Damien ja Mike Manner

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Scythe kirjoitti: No siinä taas johdateltiin sutjakkaasti ja heti tarttui iso Marsalkka-Hauki :) No mitäpä muuta sinä osaisitkaan?
Korttitemppuja, maybe?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Scythe

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Damien kirjoitti:
Scythe kirjoitti: No siinä taas johdateltiin sutjakkaasti ja heti tarttui iso Marsalkka-Hauki :) No mitäpä muuta sinä osaisitkaan?
Korttitemppuja, maybe?
Niinpä niin, ei taaskaan mitään sanottavaa. Mannerilla sentään oli.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sipatti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2008 4:39 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Voisko joku linkittää sen Mike Mannerin "häpeällisen" poistumisen tänne...vai minne se ilopilleri nyt on hävinny?
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=210
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=7402

Vittu mitä homostelua palstan ylläpidolta!

Marsalkka lietsoo riitaa joka vitun paikassa sillä helvetin huonolla huumorillaan ja kun lopulta saa vastapuolen ottamaan lämpöä, niin ylläpito jakaa yksipuoliset bannit.

Tää palsta saa minun puolesta pyöriä omassa paskassaan ihan rauhassa.

Kesän jatkoja kaikille.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sipatti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2008 4:39 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Okei... tänks! Ei oikeen tiijä notta mitä sannoo...eläkee immeisis everybody! Pienestäpä se kiehahti. Toihan on ollu Marskin linja jo vuodesta 1939-...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mike Manner on muuttanut maasta ja ottanut vastaan työtehtävät joissa ei ole juurkaan mahdollisuutta internettailuun.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Loka kirjoitti:^Mike Manner on muuttanut maasta ja ottanut vastaan työtehtävät joissa ei ole juurkaan mahdollisuutta internettailuun.
Höh,et ois paljastanu.Mie jätin tarkotuksella kertomatta kun Marskilla on niin suuret luulot itsestään :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Chopper kirjoitti:Mie jätin tarkotuksella kertomatta kun Marskilla on niin suuret luulot itsestään :wink:
Tämä vain lisää mahtavaa tunnetta. Raukka joutui lähtemään ulkomaille asti ja vieläpä työhön, jossa ei voi nettisurffailla, koska otti niin koville. Jesssshhhhh!!! Vähän niin kuin Esko Ahon piti lähteä Amerikkaan asti, kun ei kestänyt tappiota pressanvaaleissa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marskin iskuvat alkavat ontumaan ja pahasti.
Se "raukka" taitaa olla aika tyytyväinen tällä hetkellä. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Damien kirjoitti: Se "raukka" taitaa olla aika tyytyväinen tällä hetkellä.
Kieltämättä tuon Miken ulkomaille paon jälkeen olen voimani tunnossa!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Loka »

Minusta tämä keskustelu kannattaa jättää jokaisen tähän.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Loka »

Chopper kirjoitti: Höh,et ois paljastanu.Mie jätin tarkotuksella kertomatta kun Marskilla on niin suuret luulot itsestään :wink:
Mistään paljastuksista ei ole kyse, Mike on varmasti itse pitänyt huolen kuka mitäkin tietää.

Itse Marsalkkaa en tohdi kiusata näin asiaan täysin ulkopuolisena. Tulin ainoastaan (mikäli mahdollista) lopettamaan pikkuhiljaa tätä keskustelua johon asianosainen ei tule osallistumaan.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sain opastusta privalla Mannerilta miten palstalle kuuluu postailla. Käyn nämä läpi ja tulen takaisin parempana. Minfo ladies and gentlemen, saanko esitellä Mike Manner!! Melko hyvän yleiskatsauksen saat lukemalla hänen tämänpäiväiset tuotoksensa. Jos tosiaan olen huomattavasti tuota heikompi voin suosiolla jättää tämän palstan.

http://www.murha.info/phpbb2/search.php ... 4&sr=posts
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

loneliness kirjoitti:Sain opastusta privalla Mannerilta miten palstalle kuuluu postailla. Käyn nämä läpi ja tulen takaisin parempana. Minfo ladies and gentlemen, saanko esitellä Mike Manner!! Melko hyvän yleiskatsauksen saat lukemalla hänen tämänpäiväiset tuotoksensa. Jos tosiaan olen huomattavasti tuota heikompi voin suosiolla jättää tämän palstan.

http://www.murha.info/phpbb2/search.php ... 4&sr=posts
Tää on taas kerran niin tätä... :|

Lone sitten päätti ottaa hatkat palstalta ja löysi syylliseksi minut.
Kävimme tosiaan tuossa muutaman viestin mittaisen YV:n vaihdon paivä- tai pari taaksepäin. Lonen johtava ajatus oli, että minun postaukset palstalle ovat quote -viidakkoja ja väliin heitetty oneliner -vittuilu. Lisäksi hän ei näe minun toiminnassa järkeä, kun asiasisältö on kuulemma pääsääntöisesti nolla ja tarkoitukseni ainoastaan kuumentaa muita ihmisiä palstalla.

Vastasin, että pyrin tuomaan myös asiaa esille, eikä tavoitteeni ole vittuilla kieliopista tai yksittäisestä off-topicista, jos se ei ole tahallista...
Mainitsin Lonen kirjoituksista esimerkin, joka on mielestäni esim. ihan hirveetä yleistys paskaa jota lukiessa suussa maistuu oksennus.
Lisäksi Lonella on ihan mieletön mielikuvitus kapasiteetti ja hän vetää ihmisistä muutaman yksityiskohdan perusteella todellisen syväprofiilin topicissa kuin topicissa.
Mainitsemani Lonen esimerkkikirjoitus oli tämä - http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 80#p287880

Lisäksi pyysin häntä perustelemaan noita mielipiteitään ja sanomisiaan sen sijaan, että vain heittäisi noita "minun mielestä", "se nyt vaan oli minun mielipide" ankkojaan ilmoille.
Lonen vastaus asiaan oli, että vaikutan hänen mielestään tyypilliseltä ylisuurella egolla varustetulta fasistibodarilta joka on mielestään aina oikeassa, ja jolle on turha koittaa perustella mitään.

Tuohon viimeisimpään vastasin, että - En ole a)bodari, b)fasisti ja c)aina oikeassa, ja että hänen pitäisi koitaa toki, koska nyt hän käytti aikaansa pelkästään minun haukkumiseen.

...Noilla siis mennään.
Ps.Mikä noissa minun tämän päivän posteissa oli niin hirveetä kuraa, että ne ei nyt sitten kelpaisi? :|
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin