Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Patienten er overført fra *** til *** den 20. december 2022. Patienten var tidligere diagnosticeret med ***. Han blev således vurderet som væsentligt suicidal. Under behandlingerne har Tikkanen ikke vist sig at være psykotisk. Hans aktivitetsniveau har varieret, men det har været moderat efter omstændighederne. udover humørsvingninger har graden af ​​angst varieret, hvilket kan betragtes som en passende reaktion efter omstændighederne. Tn har været i stand til at regulere følelsen af ​​angst ved at være opmærksom på forskellige aktiviteter. Tn har oplevet, at hans korttidshukommelse er dårlig, for eksempel har han haft svært ved at bestemme tidspunktet for begivenheder, og han har svært ved at fatte årsag-virkningsforhold. Den sociale stabilitet er svækket mv.selvmordsrisiko reduceret. Kriterierne for en traume-induceret stressreaktion blev ikke anset for at være opfyldt. Bortset fra den første politiafhøring var de psykiske symptomer ikke steget. Aknoats vrangforestillinger har været, at telefonerne ringer om aftenen eller om natten, når han nogle gange har forestillet sig, at hans kone ringede. Søvnbesværet er faldet efter medicinskiftet. Under de strukturerede forhold i fængslet og uden misbrug af stoffer har Tn været i stand til at klare sine daglige personlige rutiner.
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

vanhavakanssi kirjoitti: Su Huhti 14, 2024 7:44 pm Tämä on varmasti minfon historiassakin vaikea tapaus miten tulisi toimia, kun kirjoittaja sabotoi koko ketjun. Minfossa on pitkiä ketjuja, mutta onko kukaan kirjoittanut näin lyhyessä ajassa täydessä suojeluksessa koko ketjun tukkoon hukuttaen olennaisen tiedon ja keskustelun alleen.

Ja homma saa jatkua päivästä toiseen.
Jos ymmärtää tämän ketjun syytetyn mielenmaisemaa, manipulointia ja kaasuvalotusta, mitkä ovat henkisen väkivallan karuimmat esimerkit ja huomaa ne, ymmärtää samoin Talven mielenmaiseman. Se on kovin samantyylinen. Jokainen tekee virheitä, hänen ajatusmaailmaansa ei kuulu käden nostaminen virheen merkiksi missään olosuhteissa. Häntä ruokkii eniten ylläpidon puuttumattomuus.

Minua vain enää myös hymyilyttää hänen toimintansa, kun ymmärrän mistä se johtuu, kuten ketjussa mainittiinkin.
skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja skoune »

Ulrica kirjoitti: La Huhti 13, 2024 2:27 pm ..
Laitoin tanskaksi vanhaan ketjuun. Ei meidän sieltä tarvitse väistyä takapihalle Talvi24 tieltä.
Niin, miksi ihmeessä et pistä T24 :ää vihamiehiisi, silloin et näkisi hänen viestejään ja voisit olla ärsyyntymättä / reagoimatta niihin?

Ja tuo, että kirjoitat välillä tanskaksi saattaa karkottaa muitakin keskustelijoilta kuin T24n palstalta...vai onko...? - Itse ymmärrän tanskaa kyllä (vrt nikkinimeäni), mutta en vastaa noihin skandikielisiin viesteihin tanskaksi enkä ruotsiksi, sillä se olisi väärin ko ketjun noita kieliä taitamattomia keskustelijoita kohtaan.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Ulrica kirjoitti: La Huhti 13, 2024 8:16 pm Mä olen tulkitsevinani, että käyttää Darvo-tekniikkaa. Siihen riittää, kun ei reagoi, sanoo rajansa ja kääntää selän ja move on. Tai vaihtaa kieltä.
----------

Tämä päivä on sen taas todistanut. Ei tosiaan tarvitse muiden väistyä alta pois sen takia. Hyviä danskebullar nostoja; hyviä ja osuvia.
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

vanhavakanssi kirjoitti: Su Huhti 14, 2024 9:18 pm
Ulrica kirjoitti: La Huhti 13, 2024 8:16 pm Mä olen tulkitsevinani, että käyttää Darvo-tekniikkaa. Siihen riittää, kun ei reagoi, sanoo rajansa ja kääntää selän ja move on. Tai vaihtaa kieltä.
----------

Tämä päivä on sen taas todistanut. Ei tosiaan tarvitse muiden väistyä alta pois sen takia. Hyviä danskebullar nostoja; hyviä ja osuvia.
Ikke kunne😁
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »



Mä kuulun niihin kielitaidottomiin mut mä ymmärrän ihan jokaisen postauksen. :o
Avatar
Sissi
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 12:08 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Talvi24 postaukset on pääsääntöisesti ihan asiaa liittyy ketjuun, toistoa jonkin verran mutta kuitenkin ihan ok. mielenkiintoista.
Noista ylenpalttisesti käytetyistä alleviivauksista ja tummennuksista tulee kuitenkin sellainen olo kuin lukijaa pidettäisiin jotenkin vähä-älyisenä joka ei ilman korostuksia ymmärrä kiinnittää tärkeisiin kohtiin huomiota, vähän sellainen opettajamainen ote kouluajoista tulee mieleen: "Tämä tulee sitten varmasti kokeeseen."
Mitä mielentilatutkimuksessa tapahtuu: https://www.youtube.com/watch?v=hg_C6Oyy1c0
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Talvi24. Minä en tule ottamaan tälläkään kertaa vastuusta sinun palstalle kahden kuukauden aikana tuuttaamista 700 viestistä. Mitä ovat pääosin copypastaamista internistä ketjuun kuulumatonta asiaa. Sitä kutsutaan trollaamiseksi, mikä henkisen väkivallan muoto. Olet tuutannut palstan kahdessa kuukaudessa täyteen sontaa, etkä edes pyydä sitä anteeksi tai ylläpitoa poistamaan jankkauksiasi. Näen myöskin, että sinulle sopivasti muutat kirjoittamista, kun asiasta sinulle huomautetaan tai tiukassa paikassa otat uhrin viitan hartioillesi. En ollenkaan pidä näkemyksiäsi paikaansa pitävinä enkä ota vastaan paholaisen roolia tässäkään asiassa.

Trollaaminen on vastoin palstan sääntöjä, myös kilometrikaupalla vähä-älyisille tarkoitetun materiaalin ja koko internetin lataamista palstalle. Täällä on dekkareita, jotka ovat olleet palstalla 20 vuotta, jokaisella on tuoda oma osaamisensa ketjun ja jos aiheesta ei ole tietämystä, eivät henkilöt pidä palstalla iltapäiväkerhoa.

Minä olen kolmasti Ulrica nimimerkin poistanut, enkä aio väistyä seuraamaan sinun häirikkökäyttäytymistä jatkossa tällä palstalla. Toivottavasti saat mielenterveytesi kuntoon ja menet oksentamaan pahan olosi muualle, etkä tälle pastalle.

Sinun viesteissäsi ei ole mitään uutta asiaa ja tämän palstan uudet asiat hukkuvat viestitulvaasi. Tämä ei jää täällä keltään huomaamatta. Tulen myös jatkossa nostamaan toistuvan häiriköimisesi palstalle esiin. Se ei tule enää entisenkaltaisena 700 uuden viestin osalta jatkumaan.
Talvi24
Jack Bauer
Viestit: 945
Liittynyt: To Helmi 01, 2024 5:03 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Talvi24 »



OHIS, OHIS, OHIS; mutta joudun vastaamaan viestiin:

Miksi ihmeessä sinun pitäisi ottaa vastuuta minun viesteistäni. Kuulostaa kovin kummalliselta. Pidätkö itseäsi jnkl epävirallisena yp:nä? Viestini ovat minun vastuullani. Copypastausta olen käyttänyt vain ja ainoastaan harkiten, tarvittaessa. Ihan niin kuin monet muutkin käyttävät. En harrasta trollausta enkä henkistä väkivaltaa.

Ketjussa on ilmeisesti mahdollisuus laittaa jonkun viestit estoon. Miksi et käytä sitä, kun et näköjään osaa ohittaa viestejä?

Kyllä ketjussa jnkl toistoa tulee hyvin moneltakin kirjoittajalta. Yleensä kuitenkin niin, että entiseen asiaan on tullut jotain uutta tietoa, joka voi johdattaa uudenlaiseen pohdintaan. En ole varmasti em. tavoin käytettynä toistellut, enkä koe varsinaisesti jankanneeni.
En ole myöskään muuttanut kirjoittamistani itselleni sopivaksi. Miksi ihmeessä olisin. No se muutos, että opin kirjoitetun tekstin käsittelun (mustaus jne), muttei muuta. Ei minulla ole ollut tarpeen ottaa minkäänlaista uhrin viittaa harteilleni. Miksi ihmeessä olisi. Ihan samalla tavoin olen koko ajan krijoittanut.

En nyt tiedä, mitä tarkoitat näkemyksilläni, joita et pidä paikkaansa pitävinä. Olen koko ajan tuonut tapauksesta julkisuudessa esitettyjä tietoja, joista mediankin välityksellä saadut ovat jnkl faktatietoja. Olen tehnyt niistä pieniä oletuksia pohdintoihini. Lisätietoa tulee tipotellen, nyt välituomiosta (tai mistä viimeiset ovatkaan. Niissa oleellista uutta tietoa pohdintoihin.

Minulle on ihan sama vaikka et pidä näkemyksiäni (siis mitä?) paikkaansa pitävinä. Tiedoksi vaan, etten minäkään pidä hyvinkään monia "ehdotelmasi" varteen otettavina.
Jouduin vastikään oikaisemaan kirjoittamasi tiedon. Se taisi ollase, jossa luulit tai muistit väärin, että T:llä olisi ollut se psykoottinen oire (epätodellinenolo eikä tiennyt oliko mies vai nainen) - sen 26 v iässä olleen psykoosin yhteudessä. Ei ollut vaan syksyllä 2022. Tuollaisia virheitä voi sattua kelle tahansa, ei ole vakavaa.

Mitä sinä nyt tällä ja parilla muulla viestilläsi teet nikki ulrica? Sinä trollaat. Käytät palstan tilaa purkaaksesi omia turhaumiasi kirjoittamalla tänne lautamiehiin kuuluvaa tekstiä, toisen ketjulaisen, nyt minun haukkumistani. Minusta tuo on jopa säälittävää. Anonyymillä keskustelupalstalla joudumme sietämään erilasia ihmisiä. Parhaimmillaan se on rikkaus monipuolistaen ajatteluakin. Huomoimmillaan se voi olla tällaista trollausta, jota nyt teet. Ajatteletko tosiaan niin, että palsata on "sinun ikiomasi"?, ettei uusia kirjoittajia saisi tulla ja oikeus kirjoittaa olisi vain 20 v tai muuten pitkään täällä kirjoittavilla?

Ihmettelen, että olet poistanut vai joutunut jostain syystä poitamaan ulrica nimimerkin. Miksi ihmeessä? Kyllä sinut varmaan tunnistetaan vaikka muulla nikillä kirjoittaisit. Minun viesteissäni on kyllä uutta. Olemme kaikki julkisuudesta saadun tiedon varassa ja nyt välituomiosta
saadun varassa. Ei miestä kukaan voi muuttua uudeksi tiedoksi, keksiä uutta tietoa. Sinä voit aivan rauhassa yrittää vääntää viestejäni häiriköimiseksi - sinulla näyttää olevan siihen jostain kumpuava tarve. Toithan aiemmin jo vainoharhaisuutta esille epäillessäsi minua ketjun päähenkilöksi. Todella erikoista, ja ainutlaatuista dekkarointia. Huvittavaa. Sinun kannattaisi ymmärtää, ettet ole palstan yp.

Se, että ryhdyit laittamaan välituomiosta vai mistä ne on tietoja tanskaksi on mielestäni melkoista toisten ketjulaisten ylenkatsomista ja itsesi ylentämistä. Saahan ne käännettyä google-kääntäjällä, mutta turhaa lisävaivaa vaatii.

Minun mielenterveyteni on oikein hyvässä kunnossa, kiitos vaan kysymästä. Ei ole tarvetta oksennella edes tämän sinun hyvin epäasiallisen ja aiheeseen kuulumattoman trollaus-viestisi vuoksi. Huomaan puolestaan sinulla olevan pahan olon - auttaisko se oksentelu vai mikä?
Yritä hyvä ihminen rauhoittua.
Rapu5
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: La Elo 28, 2021 8:26 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Rapu5 »

Kun lukee tällä palstalla riehuvan talvisen nimimerkin pirstomielisiä purkautumisia, voi hyvällä tahdolla saada aavistuksen siitä missä mielentilassa Bob on vaimoaan rusikoinut.

Muuta yhteyttä tapaukseen ei noista vuodatuksista löydy.
Talvi24
Jack Bauer
Viestit: 945
Liittynyt: To Helmi 01, 2024 5:03 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Talvi24 »

Ulrica kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:19 am ^
En allekirjoita enkä pidä näkemystäsi minusta faktana. Sen sijaan voit tutustua muiden palstalaisten samantyyliseen näkemykseen sinusta Lautamiesosiossa, jossa sinun häirikkökäyttäytymisestä on oma ketjunsa.
En kirjoittanut näkemystäni sinusta factana. Eihän kenenkään ihmisen näkenykset anonyymillä palstalla ole minkäänlaisia faktoja - kuten ei ole sinunkaan näkemyksesi ja luulosi minusta. Sinä voit pitää ne ihan itselläsi. Lautamiesosiossa kirjoittaa ne joiden on tarve siellä kirjoittaa. Sinne nämä aloittamasi viestitkin olisi kuuluneet. Ketjussa käsitellää tosiaan tapaus Tikkasta, se sinunkin pitäisi tietää.

Siirretty Tikkas-ketjusta Tikkas Lautamiehet-ketjuun tämä ja edellinen viesti
-NILS-
Avatar
PewPew
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Joulu 22, 2022 7:31 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja PewPew »

Ikävä nähdä että nyt Tikkasketjun sivuraiteille menoon ja luettavuuden kusemiseen osallistuu nyt muutkin kuin parjattu T24. Voisiko ne antipatiat ja kiukuttelut harrastaa täällä ja JÄTTÄÄ SEN KETJUN ITSE ASIALLE! Ihme sekoiluksi mennyt. Mummo estoon ja let's move on.

Ulricalle kiitos välituomion teksteistä mutta pikku haistapaskat T24 tasolle tipahtamisesta.
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Kiitos ylläpidolle ketjun loppupään siivouksesta, kuten kuuluukin🌹
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

PewPew kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:58 am Ikävä nähdä että nyt Tikkasketjun sivuraiteille menoon ja luettavuuden kusemiseen osallistuu nyt muutkin kuin parjattu T24. Voisiko ne antipatiat ja kiukuttelut harrastaa täällä ja JÄTTÄÄ SEN KETJUN ITSE ASIALLE! Ihme sekoiluksi mennyt. Mummo estoon ja let's move on.

Ulricalle kiitos välituomion teksteistä mutta pikku haistapaskat T24 tasolle tipahtamisesta.
Mitä olet itse ongelman ratkaisemiseksi tehnyt? Mä en ala estämään trollia vaan odotan ylläpidon hoitavan hommansa.
Avatar
PewPew
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Joulu 22, 2022 7:31 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja PewPew »

Ulrica, ei lie yksittäisten kirjoittajien tehtävä ratkaista ylläpidolle kuuluvia asioita.

Mutta ilmiantanut joitakin ko. ketjun ot-viestejä ja kommentoinut omat ot:t täällä. Kumpikaan näistä ei ainakaan huononna Tikkasketjun luettavuutta.
Vastaa Viestiin