Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Collie kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 12:25 am Tässä pari esimerkkiä kuinka tyhmä dumbfin oikeasti on.

Ensin dumbfin sekoittaa EU:n ja NATO:n keskenään ja sitten luulee, että minfoon yli vuosi sitten luotu gallup johon on vastannut 83 nimimerkkiä, olisi jonkinlainen mittari presidenttiehdokkaiden kannatuksesta:
damfin kirjoitti: La Tammi 27, 2024 11:53 am Jos meillä on tuossa tilanteessa presidenttinä henkilö joka on julkisesti ilmoittanut että hän kannattaa eroamista EU:sta, niin mitä veikkaat tuossa tilanteessa esimerkiksi Saksan ja Ranskan innokkuudeksi sotilaallisen avun tarjoamiseen?
damfin kirjoitti: Su Tammi 28, 2024 10:55 pm Mitenkäs tuo minfon ennakkoäänestys nyt noin hanuriin meni, jytkyn sijasta taisi tulla mahalätsy...
Onko tämä siis se keskustelu jossa minä mielestäsi sekoitan EU:n ja NATO:n keskenään...
damfin kirjoitti: La Tammi 27, 2024 11:53 am
Collie kirjoitti: La Tammi 27, 2024 4:57 am
damfin kirjoitti: Pe Tammi 26, 2024 2:53 pmSiksi jos trump valitaan uudelleen USA:n presidentiksi, Suomi tarvitsee presidentin joka ymmärtää Euroopan yhtenäisyyden tärkeyden ja sen että Eurooppa panostaa omaan puolustusyhteistyöhön.
Tuossa tapauksessa Jussi Halla-aho olisi ainoa oikea valinta Suomen presidentiksi. Muut poseeraajat Essayahia lukuun ottamatta eivät pystyisi edes tekemään yhteistyötä Trumpin kanssa, eivätkä vihervasemmistolaiset ehdokkaat kykene yhteistyöhön eri lailla ajattelevien kanssa ollenkaan, se nähtiin jo ennen Suomen hallitusneuvotteluja.
Mitä se yhteistyö trumpin kanssa auttaisi jos trump pitää uhkauksensa siitä että amerikka ei tule auttamaan eurooppaa sotilaallisesti jos euroopan maita vastaan hyökätään?

Jos meillä on tuossa tilanteessa presidenttinä henkilö joka on julkisesti ilmoittanut että hän kannattaa eroamista EU:sta, niin mitä veikkaat tuossa tilanteessa esimerkiksi Saksan ja Ranskan innokkuudeksi sotilaallisen avun tarjoamiseen?
Kuten sanottu, luetun ymmärtämisessäsi näyttää olevan puutteita...
Ensinnäkin Euroopan omaan puolustusyhteistyöhön panostamisesta on ollut puheita jo pitkään, asia ei ole juurikaan edennyt mutta ei se sitä tarkoita etteikö siihen edelleen olisi aihetta panostaa... sitten toisekseen, NATO:sta minä en tuossa maininnut mitään, Nato on muutakin kuin amerikka, ja amerikka on muutakin kuin Nato, ilmeisesti sinulta on mennyt ohi uutisointi sellaisesta asiasta kuin DCA sopimus?

Oletko aivan varma että se et ole nyt sinä itse joka vaikuttaa hieman, miten sen nyt sanoisi... tyhmältä
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 12:43 am
Collie kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 12:25 am Tässä pari esimerkkiä kuinka tyhmä dumbfin oikeasti on.

Ensin dumbfin sekoittaa EU:n ja NATO:n keskenään ja sitten luulee, että minfoon yli vuosi sitten luotu gallup johon on vastannut 83 nimimerkkiä, olisi jonkinlainen mittari presidenttiehdokkaiden kannatuksesta:
damfin kirjoitti: La Tammi 27, 2024 11:53 am Jos meillä on tuossa tilanteessa presidenttinä henkilö joka on julkisesti ilmoittanut että hän kannattaa eroamista EU:sta, niin mitä veikkaat tuossa tilanteessa esimerkiksi Saksan ja Ranskan innokkuudeksi sotilaallisen avun tarjoamiseen?
damfin kirjoitti: Su Tammi 28, 2024 10:55 pm Mitenkäs tuo minfon ennakkoäänestys nyt noin hanuriin meni, jytkyn sijasta taisi tulla mahalätsy...
Onko tämä siis se keskustelu jossa minä mielestäsi sekoitan EU:n ja NATO:n keskenään...
damfin kirjoitti: La Tammi 27, 2024 11:53 am
Collie kirjoitti: La Tammi 27, 2024 4:57 am
Tuossa tapauksessa Jussi Halla-aho olisi ainoa oikea valinta Suomen presidentiksi. Muut poseeraajat Essayahia lukuun ottamatta eivät pystyisi edes tekemään yhteistyötä Trumpin kanssa, eivätkä vihervasemmistolaiset ehdokkaat kykene yhteistyöhön eri lailla ajattelevien kanssa ollenkaan, se nähtiin jo ennen Suomen hallitusneuvotteluja.
Mitä se yhteistyö trumpin kanssa auttaisi jos trump pitää uhkauksensa siitä että amerikka ei tule auttamaan eurooppaa sotilaallisesti jos euroopan maita vastaan hyökätään?

Jos meillä on tuossa tilanteessa presidenttinä henkilö joka on julkisesti ilmoittanut että hän kannattaa eroamista EU:sta, niin mitä veikkaat tuossa tilanteessa esimerkiksi Saksan ja Ranskan innokkuudeksi sotilaallisen avun tarjoamiseen?
Kuten sanottu, luetun ymmärtämisessäsi näyttää olevan puutteita...
Ensinnäkin Euroopan omaan puolustusyhteistyöhön panostamisesta on ollut puheita jo pitkään, asia ei ole juurikaan edennyt mutta ei se sitä tarkoita etteikö siihen edelleen olisi aihetta panostaa... sitten toisekseen, NATO:sta minä en tuossa maininnut mitään, Nato on muutakin kuin amerikka, ja amerikka on muutakin kuin Nato, ilmeisesti sinulta on mennyt ohi uutisointi sellaisesta asiasta kuin DCA sopimus?

Oletko aivan varma että se et ole nyt sinä itse joka vaikuttaa hieman, miten sen nyt sanoisi... tyhmältä
Väität, että 'EU:sta eroamista kannattava presidentti' aiheuttaisi NATO-velvotteista vetäytymisen Suomen osalta Saksalta ja Ranskalta, ja että USA:n presidentti voisi yksipuolisesti vetäytyä NATO-velvotteista. Ei voi. EU-jäsenyydellä ei ole mitään tekemistä NATO:n kanssa. Sinulla on ihan selvästi tietämyksen kanssa vakavia ongelmia ja kun siitä huomautin, sorruit lautamiestekstiin.

Miksi muuten leikkasit tuosta lainauksestasi pois kirjoitukseni ja vastaat ikään kuin itsellesi?

Tässä vielä uudestaan vastaukseni sinun kirjoitukseesi ettei kirjoittelusi mene ihan yksinpuheluksi:
Collie kirjoitti: Su Tammi 28, 2024 10:59 pm Sinulla menee nyt sekaisin EU ja NATO ja mitä ne edustavat. EU ei ole puolustusliitto, vaan se on NATO johon kuuluu myös ei-EU-maita. EU-jäsenyys ei vaikuta NATO-jäsenyyteen, mm. NATO-jäsenet Albania, Britannia, Montenegro, Norja ja Turkki eivät ole EU-jäseniä. Suomella on tällä hetkellä esimerkiksi Britannian ja USA:n kanssa kahdenvälinen puolustussopimus NATO:n lisäksi, eikä USA:n presidentti pysty enää yksistään vetäytymään NATO:sta, vaan siihen tarvitaan 2/3 senaatin enemmistö. Kannattaa lukea aiheesta lisää jos tämä on sinulle epäselvää.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Collie kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 1:03 am Väität, että 'EU:sta eroamista kannattava presidentti' aiheuttaisi NATO-velvotteista vetäytymisen Suomen osalta Saksalta ja Ranskalta, ja että USA:n presidentti voisi yksipuolisesti vetäytyä NATO-velvotteista. Ei voi. EU-jäsenyydellä ei ole mitään tekemistä NATO:n kanssa. Sinulla on ihan selvästi tietämyksen kanssa vakavia ongelmia ja kun siitä huomautin, sorruit lautamiestekstiin.

Miksi muuten leikkasit tuosta lainauksestasi pois kirjoitukseni ja vastaat ikään kuin itsellesi?

Tässä vielä uudestaan vastaukseni sinun kirjoitukseesi ettei kirjoittelusi mene ihan yksinpuheluksi:
Collie kirjoitti: Su Tammi 28, 2024 10:59 pm Sinulla menee nyt sekaisin EU ja NATO ja mitä ne edustavat. EU ei ole puolustusliitto, vaan se on NATO johon kuuluu myös ei-EU-maita. EU-jäsenyys ei vaikuta NATO-jäsenyyteen, mm. NATO-jäsenet Albania, Britannia, Montenegro, Norja ja Turkki eivät ole EU-jäseniä. Suomella on tällä hetkellä esimerkiksi Britannian ja USA:n kanssa kahdenvälinen puolustussopimus NATO:n lisäksi, eikä USA:n presidentti pysty enää yksistään vetäytymään NATO:sta, vaan siihen tarvitaan 2/3 senaatin enemmistö. Kannattaa lukea aiheesta lisää jos tämä on sinulle epäselvää.
Sinä se nyt edelleen kiemurtelet vaikka olet pihalla kuin lumiukko...
YHDYSVALTAIN edellinen presidentti Donald Trump vannoi EU-komission puheenjohtajalle Ursula von der Leyenille, että Yhdysvallat ei puolustaisi Eurooppaa sotilaallisesti, kertoi EU:n sisämarkkinakomissaari Thierry Breton Politico-lehden mukaan.

”Teidän pitää ymmärtää, että jos Eurooppaan hyökätään, me emme ikinä tule auttamaan ja tukemaan teitä”, Trump sanoi Bretonin mukaan von der Leyenille Davosin talousfoorumissa vuonna 2020, jolloin hän oli vielä Yhdysvaltain presidentti.

”Nato on muuten kuollut, ja me lähdemme, me jätämme Naton”, Trump jatkoi Bretonin mukaan.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010112184.html

Toki trump ei yksin voi tehdä päätöstä amerikan eroamisesta natosta, mutta hän on jo osoittanut kuinka amerikka on täynnä häntä kannattavia pösilöitä, eli hän voi hyvinkin saada senaatin enemmistön tukemaan päätöksiään jos presidentiksi päätyy.

Eli jos tuohon tilanteeseen päädytään, niin eurooppalainen puolustusyhteistyö saa aivan uuden merkityksen, ja siihen tarvitaan Saksan ja Ranskan kaltaiset maat mukaan, ja jos Suomi siinä tilanteessa olisi maa joka vakavissaan puhuu EU:sta eroamisesta niin voinet kuvitella mikä olisi Saksan ja Ranskan mielipide puolustusyhteistyöstä Suomen kanssa.
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1429
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 8:17 am
Collie kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 1:03 am Väität, että 'EU:sta eroamista kannattava presidentti' aiheuttaisi NATO-velvotteista vetäytymisen Suomen osalta Saksalta ja Ranskalta, ja että USA:n presidentti voisi yksipuolisesti vetäytyä NATO-velvotteista. Ei voi. EU-jäsenyydellä ei ole mitään tekemistä NATO:n kanssa. Sinulla on ihan selvästi tietämyksen kanssa vakavia ongelmia ja kun siitä huomautin, sorruit lautamiestekstiin.

Miksi muuten leikkasit tuosta lainauksestasi pois kirjoitukseni ja vastaat ikään kuin itsellesi?

Tässä vielä uudestaan vastaukseni sinun kirjoitukseesi ettei kirjoittelusi mene ihan yksinpuheluksi:
Collie kirjoitti: Su Tammi 28, 2024 10:59 pm Sinulla menee nyt sekaisin EU ja NATO ja mitä ne edustavat. EU ei ole puolustusliitto, vaan se on NATO johon kuuluu myös ei-EU-maita. EU-jäsenyys ei vaikuta NATO-jäsenyyteen, mm. NATO-jäsenet Albania, Britannia, Montenegro, Norja ja Turkki eivät ole EU-jäseniä. Suomella on tällä hetkellä esimerkiksi Britannian ja USA:n kanssa kahdenvälinen puolustussopimus NATO:n lisäksi, eikä USA:n presidentti pysty enää yksistään vetäytymään NATO:sta, vaan siihen tarvitaan 2/3 senaatin enemmistö. Kannattaa lukea aiheesta lisää jos tämä on sinulle epäselvää.
Sinä se nyt edelleen kiemurtelet vaikka olet pihalla kuin lumiukko...
YHDYSVALTAIN edellinen presidentti Donald Trump vannoi EU-komission puheenjohtajalle Ursula von der Leyenille, että Yhdysvallat ei puolustaisi Eurooppaa sotilaallisesti, kertoi EU:n sisämarkkinakomissaari Thierry Breton Politico-lehden mukaan.

”Teidän pitää ymmärtää, että jos Eurooppaan hyökätään, me emme ikinä tule auttamaan ja tukemaan teitä”, Trump sanoi Bretonin mukaan von der Leyenille Davosin talousfoorumissa vuonna 2020, jolloin hän oli vielä Yhdysvaltain presidentti.

”Nato on muuten kuollut, ja me lähdemme, me jätämme Naton”, Trump jatkoi Bretonin mukaan.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010112184.html

Toki trump ei yksin voi tehdä päätöstä amerikan eroamisesta natosta, mutta hän on jo osoittanut kuinka amerikka on täynnä häntä kannattavia pösilöitä, eli hän voi hyvinkin saada senaatin enemmistön tukemaan päätöksiään jos presidentiksi päätyy.

Eli jos tuohon tilanteeseen päädytään, niin eurooppalainen puolustusyhteistyö saa aivan uuden merkityksen, ja siihen tarvitaan Saksan ja Ranskan kaltaiset maat mukaan, ja jos Suomi siinä tilanteessa olisi maa joka vakavissaan puhuu EU:sta eroamisesta niin voinet kuvitella mikä olisi Saksan ja Ranskan mielipide puolustusyhteistyöstä Suomen kanssa.
Jokin aika sitten kirjoitin, että tällä hekellä olisi viisain olla liitossa Venäjän kanssa...
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Sverdlov kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 4:33 pm Jokin aika sitten kirjoitin, että tällä hekellä olisi viisain olla liitossa Venäjän kanssa...
Miksi me haluaisimme olla liitossa valloitussotaa käyvän roistovaltion kanssa?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

PuuhaP kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 5:19 pm Joku tainnut mainitakkin että Damfin nimimerkki on aika monen nimimerkin takana. Epäileekö joku edelleen etteikö näin olisi. :lol:
Epäileekö joku että sinä ET olisi jonkun jälleen uusi nimimerkki, onkohan edellinen nimimerkkisi joko potkittu pihalle palstalta tai saanut jäähyn? 🤔 :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

PuuhaP kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 7:23 pm
damfin kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 5:47 pm
PuuhaP kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 5:19 pm Joku tainnut mainitakkin että Damfin nimimerkki on aika monen nimimerkin takana. Epäileekö joku edelleen etteikö näin olisi. :lol:
Epäileekö joku että sinä ET olisi jonkun jälleen uusi nimimerkki, onkohan edellinen nimimerkkisi joko potkittu pihalle palstalta tai saanut jäähyn? 🤔 :lol:
Sinun tulisi harjoitella vielä sitä kuinka onnistuisit hämäämään meitä muita lukijoita näillä tupla nikeilläsi . OnyxPhoenix,Hank Voight ja mitä näitä nyt vielä olikaan. Putsari :wink:
Oletko ihan varma ettei sikakoirakin ole minun tupla nimimerkkini? ai niin, sinähän tiedät 100% varmasti että se ei voi olla :mrgreen:

Ei kyllä ole yksikään noista luettelemistasi, todennäköisesti tiedät senkin mutta kunhan nyt yrität siellä trollailla.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10764
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

PuuhaP kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 7:58 pm Aikoinaan koitin saada moderaattorinkin heräämään tämän herran saavutuksiin.
Aikoinaan??? sinähän olet vasta tänään rekisteröitynyt palstalle, eikös tuo omaksi viestiksesi väittämäsi lista ollut sikakoiran viesti?

Eikö sinulle reppanalle ole vieläkään valjennut että sikakoirana sait pysyvän bannin palstalle ihan niin kuin kanlayanakin jo vuosia sitten, ja siihen oli hyvät syytkin kun tuotoksesi oli enimmäkseen joko tuollaista vainoharhaista soopaa tai venäjän propagandaa jota suolsit tuutin täydeltä sotkien kaikki aiheeseen liittyvät ketjut.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1722
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Pysyisi nyt tämä PuuhaPossu foorumilla sen aikaa, että ehtisi kertomaan mitkä kaikki nimimerkit sen mielestä on mun hallussa. Tähän asti olen tiennyt vain putsarin, mutta ilmeisesti possu on järkeillyt muitakin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1722
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

"Aikoinaan"? Mahtavuutta :D
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5385
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Hank Voight kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 8:43 pm Pysyisi nyt tämä PuuhaPossu foorumilla sen aikaa, että ehtisi kertomaan mitkä kaikki nimimerkit sen mielestä on mun hallussa. Tähän asti olen tiennyt vain putsarin, mutta ilmeisesti possu on järkeillyt muitakin.
Siis minähän olen kuulemma ainakin sinä, ei päinvastoin koska olen vanhempi nimimerkki. :mrgreen: Ja sitten olen kuulemma vielä bass_ackwards ja Damfin on minä. Ai niin ja tietenkin ollaan kaikki putsareita. Muut noiden kahjojen väitteet olenkin jo unohtanut mutta eiköhän siellä joku vielä ollut kun kuulemma ainakin viidellä nimimerkillä kirjoitan blörön äärimmäisen luotettavien tutkimusten mukaan. :lol:

Tätä sikiksen ja blörön epätoivoa on kyllä hauskaa seurata kun sikikselläkin noin neljäskymmenes nimimerkki menossa lopullisen teurastuksen jälkeen. :D
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1722
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 10:00 pm Siis minähän olen kuulemma ainakin sinä, ei päinvastoin koska olen vanhempi nimimerkki. :mrgreen: Ja sitten olen kuulemma vielä bass_ackwards ja Damfin on minä. Ai niin ja tietenkin ollaan kaikki putsareita. Muut noiden kahjojen väitteet olenkin jo unohtanut mutta eiköhän siellä joku vielä ollut kun kuulemma ainakin viidellä nimimerkillä kirjoitan blörön äärimmäisen luotettavien tutkimusten mukaan. :lol:
Ei jumalauta :shock:

Eli jos kerran sä olet sekä minä, bass että putsari, sekä lisäksi damfin on sinä, niin sehän tietää sitä, että mä olen vähintään viisi niminerkkiä. Tämän millä kirjoitan plus sinä, putsari, bass ja damfin.

Joo-o...on noi höyrypäät kyllä melkoisia. Mutta siksipä niitä on niin mielenkiintoista seurata. Samoin kuin esimerkiksi Ano Turtiaisen höpinöitä. Sekä Ano että nämä Minfon idiootit ovat sopivan leppoisaa ajanvietettä, joiden jutut kun on tavallaan jonkinlaista tosielämän komediaa. Vakavammin otettavia foliopäitä ei ole ollenkaan niin kiva seurata, ne kun saattaa joskus jopa kyrpiä. Mut Ano ja nämä Minfon sankarit? Koita nyt niille suuttua... 8)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1722
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin muuten, en mä sanoisi, että nuo epätoivosia ovat. Ne tuntuvat ainakin mun mielestä olevan aina ihan voimiensa tunnossa. Ihan aidosti ajattelevat, että ovat kaikessa muita viisaampia ja leijuvat voittajafiiliksissä.

Onhan se häkellyttävää nähdä kerta toisensa jälkeen miten nuo kiskaisevat tiskiin jonkun aivan päättömän jutun ja ajattelevat sillä lyövänsä meille muille jauhot suuhun.

Noita Erkin ja possun kaltaisia, vaihtoehtoiseen todellisuuteen hurahtaneita, on tässä korona-aikana tullut esiin sen verran paljon, että joskus tulevaisuudessa on tutkijoilla ihmettelemistä, että mikä fiksuihin ihmisiin meni. Sillä pari munkin henkilökohtaisesti tuntemaa hurahtanutta oli ihan fiksuja tyyppejä, mutta sitten joku päässä kilahti.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1454
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Sanokaa tuolle besserwisserille "Böö, korona" niin se juoksee kotiin, vetää vaipan naamalleen ja lataa koronavilkun.

Iso mies ja pelkää koronaa.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Pe Tammi 26, 2024 9:58 am Mielestäni, vaikka itse en tuollaisia vaelluksia harrastakkaan, lähtökohtaisesti tuollaiset kaamosvaellukset eivät ole mitenkään suuri riski jos reitit suunnitellaan järkevästi ja varusteet ovat asialliset.
Vain täydellinen idiootti antaa tuollaisia lausuntoja.

Lauseesi logiikka ja asiantuntemus on samaa tasoa kuin jos joku sanoisi lentämisestä:

"Mitäänhän en lentämisestä ymmärrä, mutta minun mielestäni lentäminen yöllä ja sumussa ilman mittarilentokelpuutuksia ei ole mitenkään suuri riski".

Toki pelkkä laitteen mukanaolohan ei auta ellei siihen ole asetettu tarpeellisia tietoja, esimerkiksi kontaktihenkilöksi pitää laittaa henkilö joka oikeasti ymmärtää tehtävänsä, eli hätäsignaalin tai yhteydenoton garminilta saatuaan ymmärtää että täytyy olla aktiivisesti yhteydessä hätäkeskukseen eikä pelkästään ajatella että kaikki on varmaan ok kun kerta signaalia tulee. Toki voisin kuvitella että laitteiden vuokraajillakin voisi olla tuollainen kontaktihenkilöpalvelu tarjottavana laitteen vuokrauksen rinnalla.
Taisit ymmärtää vähän väärin Garmin In-Reachin SOS-toiminnon kaikesta meuhkaamisestasi huolimatta? Se kontaktihenkilöjuttu on siellä kumminkin lähinnä (huonosti mietitty) *optio*. Ei se tapa mitenkä se apua hälyttää. LOL.
damfin kirjoitti: Pe Tammi 26, 2024 9:58 am Eihän tuolla "Mäntyharjun Arskan" porukallakaan varsinaista hätää missään vaiheessa vaikuttanut olevan,
Johan on taas varsinaista logiikan riemujuhlaa nämä sinun aivopierusi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin