Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Joeluu
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Helmi 04, 2024 6:12 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Joeluu »

Millä etunimellä tämä tekijä sitten on tunnettu?
Uhrin sukunimi on Ahola.
heikki_salmi
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2024 6:23 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja heikki_salmi »

Sopuli kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:36 pm Niin on tietysti useinkin, että toista nimeä käytetään kutsumanimenä. Harvemmin varmaan niin, että Jukka päättäisikin olla ihan joku muu, vaikka esim. Janne. Mutta miksei.

Vaikuttaa kyllä somen perusteella aikamoiselta paikalta tuo baari. Tulee melkein mieleen nuoruusvuodet karaåken parissa. Mikä lienee tapahtumaan johtanut, harmi juttu.
Ehkä joku Janne... 20057805 sattuma?
Ajomies1000
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2024 10:22 am

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Ajomies1000 »

Surullista että mukavan miehen maanpäällinen vaellus päättyi lihavan punkeron kuristusotteeseen.
Antti mähölä

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Antti mähölä »

Tunnen itse hyvin molemmat osapuolet. Tekijä ei koskaan ole ollut mikään tappelia eikä riidanhaastaja. Portsarina tosiaan toiminut ja varmaan osittain tästä syystä mennyt tilannetta rauhoittamaan ja ikävä kyllä vetänyt touhun jostain syystä liian pitkälle. Ei todellakaan ole tarkoitus ollut tuo mikä lopputulos nyt on. Uhri kyllä on helposti aina saanut hässäkän aikaan suuren suunsa takia.
Avatar
Private dick
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Huhti 18, 2024 12:11 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Jos on portsarina toiminut kai hän jotain koulutusta saanut eli missä opetetaan kuristusote kurkusta hallintaotteena?
Vartti Maino
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2023 1:45 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Vartti Maino »

Antti mähölä kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:35 pm Tunnen itse hyvin molemmat osapuolet. Tekijä ei koskaan ole ollut mikään tappelia eikä riidanhaastaja. Portsarina tosiaan toiminut ja varmaan osittain tästä syystä mennyt tilannetta rauhoittamaan ja ikävä kyllä vetänyt touhun jostain syystä liian pitkälle. Ei todellakaan ole tarkoitus ollut tuo mikä lopputulos nyt on. Uhri kyllä on helposti aina saanut hässäkän aikaan suuren suunsa takia.
Oho, oho. Uhrin olen tuntenut 80-luvulta lähtien ja varmasti olen viettänyt kaverin kanssa aikaa viihteellä enemmän, niin tampereella kuin kokkolassakin. Eipä ole ollut ongelmia "suuren suun" takia kyllä koskaan.
Antti mähölä

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Antti mähölä »

Kyllä oudohkon ja häikäilemättömän ulosannin johdosta on pitkä rivi ihmisiä jotka ei halunnut kyseisen henkilön kanssa olla missään tekemisissä. Rauha hänen sielulleen, en mitään pahaa halua hänen muistolleen mutta ihan vain asiaa selventääkseni kerron että ei ihan varmasti täysin viaton ulkopuolinen uhri ollut. Ihan odotettavissa oli että pataan tulee vielä joskus ja kunnolla, mutta ei kukaan tiesti tuommoista loppua toivonut.
Vartti Maino
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2023 1:45 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Vartti Maino »

Antti mähölä kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 9:10 pm Kyllä oudohkon ja häikäilemättömän ulosannin johdosta on pitkä rivi ihmisiä jotka ei halunnut kyseisen henkilön kanssa olla missään tekemisissä. Rauha hänen sielulleen, en mitään pahaa halua hänen muistolleen mutta ihan vain asiaa selventääkseni kerron että ei ihan varmasti täysin viaton ulkopuolinen uhri ollut. Ihan odotettavissa oli että pataan tulee vielä joskus ja kunnolla, mutta ei kukaan tiesti tuommoista loppua toivonut.
Höpö höpö. Aika erikoista, kun oli kuitenkin koko elämänsä asiakapalvelu tehtävissä ja ihan loppuun asti. Kuten sanoin, niin tunsin erittäin hyvin. Jos kerran sinäkin, niin kiva olisi saada jotain faktaa, että voisi tietää, ettei olla pelkkiä "puheukkoja".
Antti mähölä

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Antti mähölä »

Itse voin sanoa että vittumaisin kaveri kehen olen törmännyt. On varmasti sinulle tärkeä, etkä ole ehkä nähnyt sitä toista puolta. Ymmärrän täysin että tekijällä on voinut käämi palaa ihan täysin eikä ole ymmärtänyt ajoissa mitä on tekemässä. Yhden kaverin elämän ajoi myös siihen pisteeseen että joi itsensä hengiltä.
Vartti Maino
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2023 1:45 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Vartti Maino »

Antti mähölä kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 9:40 pm Itse voin sanoa että vittumaisin kaveri kehen olen törmännyt. On varmasti sinulle tärkeä, etkä ole ehkä nähnyt sitä toista puolta. Ymmärrän täysin että tekijällä on voinut käämi palaa ihan täysin eikä ole ymmärtänyt ajoissa mitä on tekemässä. Yhden kaverin elämän ajoi myös siihen pisteeseen että joi itsensä hengiltä.
Eli olen tuntenut miehen vajaa 40-vuotta, mutta en ole "ehkä" nähnyt sitä toista puolta? Uhri oli mun häissä ja minä uhrin häissä esimerkiksi. Mitä sä ny höpötät? Anna jotain faktaa, koska jos tuo on se että "tunsit molemmat" hyvin, niin ei vakuuta. Pelkkä puheukko.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Kuulemma juntti tätä tilannut elämänsä. Räkälöissä vittuileva possu. Kukaan ei menettänyt mitään.
Antti mähölä

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Antti mähölä »

Just näin!
Vartti Maino
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2023 1:45 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Vartti Maino »

Antti mähölä kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 9:52 pm Just näin!
Eli ei ole mitään faktaa antaa. Säälittävä puheukko siis. En arvosta moisia rottia.
Sopuli
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:44 pm

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

En tunne kumpaakaan ollenkaan, ei liippaa edes läheltä. Mutta eiköhän meillä monellakin ole tuttuja, joista voisi kuulla kummankin sorttista kommettia riippuen keneltä kysyy. Jos nyt jotain todennäköisyyksiä pitäisi arvailla, veikkaisin että kumpikaan osapuoli ei ole ollut ihan se kiltein ja nöyrin kaveri.
Antti mähölä

Re: Henkirikos Kokkolassa 14.4.2024 - tappona tutkitaan, 44-vuotias mies vangittu

Viesti Kirjoittaja Antti mähölä »

Hyvä mies joutuu linnaan olosuhteiden pakosta koskettuaan tollaseen amebaan joka olis muutenkin kuollut ihan just pystyyn.
Vastaa Viestiin