Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

C-Bane kirjoitti:
Mother_North kirjoitti:Mä oon tehny tätä jo pitemmän aikaa..En jaksa istuu paarissa
Ooks sellainen kaappijuoppo? :lol:

Ps. Oli vaan pakko. X)

Juu oon.Pitäshän sun tietä tuleva aviomies mimmottii naisen aijot naija LOL

ja käniin..parit siiturat taas ja kirkkahia :P
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Se on mukavaa kun ryyppy reissun jälkeen herää joka sairaalasta turpa ruvella.Toinen sit et putkasta ja poliisi tulee sanomaan "Nousehan ylös lähetään yläkertaan kuulusteluihin" Siella sitä joutuu sanomaan että en muista mitään minkä takia olette tänne tuonneet.
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Onko sulle monestikin käynyt näin?
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Sarjassamme epäonniset kriminaalit kännissä LOL
Kovax
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 11:27 am
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kovax »

Toisella foorumilla on samanlainen postaus. Voi luoja niitä on kiva lukea muutaman aamun jälkeen. (ps. kaljoissa kirjoitettu)
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Vittu, (anteeksi!) mut on varmaan kyllästetty jollain antihumala-aineella. Jo toinen lauantai peräkkäin, kun mä yritän Karhun voimalla kaataa itseäni ja aina vaan, ei käy päähän.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Kovax
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 11:27 am
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kovax »

Karhu ja leijona on kesytetty jo aikaa sitten.
Vaikee kuvitella itseään enää sellaisessa pers kännissä ku ennen.
Promilleja lupaan puhaltaa nyt ainakin 2....
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

jsamu84 kirjoitti:Se on mukavaa kun ryyppy reissun jälkeen herää joka sairaalasta turpa ruvella.Toinen sit et putkasta ja poliisi tulee sanomaan "Nousehan ylös lähetään yläkertaan kuulusteluihin" Siella sitä joutuu sanomaan että en muista mitään minkä takia olette tänne tuonneet.
Valitettavan totta myös itseni kohdalla. Arvet tosin kaunistaa tätä päätä ja poliisi ei ole ikinä mistään väkivaltarikoksesta syyttänyt, todistajanlausuntoa pahoinpitelyistä ym. muun ohessa pyydetty mutta kun ei muista ei muista...
:cry: :cry: :cry:
(itsetutkiskelun paikka)

-Johtopäätös itsetutkiskelun jälkeen: Vaikka sanonnan mukaan ihminen oppii virheistään, on ihmisestä kiinni oppiiko sittenkään???
(Juotuna 7 x 0,33l keskiolutta 120min sisään...teksti lienee silti ymmärrettäfgväää)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Yksi tuttava lopetti paikallisissa baareissa käynnin sen takia, että jostain syystä mitä pitemmälle ilta kului, sitä enemmän alkoi löytymään näitä päänaukojia ja riidanhaastajia. Kaverilla itsellä on lehmän hermot, ei itse haasta riitaa eikä lähde niihin mukaan, mutta kun ulkonäkö on sekoitus Saksikäsi-Edwardia ja Till Lindemania, se jostain syystä provosoi kanssaihmisiä..
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

on se kyllä outoa, et mitä isompi tai erikoisemman näköinen mies, niin sitä enemmän ilmestyy lahkeeseen näitä tavisjamppoja haastamaan riitaa. se on musta todella outoa :roll:

itsellä ei ole putkasta tai sairaalasta heräämiskokemuksia, mutta toisen ihmisen sairaalastaheräämisiä olen ollut todistamassa ja kyllä ne aina yhtä ihmeissään ovat varsinkin jos ei mitään muista tapahtuneista
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Hitsiläinen kun unohdin tämän pinon kokonaan, olisi eilen varmaan juttu luistanut. :juoppio: Viime yö meni lontoota pubissa sopertaessa ja tämä päivä nukkuessa. Mun kodinhengettären olemus on kärsinyt nyt hiukkasen, kele. Kai sitä saa naisellakin Joskus olla darra. :murisio:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

darriaiset surraa korvissa*hymyiliö*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jiihhaaaahhh! Tämä tyttö tahtoo juuri nyt jakaa kanssanne hienon fiiliksen :!: Onko mitään mukavampaa kuin nousuhumala? Niinpä, vaikka ehkä huomenaamulla pohdin aihetta uudempaan kertaan (ihan eka kertaa!!!). Helsinkiläiset murha-henkiset: huomenna ravintola Kuudenteen linjaan!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Lupus
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 4:48 pm
Paikkakunta: Pohjoisen taivaan alla

Viesti Kirjoittaja Lupus »

Joo yleensäkkin baareissa löytyy aamuyön tunteina niitä jotka kovasti olisi turpaan vetämässä mitä ihmeellisemmistä syistä. Pilaa jotenkin fiiliksen :(

Haha, näitä on kans varsinki nuorempana että on herätty turpa ja/tai rystyset ruvella ja muistikuvat hataria.. :/ mutta vain kerran sairaalasta, ja oli tyylikäs niskatuki sun muut yllä ---> opetus: älä lähde mäyräkoiran juoneen idiootin kyytiin, ja käytä niitä turvavöitä

Jaaha, pitää poistua jääkaapille hakeen lisää kaljaa :)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kukkuu...kellään muulla tiistai-kännejä hakusessa 8) :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu