Oulussa ei ole poliisia

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
juhlavitikka
Alokas

Oulussa ei ole poliisia

Viesti Kirjoittaja juhlavitikka »

Tämän videon aiheena on Oulun käsittelemättömät ja asiaan puuttumattomat rikokset, käsistä lähtenyt tilanne henkirikosten ja naisiin kohdistuvan väkivallan suhteen, kidutusoikeudet, huumaamiset antikolinergeilla, kannustus kansalaisille ottaa kantaa tilanteeseen, sekä muiden keinojen epäonnistuessa tehottomina kansalaistottelemattomuus ja lynkkaus-partiot.

Olen tallenteiltani löytänyt lähes kiistattomia äänitodisteita, jotka kertovat asunnollani minua huumaavista kaappaajista, jotka käyttävät asuntoani rikostensa tekopaikkana minun tietämättä. Näiden huumauskaappausten aikoihin tallenteilta kuuluu myös hirveitä ääniä heidän vangeiksi kaappaamiensa naisten kidutus-joukkoraiskauksista, mitä useammalla youtube-videollani myös kuulette. Edelleen naisten tappamisesta huumaajat puhuvat harvase päivän tallenteilla, kuin se olisi arkipäiväistä menoa, jolle ei mitään voi. Myös pedofiliaan on löytynyt viittauksia, kuten videoideni "Toystory" maininnat.

Minulta on kaapattu asunnolleni kutsumiani naisseuralaisia ainakin kahtewn otteeseen, lokakuussa 2024 Emma niminen nainen, joka saattoi kuolla joulukuun 2024 kuoemanseksissä. Tammi- ja helmikuussa minulta kuulostettaisiin kaapatun Kata/Neitsyt67 niminen seuralainen. Hänet putsattiin hyvästä rahatilanteesta putipuhtaaksi, ja hän luultavasti vielä joutui jäämään joukkoraiskattavaksi kidutusorjaksi loppuelämäkseen rikollisten vangiksi. Näistä tapahtumista olen myös löytänyt mainintoja tallenteilta.

Nämä löydökseni olen toimittanut poliisille, ilmaisten samalla huoleni naisten kaltoinkohtelusta, sekä viittauksista alaikäisten paikallaoloon. Ensimmäisen kerran poliisille olen lähettänyt näistä huoleni ilmaisten materiaalia jo tämän vuoden tammikuussa. Kuolemanseksi-taltiointi ei kuitenkaan kiinnostanut poliisia tarpeeksi, ja naisten kuolemaan johtavia joukkoraiskauksia kuulostaisi tapahtuvan pitkin vuotta. Huhun mukaan näitä tapahtumia olisi jopa välillä korruptoituneet poliisit suojelemassa, piittaamatta vähääkään noihin raakuuksiin kaapattujen naisten kohtaloista. Tämä rikollisten ja poliisien kollaatio olisi kuulemani mukaan UBC mutta myös moottoripyöräkerhoon kuuluvista poliiseista olen kuullut puhuttavan.

Minua poliisi ei esimerkiksi ole sanallakaan kuulustellut, vaikka luulisi, että minua tulisi epäillä yhtenä epäiltynä olevani tahallaan osallisena tapahtumissa. Myös monesta muusta syystä luulisi minun kuulusteluiden olevan tuiku tarpeellisia vielä, kun olen elossa. Myös huoleni henkeni ja terveyteni vaarantumisesta näiden rikollisten toistuvissa iskuissa, olen ilmaissut poliisille, mutta mitään he eivät ole tehneet tilannettani turvatakseen.

Ellei tähän rikollisjärjestöjen ja poliisien epäsovinnaiseen kytkökseen puututa, ei meillä kohta ole Suomea, mitä pelastaa! Poliisi pitää saada jälleen kansalaisten puolelle, suojaamaan lakia ja järjestystä. Tällä hetkellä näyttäisi osa poliiseista suojelevan pedofiileja ja muita rikollisia, sekä tekevän syyttömistä lynkkasmistuomioin rangaistavia syntipukkeja itsensä ja rikolliskavereidensa tekemiin rikoksiin. Tällaisia poliiseja on luullakseni jotkut omassa naapurustossani, tai ainakin he käyttävät naapuriasuntoja välillä toimintaansa.

Poliisien tekemiä ja poliisien kanssa tehtyjä rikoksia ei tutkita kunnolla, tai ollenkaan, tutkintoja viivästetään loputtomiin, tutkintoja vaiennetaan ja tutkintoja materiaaleineen väärennetään. Usein näihin väärennettyihin epävirallisiin, tai virallisiin, mutta salassapidettäviin, tutkintoihin väärennetään joku syntipukiksi kärsimään lynkkausrangaistusta. Tämä syntipukki yleensä vielä unohdutetaan kaikkien asiaan liittyvien tapahtumien muistoista.

Minä olen tilanteessani ilman oikeuksiani ja jatkuvasti häirittynä, koska korruptoituneet poliisit toistuvasti väärentävät minut syylliseksi heidän itsensä ja asiakkaidensa tekemiin rikoksiin.

Rikollisten ja poliisien porukka käy asunnollani minut ensin huumaten, ja sitten he juhlivat porukallaan seksityöläisiä paikalle kutsuen, ja heidän juhlintansa usein johtaa yhden, tai useamman naisen kuolemaan. Nämä kuolemat jätetään usein tutkimatta, mutta tapaukset, joiden katoamista ihmettelisi suurempi yleisö, laitetaan sitten minun kontolle lavastaen tilanne siltä näyttäväksi, väärentäen minulta tunnustus, tai muilla keinoin rikostutkintaa vääristellen ja vain näiden asianosaisten poliisien käsiteltävänä tutkien.

Lynkkaustuomion julistamisen jälkeen, syntipukki/minut vielä unohdutetaan asian suhteen, ettei hän osaa vaatia muutosta tuomioon, eikä muista mitään tapahtuneen, mistä ilmoittaa poliisille.

Muitakin keinoja lynkkaustoimenpiteiden kohdistamiseksi todellisuudessa syytöntä henkilöä kohtaan on. Yksi oleellinen mekanismi syyttömien lynkkaamiseksi on moottoripyörä kerhon jäsentensä välinen sopimus uskoa kaikki, mitä joku jäsenistä toisillensa kertovat: "Xxx-jäsen ei valehtele toiselle xxx-jäsenelle". Näin tämä porukka voi helposti innostaa rikollisporukkaa lähtemään syytöntä syntipukkia lynkkaamaan, vaikka suurin osa, ellei kaikki rikollisista tietääkin heidän lynkkauskohteensa olevan todellisuudessa syytön. Näin he saavat harteiltaan karisteltua epäilyt jonkun naisen joukkoraiskauksesta, tai taposta väittäen, että he kävivät jo kostamassa kyseisen naisen kuoleman syntipukilleen.

Tällaisia saman rikollisporukan itse tekemiensä rikosten kostamisia minulle on tapahtunut usein viimeaikoina. Tämä porukka lavastaa minua myös lainaamalla puhelimiani ja viestimiäni lavastuskäyttöön.

Tällaisen johdosta olin vääryydellä rankaistuna aivan vastakin, aivovaurioihin pahoinpideltynä. En ole aivan varma, onko minulle kerrottu versio asioista, ja väärästä rankaisusta totta, mutta kerrotun mukaan puhelintani oli käytetty aiemminkin kyseisen porukan raiskaamaksi joutuneen naisen paikalle, ansaan kutsumiseksi. Nainen joutui joukkoraiskauksien seurauksena pyörätuoliin loppuelämäkseen, ja pian minua pahoinpidettiin tästä syyllisenä pidettynä.

Joudun tämän saman porukan, ja liekö poliisienkin toimesta, myös monien muiden mustamaalaamis- ja lavastustoimien uhriksi. Tätä toimintaa vastaan on mahdotonta onnistuneesti taistella yhtenä ihmisenä. Tämän tiedon levittäminen, että olen todellisuudessa lavastettu toistuvasti, saattaisi auttaa minua pääsemään vielä ehkä lopulta vapaaksi huumauskaappaajilta.

Koska poliisi ei näy hoitavan enää tehtäviään, ja hoitaa tehtäviään rikollisten eduksi, syyttömiä vääryydellä rangaistuiksi väärentäen, antaen väkivallan vain jatkua ja raaistua, on aiheellista sanoa, että Oulussa, ehkä jopa koko Suomessa, ei ole poliisia:

OULUSSA EI OLE POLIISIA!

SUOMESSA EI OLE POLIISIA

Oulun poliisin lisäksi, olen ilmoittanut tilanteestani, sekä äänilöydökseni rikoksiin liittyen poliisin sisäiseen tutkintaan, KRP:lle ja SUPO:lle. Lisäksi näistä olen ollut yhteydessä sisäministeriöön, oikeusasiamiehelle, oikeuskanslerille, Presidentinlinnaan, amnestylle ja puolustusvoimille. Mistään näistä ei olla oltu minuun yhteydessä auttavassa mielessä, eikä kukaan tunnu puuttuvan tilanteeseen.

Käsistä riistäytyneen poliisipainotteisten ryhmien toiminta on ennemminkin kotimaista terrorismia kaikkine kidutuksineen ja massakuolemineen. Jos poliisi ei itse pysty hallitsemaan ja laittamaan kuriin näitä terrorismiryhmiä, niin apuun pitäisi laittaa puolustusvoimat, ja pian. Joka päivä näissä terrorismiryhmissä tapahtuu suomalaisten syyttömien naisten kuolemia.

Puolustusvoimat on taas kuulemma myös erittäin pahoin rikollisjärjestökytkentäinen, mutta heidän tulee totella kaikessa tasavallan presidenttiä. Tasavallan presidentin pitäisi siis ensin antaa hätäkäsky, jolla suoritettaisiin puolustusvoimien sisäinen puhdistus. Tämän kanssa samaan aikaan, olisi tarpeen lähteä sotimaan kuriin nämä terrorismiryhmät, eli poliisien ja järjestäytyneen rikollisuuden yhteisöillä muiden koskemattomiksi nousseet ja kenenkään hallinnassa olemattomat ryhmät. Täällä Oulussa tähän lähipäivinä asti, asuinrapussani on ollut tällaisen ryhmän toimintaa. Kirjoitustani on sabotoitu minua samalla vammauttaen. Nämä suunnitelmat tilanteen korjaamiseksi oli ainakin kertaalleen poistettu!
Tässä video, jossa käyn läpi ympärilläni tapahtuneiden rikosten kokonaiskuvaa, ja niihin liittyviä seikkoja. Kannustan kansaa oikeastikin vaatimaan tilanteeseen muutosta, ja turvautumaan omankädenoikeuteen, jos lopulta mikään muu ei auta! Tarkoitan tällä kansalaislynkkaus-partioita, jotka toimisivat poliisista ja oikeuslaitoksesta irrallaan.

https://youtu.be/LJu2bn2GLP8?si=MTfwAJl-Efa4KVyK

Tästä kirjoituksesta oli myös poistettu mainintani parin vuoden takaisiin naisten kaappaamisiin ja kidutus-joukkoraiskauksiin, joita paniikkinappuloinniksi, pillerinpyörittäjiksi ja kynnelle kykeneviksi myös kutsuttiin. Tuolloin nämä "tippa-illat" toimivat pidempäänkin, ja niissä huhuttiin kuolevan yksi nainen joka päivä pidemmän aikaa 100-300 päivää.

Tänä vuonna tuollaiset naisten kidutus-joukkoraiskaus-menot lähtivät jälleen käyntiin ainakin toukokuussa 2025, mutta myös alkuvuodesta on saattanut olla samankaltaista toimintaa tallenteideni perusteella. Tuolloin toukokuussa 2025 oli jälleen huhuja yhden naisen päivätahdilla kuolemista, ja touhuja minun kuullen kesti noin 30 päivää.

Toukokuussa 2025 huhuiltiin poliisienkin käyvän painamassa tätä "Kataa", jonka piti olla alunperin heidän suojeluksessaan, minulle rankaisemassa syntipukitettuna alkukevään hänelle tehtyjä kidutus-joukkoraiskauksia. Poliiseilla vaikuttaisi olevan vahva antipatia niin minua, kuin Kataakin kohtaan. Katan kohtaama antipatia saattaa olla seurausta siitä, että hän olisi ollut minun kumppanini lyhyen aikaa.
LENI

Re: Oulussa ei ole poliisia

Viesti Kirjoittaja LENI »

Kokeile ottaa 1kpl Ketipinor 200mg (nopeavaikutteinen) iltaisin ennen nukkumaanmenoa kuukauden ajan. Uskon että helpottaa. Pärjäile.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

LENI kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 2:50 am Kokeile ottaa 1kpl Ketipinor 200mg (nopeavaikutteinen) iltaisin ennen nukkumaanmenoa kuukauden ajan. Uskon että helpottaa. Pärjäile.
Ketipinor (Seroquel) on kyllä aivan mainio lääke tai oikeastaan lisäravinne. Vasten yleistä harhaluuloa, ihmisen tulee saada riittävästi hiilihydraatteja ja hiilihydraattiaineenvaihduntaan oleellisesti liittyvää tiamiinia. Masennuksenkin taustalla on hyvin usein vain folaatin puutos ja lähes aina tämä löydös jää julkisella löytämättä, koska sitä ei edes haeta ns. Google-yleislääkäreiden toimesta.

Yksityiseltä taas saa laadukasta psykiatrista hoitoa noin tuhannella eurolla, joka pitää sisällään labrat ja lääkekonsultaation psykiatrin kanssa. Jos sinulla on varaa sijoittaa 20 000-55 000 euroa, saat kokonaisvaltaisen hoidon aloituksen. Yhteensä hoito tulee maksamaan noin 100 000 euroa, josta voit siirtyä julkiselle M1-lähetteen turvin. Tämmöinen hallittu mahalasku on oikeastaan potilaan hyvinvoinnin mukaista.

Uudellamaalla eliittipsykiatrian hoito-osasto löytyy Hyvinkään sairaalasta, kun taas Peijaksen P3 -osasto tunnetaan alkoholistien, narkkareiden, katuhuorien ja mustalaisten sosiaalisena sijoituspaikkana, josta jatkohoito tapahtuu Myyrmäessä Ruukkukuja 5:ssä, jossa toimii 24 h Omenahotellitasoinen pevekkimaniadisco. Tuolta saa narkkarit myös tyypillisestä parin viikon viettämisestä noin 500-700 euroa Kelalta käteen vetorahaaa, kun toimittavat Kelalle laskun.

Me voitaisiin lähteä tässä hommassa liikkeelle niin, että menet suoraan päivystykseen. Näytä tämä ketju lääkärille ja varsinkin tämä:

Potilas ei todennäköisesti ymmärrä seurausta, jos kieltäytyy hoidosta, joka taas on omiaan vaarantamaan potilaan terveyden ja hengen. Aloitetaan tämän vuoksi seuranta. Risperdal Consta on hyvä hoidon aloituslääke. Suosittelen sitä, koska saan siitä bonuksia markkinoivalta lääkefirmalta. Laitoshoidon, lähinnä vankilatyyppisen lääkehoidon erityisasiantuntija nimerkki LENI suositteli myöskin Seroquelia. Minä suosittelen samaa.

Tärkeintä on nyt saada potilas rekisteröityä potilastietojärjestelmään hulluna, jotta leimaaminen ja alempiarvoistaminen sekä suoranainen lääketieteelliselle halveksunnalle löytyy kunnollinen perusta, kuten maksansiirtojonoon hamuavalle alkoholistille.

Motononetissä on muuten tarjouksessa oranssikahvainen Bahco! Oiva väline syksyn hirvijahtiin makkarapaketin avaukseen. Pitääkin ostaa uusi teleskooppimakkaratikku. Jos tulet miettineeksi 308 parasta hirvipaukkua niin suosittelen tilaamaan antisemitismianttilan patruunahyllystä naturalista:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... inpatruuna

Itse meinaan hakea tällä metsästyskaudella jännitystä väärentämällä metsästyskortin maksukuitin. En meinaa koskaan aktivoida oma riistapalvelua, koska mielestäni Metsästäjä-lehden mukana tuleva lappu on suomalainen perinne siinä missä jouluna kinkun, kunnolla terästetyn glögin ja suklaakonvehtien makuinen perheväkivalta.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
LENI

Viesti Kirjoittaja LENI »

RL11/6 kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 5:45 am
LENI kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 2:50 am Kokeile ottaa 1kpl Ketipinor 200mg (nopeavaikutteinen) iltaisin ennen nukkumaanmenoa kuukauden ajan. Uskon että helpottaa. Pärjäile.
Ketipinor (Seroquel) on kyllä aivan mainio lääke tai oikeastaan lisäravinne. Vasten yleistä harhaluuloa, ihmisen tulee saada riittävästi hiilihydraatteja ja hiilihydraattiaineenvaihduntaan oleellisesti liittyvää tiamiinia. Masennuksenkin taustalla on hyvin usein vain folaatin puutos ja lähes aina tämä löydös jää julkisella löytämättä, koska sitä ei edes haeta ns. Google-yleislääkäreiden toimesta.

Yksityiseltä taas saa laadukasta psykiatrista hoitoa noin tuhannella eurolla, joka pitää sisällään labrat ja lääkekonsultaation psykiatrin kanssa. Jos sinulla on varaa sijoittaa 20 000-55 000 euroa, saat kokonaisvaltaisen hoidon aloituksen. Yhteensä hoito tulee maksamaan noin 100 000 euroa, josta voit siirtyä julkiselle M1-lähetteen turvin. Tämmöinen hallittu mahalasku on oikeastaan potilaan hyvinvoinnin mukaista.

Uudellamaalla eliittipsykiatrian hoito-osasto löytyy Hyvinkään sairaalasta, kun taas Peijaksen P3 -osasto tunnetaan alkoholistien, narkkareiden, katuhuorien ja mustalaisten sosiaalisena sijoituspaikkana, josta jatkohoito tapahtuu Myyrmäessä Ruukkukuja 5:ssä, jossa toimii 24 h Omenahotellitasoinen pevekkimaniadisco. Tuolta saa narkkarit myös tyypillisestä parin viikon viettämisestä noin 500-700 euroa Kelalta käteen vetorahaaa, kun toimittavat Kelalle laskun.

Me voitaisiin lähteä tässä hommassa liikkeelle niin, että menet suoraan päivystykseen. Näytä tämä ketju lääkärille ja varsinkin tämä:

Potilas ei todennäköisesti ymmärrä seurausta, jos kieltäytyy hoidosta, joka taas on omiaan vaarantamaan potilaan terveyden ja hengen. Aloitetaan tämän vuoksi seuranta. Risperdal Consta on hyvä hoidon aloituslääke. Suosittelen sitä, koska saan siitä bonuksia markkinoivalta lääkefirmalta. Laitoshoidon, lähinnä vankilatyyppisen lääkehoidon erityisasiantuntija nimerkki LENI suositteli myöskin Seroquelia. Minä suosittelen samaa.

Tärkeintä on nyt saada potilas rekisteröityä potilastietojärjestelmään hulluna, jotta leimaaminen ja alempiarvoistaminen sekä suoranainen lääketieteelliselle halveksunnalle löytyy kunnollinen perusta, kuten maksansiirtojonoon hamuavalle alkoholistille.

Motononetissä on muuten tarjouksessa oranssikahvainen Bahco! Oiva väline syksyn hirvijahtiin makkarapaketin avaukseen. Pitääkin ostaa uusi teleskooppimakkaratikku. Jos tulet miettineeksi 308 parasta hirvipaukkua niin suosittelen tilaamaan antisemitismianttilan patruunahyllystä naturalista:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... inpatruuna

Itse meinaan hakea tällä metsästyskaudella jännitystä väärentämällä metsästyskortin maksukuitin. En meinaa koskaan aktivoida oma riistapalvelua, koska mielestäni Metsästäjä-lehden mukana tuleva lappu on suomalainen perinne siinä missä jouluna kinkun, kunnolla terästetyn glögin ja suklaakonvehtien makuinen perheväkivalta.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri

Toi kuitti kuulosti kyllä hyvältä, voisin itsekin tekasta sellaisen. Kiitos vinkistä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

LENI kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 8:39 pm Toi kuitti kuulosti kyllä hyvältä, voisin itsekin tekasta sellaisen. Kiitos vinkistä.
Jos olet väärän rahan ystävä niin kuin minä, tilaa Temusta tuohta. Jos et itse tohdi käyttää taksirahana rullahuulitaksikuskin jymäyttämiseen tai nakkikioskilla, rypistele ja tiputa kaupan kulmalla niin kyllä joku sen menee puolestasi tekemään ja syyllistyy samalla kaupan kassalla kiinnijäädessään sellaiseen rikokseen, ettei ihan hetkeen poimi mitään kadulta. Vähän samanlainen jäynä kuin aivan helvetin tuliset pilailukarkit työpaikan kahvihuoneen pöydälle "unohdettuna". Yksikin ensihoitolääkäri luuli, että kuolee "myrkytettyyn" nallekarkkiin. Minä tietenkin rauhoittelin häntä, että tuskin nyt ihan strykniinistä on kysymys, koska se ei polttele suussa niin kuin formonitriili, jolla yleensä makeisia myrkytetään.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin