Ihastuttaa murha.info:ssa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Salander »

Siru83n banni. :twisted: :twisted:
"The darkest place is under the candlestick"
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Pakko kompata edellistä^ 8)

Nyt on varmasti palstalla rauha "maassa" :lol: :lol:
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Mua ihastuttaa minfossa se, kun vihdoin ja viimein ajattelin vasikoida Matlockb:n viestin, mikä oli aika loukkaava ja öykkäröivä mua kohtaan, niin. Joku ihanuus oli sen jo vasikoinut :D

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

Mä en ymmärrä, miksi loukata henkilökohtaisella tasolla kun puhutaan rasismista?

Tänään ihastuttaa myös eräs yksityisviesti henkilöltä, joka ei ole koskaan aiemmin laittanut minulle yv:tä. Kiitos viestistäsi, se vahvistaa tunnetta eräästä tärkeilijästä entisestään.

edit. Toisaalta mä toivon, että ylläpito ei kuitenkaan antaisi Matlockb:lle rangaistusta, sillä en mä ole sokerista tehty.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^ Empä mä yhteen banniin kuolis, ei sillä. Tosin jos nyt näin seuraavana päivänä järkevästi ajattelee niin voishan joku ulkopuolinen vasikoida kaikki minun ja rosamarinen eiliset viestit yp:n ihmeteltäviksi niin melko tasavertaisesti sitä tekstiä tuli molemmilta. Omasta puolestani annan tuon turhan jankkaamisen ja riitelyn olla kuten ilmeisesti kiistakumppanini rosamarinekin, onhan se hyvä välillä sanoa suoraan sanottavansa :wink:
Muori
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Joulu 04, 2010 9:54 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Muori »

Vihamiestoiminto! Poistamalla yhden länkytykset silmistäni tein jälleen Ulvilan ketjuista luettavia. Sieltä löytyi hienoja mielipiteitä perusteluineen, tosin joissain keskusteluissa pois on lähes joka toinen viesti...

Seuraavaksi poistan varmaan kaikki jotka on ko.jutusta väärällä puolella :mrgreen:
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Jollain "perverssillä" tavalla olen alkanut seuraamaan ja kiintymään tapaan jolla Damien kirjoittelee :) Vaikka meillä on mielipide-eroja paljonkin niin täytyy myöntää että Damienin "yltiörealistinen" Mamujen (Ei, ei edelleenkään rasistinen ilmaus :D ) puolustaminen on hauskaa luettavaa. Varsinkin kun Damienin pointit ovat verbaalisesti, fiksusti, sekä laaudllisesti rakennettuja...
Jag har talat :)
Ankkalinna
Harjunpää
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 3:59 pm

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Ankkalinna »

Kuolemannaakan novelli

Tähän teinimäisiä sydänhymiöitä.
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kampamaneetti kirjoitti:Jollain "perverssillä" tavalla olen alkanut seuraamaan ja kiintymään tapaan jolla Damien kirjoittelee :) Vaikka meillä on mielipide-eroja paljonkin niin täytyy myöntää että Damienin "yltiörealistinen" Mamujen (Ei, ei edelleenkään rasistinen ilmaus :D ) puolustaminen on hauskaa luettavaa. Varsinkin kun Damienin pointit ovat verbaalisesti, fiksusti, sekä laaudllisesti rakennettuja...
Kirjoitan vain kännissä. Siinä se syy.
Mielipide-eroja varmasti on mutta kyllä myö varmasti ollaan jostain samaa mieltäkin.

Mikäänhän ei ole niin ärsyttävää kuin jeesjees-tyypit joilla ei oikeasti omia mielipiteitä ole.
Kampamaneetti kuitenkin kertoo omansa hyvin rakentavaan sävyyn perustellen.
Ja onhan toi ava ihan mieletön. Jos oltaisi facebookissa niin peukuttaisin. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Mikäänhän ei ole niin ärsyttävää kuin jeesjees-tyypit joilla ei oikeasti omia mielipiteitä ole.
Kampamaneetti kuitenkin kertoo omansa hyvin rakentavaan sävyyn perustellen.
Ja onhan toi ava ihan mieletön. Jos oltaisi facebookissa niin peukuttaisin. :wink:
Kiitän kohteliaisuudesta. Aina voi rakentavasti keskustella asioista ilman että "riidellään" Tosta miun avasta, onhan Michael Mayers aina ollu legenda.. :twisted:
Jag har talat :)
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Minua ihastuttaa se, että täällä ruoditaan yhteiskunnan asioita ja ilmiöitä, joille suurin osa kansasta ummistaa silmänsä tai sitten eivät uskalla katsoa asioita oikeasta perspektiivistä. Näistä asioita pitäisi puhua yleisesti enemmän. Rikoksethan ei koskaan lopu. sen tiedämme. Vaikka rikoksentekijä laitetaan maxsecurity-laitokseen ja 50 vuoden päästä vapautetaan, niin helposti lipsuu taas rikoksen teille. Ei ole koulutusta, ei rahaa, ei mitään. Mielestäni niistä asioista kirjoittaa hyvin lempikirjailijani Edward Bunker. Siitä pääsinkin aasinsillan kautta tähän:

Minua ihastuttaa myös murha.infossa se, että voin kirjoittaa tänne Edward Bunkerista, joka on viisas mies, mutta harhautui nuorena polulta ja yhteiskunta potki päähän, vaikka mies yritti pois rikoksen poluilta. Lopulta onnistuikin, mutta se on toinen tarina sitten...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Murha.infon etusivun uudistunut ilme ja sinne ilmestyneet uudet jutut ihastuttavat! Iso peukku!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Juliet Jones kirjoitti:Murha.infon etusivun uudistunut ilme ja sinne ilmestyneet uudet jutut ihastuttavat! Iso peukku!
Samaa mieltä olen, etusivun uudistus oli erittäin tervetullut ja mielestäni onnistunut. Siitä yp:lle ja/tai kaikille siihen osallistuneille kiitokset.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Samma här, kiitos! Vihdoin saimme myös Hannelen jutun esille (sorry aiempi urputtamiseni asian tiimoilta)!




Sen verran kuitenki vielä että saisko sen Hannele Hanhijoen jutun asettelut kohdilleen kun ne tekstit ja kuvat on ihan rumasti (kauheita välejä ja vaikealukuisuutta ainakin lopussa).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja ABC »

*Tykkää* myös etusivun uusista jutuista. :)
Every ship must sail a world.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Ihastuttaa murha.info:ssa

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Uusi etusivu ->Loistava juttu. Olin muutaman päivän käymättä palstalla ja kun klikkasin sivut auki, niin luulin eksyneeni toiselle aivustolle. Loistava juttu toi on. Peukut ja kumarrus YP:lle
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Vastaa Viestiin