Sivu 1/5
Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm
Kirjoittaja Marokon Kauhu
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/
Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?
Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:09 pm
Kirjoittaja Olinko eka
Hiukan tekstiä käännettynä samasta lähteestä:
Afganistanilainen pakolainen on tuomittu 30 kuukauden vankeuteen ja maahantulokieltoon Ranskassa viiden vuohen ja lampaan raiskauksesta niin raa'asti, että yksi niistä kuoli.
19-vuotias ilmestyi maanantaina Aix-en-Provencen oikeuteen, jossa hänet tunnistettiin Massoud S:ksi, joka tuomittiin "kuolemaan johtaneesta hyväksikäytöstä" ja merkittiin seksuaalirikollisten rekisteriin.
Vaikka Massoud jäi kiinni itse teosta, hänen DNA:nsa täsmäsi kuuden eläimen siemennesteeseen ja hänen puhelimensa soi tilalla, hän kertoi oikeudelle englanninkielisen tulkin välityksellä olevansa syytön ja vakuutti olevansa "normaali ihminen".
Pakolainen pidätettiin huhtikuussa sen jälkeen, kun Les Pennes-Mirabeaussa sijaitsevan Le Refuge D'un Moment -kasvatustilan omistajat alkoivat helmikuussa ja maaliskuussa löytää eläimiään hädässä ja osoittaen seksuaalisen hyväksikäytön merkkejä.
Joillakin eläimillä oli sidotut jalat sekä sukupuolielinten vammoja ja haavoja. Kun omistajat asettivat kameroita, he järkyttyivät nähdessään Massoudin harjoittavan väkivaltaisia seksuaalisia tekoja.
Poliisin rikollisuuden vastainen yksikkö (BAC) sai sitten Massoudin kiinni housut alhaalla raiskaamassa vuohta lateksikäsineet kädessään. Massoud pidätettiin, hänet syytettiin ja hän vangittiin odottamaan oikeudenkäyntiä.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 11:49 pm
Kirjoittaja jotunheimen
Huippuosaajia kaivataan kipeästi Suomeen. Hei, kaikki ihmiset ovat samanlaisia, se on lottovoitto, kun afgaani, somali tai irakki asettuu Suomeen. Vaikka sitten maatalousalalle.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 12:03 am
Kirjoittaja Tuulenvire
Sivusto on Venäjän hybridivaikuttaja ja ajaa Kremlin propagandaa.
The Noticer (noticer.news) on verkkojulkaisu, joka markkinoi itseään puolueettomaksi ja ideologioista vapaaksi mediaksi. Australian yleisradioyhtiön (ABC News) laajan tutkinnan mukaan sivusto kuitenkin edistää ja levittää valkoisen ylivallan ja äärioikeiston ideologioita
Suomessa on ollut noita eläimeensekaantujia aina. Yleistä varsinkin Oulun suunnalla ja Lapissa.
Suomessa tuo ei olisi laitonta, sillä Suomi on eläinteensekaantujien luvattu maa.
Suomessa ihmisen ja eläimen välinen sukupuoliyhdyntä tai muu eläimeen kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole itsessään rikoslaissa rangaistava teko, joten siitä ei voi saada tuomiota suoraan "eläimiin sekaantumisena". Eläimiin sekaantuminen poistettiin Suomen rikoslaista vuonna 1971
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 12:15 am
Kirjoittaja Tuulenvire
Australiassa ei eläinten nussiminen käy kuten takaperoisessa peräpohjolassa.
Tunnettu krokotiiliasiantuntija Adam Britton on tuomittu Australiassa kymmenen vuoden ja viiden kuukauden vankeuteen myönnettyään käyttäneensä seksuaalisesti hyväksi kymmeniä koiria, kertovat muun muassa BBC ja Daily Mail.
53-vuotiasta brittiläissyntyistä Brittonia syytettiin vuoden 2023 syksynä 60 rikoksesta, jotka liittyivät eläinten seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja kidutukseen sekä lasten hyväksikäyttöä koskevan materiaalin hallussapitoon.
Aiemmin työssään arvostettu eläintieteilijä myönsi oikeudessa tekonsa ja kertoi Pohjoisterritorion korkeimmalle oikeudelle, kuinka kuvasi itseään kiduttamassa eläimiä, kunnes lähes kaikki kuolivat.
Kuvausten jälkeen hän jakoi videoita verkossa salanimillä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010617190.html
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 12:17 am
Kirjoittaja Tuulenvire
Oulussa noita eläimeen sekaantujia riittää.
Intiimi hetki sian kanssa – Oulun poliisi otti oudon miehen kiinni ojasta
Oulun poliisi tiedotti varhain lauantaina, että sika ja mies olisivat ”paritelleet sikalassa” myöhään perjantai-iltana Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005055283.html
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:02 am
Kirjoittaja vastarannansääski
Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/
Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?
Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Todellakin kuuluu kulttuuriin. Samoin kuin lasten raiskaaminen ja naisten kuoliaaksi kivittäminen milloin mistäkin syystä.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:09 am
Kirjoittaja Le chat bleu
Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/
Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?
Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Mutta kyllä suomalaisetkin...eiku

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:21 am
Kirjoittaja damfin
hän kertoi oikeudelle englanninkielisen tulkin välityksellä olevansa syytön ja vakuutti olevansa "normaali ihminen".
Tuossa on ilmeisesti jokin käännösvirhe, hän on varmaankin tarkoittanut sanoa olevansa normaali afgaani.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:00 am
Kirjoittaja Anom
damfin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:21 am
hän kertoi oikeudelle englanninkielisen tulkin välityksellä olevansa syytön ja vakuutti olevansa "normaali ihminen".
Tuossa on ilmeisesti jokin käännösvirhe, hän on varmaankin tarkoittanut sanoa olevansa normaali afgaani.
Tuossa hyvin kiteytyy noiden muslimien röyhkeys ja vääräuskoisille valehtelu. Vaikka olet jäänyt kiinni itseteosta, niin silti vannotaan syyttömyyttä.
No toisaalta, voi se olla silkkaa tyhmyyttäkin. Noilla kun tunnetusti se ÄO ei liiku kovinkaan lähellä satasta.
Varmaan samasta syystä vihervasemmisto mieltää ne omaksi porukakseen.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:20 am
Kirjoittaja TieD
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:17 am
Oulussa noita eläimeen sekaantujia riittää.
Intiimi hetki sian kanssa – Oulun poliisi otti oudon miehen kiinni ojasta
Oulun poliisi tiedotti varhain lauantaina, että sika ja mies olisivat ”paritelleet sikalassa” myöhään perjantai-iltana Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005055283.html
"Oulussa noita eläimeen sekaantujia riittää" Ja heti perään yksi uutinen, joka sekin vuodelta 2017

Mutta juu, tottahan se on että sille seudulle aikoinaan kai "pakolaisia" saapui isommissa määrin, joten todennäköisesti myös näitä seksuaalisesti kieroutuneita on prosentuaalisesti enemmän kuin monissa muissa kaupungeissa?
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:52 am
Kirjoittaja aivoriihi
Oulun Kärsämäen jäppinen ei raiskannut emakkoa, Kärsämäen jäbä itse vapaaehtoisesti antautui karjulle anaali-ihanaan. Käyttänee paskavaippoja lopun elämäänsä?
Niin tai näin, eläimeen sekaantuminen tulisi todellakin kirjata lakiin rikoksena.
Sika ja mies parittelivat sikalassa
viewtopic.php?t=22675
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:54 am
Kirjoittaja Psykopaatti
Sama kuin kaikissa seksuaalirikoksissa. Lähi-idästä ja Afrikasta tulleilla on valtava prosentuaalinen yliedustus. Kansantapa, kansanperinne, ne seuraavat mukana kaikkialle. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:08 am
Kirjoittaja Tupla
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:03 am
Sivusto on Venäjän hybridivaikuttaja ja ajaa Kremlin propagandaa.
The Noticer (noticer.news) on verkkojulkaisu, joka markkinoi itseään puolueettomaksi ja ideologioista vapaaksi mediaksi. Australian yleisradioyhtiön (ABC News) laajan tutkinnan mukaan sivusto kuitenkin edistää ja levittää valkoisen ylivallan ja äärioikeiston ideologioita
[/quote]
*pltmtxtvp*tm
Ette kuitenkaan voi kokea moraalista ylemmyyttä tai valkoista viattomuutta, koska vanha ja painava on synti eli syyllisyystaakkanne. Ajatella, jo Raamatun rustaamisen aikoihin on tiedetty miesten taipumus yhtyä eläimiin. Pitkään eläimiin sekaantumisen koettiin olevan syntiä. Ja silti sitä tapahtui.
Moni kommentti haiskahtaa kiihottuneelta.
Ja hei, näissä suhteissa kaikki miehet ovat samanlaisia. Innokkaita.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:13 am
Kirjoittaja Gurney
Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:54 am
Sama kuin kaikissa seksuaalirikoksissa. Lähi-idästä ja Afrikasta tulleilla on valtava prosentuaalinen yliedustus. Kansantapa, kansanperinne, ne seuraavat mukana kaikkialle. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

- 0_0_0_Screenshot_20250325-165138~3.png (15.13 KiB) Katsottu 5499 kertaa