Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

manalainen74

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja manalainen74 »

Puhtaasi oman kokemukseni perusteella pohdin ja tulin siihen tulokseen että minä äärimmäisen empaattisena ihmisenä haluan aina ymmärtää toisen käytäytymisen taustoja, ja tekoihin johtaneita syitä,ja jollain tasolla näin ollen ikäänkuin "parantaa" tai ohjata paremman elämän alkuun...ja luulen että tämä on aika yleistä naisten keskuudessa,toisaalta viehättää se pahan pojan renttumainen käytös ja jännittävyys ja toisaalta halutaa rakastaa se toinen ehjäksi.
Tuhoon tuomittujahan nämä suhteet yleensä ovat, ja itselle meinasi jopa käydä pahasti eräässä suhteessa...onneksi otin jalat alleni ajoissa.
Jellybean
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 8:36 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Jellybean »

Itse jostain syystä aina luulen, että siellä kovan ja pahan kuoren alla olisi lämmin sydän ja se paha poika olisikin vain juuri minulle kiltti ja ihana. Noh, eihän se nyt niin sitten mene ja loppujen lopuksi saa vain siipeensä tavalla tai toisella.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

^ Kyllä se voi olla niin, että kovan kuoren alla on aivot omistava ja hellän sekä lämpimän sydämen omaava henkilö. Uskon kovasti näin. Ja olen siis mies. Sitä, millainen itse olen, voi jokainen vain arvella. Ehkä se tulisi ilmi postauksistani. Mutta ei sitä kukaan profiloi, eikä tarvitsekkaan. :lol:
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Jellybean
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 8:36 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Jellybean »

Se on totta, että osalla on hyvä ja lämmin sydän ja varmaan suurimmallakin osalla. Itse olen vain onnistunut kauhaisemaan paskaa joka kerralla. En toki mikään enkeli ole itsekään, mutta en mikään "paha tyttökään".
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Koska ne on seksikkäitä. Tavallinen mies, jolla on tavalliset tavat, tavallinen työ, tavallinen lompakko, tavallinen auto, tavallinen penis jne on niin epäseksikäs olento, että eihän sellainen aiheuta minkäänlaista sykähtelyä yhtään missään.
Avatar
Teresa Banks
Sofia Karppi
Viestit: 401
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

En jaksanut lukea kaikkia ketjun vastauksia, mutta kommentoin ensiksi tätä nyt unta odotellessa:
Outo Enkeli kirjoitti:Kertokaas naiset, että mitä "kriteerejä" on täytettävä ollakseen ns. paha poika?
Väsätkääs naiset listoja, niin tietää konkreettisesti mitä pahalla pojalla tarkoitetaan. Jokaisella kun varmaan on omat kriteerinsä...
Jos nyt oletetaan (mikä on jossakin määrin tosi) että esim. allekirjoittanut tuntisi vetoa/kiinnostusta ns. pahoihin poikiin, niin se mun lista pitää sisällään oikeastaan seuraavia asioita:
1) asenne
2) itsevarmuus
---> tarkoittaa, että pitää olla luonnetta ja kykyä olla oman tiensä kulkija, ei tukeutua kaikessa tavanomaisimpiin ratkaisuihin ja valintoihin
---> näkyy ulkoisesti katseesta ja ryhdistä, se on sellaista fyysistä ja sosiaalista asemoitumista.
Uskaltaa ottaa tilan haltuun, olla oma itsensä. Ei koko ajan kelaa, mitä muut ajattelevat.
3) rohkeus
---> näkyy myös rohkeutena olla herkkä, empaattinen, tunteva. Ei tarvitse aina leikkiä kovaa jätkää tai pitää jotain muuta panssaria tunteidensa ja olemisensa turvana. Rohkean miehen nainen on turvassa myös emotionaalisesti <3
---> uskaltaa olla asioista mieltä. Uskaltaa ilmaista ajatuksensa. Uskaltaa myös myöntää olevansa väärässä.
4) jokin särmä, ristiriita tai "kauneusvirhe" verrattuna ihan tavistyyppiin. On vaikkapa kiinnostunut asioista, joista ei rivijätkät välttämättä ole. Esimerkiksi haluaa oikeudenmukaisuutta, rauhaa ja tasa-arvoa ihmisten välille, mutta on silti helvetin kiinnostunut Kolmannen valtakunnan tapahtumista ja sotahistoriasta. Tai: on ihan fiksu ja järkevä ihminen, mutta silti on käy murhainfossa. :D

Miten näistä sitten saa lopputulokseksi muka pahan pojan? No, kyllä saa. Se on se rohkeus ja särmä, mikä puuttuu monilta kilteiltä tavismiehiltä, ja jees-miehillä se todellakin loistaa poissaolollaan.


J.K. Tohon ihan alkuperäiseen kysymykseen, miksi naiset rakastuu ns. pahoihin poikiin, pitää laittaa kommenttia jossakin vaiheessa myös, tosin se on varmaan jo ihan kattavasti tässä ketjussa käytykin,
I guess.
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
Smiley
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: To Elo 18, 2011 3:15 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Smiley »

Eikös se norjan sarjahurmaaja saa vankilaan jotain rakkauskirjeitä?
Joskus sitä pelottaa ajatella miten tollanen suoraan sanottuna hirviö saa osakseen hellyyttä mutta perusjuntti suomalainen jätkä saa sitten ettiäkkin etsimästä päästyään :D

Itse kysymykseen en osaa mitään vastata, kai te naiset ootte vähän pöpejä :wink:
aga
Adrian Monk
Viestit: 2764
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja aga »

http://arhikuittinen.puheenvuoro.uusisu ... lastamassa Naiset romanttisesti Breivikin perässä ja alfauros-psykopaattia pelastamassa.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

En ole koskaan tapaillut varsinaista rikollista, joten en ole asiantuntija, mutta uskoisin sen liittyvän osittain naisten tyytymättömyyteen nykyiseen naisen ja miehen väliseen tasa-arvoon. Miehen kuuluu olla mies, dominoiva, kontrolloiva ja vahva, ja se joka tekee päätökset. Ammattirikolliset varmaan ovat muita miehiä useammin tällaisia, ja nainen saa heidän kanssaan olla nainen enemmän kuin muiden miesten kanssa. Valtaosa suomalaisista miehistä on valitettavasti naisten alistamia nössöjä. Useimmilla naisilla on kuitenkin sisäinen kaipuu vanhaan perinteiseen alistuvaan naisen rooliin, ja kovat ja miehekkäät rikolliset varmaan pystyvät täyttämään perinteisen miehen roolin paremmin kuin useimmat miehet (varjopuolia sitten on varmaan paljonkin, mutta se on jo ihan eri juttu).


Psykopaattityyppiset miehet ovat asia erikseen. Narsistityyppisistä naisia usein pettävistä, lipevistä ja valehtelevista miehistä pitävät varmaankin henkisesti hyvin heikot naiset, joilla on heikko itsetunto tai sitten naiset joilla on ylikorostunut hoivavietti ja jotka ovat naiiveja.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Siru83 kirjoitti:Psykopaattityyppiset miehet ovat asia erikseen. Narsistityyppisistä naisia usein pettävistä, lipevistä ja valehtelevista miehistä pitävät varmaankin henkisesti hyvin heikot naiset, joilla on heikko itsetunto tai sitten naiset joilla on ylikorostunut hoivavietti ja jotka ovat naiiveja.
Nimen omaan!. Osu ja uppos.
Olen ite seurustellut 6v. (Exä tätä nykyä...) Narsistin kanssa. Se on jotain käsittämättömän julmaa, mitä se tekee. Ite ei oikein taho ymmärtää vieläkään, mitä siinä läjässä Kakkaa silloin näki. Iso, mahtaileva, itseään täynnä oleva tyhmä mies, joka ei kertakaikkisesti kyennyt antamaan mulle yhtään mitään.
Lähin tyhmänä nuorena/teininä sen mukaan maailmalle, ja sinne jäin. Kun pääsin sen kynsistä irti, niin mun peli oli menetetty jo.
Toki nyt on asiat pikkasen paremmin. Suomen laki on vaan kussu mua silmään aika monessa asiassa. 6 oikeudenkäyntiä, ja yksi niistä oli voitto mulle.
Mitä sitte?
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Yksi syy voi olla myös se, että naiset kanavoivat oman hulluutensa näiden miesten kautta. Naiset saattavat houkutella ja manipuloida miehen käyttämään väkivaltaa ihmisiä vastaan, joiden kanssa heillä itsellään on ongelmia. Miehen kautta voi toteuttaa omia väkivaltaisia fantasioita.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Tämmösen vasta huomas meikäläinen.yhet sille..tultii hyvin toimeen aikoinaa ja ei tarvinnu fattaan kääntyä.en mielestäni oo täysikusipää kun kadulla saan rauhassa kävellä..mut sanontaha menee et moni kakku päältä kaunis ja sisältä täyttä paskaa..
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
fangs
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 10:20 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja fangs »

Tuli tästä keskustelusta mieleen joskus vuosikausia sitten lukemani lehtijuttu naisesta, joka meni naimisiin Brandon Teenan toisen murhaajan kanssa, ja oli pakko googlata löytyisikö juttu vielä. Samaa juttua ei löytynyt, mutta muuta tietoa tapauksesta kyllä. Erikoista tässä tapauksessa ei ollut se, että joku nainen sattui rakastumaan kolmoismurhasta elinkautista istuvaan tyyppiin, vaan se kuinka ko. nainen oli oikein etsimällä etsinyt miehekseen mahdollisimman julmaa rikollista keinolla millä hyvänsä. Nainen oli ensin kirjoitellut ko. tapauksen toisen tekijän, kuolemantuomiota odottavan John Lotterin kanssa ja matkustanut sitten tapaamaankin tätä. Sillä suhteella ei kuitenkaan ollut tulevaisuutta. Seuraavaksi hän kirjoitti Gary Ridgwaylle ("Green River Killer"), joka istuu 48 naisen murhasta. Ei saanut vastausta. Seuraavaksi hän kirjoitti Dennis Raderille ("BTK Killer"), joka oli päästänyt kymmenen ihmistä päiviltään. Tämäkään ei vastannut. Lopulta hän kirjoitti Tom Nissenille, eli tälle toiselle Brandon Teenan + kahden muun murhasta kolmea elinkautista istuvalle hemmolle. Pari ilmeisesti sitten sai toisensa (jutun kirjoittamisen aikaan olivat menossa naimisiin), mutta eivät ikinä voi elää yhdessä, koska Nissen ei vapaaksi pääse.

Onko tässä nyt kyseessä joku aivan extreme muoto ilmiöstä "pahat pojat viehättää", erikoisuudentavoittelu, vai mitä häh? Tuntuu todella oudolta oikein varta vasten tavoitella suhdetta sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei koskaan ole mitään mahdollisuutta edes yhteiseen elämään. Vai onkohan se vain positiivinen asia kyseiselle naiselle? Harmittaakohan naikkosta, että hänen miehensä on surmannut vain kolme ihmistä ja raiskannut yhden, kun vaihtoehtona olisi voinut olla se (yli) 48 naista tappanut ihanuus? :D
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

fangs kirjoitti:Onko tässä nyt kyseessä joku aivan extreme muoto ilmiöstä "pahat pojat viehättää", erikoisuudentavoittelu, vai mitä häh? Tuntuu todella oudolta oikein varta vasten tavoitella suhdetta sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei koskaan ole mitään mahdollisuutta edes yhteiseen elämään. Vai onkohan se vain positiivinen asia kyseiselle naiselle? Harmittaakohan naikkosta, että hänen miehensä on surmannut vain kolme ihmistä ja raiskannut yhden, kun vaihtoehtona olisi voinut olla se (yli) 48 naista tappanut ihanuus? :D
Tämä sama ilmiö on ihan maailmanlaajuinen. Myös Suomessa naiset kirjoittelevat miehille vankilaan ja menevät naimisiin heidän kanssaan aika heppoisin perustein. Tuo Brandon Teenan tapaus oli karmaiseva, ja kertoo jo aikamoisesta hoivavietistä tai jonkinlaisesta seksuaalisesta kiihottumisesta vaarallisiin miehiin naisen puolelta.

Aikoinaan seurasin erään päälle kolmekymppisen naisen blogia, missä hän kertoi nuoruudestaan, kuinka oli aloittanut kirjeenvaihdon elinkautisvangin kanssa. Mies oli ilmeisesti yksi kolmesta vaarallisesta vankikarkurista, jostain ysäriluvulta. Nainen oli nähnyt kaverin kuvan lööpissä, ja rakastui samantein kaveriin.

Blogi oli erittäin mielenkiintoista seurattavaa, siinä nainen teki mitä vain vankilassa istuneen miehen hyväksi. he menivät naimisiin ja suunnittelivat jopa yhteistä tulevaisuutta. Kaikki ei tietenkään mennyt niinkuin elokuvissa. Jossain kohtaa nainen tienasi rahaa itseään myymällä ja vei rahat elämänsä suurimmalle rakkaudelle vankilaan. Samaan aikaan tämä mies pyöritti myös muita naisia ja sai heidätkin tekemään mitä ikinä halusikin.

Blogi päättyi jotensakin niin, että mies aikanaan vapautui ja tuli uskoon. Mielestäni loppu oli jotenkin tekemällä sutaistu, verrattuna aiempaan tuotantoon. Aika pian sen jälkeen blogille lyötiin lukko päälle. Mä en tiedä mitä ajattelin silloin, mutta taisin tallentaa melkein koko blogin jollekin kovalevylle. Sitä tuskin voi julkaista, sillä mulla ei ole tekijänoikeuksia siihen.

Mua huvittaa myös se, että yleensä iäkkäämmät naiset valittavat kärsineensä ikänsä narsistisen tai muuten hulttion miehensä vuoksi, mutta eivät ole koskaan nostaneet kytkintä. Ehkä ne naiset nuoruuden hurmassaan ovat ajatelleet, että vain minä voin muuttaa tuon könsikkään murmeliksi ja rakastavaksi nössöksi?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
fangs
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 10:20 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja fangs »

^ Niin, aina niistä kuulee, että tuomituille satelee rakkauskirjeitä, mutta jotenkin niiden kohdalla vaan ajattelee, että jotkut ressukkanaiset on seuranneet kyseistä tapausta ja sattuneet vaan ihastumaan siihen tuomittuun (oli syynä sitten se pahamaineisuus ja "kovis"-imago tai hoivavietti tai mikä tahansa), mutta tuon naisen toiminta tuntui jotenkin niin järjestelmälliseltä ja suunnitelmalliselta murhaajan etsimiseltä, että huh huh. Samanlaisia höyrypäitä varmasti on paljon lisääkin, mutta uskon kyllä että noissa murhaajille kirjoittelijoissa on myös niitä, jotka ihastuu siihen yhteen tiettyyn vankiin eikä kirjoittele joka toiselle sarjamurhaajalle tavoitteenaan saada lähes kuka tahansa hirviö miehekseen...
Vastaa Viestiin