Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Oi voi, näinkö harmaaksi on antini jäänyt etten ole ketään onnistunut ärsyttämään tai muutakaan vaikutusta tekemään? :(
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Kumpa voisin sanoa samaa, no..musta on tehty enemmän ja vähemmän näkyviä profilointeja monessakin ketjussa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Minfolla on monta wannabe "haluan olla hyvä kirjoittaja ja nettipersoona" tapausta.Näistä pystyy tekemään listaa: siis wannabe listaa; KuDka....
Ei tässä tarvitse haluta olla hyvä kirjoittaja, kun tulee ihan selkärangasta. :wink: Se sen sijaan, haluanko olla hyvä nettipersoona, on asia erikseen. (En.)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Säteri
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: La Loka 03, 2009 4:21 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Säteri »

Jaahas, Sirpakin palasi palstalle Annaannana. Tuttu ylimielisyys paistaa viesteistä läpi ja tottakai AA on syytön.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Sen verran paljon olen Sirpan kanssa "vääntänyt kättä" eri ketjuissa että voin vannoa ettei kyseessä ole sama henkilö kirjoitusten perusteella.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Säteri
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: La Loka 03, 2009 4:21 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Säteri »

"Heittoja, heittoja.

Kerro minulle jmit onko mielestäsi AA "astaloinut" eli murskannut miehensä kallon häkepuhelun aikana, kerro sitten mikä vaate päällänsä (se "kadonnutko"), kerro sitten vielä miten sinne tissin seutuville veitsenhaava on tullut (mikä siinä JukkaLahti -verettömässä t-paidassa näkyy). Ja sen jälkeen kerro, kuinka äänettömästi ihminen itseään keuhkoon asti pistää. Ihan muutaman metrin päässä super-tarkasti-kaikki-äänet-tallentavasta hälyytyskeskuspuhelusta."

"Mutta puhutaan me näistä, aidanseipäistä vaikka. Ja sivuutetaan nuo vaikeemmat jutut mitä esitin.

Kerran jo päätin, etten ala näitten lavastusteoreettikkojen kanssa vänkäämään, mutta niin vain täällä vänkään. Ja ajattelin hetkenpäästä lisääkin laittaa :lol: . Syyttäjän varsinaista kertomusta tapahtumista kun en ole mistään löytänyt, se minua varsinaisesti tässä vaiheessa "tutkimuksiani" kiinnostaisi."

teksti paljastaa Sirpan vaikka on muuttanut tyyliään hieman myötäileväksi, kehuu jopa Miss Holmesia. Agenda on kuitenkin sama, Annelin 100% syyttömyys.

varmemmaksi vakuudeksi

http://www.atfreeforum.com/hejac/viewto ... orum=hejac

"Korjatkaa te jotka tiedätte paremmin, jos olen väärässä.

Olen nyt päätynyt "tutkimuksissani" siihen,"
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja härkä »

Aha
annaanna

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Säteri kirjoitti:Jaahas, Sirpakin palasi palstalle Annaannana. Tuttu ylimielisyys paistaa viesteistä läpi ja tottakai AA on syytön.
:lol: Kiitos Säteri hyvistä nauruista! :lol:
Chopperi on niiiin oikeessa, hyvä kun joku osaa kirjoitustyylejä "lukea".
Sorry, mutta en ole Sirpa- olen annaanna. Untuvikko nettikirjoittelussa, ensimmäinen foorumini. Touko-kesäkuussa aloitin lukemaan näitä Ulvilantapaus juttuja. Ylimieliseksi ei minua kukaan muu ole koskaan maininnut. Ymmärrän kyllä miten olet tulkintaasi voinut päätyä. Olen vakuuttunut jo niistä tiedonmurusista joita täältä olen saanut, ettei ketään olisi niillä "todisteilla" pitänyt tuomita syylliseksi. Tämän "varmuuteni" tulkkinnet ylimielisyydeksi. Ainakaan en ole halunnut suhtautua yhteenkään nimimerkkiin ylimielisesti. Toivottavasti en ole loukannut ketään, anteeksipyynnöt esitän vilpittömästi, jos olen loukannut jotakuta ylimielisyydelläni. Jokaista arvostan. Itse koin olevani kovin tietämätön ja kiitollinen kun sain tietoja asiaan paremmin perehtyneiltä. Olin sitten vain monessa asiassa erimieltä heidän kanssaan. Mukava tänne on kirjoitella, mutta ymmärtänet hätäni, kun olen vakuuttunut, että väärä henkilö on paraikaa mielentilatutkimuksissa. :cry: .

Linkkisi oli mielenkiintoinen, palailen sitä vielä tutkailemaan. "Sirpa" linkissäsi kertoo mielipiteenänsä, ettei juttua millään tavalla pysty järkeilemään kasaan. Minä olen sen omaan "järkeeni" järjestänyt.

Ja hämmästelen aikuisia ihmisiä (ylimielisenä), jotka eivät tajua t-paidan merkitystä todisteena. Riisuminen EI voi tulla kysymykseen. (Siitä tuolla linkissä väännetään).
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mhhh...
Minä en niinkään uskoisi, että AA olisi tuota kyseistä t-paitaa missään vaiheessa riisunut.
AA on minusta riisunut veluurisen kotiasunsa, sullonut sen khh:n pusseihin ja pukenut päälleen sängyllä lojuneen punaisen t-yöpaitansa.

Raportissa sanotaan, että t-paidan verijäljet hihoissa ovat ''tippu'' jälkiä, joten sopisi hyvin, että t-paidalle olisi pudonnut verta sen ollessa vielä sängyllä.


UUUUUPS! Väärä ketju. Siirrän oikeaan.... :oops: :oops: :oops: :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hei oikeesti.... te saitte jo miljoona Ulvila-ketjua joissa voitte samoja asioita jauhaa...

Kiitos MissHolmes.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Matula »

On merkillista, etta nimimerkin (annaanna) kyetessa objektiivisuuteen tama samalla pyritaan tyontamaan palstalta syrjaan. Onneksi edes osa kirjoittajista pystyy avaamaan silmansa ja kasittelemaan asioita niiden oikeista nakokulmista. Tervetuloa palstalle annaanna, noita "naapurinsetia" ja "verenvuototohtoreita" onkin jo riittamiin...
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
CJW
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 11:27 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja CJW »

Aika selkeän kuvan saa kirjoittajasta jos noin 1000 viestiä esimerkiksi. Jännä paikka tämä.
This is my rifle. It is my life. It is my best friend. Without my rifle I am useless.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Matula kirjoitti:On merkillista, etta nimimerkin (annaanna) kyetessa objektiivisuuteen tama samalla pyritaan tyontamaan palstalta syrjaan. Onneksi edes osa kirjoittajista pystyy avaamaan silmansa ja kasittelemaan asioita niiden oikeista nakokulmista. Tervetuloa palstalle annaanna, noita "naapurinsetia" ja "verenvuototohtoreita" onkin jo riittamiin...
Aivan. Matulakin tunnisti itsensä tekstistään, hematologian sekä urologian että perälogian "tietäjä" :D :D :lol: :lol:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Matula »

HerloCCi Solmunen kirjoitti: Aivan. Matulakin tunnisti itsensä tekstistään, hematologian sekä urologian että perälogian "tietäjä" :D :D :lol: :lol:
Sinun edesottamuksistasi en edes vaivaudu keskustelemaan. Niiden "ansiot" ovat jo hyvin palstalaisten tiedossa... :mrgreen: :mrgreen:
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja awa »

Vastaavasti Matulan ansiot, yli yhdeksänsadan viestin saattelemana, ovat palstalaisille tuoneet suurta ihmetyksen aihetta. Kuinka joku voikaan olla noin "umpisokea" jääräpää, että suoltaa tuollaista lapsellista soperrusta jossa ei ole järjen hitustakaan. Öykkärimäinen käytös ja teintason hyökkäävä ripuliviestiryntäily muita palstalaisia kohtaan, kertoon käyttäjästä paljon. Epäilen, että viestien takana on suurta häpeää. Häpeän tunne purkautuu tuon kaltaisena kirjoitteluna.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vastaa Viestiin