Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja skoune »

Olen kyllästynyt lukemaan (ilmeisesti todella suppean lääkeainekurssin suorittaneiden) jakamasta "tiedosta" varsinaisessa "Ullanlinna"-ketjussa.
Täällä voitte rauhassa reseptejänne tutkailla.
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja loaded »

Ullanlinna-case on todella niin suosittu, että oma osio olisi paikallaan. Se ratkaisisi monta ongelmaa.
skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Oma ketju Ulliksen lääkekeskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja skoune »

täällä voisi erikoistua reseptejä ja lääkkeitä koskeviin keskusteluihin
Paikalla
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja Deta »

No onpas tylyä. Pitäskö teidän itse tuottaa jotain sisältöä alkup. ketjuun, mistä voisi keskustella?
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Deta kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:58 pm No onpas tylyä. Pitäskö teidän itse tuottaa jotain sisältöä alkup. ketjuun, mistä voisi keskustella?

-----------

Ei pidä loukkaantua tai ottaa tätä henkilökohtaisesti. Minun mielestä tämä on hyvä ratkaisu. Lääkkeet ja kaikki siihen liittyvä on niin spesifiä, että sille on hyvä olla ihan oma ketjunsa.

Monissa minfon ketjuissa on päädytty tähän ratkaisuun alkuperäisen ketjun alettu rönsyilemään varsinaisesta aiheesta todella monelle sivupolulle. Tästä hyvänä esimerkkinä on Ulvila ja Bodom.
Ulrica

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Kiitos ketjusta.
Paikalla
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja Deta »

vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 10:03 pm
Deta kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:58 pm No onpas tylyä. Pitäskö teidän itse tuottaa jotain sisältöä alkup. ketjuun, mistä voisi keskustella?

-----------

Ei pidä loukkaantua tai ottaa tätä henkilökohtaisesti. Minun mielestä tämä on hyvä ratkaisu. Lääkkeet ja kaikki siihen liittyvä on niin spesifiä, että sille on hyvä olla ihan oma ketjunsa.

Monissa minfon ketjuissa on päädytty tähän ratkaisuun alkuperäisen ketjun alettu rönsyilemään varsinaisesta aiheesta todella monelle sivupolulle. Tästä hyvänä esimerkkinä on Ulvila ja Bodom.
En suinkaan loukkaannu, hyvä oliskin et näissä isoissa aiheissa olisi alaotsikoita keskusteluihin
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Deta kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 10:37 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 10:03 pm
Deta kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:58 pm No onpas tylyä. Pitäskö teidän itse tuottaa jotain sisältöä alkup. ketjuun, mistä voisi keskustella?

-----------

Ei pidä loukkaantua tai ottaa tätä henkilökohtaisesti. Minun mielestä tämä on hyvä ratkaisu. Lääkkeet ja kaikki siihen liittyvä on niin spesifiä, että sille on hyvä olla ihan oma ketjunsa.

Monissa minfon ketjuissa on päädytty tähän ratkaisuun alkuperäisen ketjun alettu rönsyilemään varsinaisesta aiheesta todella monelle sivupolulle. Tästä hyvänä esimerkkinä on Ulvila ja Bodom.
En suinkaan loukkaannu, hyvä oliskin et näissä isoissa aiheissa olisi alaotsikoita keskusteluihin

---------

Pahoittelut ymmärsin kommenttisi väärin.
Paikalla
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja Deta »

Taidan itse siirtyä takavasemmalle, kun en viitsi rueta erottelemaan viesteistä lääkeasioita ja muita toisistaan. Tai miettiä millaista sisältöä saa tuottaa, kun minä varmaan olen otsikon "eräs lääketieteilijä" vielä "suppealla koulutuksella" ja olen vastaillut esiteltyihin kysymyksiin. Ymmärrän, että jankuttaminen haastaa, kun samaa asiaa kysytään tai täsmennetään useasti. Ehkä itse en saanut aseteltua trollinsuodatinta päähän ja vastailin vain kiltisti, vaikka pinna välillä kiristeli. Josko ketju siitä rauhoittuisi, kun ei reagoida spämmiasioihin. Harmi kyllä, että hyvä keskustelu lähti raiteilta.

Olen huomannut, että itsellekin vaikea skipata viestit jotka ei kiinosta, niin turha kait olettaa että muutkaan jaksaa sen paremmin.

Mielenkiinnolla odottelen siis lisätietoja keissistä sivummalla. Keep going!
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Oma ketju eräille lääketieteilijöille Ulliksen keskulteluihin..

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Eikö nää lääkejorinat kuuluis tonne aihe vapaalle?

Ei oikein lautamiehiinkään sovi.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Vastaa Viestiin