Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No, vastaa nyt? Tai jos ei ole mielipidettä, niin ei sitten. Jotenkin vaan uskoisin, että on.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Kärsivällinen

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Kärsivällinen »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 05, 2024 9:40 pm No, vastaa nyt? Tai jos ei ole mielipidettä, niin ei sitten. Jotenkin vaan uskoisin, että on.
Täysin OT taas mutta mitä haluaisit tietää siitä rokotteesta. Ota ihmeessä vaan, tutkittu ja turvallinen toisin kuin mRNA geeniterapiat joita ei oltu tutkittu ja eivät näytä olevan turvallisia. Kuinka turvattomia niin tulemme lähivuosina sen saamaan selville.

Itsekkin kävin vasta jäykkäkouristus piikin ottamassa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OK. Kiitos vastauksesta.

Ehkä OT joo, mutta mua on aina kiinnostanut nämä rokotejutut. Painin jo aikanaan mm. Rokotusinfon (vittu mikä nimi muuten) propagandaa vastaan ja yritin evästää lähipiirin muutamaa harhaanjohdettua.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Suomen johtava koronalääkäri sanoo, että koronarokote tiedettiin turhaksi heti alusta lähtien. Poliitikot vaativat rokotuksia ja pakkorokotuksia ministeri "veriset sakset" Purran (persu) johdolla!

Mitens se suu nyt pannaan koronarokotteille kiimaiset mölyapinat?


https://twitter.com/JonneKorhonen1/stat ... 1308917118

Lasse Lehtosen (HUS) vastausta odotellaan Jonne K:n kysymykseen, että valehteliko vai ei? Valehtelijaksi turhaan syyttäminen on kunnianloukkaus ja mahdollinen oikeudenkäynti.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Modesty_Blaise kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 10:49 am
Mitens se suu nyt pannaan koronarokotteille kiimaiset mölyapinat?
Kenelle sä täällä mylvit?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Katsokaa tämä. Suomenkielinen tekstitys (heikkolaatuinen käännös) löytyy kuvan oikeasta alareunasta kokeilemalla, jos ei osaa.

https://www.youtube.com/watch?v=kd99uVOMWEk

PS. Syylliset eivät ole pitkäikäisiä, jos koronarokotteet tappoivat koko maailman kuninkaan, Rothschildin Jaskan (Jacob), ja aiheuttivat Englannin kuninkaallisten pahanlaatuiset syövät. Takaan sen.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Englannin parlamentissa vaaditaan tietoja ja tilastoja liittyen koronarokotteisiin. Tohtori Campbellin tuorein video:

https://www.youtube.com/watch?v=Fj5Qf9r ... hnCampbell

Heikkolaatuinen suomennos on saatavissa videon valikosta.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Englannin parlamentissa paljastettiin yllättävä asia. Koronarokotteet eivät ole rokotteita, vaan jotakin ihan muuta:

(google kääntäjän käännökseen pohjautuva teksti)

Puhuja pudottaa voimakkaan puheen, johon Andrew Bridgen yhtyy, viitaten Kevin McKernanin DNA-kontaminaatiotutkimukseen, vain TUNTEJA SITTEN.

Yhdistyneen kuningaskunnan parlamentissa ylimääräisten kuolemien keskustelun aikana. "Kevin McKernan teki vahingossa löydön. Hän oli järkyttynyt huomatessaan, että [mRNA-injektiopullot] olivat saastuneet plasmidi-DNA:lla.

Hän jatkaa, että "muut tiedemiehet ovat vahvistaneet nämä havainnot". - "Tämä tarkoittaa, että ne eivät ole lainkaan rokotteita, vaan geneettisesti muunnettuja organismeja, joihin olisi pitänyt soveltaa täysin erilaisia sääntelyehtoja ja joita ei todellakaan pitäisi luokitella rokotteiksi."

Hän päättää sanomalla - "Ei, jos ei ole enää muttia, kaikki mRNA-rokotukset on lopetettava nyt". Tämä puhuja, mainittuaan, että hän on jo saanut 2 annosta mRNA-rokotetta, toteaa, että: "Rokotuksen arvo on syvästi vahingoittunut, ja henkilökohtaisesti, sanon tämän täysin suoraan. En koskaan hyväksy lisää mRNA-rokotetta, enkä ole suinkaan yksin."

Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Avatar
Frank_Cannon
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Su Joulu 23, 2012 11:29 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Frank_Cannon »

Papukaijakuume alkoi leviämään Argentiinasta ja nyt on Euroopassa viisi ihmistä kuollut tautiin.

Onko tähän tappavaan tautiin kokeelliset mRNA-rokotteet tulossa hoitokeinoksi, ja tietysti pakollisena rokotteet kaikille, vaatii kohta Perussuomalainen puolue?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/29a ... 18232f2519

Pandemiasopimus on tulossa, ja sen myötä pakolliset kokeelliset myrkkyrokotteet jokaiselle, joka on vielä hengissä!
Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

https://www.conservativenewszone.com/ar ... fD7__yd7xk

(Google-kääntäjän käännökseen pohjautuva teksti)
Syövän genomiikan asiantuntija todisti Etelä-Carolinan osavaltion senaatissa tällä viikolla järkyttävistä löydöistään tutkiessaan Pfizerin COVID-rokotteita. Tri Phillip Buckhaults todisti, että vain yksi annos Pfizer-rokotetta sisältää satoja miljardeja DNA-fragmentteja. Nämä DNA-fragmentit voivat sulautua rokotetun henkilön DNA:han ja sitten häiritä syöpää hillitsevien geenien ilmentymistä.

Aiheesta lisää: https://covid19.onedaymd.com/2023/09/fd ... f-dna.html
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Vastaa Viestiin