Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rebdomine
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

Mischa kirjoitti:Vastaan tuohon kysymykseen palstailijoista ja pakko tunnustaa, että minä olen ainakin täysin rakastunut VoDKaan ❤, jo monen vuoden ajan, hih ;)
Paitsi ettei VoDKa ole paha poika. :wink: Mutta myönnän itsekin että on se jotenkin tosi symppis :D
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Rebdomine kirjoitti:
Mischa kirjoitti:Vastaan tuohon kysymykseen palstailijoista ja pakko tunnustaa, että minä olen ainakin täysin rakastunut VoDKaan ❤, jo monen vuoden ajan, hih ;)
Paitsi ettei VoDKa ole paha poika. :wink: Mutta myönnän itsekin että on se jotenkin tosi symppis :D
Saa tulla tsekkaamaan henkkareista miten asia on. Toinen teistä on väärässä. :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Rebdomine kirjoitti:
Mischa kirjoitti:Vastaan tuohon kysymykseen palstailijoista ja pakko tunnustaa, että minä olen ainakin täysin rakastunut VoDKaan ❤, jo monen vuoden ajan, hih ;)
Paitsi ettei VoDKa ole paha poika. :wink: Mutta myönnän itsekin että on se jotenkin tosi symppis :D
Minäkin tykkään VoDKasta, hän on todella symppis ja murha.infon paras kirjoittaja :D
Gods made heavy metal.
mikaelk

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

^^Minäkin tykkään vodkasta 8)

Toiset mimmit rakastuu renttuun, toiset ei. Yleensä näillä mimmeillä sit menee iteki enemmän vähemmän lujaa, jos puhutaan rikollista seuraa ihannoivista naisista. Juopporentut, pelurit jne sit oma luku.
Vastaa Viestiin