Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ En käsitä, miten itse hikeennyn samasta naisesta niin tuhottomasti. Tekee mieli viskellä tavaroita, kun tuo pärstä pelmahtaa jostain ruutuun.

Minua on aina raivostuttanut sellainen typeryys, että ihminen ei itse edes tajua olevansa idiootti. Että tuokin jaksaa jauhaa, että suomalaisnaiset varmasti ovat vain kateellisia hänelle, kun hän uskaltaa olla avoimesti naisellinen. Voi saatana, kyllä minäkin voin jättää vaatteet pukematta kun huomenna lähden töihin ja jännityksen vuoksi meikata vähän reippaammalla kädellä ilman peiliä. En minä näe siinä mitään naisellista, mutta kyllä se onnistuu.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Näin tänään sattumalta ikkunasta kun 10-13v. poika oli yksinään lenkillä keskikokoisen koiran (bordercollie tms) kanssa. Koira ei ollut yhtään hallinnassa, puri hihnaa jne. Kun voimat ei riittäneet koiran haltuun ottamiseksi, yritti penska ratkaista tilannetta "ruoskimalla" hihnan toisella päällä, kaatamalla koiran maahan, repimällä karvoista ym.
Eikö vanhemmilla riitä aika vai mitä helvettiä sen ikäinen tekee kookkaan koiran kanssa yksin lenkillä??! :evil:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Joey, mä tunnen sellaisen naisen myös. Minulle saarnaa että en ole naisellinen (enkä halua olla), koko ajan vatvoo omaa seksielämää, puhuu omasta vaihdevuosista, kyselee mitä hänen piti syödä, vitamiineista..se on niin tekopiirteä ämmä, ja aina puhuu, kuinka naisellinen ja kaunis hän on, vaikka on yli 50v. Ymmärrän hyvin, Joey. Sellaiset ihmiset joskus ärsyttävät.
Lisäksi hän on hyvin kirkkollinen, koko ajan neuvoo, että minun täyttysi lukea myös jotain hengellista. Hän on erittyisopettaja ja se näkee ja kuuluu jo puheesta. Joskus kyselee kaikenlaisista kehitysvammoista- kun hän oli ollut kehitysvammasten kanssa tekeemisissä, sitten otti lopparit ja on kotona...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

perkele, miksei chatissä ole nykyään ketään?!?!?!?!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kalessin kirjoitti:perkele, miksei chatissä ole nykyään ketään?!?!?!?!
Olen siellä NYT. ;)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Nyt just!
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Miks puolisoiden exät on aina niin hanurista? Tai jos ei kaikki, niin ainakin niistä löytyy yksi oikein valioyksilö hankaloittamaan elämää. Olis taas kirveellä töitä..

On kai niitä mukaviakin tietty... Ei vaan montaa tuu mieleen :D Toisaalta, löytyy kai omistakin ihan hyviä tyyppejä, ja niitä jotka vois räjäyttää taivaalle. No, tää yks valioyksilö nyt vaan ärsyttää ja toden teolla! Ei jumalauta mitä juttua... Onneks se on maineensa jo ansainnut eikä sitä kukaan ota todesta. Silti :twisted:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mariella kirjoitti:Miks puolisoiden exät on aina niin hanurista? Tai jos ei kaikki, niin ainakin niistä löytyy yksi oikein valioyksilö hankaloittamaan elämää.

Tuo ongelmahan on helppo välttää, valkkaa vaan käyttämättömän eli ehdan tavaran! :D


Ärsyttää, kun polkumapyörän vaiheet on ihan zegasin ja just kun mä innostuin taas asiasta! :x
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tiina kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Miks puolisoiden exät on aina niin hanurista? Tai jos ei kaikki, niin ainakin niistä löytyy yksi oikein valioyksilö hankaloittamaan elämää.

Tuo ongelmahan on helppo välttää, valkkaa vaan käyttämättömän eli ehdan tavaran! :D
Hitto.. Nii joo! :D Mut sellaset käyttämättömät sulhaset voi olla ehkä vähän turhan nuorta jengiä, tai sit niis täytyy olla vaa jotain muuta vikaa.. :roll: Eli ottaako mies jossa on vikaa vai mies jonka exässä on vikaa? Ei oo helppoa tää elämä.
Nerot hallitsevat kaaoksen
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Siis ei juma....! Terapeutin pitäs kai yrittää rohkasta jotenkin olemaan oma itsensä ja taistelemaan sen edestä että joku päivä saattas vielä elää niin että se kiinnostais oikeesti. Tai siis kun yrittää sanoa terapeutille että mulla menee hyvin ja elämä hymyilee niin väistämättä se yrittää etsiä niitä paskoja asioita ja saada mielen huonoksi. Mitä vittua oikeesti! Eikös se ole hyvä asia että menee hyvin ja on mennyt pitkään? Mikä on toi asenne että "nyt menee hyvin mutta huomenna saattaa mennä jo huonosti"? Hele.
Niin käyn siis terapiassa kun kerta sinne passitettiin mutta mietin suuresti että mikä heillä on tavoitteena minun suhteen. Kun itselläni on tavoitteena olla onnellinen. Onkohan kellään muulla kokemusta? Pistää vaan raapimaan päätä ja ihmettelemään.

Lisäys: Eikös tää terapia ole muotia nykyään ja kun on jokin ongelma eikä päivystävä lääkäri sitä saa ratkottua laitetaan terapiaan joka maksaa enemmän kun olis vara käydä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Perämoottori paskaks,korjattavana 4 VIIKKOA. "Meillä on nyt täällä vähän ruuhkaa",ottakaa lisää henkilökuntaa saatana että saatte edes takuuseen kuuluvat korjaukset tehtyä,PERKELE.
One,two,fuck you!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Onpa ihan oikea ketju terapia-aiheelle. Monet jotka sitä tarvitsisivat eivät sinne pääse vaikka kuinka kirjoitetaan lähetteitä. Tosi kurjaa että sinut sinne pakotettiin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Qele, kele.

Euroviisutulokset. Haistakaa vittu.

Onneksi oma suosikki sai sentään juuri ja juuri yli 100 pistettä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kylli kirjoitti:Onpa ihan oikea ketju terapia-aiheelle. Monet jotka sitä tarvitsisivat eivät sinne pääse vaikka kuinka kirjoitetaan lähetteitä. Tosi kurjaa että sinut sinne pakotettiin.
Luitkohan nyt ihan oikein. En väittänyt missään vaiheessa että en tarvitsisi terapiaa. Tuskin sinne turhaa määrätään. Siitä on varmasti apua itse kullekkin. Se mikä minua harmitti oli se että kun saa positiivista tulosta aikaseksi niin sitä ei oteta vastaan. Jos taas valittaa ja viljelee masennusta niin asia on heti toinen.

Se on harmittavaa että kaikki terapiaa tarvitsevat eivät pääse terapiaan. Se ei kuitenkaan ole minusta kiinni sanoinpa sitten mitä hyvänsä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ärsyttää kirjotusvirhe rekisteräitynyt.

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 117232 viestiä
Meillä on 1938 rekisteröityä käyttäjää
Uusin rekisteräitynyt käyttäjä on Dupeencoupe
Yhteensä 47 käyttäjää tällä hetkellä :: 1 Rekisteräity, 5 Piilotettu ja 41 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 323 ,päiväys Ke Mar 07, 2007 6:45 pm
Rekisteräityjä käyttäjiä: Sijaltainen
Lukittu