansa.etsintä oli mut ei siin katettu ku murtoosa ja latoihi ja liitereihi ei menty ja niit kyl piisaa.minä usko siihe mitä kuulin.huhtikuus löytyy
Mikä on murtoosa?
Neitisalapoliisi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Su Helmi 07, 2016 5:13 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Neitisalapoliisi »

Marjatta58 kirjoitti:Oheinen korkeusmalli Fågelsongista itään osoittaa suuret korkeuserot. Jos kallio on sopivasti puhelimmen ja maston välissä, niin puhelin saattaisi linkittyä kauempana olevaan mastoon.
Juuri näin! Itse jos lähtisin haravoimaan aluetta niin lähtisin Bölebergetin kohdalta ja kävelemään "alaspäin" kohti keskustaa. Eli juuri labbaksen ohi (vanha Kuninkaantie) metsän reunoja pitkin.

Tuo alue on sen verran laaja ja suuri ettei sitä ihan muutaman ihmisen voimalla käy lävitse.

Tuli mieleen että matkalla on myös kaksi latoa. Yksi Norkan ja Hakatien välillä toinen Kuninkaantien (labbaksen) lähellä. Onko niitä esimerkiksi tutkittu?
Vastaa Viestiin