Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4536
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Touko 29, 2021 5:56 pm Poliisin tuon hetkisen tiedon mukaan epäillyt väärinkäytökset ja epäillyt rikolliset teot ovat tapahtuneet useiden vuosien aikana.

– Pelon ja uhkailun takia uhrit eivät ole ilmoittaneet asiasta aiemmin poliisille, poliisin tiedotteessa kirjoitettiin.

Myös Ilta-Sanomille työskennellyt valokuvaaja kertoo joutuneensa tiistaina painostavaan tilanteeseen, kun hän oli kuvaamassa rikosepäilyn kohteena olevan tallin rakennuksia yleisellä tiellä.

Paikalle tulleet miehet piirittivät hänet ja käskivät poistamaan juuri otetut kuvat kamerasta.


IS:lla ei ole tietoa siitä, liittyvätkö miehet hevostalliin tai pidätettyyn pariskuntaan.
Ei ihmetytä, että on koettu uhkailua.
Ei ihmetytä, että on pelottanut kertoa asiasta poliisille.
Ei ihmetytä, että on piiritetty valokuvaajaa ja vaadittu poistamaan kuvia.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6486
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »



Näin se Turussa menee, eii ei saa y-hyyyy....
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Yhdistys on niin ollut mukana tässä mahdollistajina. Nyt taas klassiset peliliikkeet pystyyn, kun jäätiin kiinni.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4463
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Ensin nyt kuitenkin talliyrittäjät tuomiolle ilmeisistä rötöksistään. Ihan turha heidän toimiaan on yrittää lakaista hyväntekeväisyysjärjestön alle. Ennemminkin niin päin, että noi käytännössä hyvin rajallisin vapaaehtoisvoimin pyörivät järjestöt ovat otollista maaperää moraalittomille oman edun tavoittelijoille, jos nämä vain osaavat esittää ja puhua kauniisti aina silloin, kun tilanne vaatii. Siltä tämäkin homma näyttää, että on kovasti luotettu mallikelpoista esittävään pariskuntaan ja heidän puheisiinsa, vaikkei olisi kannattanut. Tesyn voi tutkia myöhemminkin, hirteen en toistaiseksi vetäisi yhtään vapaaehtoista nyt näistä tallipariskunnan sikailuista ja kupruista.

Mitä tuohon talleilla tapahtuvaan hyväksikäyttöön jne. yleisimmin tulee, niin onhan se ollut ihan julkinen salaisuus jo ainakin 30 vuotta, luultavasti kauemminkin. Hyvä jos nyt nurkat siivotaan, mutta rohkenen epäillä. Pöly kun laskeutuu niin sama jatkuu.
Don MC

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Don MC »

^ Tämä Skloddin postaus. Totta joka sana.
Vihdoinkin
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Touko 26, 2021 8:36 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Vihdoinkin »

Kuka eläimet nyt hoitaa?
Mistä ne on edes peräisin? Fb sivujen mukaan rs-tallilla oli hevoskasvatusta. Harvemmin huostaanotettuja käytetään jalostukseen. Vai onko Tesyllä omat systeemit? Huostaan vaan jalostuseläimiä 🙄

Eikö huostaanotetut kuuluisi myydä, eikä pitää yhdistyksen elätettävänä?

Saiko nää hyväkskäyttäjät ottaa omakseen huostaanotettuja ja ilmaset vuokrat? Aika etuja.

Haiskahtaa kyllä koko juttu niin kauas.
Alakangas
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Ma Touko 29, 2017 8:40 am

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Alakangas »

Miten tuossa pidätysistunnon kuvassa on selvästi tummaihoinen henkilö toinen? Onko nainen värittäny kätensä ruskeaksi vai mistä on yöntimo tähän otettu. Toisessa kuvassa selvästi pariskunnan ukko.
Kipa68
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Touko 27, 2016 7:04 am

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Kipa68 »

Alakangas kirjoitti: La Touko 29, 2021 9:40 pm Miten tuossa pidätysistunnon kuvassa on selvästi tummaihoinen henkilö toinen? Onko nainen värittäny kätensä ruskeaksi vai mistä on yöntimo tähän otettu. Toisessa kuvassa selvästi pariskunnan ukko.
Ei noista kumpikaan ole vieläkään mitään yöntimoja. Kun kuva otetaan TV:n ruudulta ja poliisivankilan valaistus on mitä sattuu, vääristyy ihon väri. Nuo kumpikin ovat ihan kantasuomalaisia ja kuvat on täällä monta kertaa olleet jaossa, jopa lehtiartikkeleista tai yhdistyksen sivulta otettuja ja niitä voi ihan jokainen käydä katsomassa.

Onneksi ko. henkilöt vangittiin, jotta tutkintarauha säilyy ja vielä sellaiset, jotka eivät ole uskaltaneet poliisiin yhteyttä ottaa, sen uskaltaisivat tehdä. Ei nuo nyt jo ilmoitetut tapaukset tule jäämään viimeisiksi ja uskon vahvasti, että tutkinnan edetessä syytteitä tulee lisää niin hyväksikäytöistä, ahdistelusta, uhkailuista jne.
KyöpelinVuoren Olga
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:18 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja KyöpelinVuoren Olga »

en tiiä mikä saatanan syväkurkku nielee mun viestejä MUTTA:

yli 10v sitten tein SEY:lle valituksen tuosta H L-K:sta ja H YS vuoti sille mun mailiosotteen ja semmosta saatanan paskaa akalta tuli maili täyteen että oksat pois ja osio latvasta.

H:ta on kehdattu verrata edesmenneeseen legendaariseen Turun esyläiseen joka luultavasti rullaa leposijassaan tällä hetkellä.

prstsetttä pyhkisin koko Tesyllä, mutta arseenikin on arvokkaampi ku ko. tunkio
"Stop telling lies about me - so I won`t tell the truth about you"
Femakko
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2021 6:28 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Femakko »

Olin itse tällä tallilla vuokralaisena vajaan vuoden, tiedän juttuun liittyvät henkilöt. Olen jo varttuneempaa väkeä joten en nuorempien tallilaisten kanssa tehnyt syvempää tuttavuutta enkä itse nähnyt mitään epäilyttävää, tosin en osannut edes katsoa, kävin paikalla vain hevostani hoitamassa eikä edes käynyt mielessä mitään laittomuuksia skannata.
Pariskunnan toiminnasta en omasta kokemuksesta voi sanoa mitään erityistä, tervehdimme kun tulin tallille, ohimennen jotain niitä näitä puhuttiin mutta he antoivat minun touhuta omiani rauhassa, olen aina ollut aika introvertti ja tallillakin kävin vain hevosen vuoksi, en ystäviä etsimässä. Minun nähden hevosista pidettiin hyvä huoli, tallirakennus oli kyllä vanha mutta samaan olin jo muilla talleilla tottunut joten en pitänyt sitä erikoisena, talli oli kuitenkin omalle hevoselleni lämmin ja toimiva, vettä tuli ja ruokaa riitti niin se riitti minulle.
Tässä jutussa ihmettelen sitä miksei tuon ”entisen tesyn henkilön” toimia ole enempää tutkittu julkisuudessa, hän oli ainakin silloin tallin epävirallinen johtohahmo ja erittäin, erittäin läheinen pariskunnan kanssa, mm. pariskunnan ollessa pois kaupungista oli tämä henkilö vastuussa tallista.

Itselleni tämä tapaus on ollut aikamoinen shokki, olen aina pitänyt itseäni suht hyvänä ihmistuntijana, luottanut omiin vaistoihini mutta tässä tapauksessa en osannut epäillä _mitään_! Oksettaa ajatella että lasten alistusta ja hyväksikäyttöä on tapahtunut nenäni alla ja minä olen vain työnnellyt kottikärryjä itsekseni hyräillen. Jos joku tytöistä tätä lukee niin olen pahoillani, olisin auttanut jos olisin edes aavistanut!
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Nyt minua kyllä naurattaa, vähän aikaa sitten oli juttu missä todella tumma mies syyllistynyt rikokseen, myöhemmin jutussa sama kuva miehestä, mutta mies oli vaaleampi, heitin, joko kohta saadaan nähdä kantis tummana, no tässä se nyt on :)
Totuus on parempi, aina.
artreini
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 8:25 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja artreini »

Pakko hämmästellä eläinsuojelun nimissä tehtävää toimintaa.
Voidaanko ja pitääkö tällaiset toimet jättää ja antaa lähinnä kolmannen sektorin sekalaisille toimijoille?
Jatkuvaa avustus- ja kerjuuhankkeiden pyörittämistä, siltikään talous ei pyöri kunnolla. Useita huoneistoja hallinnassa ja niistäkin kertyy tappiota?
On olemassa yrityksiä, jotka hoitaisivat näiden vuokraamisen ja vuokrien hoidon. Asian voisi ratkaista niinkin?
Joitakin vuosia sitten HESYn toiminta sekosi, kun ison perinnön turvin alettiin soveltamaan uusia kuvioita. Samalla uudet riidatkin alkoivat nousta.
Onko eläinsuojeluala pelkästään eläimiin vahvasti ja syvällä tunteella omistautuneiden henkilöiden vastuulla?
Juuri tämänkaltaisilla ihmisillä riittää suurta rakkautta kaikkiin maailman kulkukoiriin.
Näistä kulkukoirien maahantuonnista ollaan onneksi pääsemässä eroon. Syynä on, että vaaralliset taudit saattavat levitä juurikin niiden välityksellä.
Asia ei ole leikinpaikka, sitä voi pohtia tämän korona kriisiin moninaisien tekijöiden rinnalla lähtien vaikka Kiinan eläintoreista.
Miksi Turun alueella näitä suojelu hevosia ei hoideta esimerkiksi Ypäjällä? Siellä on ilmeisesti alan valtakunnallisesti paras osaaminen.
AnitaBlake
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 20, 2016 1:57 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja AnitaBlake »

Hyväntekeväisyysjärjestöissä sattuu ja tapahtuu. Eipä tämä kohu tosiaan eka ollut Tesy kohdalla. Jännänä sivujuonteena, Leyser-Kopra toimi myös Hesyn hallituksessa. Hesyssähän myös oli isot kohut aikanaan. Sieltähän saatiin lopulta erotettua koko hallitus mihin Leyser-Koprakin kuului.
https://creat.fi/2016/elainsuojelusta-i ... -tapahtuu/

Kuulostaa aika hurjalta nuo huhut, että Tesyn ydinporukkaa ja kavereita on asunut Tesyn omistamissa kämpissä ilmaiseksi. Tuskimpa ne eläinystävät jotka ovat testamentanneet kämppiään Tesylle ihan tälläistä ajattelivat.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Kylmä totuus on se että ne jotka harrastavat pikkutyttöjen nussimista hakeutuvat juuri niihin paikkoihin missä niitä tyttöjä pyörii. Hevostallit, tanssikoulut yms.

Ei siis yllätä.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6738
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Naantali: Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Näin on. Tanssipiireistä uutisoitiin viime vuonna tällaista.
Tässä on osassa kyse vanhemmista 'oppilaista' mutta mukana on ollut jopa alle 12-vuotiaitakin 'uhreja'.
Lähestymismetodi lienee sama, eli hurmataan ensin ja survotaan sitten.
Varmaan on kätevää harjoitella ensin vähän varttuneemmalla, sitten ikäänkuin vaaran tunteessa siirtyä nuorempaan.
Kun sitten pääsee hiplaamaan kymmenvuotiasta, se on varmaan osalle valmentajista jo todellinen jackpot!
Varmasti se 'alle 12-vuotias harrastuksen jättänyt' on ymmärtänyt, kun valmentaja on ängennyt 'mukavuusalueen ulkopuolelle'.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006608196.html

Kaksi tanssivalmentajaa sai varoituksen jatkuvasta epäasiallisesta käytöksestä, tutkintamateriaalia kertyi yli 200 sivua
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Vastaa Viestiin