sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10733
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja damfin »

Hank käsittääkseni kommentoi sikakoiran yritystä saada jälleen hetkensä palstalla, johon yllättäen vastasi Even Steven...
Even Steven kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 5:42 am
Hank Voight kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 10:51 pm Ja aina ensimmäinen viesti tänne tai Lautamiehiin. Skarppaas ny.
Sinultako pitäisi lupia kysellä minne kirjoitan?

Oliko sulla muuten niitä todisteita minun jakamista foliouutisista vai ei? Tuskin löytyy.
Menikö Evenillä roolit sekaisin sikakoiran kanssa? :mrgreen:

Koitahan nyt Even olla tarkkana, joku voi vielä alkaa 'kuvitella' että olet sittenkin yksi sikakoiran multipersoonista :lol:
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

PIP: Possu Is Päk?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 8:24 am Hank käsittääkseni kommentoi sikakoiran yritystä saada jälleen hetkensä palstalla, johon yllättäen vastasi Even Steven...
Even Steven kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 5:42 am
Hank Voight kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 10:51 pm Ja aina ensimmäinen viesti tänne tai Lautamiehiin. Skarppaas ny.
Sinultako pitäisi lupia kysellä minne kirjoitan?

Oliko sulla muuten niitä todisteita minun jakamista foliouutisista vai ei? Tuskin löytyy.
Menikö Evenillä roolit sekaisin sikakoiran kanssa? :mrgreen:

Koitahan nyt Even olla tarkkana, joku voi vielä alkaa 'kuvitella' että olet sittenkin yksi sikakoiran multipersoonista :lol:
Uuuu.. Nero työssään.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mitä helvettiä? Mä annan possulle vinkin, johon sitten Erkki vastaa ärtsynä? On nää veijareita :D

Ja on tuo Trump-ketjukin ihan mahdoton. Vaikka siellä yrittää kerta toisensa jälkeen tehdä selväksi, että omasta mielestä on molemmat ehdokkaat hanurista, niin ei riitä. Pitäisi vaan haukkua ainoastaan Bidenia, niin hönöpäät ois tyytyväisiä.

Trump on tosiaan kaiken arvostelun yläpuolella. Miten voikin olla? Tunteeko maailmanhistoria toista vastaavaa?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 1:42 pm Mitä helvettiä? Mä annan possulle vinkin, johon sitten Erkki vastaa ärtsynä? On nää veijareita :D

Ja on tuo Trump-ketjukin ihan mahdoton. Vaikka siellä yrittää kerta toisensa jälkeen tehdä selväksi, että omasta mielestä on molemmat ehdokkaat hanurista, niin ei riitä. Pitäisi vaan haukkua ainoastaan Bidenia, niin hönöpäät ois tyytyväisiä.

Trump on tosiaan kaiken arvostelun yläpuolella. Miten voikin olla? Tunteeko maailmanhistoria toista vastaavaa?
Vai olisiko niin että sikakoiran jutut oli poistettu ja sinä taas esität tai sitten olet oikeasti niin kujalla ettet tajua mitään?

Pistä ne todisteet tiskiin ja lopeta paskanjauhaminen. Hönöksi en sinuna sanoisi ketään, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tuskin.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tämä Hank on oikea jeejee-mies. Joo vittu mitä nyt taas valopäät. Minä katsoin juuri sitä ja tätä, olen kaikkien kanssa samaa mieltä. Folio, folio.. Joo, vittu, mitään todisteit ei vaan oo.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Siellä se sikis taas yrittää.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10733
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja damfin »

Donald McRonald kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 9:59 pm Siellä se sikis taas yrittää.
No niin näyttää tekevän, ja hirveä kiire yrittää postata mahdollisimman moneen ketjuun oikein äkkiä, ennen kuin luuta taas lakaisee sotkut bittitaivaaseen :lol:

Ei tuon reppanan kirjoituksiin viitsi edes kommentoida mitään, kun eipä nuo palstalle pitkäksi aikaa jää kuitenkaan.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

On tosiaan hämmästyttävää miten jaksaa, kun kuitenkin ennemmin tai myöhemmin putsataan viestit pois. Ja yleensä ennemmin kuin myöhemmin.

Tällä hetkellä possulla ainakin päivän kolmas nimi tulilla. Tai siis kolme mä olen nähnyt.

Ja ZUM, sinne lensi taas. Vieläköhän tänään ilmestyy uudella nimellä?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10733
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ja siellä taas vellikulli yrittää, säälittävää
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Possu pisti jo neljä ihan asiallisesta viestiä putkeen ja vasta sitten se tyypillinen...

Hyvä nimi tuo Velikulta. Sehän on legendaarinen tekokyrpä kasarilta.

E: Perkele, se taisikin olla Velihopea...
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Luulee ehkä olevansa Veli Ponteva.

E: Oli myös Velikulta-niminen dildo. Nimensä mukaisesti kullanvärinen pää. Velihopea muiten sama, hutta hopeanvärisellä päällä.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 7:03 pm Luulee ehkä olevansa Veli Ponteva.

E: Oli myös Velikulta-niminen dildo. Nimensä mukaisesti kullanvärinen pää. Velihopea muiten sama, hutta hopeanvärisellä päällä.
OK, no muistinpa sitten oikein.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Taasko se tuolla heiluu? On se nyt perkele.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Heh vissiin. Katsoin just kun mulle oli tullut hälytys lainatusta viestistä, eikä ollut enää lainaajaa linjoilla.

Jos oon oikein laskenut, niin possu on nyt eilisen ja tämän päivän aikana käynyt täällä sähläämässä kuudella eri nimimerkillä. Ja en mä tiedä oonko kaikkia edes huomannut, saattaa olla enemmänkin.

Perkeleellinen polte sillä tänne on, huh.

E: Tarkemmin kun ajattelen, niin en mä usko että se täällä käy niin etten mä tietäisi. Se nimittäin aina ensi töikseen vastaa johonkin mun viestiin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin