CharlesBronson

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:22 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 7:34 pm Ja joo kyllä tuo Ukrainan tilanne taitaa aika paska olla
Klassinen ajatuksen juoksun 180astetta kääntö oikeassaolijoiden puolelle :D
Miten näille pahviaivoille saisi nuijittua päähän miten keskustelufoorumi toimii? Tai keskustelu ylipäätään.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:36 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:24 pm
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:22 pm
Klassinen ajatuksen juoksun 180astetta kääntö oikeassaolijoiden puolelle :D
Kerro nyt jumalauta että koska mä olen ennustanut yhtään mitään? Olen yrittänyt kysyä tuota varmaan kymmenen kertaa. Ei koskaan vastausta, mut silti tuota samaa lätinää aina.
Olet ennustanut ryssän häviön ja ryssäläisten nälkäkuoleman, johtuen McDonaldsin vetäytymisestä ryssälästä.
Muistuuko mieleen?
Saako täällä foorumilla keksiä omasta päästä mitä muut ovat olevinaan sanoneet ja sitten levittää niiitä päästä keksittyjä sanomisia ketjuissa?

Mun mielestä todella härskiä tuollainen. Tuolla kyseisellä jutulla ei nyt niin väliä, eikä koko Bronsonilla, mutta jos ei tuollaiseen puututa, niin joku voi keksiä jonkun sanoneen jotain oikeasti ikävää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:43 pm
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:36 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 8:24 pm

Kerro nyt jumalauta että koska mä olen ennustanut yhtään mitään? Olen yrittänyt kysyä tuota varmaan kymmenen kertaa. Ei koskaan vastausta, mut silti tuota samaa lätinää aina.
Olet ennustanut ryssän häviön ja ryssäläisten nälkäkuoleman, johtuen McDonaldsin vetäytymisestä ryssälästä.
Muistuuko mieleen?
Saako täällä foorumilla keksiä omasta päästä mitä muut ovat olevinaan sanoneet ja sitten levittää niiitä päästä keksittyjä sanomisia ketjuissa?

Mun mielestä todella härskiä tuollainen. Tuolla kyseisellä jutulla ei nyt niin väliä, eikä koko Bronsonilla, mutta jos ei tuollaiseen puututa, niin joku voi keksiä jonkun sanoneen jotain oikeasti ikävää.
Neitiä taitaa nyt itkettää vähän liikaa kun et edes muista sanomisiasi.
Käy läpi viestihistoriasi, niin sieltä löytyy vastaus itseaiheutettuun ongelmaasi.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Turha etsiä kun sellaista ei ole. Eikä mitään sen suuntaistakaan.

Tuolla toisessa ketjussa just kirjoittelin, että olisi komeaa jos kaikki olisivat täällä omilla nimillään. Kyllä olisi bronsonit ja kurkot vähissä.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 9:03 pm Turha etsiä kun sellaista ei ole. Eikä mitään sen suuntaistakaan.

Tuolla toisessa ketjussa just kirjoittelin, että olisi komeaa jos kaikki olisivat täällä omilla nimillään. Kyllä olisi bronsonit ja kurkot vähissä.
Siis minähän olen kurko.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Hei Bronsonin persläpi, onhan tällä foorumilla näemmä oikein hakukin ja takuulla olet sitä käyttänytkin. Sieltä vaan äkkiä hakemaan se mitä ei ole olemassakaan.

Samaa kyytiä voit kokeilla vaikka muitakin hakusanoja, liittyen niihin mitä päässäsi olet keksinyt muiden sanoneen.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Hei, sinä arvon ääliö. Jokos olet löytänyt mun kirjoituksista viittauksia ryssien nälänhätään tai McDonaldsiin? Tuskin, koska tyhjästä on tunnetusti paha nyhjäistä.

P.S. Ime sykkivää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 5:52 pm P.S. Ime sykkivää.
Olen hetero, mutta kiitos tarjouksestasi.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No mut mites olisi vastaus tuohon kysymykseeni?

Mua kutkuttaa ajatus siitä, että edes joku prosenttijengiläinen joskus tunnustaisi puhuneensa paskaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:58 pm No mut mites olisi vastaus tuohon kysymykseeni?

Mua kutkuttaa ajatus siitä, että edes joku prosenttijengiläinen joskus tunnustaisi puhuneensa paskaa.
Nuorena poikana olisin päässyt prosenttijengiin, mutta tulin järkiini, ja sanoin: "kiitos vaan, mutta ei kiitos"

Minulla ei ole aikaa selata sinun aivopierujasi, joten teeppä se ihan itse.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 7:03 pm
Minulla ei ole aikaa selata sinun aivopierujasi, joten teeppä se ihan itse.
Mä tein sen jo. Ei löytynyt, kuten toki tiesinkin.

Sanoit jo olevasi hetero, niin osoita nyt vielä olevasi mies ja tunnusta, että tällä kertaa tuli puhuttua vähän paskaa. Ihan poikkeuksellisesti.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:23 pm
Paljastuit jo trolliksi, riidankylväjäksi ja väärän tiedon levittäjäksi, joten argumenteillasi ei ole painoarvoa.
Varaa on silti kaikesta huolimatta viisastella muille.

Mutta siis ihan oikeasti. Olen tuossa sivusta seurannut teidän "keskustelua" tuolla Ukraina-ketjussa, niin onhan se nyt aika saatanan lapsellista lätinää. Vetäisit säkin hetken happea ja sitten ajatuksella lukisit mitä sä ja sivupersoonasi/hengenheimolaisesi Erkki olette tänään tykitelleet.

Ja vielä, ihan turha jauhaa että olisit joskus ollut tyrkyllä johonkin väriin. Sen verran mäkin tiedän ja tunnen, että ei sun kaltaiset tyhjän lätisijät liivejä kanna. Ottamatta sen enempää kantaa ko. arvomaailmaan.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Ke Huhti 17, 2024 8:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:44 pm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:23 pm
Paljastuit jo trolliksi, riidankylväjäksi ja väärän tiedon levittäjäksi, joten argumenteillasi ei ole painoarvoa.
Varaa on silti kaikesta huolimatta viisastella muille.

Mutta siis ihan oikeasti. Olen tuossa sivusta seurannut teidän "keskustelua" tuolla Ukraina-ketjussa, niin onhan se nyt aika saatanan lapsellista lätinää. Vetäisit säkin hetken happea ja sitten ajatuksella lukisit mitä sä ja sivupersoonasi/hengenheimolaisesi Erkki olette tänään tykitelleet.
Voisitko sinä tarkentaa mikä lätinässä oli virheellistä tietoa?

Olisit huolissasi solttuetsivästä joka valehtelee silmät soikeana.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:47 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:44 pm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:23 pm
Paljastuit jo trolliksi, riidankylväjäksi ja väärän tiedon levittäjäksi, joten argumenteillasi ei ole painoarvoa.
Varaa on silti kaikesta huolimatta viisastella muille.

Mutta siis ihan oikeasti. Olen tuossa sivusta seurannut teidän "keskustelua" tuolla Ukraina-ketjussa, niin onhan se nyt aika saatanan lapsellista lätinää. Vetäisit säkin hetken happea ja sitten ajatuksella lukisit mitä sä ja sivupersoonasi/hengenheimolaisesi Erkki olette tänään tykitelleet.
Voisitko sinä tarkentaa mikä lätinässä oli virheellistä tietoa?
Mikä teitä oikeasti riivaa? Missä kohtaa puhuin virheellisestä tiedosta? Varmaan samassa viestissä kun puhuin Venäjän McDonaldista.

Voi jumalauta miten rasittavia Kummeli-hahmoja. Tehkää nyt moderaattorit jotain.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:50 pm
Even Steven kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:47 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 8:44 pm

Varaa on silti kaikesta huolimatta viisastella muille.

Mutta siis ihan oikeasti. Olen tuossa sivusta seurannut teidän "keskustelua" tuolla Ukraina-ketjussa, niin onhan se nyt aika saatanan lapsellista lätinää. Vetäisit säkin hetken happea ja sitten ajatuksella lukisit mitä sä ja sivupersoonasi/hengenheimolaisesi Erkki olette tänään tykitelleet.
Voisitko sinä tarkentaa mikä lätinässä oli virheellistä tietoa?
Mikä teitä oikeasti riivaa? Missä kohtaa puhuin virheellisestä tiedosta? Varmaan samassa viestissä kun puhuin Venäjän McDonaldista.

Voi jumalauta miten rasittavia Kummeli-hahmoja. Tehkää nyt moderaattorit jotain.
Vittu teillä ole yhtään mitään asiaa mihinkään vaan pelkkää piipitystä. Menkää takaisin homobaariin persettä keinuttamaan.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin