Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukittu
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jotta kellekään ei jää epäselväksi, kirjoittaessani edellistä postaustani, arvasin kuka seuraava kommentoija on. Naurattaa, mutta sehän aihe olikin!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt se tuli! NYT SE TULI! Näitä ollaankin jo odoteltu! Onko ketsku kusipää idiootti? ja Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?. Ja kun tarkoitan, että odotettu, niin meinaan että jossain välissä jotkut laittaa vs. gallubit pystyyn. Niin ja toinen vielä niin helkkarin surkeasti, ettei siihen oikein voi edes vastata. *repsrepsreps* Ihana, kiitos aamun piristeestä, nyt on taattua ettei koko päivä mene pilalle!

Ps. Ja kunhan ketjut pitenee niin saan nauraa vielä lisää. En ehkä ketjun aiheelle, mutta kommenteille, mielipiteille ja selittelyille. :wink:

Edit: Ja juu, pienet on minulla ilot ja täsmennän ettei tämä viesti ole vittuilua ketskulle tai markjalle, olen vaan niin iloinen kuin viimeinkin odottamani asia iski tänne. Se, että nuo osapuolet on mukana, tekee kylläkin asiasta vielä hauskemman ihan siksi, että vertailussa näyttää vähän että ovat kuin aurinko ja kuu.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Naurattaa ylläpidon linja, toiset voi sanoa mitä vaan missä vaan ilman minkäänlaisia seurauksia. Toisille taas pamahtaa älyttömistä syistä bannia (kyllä tarkoitan itseäni).
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Howler kirjoitti:Nyt se tuli! NYT SE TULI! Näitä ollaankin jo odoteltu! Onko ketsku kusipää idiootti? ja Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?. Ja kun tarkoitan, että odotettu, niin meinaan että jossain välissä jotkut laittaa vs. gallubit pystyyn. Niin ja toinen vielä niin helkkarin surkeasti, ettei siihen oikein voi edes vastata. *repsrepsreps* Ihana, kiitos aamun piristeestä, nyt on taattua ettei koko päivä mene pilalle!

Ps. Ja kunhan ketjut pitenee niin saan nauraa vielä lisää. En ehkä ketjun aiheelle, mutta kommenteille, mielipiteille ja selittelyille. :wink:

Edit: Ja juu, pienet on minulla ilot ja täsmennän ettei tämä viesti ole vittuilua ketskulle tai markjalle, olen vaan niin iloinen kuin viimeinkin odottamani asia iski tänne. Se, että nuo osapuolet on mukana, tekee kylläkin asiasta vielä hauskemman ihan siksi, että vertailussa näyttää vähän että ovat kuin aurinko ja kuu.
Editoitu galluppia jotta jokainen voisi ymmärtää miten siihen vastataan!!!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Naurattaa Ketskun paisti ja pinksuttimen lelut allekirjoituksessa. Aikuiset ihmiset, my little ponyt ja vittu marsut. :lol:
Quellervo
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: To Loka 23, 2008 1:24 pm

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

Äsken nauroin ääneen tälle: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5838

Valvontakuvassa siis ilmeisesti kalju, yksikätinen, kokovartalosukkaan pukeutunut transu. jep jep
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Loka kirjoitti:Naurattaa Ketskun paisti ja pinksuttimen lelut allekirjoituksessa. Aikuiset ihmiset, my little ponyt ja vittu marsut. :lol:

Paisti? tjaa sulle maistuu marsu http://www.youtube.com/watch?v=jbCGqfAq0kw
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^No mikä lie rotta.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

No oikeastaan en ymmärrä millään miksi marsu olisi pelkästään lasten lemmikki? Miksi marsu ei voi olla aikuisen lemmikki? Mitä lapsellista siinä on? Mitä sen lapsellisempaa marsun kun koirankaan pitämisessä on? Siitä sä voit olla ihan varma, että lässytän mieluummin marsuille kun ihailen jotain narsistisen persoonallisuushäiriön omaavaa miestä 8)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

No varmasti on kiva lemmikki just sulle. Mutta luuletko sää oikeesti, että kukaan sitä haluaa jokaisen sun kirjotuksen päätteeksi katsella? No, varuiksi puhun vain omasta puolestani.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

ketsku kirjoitti:Editoitu galluppia jotta jokainen voisi ymmärtää miten siihen vastataan!!!
:'D Hyvin on editoitu juu. Ärsyttävä ja huvittava eivät ole toistensa synonyymejä, joten vieläkin kyselysi on ratkiriemukkaan huvittava!
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Howler kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Editoitu galluppia jotta jokainen voisi ymmärtää miten siihen vastataan!!!
:'D Hyvin on editoitu juu. Ärsyttävä ja huvittava eivät ole toistensa synonyymejä, joten vieläkin kyselysi on ratkiriemukkaan huvittava!
Tota noin, missä lukee, että niiden on tarkoitus olla synonyymeja? Tuo / tarkoittaa kahta asiaa, ei samaa asiaa. Onko kusipää/idiootti siis synonyymi? Logiikkaa peräänkuulutetaan...
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:No varmasti on kiva lemmikki just sulle. Mutta luuletko sää oikeesti, että kukaan sitä haluaa jokaisen sun kirjotuksen päätteeksi katsella? No, varuiksi puhun vain omasta puolestani.
Luuletko sä, että toi sun omituinen avattares kiinnostaa jotenkin huomattavasti enemmän? Ainakin mun pikkupossusta on nyt jo tullut keskustelua ja edellisestä kuvasta (kani) tuli myös. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mua ei kiinnosta kiinnostaako sua tai ketään muutakaan mun allekirjoitus.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Sen takia että ne eivät ole synonyymeja olisi ne voinut gallupissa laittaa eri vaihtoehdoiksi

Onko Markja sinusta
ärsyttävä
naurettava

Toisista Markja voi olla ärsyttävä mutta ei naurettava ja päinvastoin...

(p.s. tää ei sit ollu mtn vittuilua)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

ketsku kirjoitti:
Loka kirjoitti:No varmasti on kiva lemmikki just sulle. Mutta luuletko sää oikeesti, että kukaan sitä haluaa jokaisen sun kirjotuksen päätteeksi katsella? No, varuiksi puhun vain omasta puolestani.
Luuletko sä, että toi sun omituinen avattares kiinnostaa jotenkin huomattavasti enemmän? Ainakin mun pikkupossusta on nyt jo tullut keskustelua ja edellisestä kuvasta (kani) tuli myös. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mua ei kiinnosta kiinnostaako sua tai ketään muutakaan mun allekirjoitus.
En mä tiedä mun avatarista mut sun paistiasi on naurettu pitkin palstaa jopa yksityisviestein! Mutta älä anna sen nolostuttaa ollenkaan.
Lukittu