Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Kokoomus
16
17%
SDP
6
6%
Keskusta
7
7%
RKP
0
Ei ääniä
KD
1
1%
Vihreä liitto
14
15%
Vasemmistoliitto
11
12%
Perussuomalaiset
27
29%
SKP
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 94

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Re: Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Kunpa olisikin joku ehdokas joka ei ajaisi homojen & pakolaisten asiaa. Kansallissosialisteja odotellessa!
Kuva
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
aga
Adrian Monk
Viestit: 2757
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Viesti Kirjoittaja aga »

SKP on munkin puolue, komnuoriinkin olen kuulunut, vaikka nyttemmin vähän epäaktiivisempi ollut kaikin tavoin monestakin syystä.
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Itse en todellakaan tiedä vielä, mitä puoluetta ja ketä äänestän. Perussuomalaisia en äänestä, mutta toisaalta puolueen kannatuksen nousu tuo kauan kaivattua vaihtelua aikaisemmin lähes kiveen hakattuihin puolueiden kannatuslukuihin Suomessa.

Perussuomalaiset ovat minulle kuitenkin protestipuolue, jonka kannatuksen uskon haihtuvan viimeistään, kun hallituksen portit aukeavat. Siipeensä saaneet kilpailijat tietävät tämän ja varmasti käyttävät tilaisuuden hyväkseen. 1983 SMP söi erityisesti Keskustapuolueen ääniä. Kepun silloinen puheenjohtaja, vanha politiikan kettu Väyrynen käytti ovelasti pelisilmäänsä ja tuhosi SMP:n sissitaktiikkaa käyttäen sisältäpäin. SMP oli ennen vaaleja antanut suuria lupauksia työttömyyden hävittämisestä Suomen kartalta, joten mikäpä oli ovelampaa kuin antaa työvoimaministerin salkku SMP:lle. Siitä alkoi SMP:n lähtölaskenta, kun Urpo Leppänen ei luonnollisestikaan pystynyt sen kummempiin ihmeisiin kuin hänen edeltäjätkään.

PS:n kaltaisen protestipuolueen ongelmia ovat, että se henkilöityy johtajaansa ja toisaalta sen sisälle muodostuu riiteleviä kuppikuntia. Esimerkiksi tämän hetken julkinen sovinto Halla-Ahon kannattajien ja emopuolueen välillä ei varmasti kestä ikuisesti. Viimeistään, kun jotuu hallitusvastuuseen, alkaa puolueen hajominen sisältä ja sitähän muut puolueet jo odottavat.
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Mitä puoluetta kannatat/äänestät

Viesti Kirjoittaja kaia »

Ei ole yhtäkään puoluetta, joka edustaisi minun näkemyksiäni.
Vastaa Viestiin