Uusi jäsen Otuksen Copypaste jengiin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mulle tuli ihan flashback kun luin tätä ketjua äsken.. Jotenkin tuli mieleen toi Jennie85(vai mikähän se nyt oli) ja se keskustelu kun hän oli närkästynyt saamastaan tuomiosta. En tiiä mikä mut joku toi mulle tuon saman kotoisan tunteen kun naureskelin sen tyhmille ja uhmakkaille kommenteille. Väitti että ei kiinnosta ja uhos mutta silti ihan varmasti luki jokaisen kommentin.. Salaa itseltään.
Jotenkin tää on nyt sit vähän samalainen tilanne. Jäbää(?) ei kiinnosta ja "ihan sama", mutta silti jaksaa tulla vastaamaan aina jotain.
Jos ei kiinnosta eikä muutenkaan huvita käyttäytyä niin esitä edes olevasi aikuinen ja lopeta sitten..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ei hemmetti, kun alkaa kyllästyttää nämä otuksenhaukkumisketjut. (Tämä ja otuksen kootut copypastet...) Eikö tämä aihe jo riitä. Vaikuttaa siltä, että otus on parantanut tapansa, ja uusi järjestely ajankohtaisosion osalta on toiminut. Miksi tätä on jatkettava? :x
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

PaulaDrew kirjoitti:Ei hemmetti, kun alkaa kyllästyttää nämä otuksenhaukkumisketjut. (Tämä ja otuksen kootut copypastet...) Eikö tämä aihe jo riitä. Vaikuttaa siltä, että otus on parantanut tapansa, ja uusi järjestely ajankohtaisosion osalta on toiminut. Miksi tätä on jatkettava? :x
Miten parantanut tapansa?
Meinaan jos "meillä" olis syytä lopettaa haukkuminen niin olis myös syytä lopettaa takas haukkuminen ja turha haukkuminen.
Minusta tuntuu että kerran kun tästä otukselle mainittiin niin oli kun atomipommi olis räjähtänyt eikä hän ole sen jälkeen mihinkään suhtautunut normaalisti/järkevästi.
Olisko sellanen mahdollista että otus itse pitäs sormensa kurissa ja lopettas tähän ketjuun kirjottelun? Ketä sen jälkeen jaksas enää asiasta jauhaa. Tuntuu että otus lähes nauttii tilanteesta ja repii siitä sellaset elämänilot että niillä pärjää ainakin sata vuotiaaksi asti.
Eli musta tuntuu et kukaan ei ota tätä hommaa ees kovin tosissaan enää.
Eikä tämä ole mikään "haukkumisketju".. Alunperin oli tarkoitus vaan henkilölle huomauttaa mutta itse provosoimalla myös aloitti tämän aallon.
Yleensä siihen vaaditaan kasi tai enemmän eli turha on syytellä "meitä" kun me otusta nyt näin "haukutaan".
Taitaa olla oma lehmä ojassa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Parantanut tapansa siten, että sitä maanista topikkienperustelua ei ole enää ollut, ainakaan minun nähdäkseni eikä ainakaan siinä mittakaavassa mitä se oli.
Taitaa olla oma lehmä ojassa.
WTF??? :shock:

Mutta jatkakaa. :roll:
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

PaulaDrew kirjoitti:Parantanut tapansa siten, että sitä maanista topikkienperustelua ei ole enää ollut, ainakaan minun nähdäkseni eikä ainakaan siinä mittakaavassa mitä se oli.
Taitaa olla oma lehmä ojassa.
WTF??? :shock:

Mutta jatkakaa. :roll:
Siis en tuolla kommentilla sinua tarkoittanut ollenkaan. Oli tarkoitus viitata otukseen sillä että eipä näytä itseäänkään kiinnostaa lopettaa tätä hullua kirjoittelua ja syyttelyä puolin ja toisin.
Eli uskon että tämäkin selviäisi jos vaan jokainen tahollaan päättäis haluta lopettaa mutta niin kauan kun joku vastaa näille "haukkujille", eli tässä tapauksessa otus itse, niin ei se lopu.
En tosin puhdan pulmunen ole itsekkään aikä tämä asia oikeestaan mulle edes kuulu. Sitä vaan joskus ajautuu jengin mukana.
Vielä pahoitteluni että annoin ymmärtä väärin tuon tekstin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

OK :D

Ja ymmärrän kyllä pointtisi, rimma.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

rimma kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:Parantanut tapansa siten, että sitä maanista topikkienperustelua ei ole enää ollut, ainakaan minun nähdäkseni eikä ainakaan siinä mittakaavassa mitä se oli.
Taitaa olla oma lehmä ojassa.
WTF??? :shock:

Mutta jatkakaa. :roll:
Siis en tuolla kommentilla sinua tarkoittanut ollenkaan. Oli tarkoitus viitata otukseen sillä että eipä näytä itseäänkään kiinnostaa lopettaa tätä hullua kirjoittelua ja syyttelyä puolin ja toisin.
Eli uskon että tämäkin selviäisi jos vaan jokainen tahollaan päättäis haluta lopettaa mutta niin kauan kun joku vastaa näille "haukkujille", eli tässä tapauksessa otus itse, niin ei se lopu.
En tosin puhdan pulmunen ole itsekkään aikä tämä asia oikeestaan mulle edes kuulu. Sitä vaan joskus ajautuu jengin mukana.
Vielä pahoitteluni että annoin ymmärtä väärin tuon tekstin.
parantumaton,haukut vielä minut ja puhut itsesi pois pussista..heh

mä voin sentään ihan rehellisesti sanoa,että myös minussa on ollut vikaa.. suoraan sanotusti tää koko homma on ollu ihan helvetin naurettava :lol: ja siihen tyyliin olen myös vastaillutkin.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mun mielestäni vanha ongelma, eli jokaisen uuden uutisen postaaminen olemassaoleviin ketjuihin vain kärjistyi otuksen aktiivisuuden tähden. Ja ongelma korjaantui, kun ajankohtaisosio perustettiin.

Dot.
Every ship must sail a world.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17119
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

ABC kirjoitti:Ja ongelma korjaantui, kun ajankohtaisosio perustettiin.

Dot.
Totta toinen puoli. Mutta parempaan suuntaan on menty. On otuksella mielestäni hyviäkin avauksia. Kaikenlainen eipäs juupas kinaaminen ei auta ketään eikä rakenna mitään.

Se, että myöntää tehneensä väärin on jo aika paljon. Myös se, että sanoo jos jokin asia ei miellytä on askel eteenpäin, kun taas se, että murisee itsekseen tai suvaitsee ja nielee kaiken sonnan on pysähtyneisyyttä. Se, miten tuon asian sanoo onkin jo köydellä kävelyyn verrattavaa taiteilua; paha mieli, kerran mulkku - aina mulkku, jos ei kiinnostaa niin pysy poissa täältä, ei näitä ole pakko lukea, olet ilkeä, olet suvaitsematon, natsi, rasisti, antidemari... Kuka ottaa mitenkin tuon sanomisen.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ei mun ole tarkoitus olla ketään haukkumalla haukkua niin että joku siitä pahoittaa mielensä. Minusta tämä on vaan mennyt ihan naurettavuuden puolelle koko homma. Eli miks ihmeessä ei nyt jokainen vois vähän ryhdistäytyä ja käyttää sen energian mitä tähän ketjuun panostaa niin vaikka johonkin muuhun ketjuun joka pysyis sitten asiallisena(minä myös).
Tämä varmaan pitää hyvin paikkaansa että jos kerran päästelee höyryjä ihan olan takaa tai sitten vaihtoehtoisesti alkaa asiallisen kritisoinnin sijasta jonkun ihmeen syyn takia morkkaamaan jotain toista kirjottajaa tai tekee jotain muuta sellaista jolla herättää kirjottajien huomion niin on varmasti siinä valossa pitkään. Siitä on hankalaa päästä pois ja se vaatii paljon asiallista kirjottelua ennekun se unohdetaan.
Uskon että nyt kun tämä on mennyt siihen että ns. kaikki vastaan Otus, niin varmasti Otus on nyt tässä valokeilassa pitkään ja kun on saanut ärsytettyä muita pahasti niin kirjoittipa hän nyt mitä tahansa niin se varmasti herättää joissain kirjottajissa ärsytyksen tunteen.
Olis varmaan syytä jokaisen miettiä, edelleen painotan että myös minun, onko täsäs nyt järkee. Jos nyt otetaan esimerkki tilanne että tämä ketju nyt kuihtuis kasaan ja kaikki jotka on Otusta vastaan tässä olleet niin ottas uuden asenteen ja antas mahdollisuuden. Otus myös ottas niskasta kiinni ja vähän hillitsis itteesä.. Saattas olla että jopa vielä joskus oltas siinä tilanteessa että kaikki vois sovussa kirjotella ilman että jokaisesta Otuksen kommentista täytyis palata miettimään tätä tilannetta joka nyt on.

Tulipahan taas tekstiä mutta varmaan idea on jokaiselle selvä enkä edes usko siihen että kaikki nauttii tästä ketjuun kirjottelusta ja vääntämisestä niin paljon että ei vois sitä lopettaa. Jos nyt joku edes jotain sai tästä irti niin hyvä ja jos nyt huvittaa jatkaa samaan malliin ja jatkaa kinastelua jne. niin anteeks että vaivasin ja vein aikaa.. Jatkakaa ihmeessä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Luultavasti tämä ns copypaste jengi vaan kärsii tekemisen puutteesta.

Itselläni (ja luultavasti myös monella muulla tänne kirjoittavalla)on muistissa/tiedossa useita mielenkiintoisia rikosjuttuja, mutta ikävä kyllä aika ei riitä näiden tänne postaamiseen.
Joten jollain tavalla täytyy olla kateellinen niille joilla näyttää olevan aikaa käytettävissä rajaton määrä, joten voi postata aivan rauhassa kaiken maailman huuhaa- juttuja päivät pitkät tänne m.infoon. Ja näinhän se on että ihmisen pitää hankkia jotain sisältöä elämäänsä.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti: mä voin sentään ihan rehellisesti sanoa,että myös minussa on ollut vikaa..
Ooh, viimeinkin tunnustus :wink:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Harriet Makepeace kirjoitti:Luultavasti tämä ns copypaste jengi vaan kärsii tekemisen puutteesta.

Itselläni (ja luultavasti myös monella muulla tänne kirjoittavalla)on muistissa/tiedossa useita mielenkiintoisia rikosjuttuja, mutta ikävä kyllä aika ei riitä näiden tänne postaamiseen.
Joten jollain tavalla täytyy olla kateellinen niille joilla näyttää olevan aikaa käytettävissä rajaton määrä, joten voi postata aivan rauhassa kaiken maailman huuhaa- juttuja päivät pitkät tänne m.infoon. Ja näinhän se on että ihmisen pitää hankkia jotain sisältöä elämäänsä.
Ensin myönnät olevasi kateellinen, niille joilla on aikaa ja rahaa, että voi tehdä muutakin kuin töitä minimissään 5x8h/1vko ja heti sen jälkeen haukut katkerana, että asiaan pystyvillä ei ole M-infon ulkopuolista elämää.Hoh hoijaa, ei voi muuta kuin :lol:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Aariel kirjoitti:
otus kirjoitti: mä voin sentään ihan rehellisesti sanoa,että myös minussa on ollut vikaa..
Ooh, viimeinkin tunnustus :wink:
minä en sentään ole parantumaton, niin kuin eräät..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
otus kirjoitti: mä voin sentään ihan rehellisesti sanoa,että myös minussa on ollut vikaa..
Ooh, viimeinkin tunnustus :wink:
minä en sentään ole parantumaton, niin kuin eräät..
Jos mua meinaat, niin ole hyvä ja perustele :?
Vastaa Viestiin