Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Eddiez kirjoitti:Jees, tiedän.
Täytyy katella jotain sopivaa ja tuo leijona olis hyvä (sen verran isänmaallisuutta löytyy) ja siitä vois suunnitella vähän tyylitellyn version, lisäis alle vaikka 1939-1945 tai jotain...
.
Ymmärtäisin tuon 1939-1945 jos olisit ollut itse sotimassa. Mutta miksi muuten sellaisen hommaisit?

Esim: Joku Irakissa palvellut voisi ottaa valkopääkotkan ja sen alle 2003-2008.... mutta miksi joku sellainen joka ei ole ollut Irakissa ottaisi tuollaisen tatuoinnin?
Lars
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 9:42 pm

Viesti Kirjoittaja Lars »

Talvella lisää mustetta nahkaan, toinen käsi kokonaan työn alle, paitti nyt sormia lukuunottamatta kun niissä jo värit on.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Zodiac kirjoitti:
Eddiez kirjoitti:Jees, tiedän.
Täytyy katella jotain sopivaa ja tuo leijona olis hyvä (sen verran isänmaallisuutta löytyy) ja siitä vois suunnitella vähän tyylitellyn version, lisäis alle vaikka 1939-1945 tai jotain...
.
Ymmärtäisin tuon 1939-1945 jos olisit ollut itse sotimassa. Mutta miksi muuten sellaisen hommaisit?

Esim: Joku Irakissa palvellut voisi ottaa valkopääkotkan ja sen alle 2003-2008.... mutta miksi joku sellainen joka ei ole ollut Irakissa ottaisi tuollaisen tatuoinnin?
Tuommoisen voi esimerkiksi ottaa ihan kunnioituksesta isänmaata & veteraaneja kohtaan eikä se loukkaa kumpaakaan, sitä itse en ymmärrä jos otetaan jotain tunnuksia ss/hakaristiä paitsi tietenkin jos on palvellut kyseisessä joukko-osastossa jossa niitä käytettiin. 1939-1345 Näyttää että muistaa vuodet jolloin suomea yritettiin alistaa mutta kun se osottautui mahdottomaksi suomalaisten sisun takia. Minä ainakin kunnioitan jo pelkästään ton tatuoinnin hankkimista. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Minulla on tällä hetkellä 3 tatuointia... Rinnassa raapiva kissa, yläselässä sydän ja nilkassa kiinalaiset merkit... Ja mainitaan nyt samassa että kielessä vielä lävistys... :P
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Viesti Kirjoittaja Justi »

43kpl(osa kyllä isompaaa kokonaisuutta) oikee hiha vasen puolihiha+ranne, oikea jalka,kaula,niska, ja selkä. niin ja lerssis
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Haha. Lerssissä. Eräällä tattooartistillahan on käsittääkseni vaihteet tatuoitu terskaan, menee aika extremeksi jo sellainen toiminta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Viesti Kirjoittaja Justi »

Joo vaihekepinvaihekaavio tolla kyseisellä sedällä on :)
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Myran
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: To Elo 07, 2008 1:39 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Myran »

Kaksi kuvaa löytyy. Vasemmassa lavassa istuva musta kissa ja vasemmassa nilkassa leppäkerttu.
"I may be a bit peculiar." - George Joseph Smith
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Hiha on melkein valmis!!! Onneksi se torspo häipyi talvella piirustuksineen (vaikka silloin se oli olevinaan katastrofi), muuten en olisi saanut just tätä hihaa. <3
Selkäpiissiä on myös värjätty ja laajennettu ja sitten tuota, pian alkaa toisen hihan teko.
Oon niin intona, että voisin vaikka rakastella itseäni (ketäs muutakaan). 8)
Olen melkoisen tatuoitu ämmä siis tätä nykyä ja helvetin hyvä niin. <3
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Joskus harkitsin Punisher-pääkalloa olkapäähän, mutta ei tässä elämässä :(
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Miksi tässä elämässä jää ottamatta se? *utelias*
Kafira
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:12 am

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Itsellä 3 tatskaa. Yläselässä sellanen isohko kukan tapanen, pohkeessa isohko perhonen ja vas. olkapäässä hämähäkkiä muistuttava "otus". Tatskat on vaan sellasia, että niihin tulee HIMO kun yhden menee ottamaan! Nytkin haaveilen taas, että josko ottaisin vielä tatuoinnin.. ehkä piankin..
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Howler kirjoitti:^ Miksi tässä elämässä jää ottamatta se? *utelias*
Vanhemmat ja sukulaiset ei kato hyvällä mitään maallisia juttuja.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kun massii sais vähän extraa, niin sais ton toisen käden täytettyä, näyttää niin paljaalta toisen vieres :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Rattus kirjoitti: En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.
Eikö taide kerro aina jotain taiteilijasta? Eikö tietynlaisen taideteoksen tilaaminen aina kerro jotain tilaajasta?

Eikö silloin sanomaton tatuointi kerro tilaajastaan sen että "ei mulla tääsä ollu paljon paskaakaan sanomista niikun ei mulla yleensäkään mutta tää on kliffa juttu hei..."

Itselläni on yksi, tulitikkulaatikolla peitettävä tatuointi ja sillä ainakin on sanoma. Sekin on musta, ja paikassa jossa se ei näy jos mulla on sortsit ja t-paita. On mahdollista että joskus sen ympärille tulee vihreä laakeriseppele, mutta se on sitten kiinni aika monesta asiasta. Ennen kaikkea minusta itsestäni.

Mutta jo nykyinen pieni oli todella aktiivisesti työn alla pitkään. Samanlaista ei vastaan tule, eikä se kerro muille sitä mitä minulle, mutta että ottaisin jonkun muun suunnitteleman tatuoinnin... ei tule mieleenikään.
Vastaa Viestiin