Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Gepardi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:58 pm

Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja Gepardi »

No niin. En ole varma edes että sallitaanko murha infossa tällaisia "etsintä" viestejä joissa siis etsitään tiettyyn tarkoitukseen jotain henkilöä... Jos ei sallita,niin tämä viesti poistetaan tietenkin. Ja toisekseen en ole varma,että jos minfossa tällaiset viestit sallitaan,niin kuuluvatko ne vapaan keskustelun puolelle vai johonkin muuhun osioon.
Mutta siis... Etsin ennustajaa joka suostuu ennustamaan ilmaiseksi ja on luotettava ja osaa ennustaa aidosti... Etsin ihmistä joka voisi ennustaa minulle pelikorteista. Asustan Haukiputaalla joten ennustustaitoisen ennustajan pitäisi asua mielellään Haukiputaalla tai sitten Oulussa,mutta ei kauempana.

Omistan itse pelikortit joista voi ennustaa! Niillä EI ole pelattu koska ovat ennustusta varten.
Minulle kerran ennusti yksi äidin kaveri pelikorteista,mutta ei suostu enää ennustamaan koska raamatussa kielletään ennustaminen. Yritän löytää ihmisen joka suostuu ennustamaan minulle ja nimenomaan OSAA ennustaa OIKEASTI. Tarvitsen ihmisen joka osaa ennustaa pelikorteista ja suostuu ennustamaan ilmaiseksi,on luotettava ja asuu Haukiputaalla tai oulussa,mutta mieluiten kuitenkin Haukiputaalla. Voisin sitten sopia tapaamisesta. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostini kautta [email protected] jos on kriteerit täyttävä henkilö ja halukas tapaamaan ja ennustamaan.

Ja ylläpito poistaa viestini jos on väärässä paikassa tai jos tällaisia ei minfossa sallita? Kun en OIKEASTI tiedä!! : ( :( Saa nähdä,nauretaanko minut nyt pihalle... Mutta itse uskon,että jotkut ihmiset pystyvät ennustamaan. Se on mielipideasia! : )

Terveisin Gepardi
Kyllä niitä töitä pian tekis,ajatukset ne on kun ajan vie.
Sten
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:13 am

Re: Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja Sten »

Toivottavasti tulet pian järkiisi ja ymmärrät että ennustaminen on mahdotonta. Joskin aina sillä on fyrkkaa vedetty ihmisiltä jotka haluavat kuulla asioita "tulevaisuudestaan". Kaikkea hyvää jatkoon.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Ennustan että et tule löytämään :D
Olinko eka
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:24 am

Re: Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

No niin. Vastaan bannien uhalla.
Näen omista tarot korteista sinulle hyvää elämää. Näen kaksi eri suuntaa ja valintaa.
Korttini kertovat myös että olet nuorehko naishenkilö ja olet joko menettänyt tai suret kadonneita sieluja. Uskot ehkä tuonpuoleiseen tai jälleensyntymiseen, ehkä jopa maailmaan tuolla jossain eli tuntemattomaan.
Näen ne suunnat mutta valinta on sinun. Molemmat ovat positiivisia eli hyväksi sinulle.
Rohkeasti eteenpäin. Näen että sulla on oma voimakas tahto. Joku vaaka näyttää korttien osalta osoittavan suunnan suuntaan tai toiseen. Valitse rohkeasti.
Unohda menneet - aloita uutta.
Olet herkkä ihminen ja reagoit asioihin. Kortit kertoo että otat rohkean askeleen ja maailma on avoinna sinulle.
Onnea elämään. Hyvältä näyttää tulevaisuudessa.
Gepardi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:58 pm

Re: Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja Gepardi »

Suurkiitokset sinulle kirjoittaja Olinko eka! KIITOS ennustuksesta! Olen kiitollinen! : )
Kyllä niitä töitä pian tekis,ajatukset ne on kun ajan vie.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Etsin luotettavaa osaavaa ennustajaa

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Tunnen erään naisen, joka osaa ennustaa melko lailla paikkansa pitävää ennustusta. Mutta ei asu lähelläkään Oulua ja on sitä paitsi melko kallis, sen takia en ole enää vuosiin käyttänyt hänen palveluksiaan. Toisaalta, on minullakin tarot-kortit ja tavalliset kortit, joilla olen aika hyvin onnistunut ennustamaan. En tee sitä rahasta.
Gods made heavy metal.
Vastaa Viestiin