Orangutangi Borneossa seksiorjana

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Musta Nuoli
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Turku

Orangutangi Borneossa seksiorjana

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

http://www.viceland.com/int/v14n10/htdo ... country=us
Katkelmia artikkelista, kursivoinnit minun:
Pony is an orangutan from a prostitute village in Borneo. We found her chained to a wall, lying on a mattress. She had been shaved all over her body.

If a man walked near her, she would turn herself around, present herself, and start gyrating and going through the motions. She was being used as a sex slave. She was probably about six or seven years old when we rescued her, but she had been held captive by a madam for a long time. The madam refused to give up the animal because everyone loved Pony and she was a big part of their income. They also thought Pony was lucky, as she would pick winning lottery numbers.

Did the clients realize that they were in fact getting an orangutan?

Oh yeah, they would come in especially for it. You could choose a human if you preferred, but it was a novelty for many of the men to have sex with an orangutan. They shaved her every other day, which meant that her skin had all these pimples and was very irritated. The mosquitoes would get to her very badly and the bites would become septic and be very infected, as she would scratch them constantly. They would put rings and necklaces on her. She was absolutely hideous to look at.

How did you get her away from there?

It took us over a year to rescue her, because every time we went in with forest police and local officers we would be overpowered by the villagers, who simply would not give her up. They would threaten us with guns and knives with poison on them. In the end it took 35 policemen armed with AK-47s and other weaponry going in there and demanding that they hand over Pony. It was filmed by a local television crew and in the background of the film when we are unchaining Pony you can hear the madam crying hysterically, screaming, “They are taking my baby, you can’t do this!” There is no law enforcement in Indonesia so these people didn’t face any sentence or anything for what they had done.
Siis hyi saatana. Juuri kun kuvitteli, että homo sapiens, "viisas ihminen" ei paljoa alemmaksi enää pääse.

Oranki Pony, tuolloin noin 6 vuotta vanha, oli siis kahlehdittuna borneolaisessa bordellissa, kapisena, iho rikki ja ajeltuna. Paikallisten miesten mielestä kun oli mukavan eksoottista käydä raiskaamassa orangia, joten Pony oli seksiorjana vuositolkulla, äijät kävivät oikein varta vasten apinaparan kimppuun. Ja Bordellin "madam" ei päästänyt eläintä edes pois, ennen kuin 35 konepistoolein varustettua sotilasta ja poliisia haki eläimen kyläläisiltä pois. Apina toi rahaa, ja madame vetosi, että "ette voi viedä minun vauvaani pois!"

Apina oli jo niin ehdollistunut, että kun mies lähestyi kahlehdittua apinaa, Pony kääntyi ympäri ja alkoi "esittelemään itseään" konemaisesti, automaattisesti.

Ja totta kai kellekään ei mitään rangaistuksia herunut tai heru, lainsäädäntöä ei tuolla päin asialle oikein edes ole.

Mitä orangeihin tulee, jälkeläisen saanut orankinaaras pitää lapsensa luonaan kunnes tämä on noin 6-7-vuotias, joten seksiorjaksi alistettu Pony oli siis vielä apinaksikin keskenkasvuinen, ja ollut vuosia - siis vauvaikäisestä asti - raiskattavana. Täyskasvuinen naarasorankikin on vain noin 125 senttiä pitkä. Orangit ovat vieläpä erittäin älykkäitä: oppivat viittomakielen alkeita, kykenevät käyttämään tietynlaisia työkaluja sekä osaavat nauraa. Tosin tätä orangia tuskin nauratti. Sama kuin ottaisi kehitysvammaisen lapsen ja heittäisi tämän kahleisiin perverssien raiskattavaksi, koristaen tämän helyillä ja rinkuloilla.

Vielä kerran: hyi saatana. Tätä se "ihmisyys" lopultakin sitten on, tässä on se suuri ja ratkaiseva ero ihmiseläimen ja muiden nisäkkäiden välillä, sillä tähän ei mikään muu laji pysty, eikä yksikään "peto" tekisi moista luonnossa. Uskonnollista vertauskuvaa käyttääkseni, ihminen on toden totta Jumalan kuva.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Suuren vallan kylkiäisenä tulee suuri vastuu, ja sehän on n. 95%:lle ihmisistä täysin vieras käsite.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt täytyy myöntää, että kerrankin olen sanaton, näen nimittäin punaista ja tahtoisin niin kovasti päästä käsiksi noihin kusipäihin...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Howler, isketäänkö yhdessä?
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

joey kirjoitti:Howler, isketäänkö yhdessä?
No totta helvetissä! Pidä sinä kiinni, niin minä jyrään jalat myllykivellä (tai jollain vastaavalla)? Sittenpähän muistaavat koko loppuelämänsä jokaisella askeleellaan, kun ei jalkojen luut korjaannu kunnolla.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Tämä on kammottavin juttu, jonka olen viime aikoina lukenut :shock: Miksiköhän näiden harvinaisten eläinten suojeluyhdistykset eivät ole kommentoineet mitenkään?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Howler kirjoitti: No totta helvetissä! Pidä sinä kiinni, niin minä jyrään jalat myllykivellä
Kuinka sivistymätöntä. Tähänkin tapaukseen tepsii epäilemättä parhaiten eräs miehiin käytettävä supersalainen tuhoamismenetelmä, jota kutsun tuttavallisesti pähkinänsärkijäksi.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

joey kirjoitti:Kuinka sivistymätöntä. Tähänkin tapaukseen tepsii epäilemättä parhaiten eräs miehiin käytettävä supersalainen tuhoamismenetelmä, jota kutsun tuttavallisesti pähkinänsärkijäksi.
Eijei, pähkinänsärkijä tuottaa kipua vain hetken ja sitten melkein suoraan that's it. Jalan pienetkin luut kun murtuu, niin oikeasti kipuja on koko loppu elämän.

Kompromissi: Ensin minä pidän kiinni ja sinä käsittelet pähkinänsärkijällä, sitten sinä pidät kiinni ja minä saan käyttää myllykiveä? :D
Musta Nuoli
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

joey kirjoitti:
Howler kirjoitti: No totta helvetissä! Pidä sinä kiinni, niin minä jyrään jalat myllykivellä
Kuinka sivistymätöntä. Tähänkin tapaukseen tepsii epäilemättä parhaiten eräs miehiin käytettävä supersalainen tuhoamismenetelmä, jota kutsun tuttavallisesti pähkinänsärkijäksi.
Milläs sinä sitten kohtelet tämän bordellin omistajaa eli "madamea", joka on eläimen hyväksikäytöstä ja rääkkäyksestä vastuussa? "Pähkinöitä" ei voi särkeä tässä tapauksessa.

Itse olen vähitellen sitä mieltä, että ei ole mitään ihmisen luonnevikaa monikulttuurisesti rikkaiden kaukomaiden perinteiden parissa, jota ei sarja AK-47:sta parantaisi.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Musta Nuoli kirjoitti: Milläs sinä sitten kohtelet tämän bordellin omistajaa eli "madamea", joka on eläimen hyväksikäytöstä ja rääkkäyksestä vastuussa? "Pähkinöitä" ei voi särkeä tässä tapauksessa.

Itse olen vähitellen sitä mieltä, että ei ole mitään ihmisen luonnevikaa monikulttuurisesti rikkaiden kaukomaiden perinteiden parissa, jota ei sarja AK-47:sta parantaisi.
Hyvä pointti... madame ei toisaalta ole itse syyllistynyt itse tekoon, eihän se hullu ole, joka myy vaan se joka ostaa ja niin edelleen. Mutta olet kyllä täysin oikeassa tuon parannuskeinon kanssa. Pitäisi kokeilla.

Ei mutta oikeasti, ihan vakavasti ottaen: kuinka helvetin sairaita miehiä voi maailmasta löytyä???
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

joey kirjoitti:Ei mutta oikeasti, ihan vakavasti ottaen: kuinka helvetin sairaita miehiä voi maailmasta löytyä???
Tähän on pakko vastata (vaikka kuvottaakin ihan helvetisti edelleen), että nainenkin on voinut tehdä tälle orankille mitä miehetkin, apuvälineiden avulla...

Vastaus kysymykseesi, ja tämä sitten on minun mielipiteeni: Niin helvetin sairaita, ettei sitä kykene ymmärtämään ei niin millään.

Minä haluaisin kovasti tietää, saiko "madam" (ja ei se mikään "madam" ole minusta, vaan enemmänkin joku ämmä...) minkäänlaista tuomiota?! Tai miehet? Ja siitä mieleen, onko esim. Suomessa enää eläimiin sekaantuminen rikos?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Howler kirjoitti: Tähän on pakko vastata (vaikka kuvottaakin ihan helvetisti edelleen), että nainenkin on voinut tehdä tälle orankille mitä miehetkin, apuvälineiden avulla...
Nyt kyllä on sanottava, että vaikka näin on tietysti voinut tapahtua, pidän sitä erittäin epätodennäköisenä. Miksi nainen haluaisi raiskata luontokappaleen apuvälineiden kanssa? Kun fyysinen nautinto jää saamatta, saako joku siitä sitten henkistä nautintoa? En usko miestenkään apinaa panneen siksi, että apina on vedonnut heidän eroottisuuteensa henkisesti, vaan siksi, että ovat päässeet upottamaan pelinsä edes johonkin. Mitä kautta sitten aiheutuu fyysistä mielihyvää. Ovat varmaankin kuvitelleet allensa Claudia Schifferin. Tai jonkun muun.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ En tiedä, tuli vain mieleen, että voihan noinkin olla. Voihan siitä saada vaikkapa sadistista henkistä nautintoa?
mipa74
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 4:32 am

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

Kannattaa myös muistaa mediakriittisyys. Kuinka moni muistaa bonsai-kissat, ja kuinka sitten kävikään...?

Mutta ei sillä, jos uutinen on tosi, niin sairasta toimintaa... kyllä tuolle ämmällekin on sopiva rangaistuskeino, johon liittyy iso di**o ja muutama partaterä... mutta se siitä.

Ajatuksenakin kuvottaa!
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Taas sairauskerroin nousee seuraaviin sfääreihin. ei ei, ei näin.
Vastaa Viestiin