Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 1)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys,että kaikki ruumiit tulevat pinnalle noin 2 viikon kuluttua,ainakin jos hukkuu. Ei siis tämä tullut
Voihan se olla että olisi tullutkin, mutta jos kukaan ei ole tätä nousua nähnyt, niin ruumishan uppoaa uudestaan, eikä nouse enää pintaan.
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Samaa olen miettinyt, mitä arvon tohtorimmekin! :cry:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Vanhemmille tälläisen täytyy olla tosi raskasta. niin nuori tyttö ja katosi noin vaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Äiti sanoi televisiossa: " On ihanaa, kun on toisinaan unessa saanut nähdä tyttärensä ja jutellakin hänen kanssaan."
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Äiti sanoi televisiossa: " On ihanaa, kun on toisinaan unessa saanut nähdä tyttärensä ja jutellakin hänen kanssaan."
Se on. Ihan oikeasti jos on menettänyt jonkun, on ihanaa kun näkee unta siitä menetetystä. Siis jos uni ei ole painajainen, vaan jotain ihan normaalia elämää. Kova ikävä on niitä jotka on täältä lähteneet. :(

Raisan omaisille toivon kaikkea hyvää... ja että juttu vielä joskus ratkeaisi.

* Ei unohdeta Raisaa. *

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Raisaa on etsitty jälleen jonkin metsäautotien varresta yleiövihejeen avulla,etsin linkin huomenna jos kiinnostaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tuolla ylempänä mitä ilmeisemmin oli tuo mainitsemasi metsä etsintä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys,että kaikki ruumiit tulevat pinnalle noin 2 viikon kuluttua,ainakin jos hukkuu. Ei siis tämä tullut
Kun ruumis on riittävän syvällä vedenpaine riittää peittoamaan kaasun aiheuttaman nostovoiman. Raisaakin monesta kohteesta etsinyt Reino Savukoski oli koirineen löytänyt Näsijärvessä olevan ruumiin 52 metrin syvyydestä ja totesi: "tuosta syvyydestä ruumis ei enää nouse".

P.S. Tuo Savukoski joutaisi linnaan jos ei ole jo ollut. Siis 6.12.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Dahlia
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Loka 16, 2007 3:18 pm

Viesti Kirjoittaja Dahlia »

Toivoisi tosiaan, että Raisan kohtaloon tulisi jo jokin selvyys. Voi vain kuvitella, miten raskasta on vanhemmille, kun lehdet spekuloivat milloin milläkin ja kuitenkaan ei löydy ratkaisua.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Muistaakos kukaan niitä spekulaatioita, joissa epäiltiin Raisan joutuneen joidenkin ulkomaalaisten diplomaattien tms kaappamaksi, ja ulkomaille viedyksi? :wink:
(Meikäläisen mummukin oli varma, että juuri niin oli käynyt.)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

^minä ainakin muistan! :D
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Muistaakos kukaan niitä spekulaatioita, joissa epäiltiin Raisan joutuneen joidenkin ulkomaalaisten diplomaattien tms kaappamaksi, ja ulkomaille viedyksi? :wink:
(Meikäläisen mummukin oli varma, että juuri niin oli käynyt.)
Muistan nämäkin huhut ja epäilyt. Sehän juonsi juurensa siitä, että Tampereella oli EU-kokous katoamisviikonloppuna. Ulkomaalaisten diplomaattien on käsittääkseni erittäin helppo liikkua maasta tosieen, joten mahdollinen Raisan ruumiin/siepatun tytön kuljettaminen olisi varmasti onnistunut paremmin kuin tavalliselta pulliaiselta.

Itse en tosin tähän diplomaattijuttuun usko. Tai mistä sitä nyt tietää, kaikki vaihtoehdothan tässä tapauksessa ovat mahdollisia.
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

kahvitar kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Muistaakos kukaan niitä spekulaatioita, joissa epäiltiin Raisan joutuneen joidenkin ulkomaalaisten diplomaattien tms kaappamaksi, ja ulkomaille viedyksi? :wink:
(Meikäläisen mummukin oli varma, että juuri niin oli käynyt.)
Muistan nämäkin huhut ja epäilyt. Sehän juonsi juurensa siitä, että Tampereella oli EU-kokous katoamisviikonloppuna. Ulkomaalaisten diplomaattien on käsittääkseni erittäin helppo liikkua maasta tosieen, joten mahdollinen Raisan ruumiin/siepatun tytön kuljettaminen olisi varmasti onnistunut paremmin kuin tavalliselta pulliaiselta.

Itse en tosin tähän diplomaattijuttuun usko. Tai mistä sitä nyt tietää, kaikki vaihtoehdothan tässä tapauksessa ovat mahdollisia.
Jos joku on sattunut lukemaan Suomi24:n palstaa niin siellä näitä puidaan edelleen, ja kovaa vauhtiakin välillä.

Ite en sellaiseen ulkomaille kuskaamiseen esimerkiksi usko, ennemmin siihen että tyttö on viety mahdollisesti hengissä johonkin syrjemmälle, tapettu (jopa vahingossa, raiskatessa?), ja jätetty sille paikalle, tai ainakin aika lähelle. Sillä luulisin että tappaja (yleensä) haluaisi ruumiista aikas äkkiä eroon...

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Onko kukaan miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että Raisa rakastui naiseen ja muutti ulkomaille es. Espanjaan, etteivät vanhemmat saisi tietää.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Minua on viimepäivinä alkanut taas mietityttämään se Lapinniemi-linjaus.
Oli kyllä syksy pitkällä, joten veneet oli varmaan nostettu ylös...
Siellä todella oli joskus(?)se nuorten tyttöjen juottamis(raiskaus??)episodi. Itsekin tiedän, että kaikenlaista veneen omitajaa löytyy, joskus jonkunpaattia käynyt ihailemassakin, mutta onko tätä suuntaa tutkittu loppuun asti?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Lukittu