Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9221
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 4:57 pm Millä tälle palstalle saa pysyvät bannit? Ei ainakaan rasistisilla solvauksiilla. Tää häiritsee liikaa mun elämää enkä pysy muuten pois.
Kyllä täältä ovat jotkut päässeet pois ihan omasta pyynnöstään, kun ovat ottaneet yhteyttä ylläpitoon.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5220
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 4:57 pm Millä tälle palstalle saa pysyvät bannit? Ei ainakaan rasistisilla solvauksiilla. Tää häiritsee liikaa mun elämää enkä pysy muuten pois.
Pyyntö ylläpidolle, niin nimimerkki viestien yhteydessä muuttuu linkkivärityksestä mustaksi eikä profiilia ole sen jälkeen olemassakaan. Toi on siis yksisuuntainen toimenpide, ja jos tulee katumapäälle, niin se on voi voi, sitä profiilia ei poistamisen jälkeen pysty palauttamaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Oon laittanut ylläpidolle jo aikaa sitten pyynnön että voiko kaikki mun viestit tänne poistaa mutta mitään ei tapahdu. En pysty itse näköjään rajoittamaan itseäni vaikka apua olen pyytänyt ja nyt mulla on sen päoväinen fiksaatio siihen paunasaloon että oksat pois. Haluan että tää loppuu nyt.
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 9:39 pm Oon laittanut ylläpidolle jo aikaa sitten pyynnön että voiko kaikki mun viestit tänne poistaa mutta mitään ei tapahdu. En pysty itse näköjään rajoittamaan itseäni vaikka apua olen pyytänyt ja nyt mulla on sen päoväinen fiksaatio siihen paunasaloon että oksat pois. Haluan että tää loppuu nyt.
Lue ny toi Meitzin ohje. Pyydät siis profiilin poistoa. Asap mielellään kiitos. Ja hävitä sienet mitä olet syönyt.
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 991
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Joku hyvin erikoinen mieltymys rikollisiin mitä joitain viestejä aiheesta lukenut. Myös se liiallinen avautuminen viesteissä mistä myös varoittelin.
Suosittelen Millavaan, että mietit nyt jotain muuta ajateltavaa kuin rikolliset ja rikosasiat? Etkä kerro tänne enää mitään omakohtaisia tarinoita, onnistuuko??
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joo on. Viimeksi kun tein uuden nimimerkin niin tosiaan ryssin sen heti. Harmittaa kun olen ollut ylpeä tällä nimimerkillä monesta asiasta mitä ollen saanut selville mutta tää on mennyt liian pitkälle tosiaan. Kyllä mua viehättää noi rikolliset ja etenkin mustalaiset. Tarvis jotain terapiaa siihen. No mä yritän saada tän pois nyt.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joo on. Viimeksi kun tein uuden nimimerkin niin tosiaan ryssin sen heti. Harmittaa kun olen ollut ylpeä tällä nimimerkillä monesta asiasta mitä ollen saanut selville mutta tää on mennyt liian pitkälle tosiaan. Kyllä mua viehättää noi rikolliset ja etenkin mustalaiset. Tarvis jotain terapiaa siihen. No mä yritän saada tän pois nyt.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1493
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Nimimerkki Millavaan viettää ensi yön ja seuraavan päivän iltaan saakka lepositeissä. Useita viestejä poistettu paristakin ketjusta.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 9:29 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 4:57 pm Millä tälle palstalle saa pysyvät bannit? Ei ainakaan rasistisilla solvauksiilla. Tää häiritsee liikaa mun elämää enkä pysy muuten pois.
Kyllä täältä ovat jotkut päässeet pois ihan omasta pyynnöstään, kun ovat ottaneet yhteyttä ylläpitoon.
Kirjoitukset jäävät kuitenkin näkyviin.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
kyr-12
Harjunpää
Viestit: 299
Liittynyt: La Maalis 02, 2019 9:55 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 9:39 pm Oon laittanut ylläpidolle jo aikaa sitten pyynnön että voiko kaikki mun viestit tänne poistaa mutta mitään ei tapahdu. En pysty itse näköjään rajoittamaan itseäni vaikka apua olen pyytänyt ja nyt mulla on sen päoväinen fiksaatio siihen paunasaloon että oksat pois. Haluan että tää loppuu nyt.
Puuilossa on naru tarjouksessa.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Pelottavan moni lukee näköjään tätä. En oo vieläkään poistunut. Olin lepositeissä ylläpidon toimesta ja oon mielestäni järkiintynyt sinä aikana tai ei ainakaan enää kiinnosta paunasalot niin yritän jatkaa vielä tällä nimimerkillä.
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2440
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 11:08 am Pelottavan moni lukee näköjään tätä. En oo vieläkään poistunut. Olin lepositeissä ylläpidon toimesta ja oon mielestäni järkiintynyt sinä aikana tai ei ainakaan enää kiinnosta paunasalot niin yritän jatkaa vielä tällä nimimerkillä.

No tottakai tätä lukee monet. Niin rikolliset kuin rikoksista kiinnostuneet, toimittajat ja piliisitkin. Yritin tätä sulle sanoa jo jauan sitten, kun aika avoimesti kertoit asioistasi. Kerroit niin paljon, että sinut tuntevat ihmiset kyllä sinut tunnistavat.
Itse en lähde köyden suosittelulinjalle, mutta ehkä paunasalo-kutkaan auttaisi hieromasauvakin. :mrgreen:
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Rauhoituin jo. Oon yrittänyt hakea ja saanutkin ammattiapua niin mitä enemmän mulle yritettiin puhua järkeä niin aloin protestoida että pakko löytää joku sosiopaatti äkkiä jotta mun ei tarvi muuttua. Mut se meni ohi jo. Ai niin ja oksensin taas bussiin. En tiiä mikä tuli mutta mitään en ehtinyt tehdä. 😔 Olin ihan mani myynyt mutta onneksi oli ihana bussikuski joka sano että vahinkoja sattuu ja toivotti mukavaa päivää. Mutta aion korvata sen hänelle koska tiiän että ne kuskit joutuu ite siivoon.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1408
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

On se paunasalo komee kuten moni romani mutta yritän nyt antaa niiden keskustelun olla.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2240
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Here we go again :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin