Onko tänä päivänä oikeesti lasten elämä noin vaikeeta? Vaiko onko aikuisista tullut välinpitämättömiä.iltalehti.fi kirjoitti:Salolaista poikaa pahoinpideltiin rajusti Vihdin Nummelassa maanantai-iltana.
14-vuotiasta poikaa kuristettiin, potkittiin ja lyötiin muun muassa nyrkkiraudalla kasvoihin.
Pojan luokse Citymarketin läheiselle hiekkakentälle oli tullut seitsemän nuorta, joista yksi nappasi pojan repun. Pahoinpitely alkoi, kun poika haki reppuaan takaisin.
Hyökkääjät olivat noin 15-vuotiaita. Uhri tunsi heistä pari nimeltä.
Vihdin poliisi toivoo tapauksesta tietäviä ottamaan yhteyttä numeroon 09-2252 9670.
Poikaa kuristettiin ja lyötiin nyrkkiraudalla Vihdissä
Poikaa kuristettiin ja lyötiin nyrkkiraudalla Vihdissä
Minua ärsyttää suunnattomasti, kun tuli mieleen, että mikä motiivi tuolle pahoinpitelylle mukamas oli. Jos kyseessä oli se, että poika ei ollut paikkakuntalainen, niin hohhoijaa. Paitsi ettei ole uutta täälläkään päin, missä minä asun.
Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja oppivat rangaistuksestaan, ettei tule tulevaisuuden rikollisia.
Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja oppivat rangaistuksestaan, ettei tule tulevaisuuden rikollisia.
Uskoisin että tuo ei ole ollut motiivina. Ei kyseinen paikka ihan niin sisäsiittoinen ole.Howler kirjoitti:Minua ärsyttää suunnattomasti, kun tuli mieleen, että mikä motiivi tuolle pahoinpitelylle mukamas oli. Jos kyseessä oli se, että poika ei ollut paikkakuntalainen, niin hohhoijaa.
Ja jos uhri on tekijöistä muutaman nimeltä tuntenut niin kyseessä on ehkäpä ollut jotain henkilökohtaista tahi muuten vain päissään / tyhmyyksissään keksineet että kiusataan uhria.
Perin outoa myös, että tuon 'hiekkakentän' ympärillä kuitenkin on asutusta suhteellisesti.. Missähän sitä voi nykyään liikkua..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario