Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

_C_
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 10, 2024 1:25 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja _C_ »

vanhavakanssi kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:27 pm
En tiedä voiko itselleen tehdä sic! merkinnällä reseptiä.
Kysyy lääkäri.
Ei kyllä se neurologi on.

Vastoin järkeä kävin taas katsomassa kirjoituksia ullanlinnaketjussa ja en kyllä ymmärrä miten joku voi uskoa noin pihalla lääketieteestä olevaa henkilöä lääkäriksi. Ihan viimeisimmissä kirjoituksissa suolletaan niin paksua, että ei voi kuin nauraa. Over and out.
keijo_kaleva
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: La Helmi 10, 2024 6:47 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja keijo_kaleva »

_C_ kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 2:38 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:27 pm
En tiedä voiko itselleen tehdä sic! merkinnällä reseptiä.
Kysyy lääkäri.
Ei kyllä se neurologi on.

Vastoin järkeä kävin taas katsomassa kirjoituksia ullanlinnaketjussa ja en kyllä ymmärrä miten joku voi uskoa noin pihalla lääketieteestä olevaa henkilöä lääkäriksi. Ihan viimeisimmissä kirjoituksissa suolletaan niin paksua, että ei voi kuin nauraa. Over and out.
Äärimmäisen vaikea uskoa lääkäriksi sen verran uskomattomia aukkoja lääketieteellisissä ja lääketiedettä sivuavissa teemoissa.

Koskaan en oman lapseni hoitovastuuta hänelle antaisi enkä liioin häneltä lääketieteellisiä enkä mitään muitakaan neuvoja kyselisi.

Henkilökohtaiseksi menee, mutta menköön. Sen verran rajatonta on hänenkin suoltamansa henkilöihin käyvä kyseenalaistus.
Avatar
PewPew
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Joulu 22, 2022 7:31 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja PewPew »

Luulen, että hänellä itsellään on jokin henkilökohtainen tarve selvittää näitä lääkitysasioita, lähinnä hänelle itselleen.
Kuolen nauruun :mrgreen:

Ei vaan, esitän myös huoleni siitä onkohan tuokaan enää ihan tervettä (jos on tämä omakaan rääpiminen). Toisaalta ehkä vähän väsynyt muisti saa kivat päivittäiset jumpat tankkaamalla asioita keskustelun tukkoon. Julkisella puolellahan tuskin mitään päivätoimintaa enää varttuneemmille on.
keijo_kaleva
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: La Helmi 10, 2024 6:47 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja keijo_kaleva »

Kun ehdotin josko lopetettaisiin jankkaus, jota jo kuukausia sitten on käyty x iski takaisin, että taidatpa itse tarvita muistin virkistämistä ja sitä paitsi lainaamasi viestikin on ihan väärässä. Annapas kun korjaan sinulle 🤦

Minä lähden menneen. Tuskin tulee kenelläkään ikävä, kun olen lähteisiin viittaava minäkin. En kuitenkaan yhtä tuottelias, tuskin yhtä hyökkäävä enkä ainakaan yhtä tärähtänyt kuin x. Ilmeisesti yp haluaa kuitenkin ennemminkin sellaista sisältöä. Linjauksensa kullakin.

👋
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

keijo_kaleva kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 7:39 pm Kun ehdotin josko lopetettaisiin jankkaus, jota jo kuukausia sitten on käyty x iski takaisin, että taidatpa itse tarvita muistin virkistämistä ja sitä paitsi lainaamasi viestikin on ihan väärässä. Annapas kun korjaan sinulle 🤦

Minä lähden menneen. Tuskin tulee kenelläkään ikävä, kun olen lähteisiin viittaava minäkin. En kuitenkaan yhtä tuottelias, tuskin yhtä hyökkäävä enkä ainakaan yhtä tärähtänyt kuin x. Ilmeisesti yp haluaa kuitenkin ennemminkin sellaista sisältöä. Linjauksensa kullakin.

👋
Kiitos Keijo, sama vika.✔
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

keijo_kaleva kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 7:39 pm Kun ehdotin josko lopetettaisiin jankkaus, jota jo kuukausia sitten on käyty x iski takaisin, että taidatpa itse tarvita muistin virkistämistä ja sitä paitsi lainaamasi viestikin on ihan väärässä. Annapas kun korjaan sinulle 🤦

Minä lähden menneen. Tuskin tulee kenelläkään ikävä, kun olen lähteisiin viittaava minäkin. En kuitenkaan yhtä tuottelias, tuskin yhtä hyökkäävä enkä ainakaan yhtä tärähtänyt kuin x. Ilmeisesti yp haluaa kuitenkin ennemminkin sellaista sisältöä. Linjauksensa kullakin.

👋

---------


Toivottavasti et luovuta tässä saattaa olla takana ihan tarkoituksellinen trollaamisesta. Asiaviestien hukuttaminen pitkien lainauksien alle. Et kyllä yllä lainauksillasi samaan katekoriaan, mutta älä yritä edes yltää. 😅
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 7:56 pm Toivottavasti et luovuta tässä saattaa olla takana ihan tarkoituksellinen trollaamisesta. Asiaviestien hukuttaminen pitkien lainauksien alle. Et kyllä yllä lainauksillasi samaan katekoriaan, mutta älä yritä edes yltää. 😅
Sama täällä: älä luovuta vaan hidetä Talvi. Tein hänestä tänään ilmiantoja, mutta tuli välittömästi ilmoitus, että on ilmiannettu jo.

Eli mikä on tämän Talven suhde Tikkaseen, Tikkasen tai tämän vaimon sukuun kun saa jatkaa?
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

loaded kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 8:28 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 7:56 pm Toivottavasti et luovuta tässä saattaa olla takana ihan tarkoituksellinen trollaamisesta. Asiaviestien hukuttaminen pitkien lainauksien alle. Et kyllä yllä lainauksillasi samaan katekoriaan, mutta älä yritä edes yltää. 😅
Sama täällä: älä luovuta vaan hidetä Talvi. Tein hänestä tänään ilmiantoja, mutta tuli välittömästi ilmoitus, että on ilmiannettu jo.

Eli mikä on tämän Talven suhde Tikkaseen, Tikkasen tai tämän vaimon sukuun kun saa jatkaa?

-----------

Tämä on se kysymys mikä on tässä herännyt. Tässä on jotain takana jonka vuoksi on menossa näin massiivinen trollaus yhden kirjoittajan osalta. Ketju on kohta 1000 - sivuinen!
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Minä olen myös pyytänyt sähköpostitse selvitystä asiasta eilen trollauksen osalta ja toisen pyynnön lisäksi ja tänään olen ilmiantanut trollauksen vuoksi klo 5.40 viestin. Siihen tuli vain ilmoitus, että Kyöpeli sulkenut ilmoituksen. Tulkitsin siitä, että asialle ei tehdä mitään.

Olen myös ilmaissut huoleni ylläpidolle, että kun ketjuun kirjoitetaan, muuttaa trolli alkuperäisen viestin muotoa sellaiseksi, mikä ei enää pidä paikkansa. Se on huolestuttavaa, enkä sellaisen tiedon levittämisessä halua olla mukana. Kyse henkilöihin liittyvistä tiedoista. Koen sen määrätietoisena trollauksena ja alkuperäisen asian vääristämisenä eri muotoon.

Olen aiemmin maininnut pohdiskelun kuka hyötyy asiasta, jossa pääkäsittely on salainen.

Täytyy pohtia onko joku virheellisen tietoon liittyvä rikosilmoitus tmv.
Cadi John
Martin Beck
Viestit: 751
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

On niin ärsyttävää kun olisi mielenkiintoista seurata ketjua ja muiden mielenkiintoisia pohdintoja mutta ei vaan enää pysty!

Ja ei voi mitään mutta yhdessä vaiheessa epäilin tuliko T:n isä palstalle..
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Cadi John kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:45 pm On niin ärsyttävää kun olisi mielenkiintoista seurata ketjua ja muiden mielenkiintoisia pohdintoja mutta ei vaan enää pysty!

Ja ei voi mitään mutta yhdessä vaiheessa epäilin tuliko T:n isä palstalle..

---------

Se on trollin tarkoitus hukuttaa omilla trollauksilla ketju täyteen tuubaa jolloin asiateksti ja virallisista lähteistä poimittu tieto jää peittoon.

Joku tekijän tai uhrin lähellä oleva on aloittanut tämän kampanjan. Trollaaja kertoo olevansa lääkäri, mutta on useaan otteeseen paljastanut itsensä.

Nyt on perustettu ketju missä voi keskustella lääkkeistä lääkityksestä resepteistä kaikkeen lääkehoitoon liittyvästä.
Cadi John
Martin Beck
Viestit: 751
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

^
Toivottavasti ylläpito siirtää ne keskustelut jatkossa sinne uuteen ketjuun.
Paikalla
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

Hej kanssakirjoittelijat!

Minäkin jätättäydyn ainakin toistaiseksi pois Ulliksesta ja jään sivusta seuraamaan. En jaksa enkä halua erotella viesteistäni lääkkeisiin liittyviä pointteja. Olen ruokkinut trollia vastaamalla kysymyksiin, sekä oikaisemalla epätietoisuuksiaan (ei voi olla lääkäri. Lastenneurologikin tietää tietyt asiat, ihan varmasti).

En halua osallistua jankuttamiseen, mutta en nähtävästi pysty sivuttamaankaan viestejä, jotka sen minussa laukaisee.

Palaillaan tuonnempana, kenties!
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

Mä estän nyt Talven uudestaan.
Tulee mieleen, että ehkä ylläpito antaa jaaritella kun odottaa tiedonjyvää. Jota ei kyllä tule!
Mutta kun hidettää voi, miksi kärsiä tai kiukutella edes!
Doris Watson
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:43 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Voi olla jollain tapaa terapiahakuisuutta kun kohdistaa kysymyksiään juuri psykiatreille. Mutta tuo on todella erikoista ettei yhtään välitä mitä hänestä kommentoidaan. Pistää miettimään onko mt- ongelma vai puhdas häirikkö? Erikoista että saa dominoida. Yp ei varmaan ole edes jaksanut lukea kaikkea soosia vaan nostaa kädet pystyyn.
Vastaa Viestiin