Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:21 pm Team Kyrpäjyrä on nimi jota kaavailin tuolle teidän kollektiiville.

Ja kovin on vaikea yrittää selittää, mikäli et ymmärrä sitä, että mun määrittelemä kollektiivi ja Ronaldin lokero ovat kaksi aivan eri asiaa.

Eihän missään ryhmässä koskaan ole kaikki aivan samanlaisia. Ja sama pätee tähän. Moni asia yhdistää teidän porukkaa, mutta erojakin teissä on. Ette siis ole kaikki sen kaltaisia mitä Ronald tuossa kuvaili.
..
Niin siis vähän niin kuin sanoisi, et mäkin oon yksittäinen kirjoittaja eikä tulisi laarittaa muiden sanomisia mun niskaan? :)
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:22 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:18 pm

Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.
Jos ajatuksenjuoksusi olisi kuva, niin se olisi tämä;
hankin ajatukset mutkalla.jpg
hankin ajatukset mutkalla.jpg (157.86 KiB) Katsottu 290 kertaa
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Pe Huhti 19, 2024 6:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1651
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mut kun teidän ulosannissa vaan on niin paljon samaa. En mä esimerkiksi koskaan törmää omien sanomisieni vääristelyyn muiden kuin sun, Erkin ja Charlesin kanssa. Eikä kenelläkään ole niin samanlaisia näkemyksiä asioista kuin teillä kolmella ja kurkolla.

Siinä pari syytä miksi kollektiivi.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:32 pm Mut kun teidän ulosannissa vaan on niin paljon samaa. En mä esimerkiksi koskaan törmää omien sanomisieni vääristelyyn muiden kuin sun, Erkin ja Charlesin kanssa. Eikä kenelläkään ole niin samanlaisia näkemyksiä asioista kuin teillä kolmella ja kurkolla.
No näitähän sä lupailit copypasteta, mut ei ole kyllä odotukset kovin korkealla sen suhteen että tulee näkymään.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1651
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:35 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:32 pm Mut kun teidän ulosannissa vaan on niin paljon samaa. En mä esimerkiksi koskaan törmää omien sanomisieni vääristelyyn muiden kuin sun, Erkin ja Charlesin kanssa. Eikä kenelläkään ole niin samanlaisia näkemyksiä asioista kuin teillä kolmella ja kurkolla.
No näitähän sä lupailit copypasteta, mut ei ole kyllä odotukset kovin korkealla sen suhteen että tulee näkymään.
Siis mitä helvettiä nyt taas? Sen yhden sun ja mun debatin sanoin joskus referoivani, en muuta. Ja kyllä mä sen referoin jos ihan oikein haluat. Mut edelleen, en sitä kännykällä tee, on sen verran nihkeetä hommaa.

Mikä tää juttu nyt on? Ihan vaan väkisin yrität saada jotain kinattavaa?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:38 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:35 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:32 pm Mut kun teidän ulosannissa vaan on niin paljon samaa. En mä esimerkiksi koskaan törmää omien sanomisieni vääristelyyn muiden kuin sun, Erkin ja Charlesin kanssa.
..
No näitähän sä lupailit copypasteta, mut ei ole kyllä odotukset kovin korkealla sen suhteen että tulee näkymään.
Siis mitä helvettiä nyt taas? Sen yhden sun ja mun debatin sanoin joskus referoivani, en muuta.
Niin niin, ei ole sen suhteen odotukset kovin korkealla.

Missä mä olen sun sanomisia vääristellyt?
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:38 pm Eikä kenelläkään ole niin samanlaisia näkemyksiä asioista kuin teillä kolmella ja kurkolla.
Viittikö heittää jonkun ihan konkreettisen esimerkin, vaikka linkkien kanssa?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:38 pm Mikä tää juttu nyt on? Ihan vaan väkisin yrität saada jotain kinattavaa?
Tosin sanoen: Se trollaa. Ihan niin kuin ne muutkin.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:49 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 6:38 pm Mikä tää juttu nyt on? Ihan vaan väkisin yrität saada jotain kinattavaa?
Tosin sanoen: Se trollaa. Ihan niin kuin ne muutkin.
En ikinä, enkä minä kuulu siihen lokeroon. Mua vaan ärsyttää välillä kun kysyy jotain, niin kiemurrellaan ja kaarellaan kysymystä hamaan tappiin asti. Ikävää tuohua.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1651
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tästä alkoi:
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 28, 2024 9:06 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Maalis 28, 2024 10:33 am No niin ja sitten taas mennään!
Blaah blaah. Samaa laulua on foliopopulaatio laulanut jo pari vuotta putkeen. Ja tulee laulamaan tästä hetkestä ikuisuuteen.
Johon nipsu sitten tarttui:
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 9:43 am
Ei Hank, ei kukaan ole laulanut tästä kahta vuotta putkeen, kuten voit sen itsekin tämän ketjun viestihistoriasta todeta. Ei se ole niin vaikeaa.
Sitten tarkensin mitä tarkoitin. Eli en folioita Minfossa, vaan folioita ylipäätään:
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 4:04 pm

En puhunut Minfon ketjuista enkä Minfon folioista, vaan puhuin foliopopulaatiosta. Eli ylipäätään globaalista marginaalijengistä, jonka mielestä John Campbell ja Alex Jones kertovat totuuden, valtamedia valheen. Tämä jengi on parin vuoden aikana nostanut tapetille joka ikisen uutisoidun taudin.
Sitten vielä viittasin tarkennukseeni:
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:01 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 4:46 pm Vaikka vauhdinottona lainasit juuri minun kirjoittamaa; "taas mennään."
Jep. Ja siksi tarkensin.
Mutta ei ymmärtänyt nipsu, eli piti tarkentaa tarkennusta:
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:39 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:23 pm
Tarkensit mitä?
Sitä, että keneen viittasin.
Joku voisi kuvitella, että nyt on asia selvä. Mutta ei:
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:46 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:39 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:23 pm
Tarkensit mitä?
Sitä, että keneen viittasin.
Ottamalla minun tekstin tarkensit sitä minuun, vaikka hetki sitten kerroit tarkoittavasi jotain "foliopopulaatiota" joka vielä ilmeisesti on erillinen "Minfon folioista" - alkaa mennä kohtuu sekavaksi Hank. Keneen sinä viittasit sitten?
Eli ensin tarkensin kommenttia, sitten seuraavassa viestissä viittasin siihen tarkennukseen, ja kolmannessa viestissä sitten vielä tarkensin, että mitä tarkensin. Ja kun tuossa kohtaa sanoin, että eiköhän asia ole nyt käsitelty, niin nipsu ilmoittaa, etten vastaa mitä kysytään. Un-fucking-believable.

Nipsu hei, ongelma ei taida olla se, ettei sulle vastata. Ongelma lienee se, että sä et syystä tai toisesta ymmärrä mitä sulle yritetään selittää. Kun mulla on hiukan sellainen olo, että sulle jäi edelleen epäselväksi mun määrittelemän kollektiivin ja Ronaldin määrittelemän lokeron ero. Toivottavasti olen väärässä.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Pe Huhti 19, 2024 8:21 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1651
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Vaikka edelleen olisikin epäselvää, niin mä olen joka tapauksessa nyt tehnyt kaikkeni. Ja kaikki muut ymmärtää taatusti. Eli jos ei vieläkään aukea sulle, niin sun pitää katsoa peiliin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:17 pm
Nipsu hei, ongelma ei taida olla se, ettei sulle vastata. Ongelma lienee se, että sä et syystä tai toisesta ymmärrä mitä sulle yritetään selittää.
Hank se ongelma on ihan siinnä, että sä et tunnu ymmärtävän lukemaasi tai mitä sinulta ylipäätään kysytään. Se näkyy jokaisessa viestinvaihdossa, sinulle voisi antaa lisänimen Hank "mitä nyt vittua taas?" Voight.

Mut hei, kiitos hirveästi yrityksestä, ei se nyt vaan mennyt ihan putkeen. Parempi onni ensi kerralla.
Viimeksi muokannut nipsunapsu, La Huhti 20, 2024 5:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:19 pm Vaikka edelleen olisikin epäselvää, niin mä olen joka tapauksessa nyt tehnyt kaikkeni. Ja kaikki muut ymmärtää taatusti. Eli jos ei vieläkään aukea sulle, niin sun pitää katsoa peiliin.
Ei Hank, ei se ole minä jonka tulee katsoa peiliin.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:17 pm Nipsu hei, ongelma ei taida olla se, ettei sulle vastata. Ongelma lienee se, että sä et syystä tai toisesta ymmärrä mitä sulle yritetään selittää. Kun mulla on hiukan sellainen olo, että sulle jäi edelleen epäselväksi mun määrittelemän kollektiivin ja Ronaldin määrittelemän lokeron ero. Toivottavasti olen väärässä.
Minulle jäi sellainen vaikutelma, etten sinäkään tiedä mikä Ronaldin määritelmä on sen enempää kuin itse Ronald tietää mikä sinun määritelmäsi on. Ainoa vaihtoehto miten voitte toisenne itse keksimät määritelmät sisäistää niin mallikaasti on, että olette yksi ja sama henkilö, mutta näinhän nyt sentään ei ole :)
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:17 pm Tästä alkoi:
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 28, 2024 9:06 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Maalis 28, 2024 10:33 am No niin ja sitten taas mennään!
Blaah blaah. Samaa laulua on foliopopulaatio laulanut jo pari vuotta putkeen. Ja tulee laulamaan tästä hetkestä ikuisuuteen.
Johon nipsu sitten tarttui:
Ei Hank, en minä siihen tarttunut vaan tähän seuraavaan värssyyn jonka jätit hienosta ja reilusta referaatistasi pois.
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 28, 2024 9:06 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Maalis 28, 2024 10:33 am No niin ja sitten taas mennään!
Blaah blaah. Samaa laulua on foliopopulaatio laulanut jo pari vuotta putkeen. Ja tulee laulamaan tästä hetkestä ikuisuuteen.

Mitäkö laulua? No sitä, että kun uutisoidaan jostain leviävästä taudista, niin marginaalijengi alkaa jauhaa, että "taas mennään", "no niin taas rokotetaan", "tästä sitten taas uusi pandemia" jne.

Tästä apinarokostakin tuota laulua kuuli jo liki kaksi vuotta sitten, kunnes kuoli laulu sauhuunsa. Sama tapahtunee taas pian, kunnes parin vuoden päästä uutisoidaan rokosta jotain uutta. Ja taas tietää prosenttijengi, että "taas mennään".
..
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Sun pitäisi kyhätä sellainen mind mäppi miten nämä kaikki sinun itse keksimät määritelmät ja lokerot sijoittuu siine kollektiiviin. Näitä määritelmiäsi kun vaikuttaa syntyvän suunnilleen samaa tahtia kuin putsarilla nimimerkkejä pahimpina aikoina.
mindmap.jpeg
mindmap.jpeg (32.06 KiB) Katsottu 132 kertaa
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:19 pm Vaikka edelleen olisikin epäselvää, niin mä olen joka tapauksessa nyt tehnyt kaikkeni. Ja kaikki muut ymmärtää taatusti. Eli jos ei vieläkään aukea sulle, niin sun pitää katsoa peiliin.
Mitä vittua nyt taas? Olet syytellyt useampia eikä ole todisteita näkynyt.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin