Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

^ Lautamiehet etusivun vasemmassa alareunassa on kohta mistä voi ehdottaa uutta aihetta. Ei siihen lupaa tarvita.
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

skoune kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:23 pm Moikka, olen skoune, joka on aloittanut tämän ketjun siksi, että ärsyynnyin silloin kauan sitten siitä, että MissH ja Talvi ja muutama muukin täytti Ullanlinnan ketjun höpinöillään.
Ihmettelen miksi ei kukaan ole ottanut koppia tästä. Ehdotin siis, että tuolle porukalle perustettaisi oma ketju kirjoituksilleen.

Nyt vaikuttaisi helpommalle perustaa meille toisille oma asiallinen Ullanlinna-ketju.

Pitäisikö meidän kaikkien vaatia sitä ylläpidolta? Eli tuo Talvi-ketju voisi olla sen pastaajaporukan hallussa, ja me toiset pääsisimme keskustelemaan rauhassa asioista toisessa ketjussa. - Sen uuden ketjun nimi olisi hyvä päättää! Kuka ehdottaisi tätä ylläpidolle?
Tuo on hyvä idea! Tai sitten aloittaa vain uuden ketjun ja aloitusviestissä kertoo, miksi! Ylläpito joutuu sen lukemaan viimeistään siinä vaiheessa kun joku ilmiantaa.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

loaded kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:35 pm
skoune kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:23 pm Moikka, olen skoune, joka on aloittanut tämän ketjun siksi, että ärsyynnyin silloin kauan sitten siitä, että MissH ja Talvi ja muutama muukin täytti Ullanlinnan ketjun höpinöillään.
Ihmettelen miksi ei kukaan ole ottanut koppia tästä. Ehdotin siis, että tuolle porukalle perustettaisi oma ketju kirjoituksilleen.

Nyt vaikuttaisi helpommalle perustaa meille toisille oma asiallinen Ullanlinna-ketju.

Pitäisikö meidän kaikkien vaatia sitä ylläpidolta? Eli tuo Talvi-ketju voisi olla sen pastaajaporukan hallussa, ja me toiset pääsisimme keskustelemaan rauhassa asioista toisessa ketjussa. - Sen uuden ketjun nimi olisi hyvä päättää! Kuka ehdottaisi tätä ylläpidolle?
Tuo on hyvä idea! Tai sitten aloittaa vain uuden ketjun ja aloitusviestissä kertoo, miksi! Ylläpito joutuu sen lukemaan viimeistään siinä vaiheessa kun joku ilmiantaa.

---------

> ^ Lautamiehet etusivun vasemmassa alareunassa on kohta mistä voi ehdottaa uutta aihetta. Ei siihen lupaa tarvita.

Tai sitten jatketaan keskustelua tämän ketjun otsakkeen alla.
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

vanhavakanssi kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:20 pm Itse lainaan toisen kirjoituksesta yleensä sen osan mihin haluan vastata. Se onko se oikein on toinen asia. Se on kuitenkin ymmärrettävissä asiayhteydessään ja se on mielestäni kuitenkin tärkeintä. Mikäli lainauksen irrottaa asiayhteydestä, niin se on mielestäni huono lainaus. No tämä on minun mielipiteeni.
Siihen itsekin pyrin, mutta meni mönkään kun koitin poistaa lainaamastani viestistä hänen lainaamansam... Noh pitää opetella. Poistin kainjotain liikaa siitä ylhäältä
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Olen mukana myös. Ketjun alkuun voi laittaa vaikka nimimerkit, jotka asian ovat halunneet. Mun nimen voi laittaa.

Ja ehdotan nimeä uudelle ketjulle samaa,mutta ruotsiksi.
"Helsingfors Ulrikasborg - psykiater åtalad för mord på sin fru 12/2022"

Minulle käy myös muut nimet.

Kiitos♥️
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

Miten uudessa ketjussa pystyy pitämään huolen, ettei spämmääjät saavu?

Mukana olen!

"Ullanlinna Talven jälkeen"

Vitsi vitsi...
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Deta kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:50 pm Miten uudessa ketjussa pystyy pitämään huolen, ettei spämmääjät saavu?
-------

Heh ei varmaan mitenkään. Minunkin nimen voi laittaa uuden ketjun toivoisin.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Deta kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:50 pm Miten uudessa ketjussa pystyy pitämään huolen, ettei spämmääjät saavu?

Mukana olen!

"Ullanlinna Talven jälkeen"

Vitsi vitsi...

Ai kauheeta nyt kyllä naurattaa...
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

vanhavakanssi kirjoitti: To Huhti 11, 2024 6:38 pm ^ Laitoit sen varsinaiseen ketjuun.

Mutta en yhtään ihmettele jos menee sekaisin, kun samoja asioita toistellaan päivät pääksytysten.

Siirretty tähän ketjuun. Toisten kirjoittajien arvostelut tai terveydentilan arvostelut Lautamiehiin
-NILS-
No juu, aloin itekin epäilemään itseäni :mrgreen:

Näin käy yleensä hullujen ja dementikkojen kanssa, ettei oo kartalla edes itsestään! :roll: :mrgreen: :oops:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Ulrica kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:50 pm Olen mukana myös. Ketjun alkuun voi laittaa vaikka nimimerkit, jotka asian ovat halunneet. Mun nimen voi laittaa.

Ja ehdotan nimeä uudelle ketjulle samaa,mutta ruotsiksi.
"Helsingfors Ulrikasborg - psykiater åtalad för mord på sin fru 12/2022"

Minulle käy myös muut nimet.

Kiitos♥️

--------

Tämä nimi sopii minulle oikein hyvin. On vähän niin kuin fiinimpää. :lol:
skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja skoune »

vanhavakanssi kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:54 pm
Ulrica kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:50 pm Olen mukana myös. Ketjun alkuun voi laittaa vaikka nimimerkit, jotka asian ovat halunneet. Mun nimen voi laittaa.

Ja ehdotan nimeä uudelle ketjulle samaa,mutta ruotsiksi.
"Helsingfors Ulrikasborg - psykiater åtalad för mord på sin fru 12/2022"

Minulle käy myös muut nimet.

Kiitos♥️

--------

Tämä nimi sopii minulle oikein hyvin. On vähän niin kuin fiinimpää. :lol:
Voisitko sä perustaa tuon uuden ketjun ja mullekin sopii tuo ruotsinkielinen nimi! Ja tietty skoune mukaan nimilistaan!
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

^
Jos sen pitäs vaan ruotsinkielisenä, niin karsis ehkä spämmääjiä ja voisi saada ketjun henkilöitä tunteviakin kirjoittamaan. Mutta suomikin käy hyvin.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Ulrica kirjoitti: To Huhti 11, 2024 7:59 pm ^
Jos sen pitäs vaan ruotsinkielisenä, niin karsis ehkä spämmääjiä ja voisi saada ketjun henkilöitä tunteviakin kirjoittamaan. Mutta suomikin käy hyvin.
-------

Tarkoitit varman, että otsikon ruotsinkielisenä?
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

^
Otsikko ruotsinkielisenä ehdotuksena sen vuoksi, että voisi houkutella myös ruotsinkielisiä henkilöitä kirjoittamaan. Palstat täällä on suomeksi.

Mutta miksei voisi kirjata siihen alkuun myös, että ketju on kaksikielinen. Ehkä joku uhrin tai syytetyn paremmin tunteva voisi matalammalla kynnyksellä osallistua keskusteluun myös. Sellaista ei ole ollut.

Mutta minulle sopii aivan hyvin myös otsikko 🇸🇪 ja viestit 🇫🇮
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Siellä on nyt ketju. Niitä tuli vahingossa 2 kpl. Klo 9.56 ja klo 9.57 luodut. Käyttäkää vaikka sitä ensiksi luotua 9.56. Toivotaan, että se pysyy hengissä.
Vastaa Viestiin