21v nainen yritti surmata poikaystävänsä, Espoo 2015

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Alice
Neuvoja-Jack
Viestit: 563
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 6:01 pm

21v nainen yritti surmata poikaystävänsä, Espoo 2015

Viesti Kirjoittaja Alice »

21-vuotias nainen huumasi eron jälkeen miehensä myrkkyteellä ja kidutti tunteja veitsellä

Avovaimon mustasukkaisuus johti väkivallan purkaukseen ensi kerran joulukuun 15. päivänä, kun 21-vuotias nainen puri miestä käsivarteen tilanteessa, jossa mies oli kieltäytynyt näyttämästä puhelimensa viestejä avopuolisolleen.

Pari päivää myöhemmin mies ilmoitti, että heidän pitää erota.

Epätoivoinen nainen päätti toimia. Syyttäjän mukaan 18. syyskuuta hän otti miehen auton, tietokoneen virtajohdot, nettimokkulan ja matkapuhelimen.

Syyttäjän mukaan naisen tarkoituksena oli estää miestä liikkumasta tai ottamasta yhteyttä muihin ihmisiin.

Tässä nainen ei kuitenkaan onnistunut, sillä miehen onnistui kertoa uhkaavasta tilanteesta äidilleen ja tämän miesystävälle sekä ainakin yhdelle ystävälleen.

Kahta eri unilääkettä
20. joulukuuta mies oli jo hakenut tavaransa. Nainen pyysi, että mies jäisi juomaan teetä vielä viimeisen kerran. Mies suostui mutta epäili pahaa.

Miehen etiäinen oli oikea. Hänen ei oli kannattanut suostua pyyntöön, sillä nainen oli sekoittanut teehen 27-33 milligrammaa tsopiklonia. Kyseessä on yleinen unilääke, jonka tunnetuin kauppanimi on Imovane.

Teehen sekoitettu annos oli kuitenkin huikea, sillä normaali tsopikloniannos on 5 tai 7,5 milligrammaa.

Mies menetti pian ainakin osittain tajuntansa. Asian varmistamiseksi nainen tarjosi miehen ollessa jo lähes vastuskyvytön tälle vielä yhden Stilnoct-unilääketabletin (vaikuttava aine tsolpideemi).

Mies sammui vatsalleen vuoteelle. Nyt nainen otti pienehkön keittiöveitsen, jonka kymmensenttisellä terällä hän alkoi iskeä miestä.

Iskuja oli yhteensä 19. Ne osuivat eri puolille yläkehoa, muun muassa rintaan, niskaan ja käsivarteen.

Vakavin haavoista oli niskaan osunut ja aivan selkäydinkanavan viereen tunkeutunut lyönti. Uhrin halvaantuminen oli hyvin lähellä.

Äiti pelasti poikansa
Tilanne kesti peräti viisi tuntia. Uhri oli osan aikaa tajuttomana, välillä hän kuitenkin havahtui selkään osuneisiin iskuihin ja yritti ottaa veitsen naiselta.

Veriteko päättyi siihen, että miehen äiti tuli miehensä kanssa asuntoon. Äiti oli ollut huolissaan pojastaan, koska tämä ei vastannut puheluihin tai viesteihin. Äidin ja tämän miesystävän tulon aiheuttamassa hämmingissä nuori mies sai riistetty veitsen naiselta.

Poika pääsi sairaalahoitoon. Poliisi otti naisen kiinni asunnosta. 21-vuotias on ollut vangittuna joulusta saakka.

Syyttäjä luki naiselle syytteen murhan yritystä Espoon käräjäoikeudessa keskiviikkona. Syyttäjä vaatii vastaajalle vähintään kuuden vuoden vankeusrangaistusta.

Syyttäjä katsoo, että uhrin vammat olivat hengenvaarallisia. Ilman apua hän olisi voinut menehtyä, jos ei muuhun niin verenhukkaan.

Naisen puolustus pyysi, että vastaajalle tehtäisiin oikeuslääketieteellinen mielentilatutkimus sen varmistamiseksi, ettei hän ollut tekoaikaan syyntakeeton. Oikeus antaa asiassa välituomion 16. päivä, jolloin selviää lähteekö syytetty tutkittavaksi mielisairaalaan sekä se, pitääkö oikeus tapausta henkirikoksen yrityksenä.

Asiasta uutisoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat torstain painetussa lehdessä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030 ... 0_uu.shtml

04.03.2016 klo 6:11

Eipä mikään ihan terve nuori nainen :(.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Alice kirjoitti:Eipä mikään ihan terve nuori nainen :(.
Rakkaus ja uskonto ne suurimmat sodat tällä planeetalla on aina sytyttäneet. Mutta onhan tuo jo ihan tolkutonta että viisi tuntia pystyy exäänsä veitsellä tuikkimaan silloin tällöin, eikä vieläkään herää todellisuuteen. Sattuikohan nainen käyttämää jotain teetä vahvempaa vai oliko mielenterveys vain pahasti hakoteillä?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

Syyttäjä vaatii vastaajalle vähintään kuuden vuoden vankeusrangaistusta.
Siis samaa mitä aseellisesta ryöstöstä, jossa kukaan ei vahingoitu? Voi vittu nyt oikeasti tätä DEMLA-maata. Murhan yrityksestä pitäisi räpsähtää elinkautinen, mielellään kaksi. Äiti pelasti poikansa varmalta kuolemalta.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Onpas kirotusvieheitä täynnä tuo IL:n teksti. Liekkö jollain kääntäjällä tehty?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

VoDKa kirjoitti:
Alice kirjoitti:Eipä mikään ihan terve nuori nainen :(.
Rakkaus ja uskonto ne suurimmat sodat tällä planeetalla on aina sytyttäneet. Mutta onhan tuo jo ihan tolkutonta että viisi tuntia pystyy exäänsä veitsellä tuikkimaan silloin tällöin, eikä vieläkään herää todellisuuteen. Sattuikohan nainen käyttämää jotain teetä vahvempaa vai oliko mielenterveys vain pahasti hakoteillä?
Löysitkös tästä jutusta jotain rakkauteen tai uskontoon viittaavaa ?
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Tuo Imovane maistuu suussa niin myrkyltä, että sitä ei voi olla huomaamatta.
Sitäpaitsi Imovane eikä Stilnoct liukene veteen, joten naikkosen on ollut pakko murskata ne tosi pieniksi murusiksi :shock: .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Madeline_Poel kirjoitti:Tuo Imovane maistuu suussa niin myrkyltä, että sitä ei voi olla huomaamatta.
Sitäpaitsi Imovane eikä Stilnoct liukene veteen, joten naikkosen on ollut pakko murskata ne tosi pieniksi murusiksi :shock: .
Niin tai siis mikään bentso tai edes bentsojohdannainen (Imovane, Stilnoct) liukene edes tulikuumaan veteen, ainoa poikkeus on Dormicum, mitä käytetään leikkausten esivalmistelussa tai sitten erittäin vaikeissa kiputiloissa, jolloin ko. troppia saa apteekista vain 10 kpl kerrallaan.
Kukaan ei kuole tuohon määrään Imovanea, se myrkyn maku saattaa (tai yleensä) pysyy suussa jopa noin 12h, ja sen maistaa kyllä heti ensi teekupillisella.
Stilnoct taas rentouttaa lihakset ja olisi viinan kanssa läträttynä paljon potentiaalisempi murhaan, mutta ei sinällään siihen pelkästään riitä.
Onneksi tämä naikkonen jäi kiinni.., toivottavasti saa kunnon tuomion tästä mustasukkaisuusdraamasta.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Madeline_Poel kirjoitti:Niin tai siis mikään bentso tai edes bentsojohdannainen (Imovane, Stilnoct) liukene edes tulikuumaan veteen, ainoa poikkeus on Dormicum, mitä käytetään leikkausten esivalmistelussa tai sitten erittäin vaikeissa kiputiloissa, jolloin ko. troppia saa apteekista vain 10 kpl kerrallaan.
Kukaan ei kuole tuohon määrään Imovanea, se myrkyn maku saattaa (tai yleensä) pysyy suussa jopa noin 12h, ja sen maistaa kyllä heti ensi teekupillisella.
1. Kyllä liukenee vaikka pamit ja tenoxit (eivät liity tähän tapaukseen)
2. Dormicumia määrätään myös unilääkkeeksi ja tuo 10kpl max on satua
3. Ei tässä imovanella yritetty tappaa, vaan puukolla.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:Niin tai siis mikään bentso tai edes bentsojohdannainen (Imovane, Stilnoct) liukene edes tulikuumaan veteen, ainoa poikkeus on Dormicum, mitä käytetään leikkausten esivalmistelussa tai sitten erittäin vaikeissa kiputiloissa, jolloin ko. troppia saa apteekista vain 10 kpl kerrallaan.
Kukaan ei kuole tuohon määrään Imovanea, se myrkyn maku saattaa (tai yleensä) pysyy suussa jopa noin 12h, ja sen maistaa kyllä heti ensi teekupillisella.
1. Kyllä liukenee vaikka pamit ja tenoxit (eivät liity tähän tapaukseen)
2. Dormicumia määrätään myös unilääkkeeksi ja tuo 10kpl max on satua
3. Ei tässä imovanella yritetty tappaa, vaan puukolla.
Ei muuten liukene, ne pitää murskata ihan soseeksi, kuin esim. Tenox tai Diapam etc.
Totta on, että puukolla on yritetty tappaa, mutta ehkäkä naikkosella ei ole ollut tietoa että mies ei kuolekkaan näihin aineisiin, ja sitten kun homma ei ole onnistunutkaan, on otettu kättä pidempää asiaa auttamaan.
Täälläpäin ei Dormicumia saa kuin 10 kpl erissä, mulle se ei leikkauksen jälkeen ollut mitään satua, ehkäpä sulla on sitten niin paljon mukavammat lääkärit ja apteekkarit.
Dormicum on muuten ainoa bentso mikä veteen liukenee.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Madeline_Poel kirjoitti:Ei muuten liukene, ne pitää murskata ihan soseeksi, kuin esim. Tenox tai Diapam etc.
...
Täälläpäin ei Dormicumia saa kuin 10 kpl erissä, mulle se ei leikkauksen jälkeen ollut mitään satua, ehkäpä sulla on sitten niin paljon mukavammat lääkärit ja apteekkarit.
Dormicum on muuten ainoa bentso mikä veteen liukenee.
-Oletko kuullut tällaisesta: DIAPAM oraalisuspensio?
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m ... +2+mg%2Fml

-Jos sinulle jotain on määrätty, ei se tarkoita sitä että on kaikenkattava maksimi, minkään lääkkeen kohdalla.

Tuosta mausta olen muistaakseni samaa mieltä, joskus otin ja aamullakin paskarauta maistui suussa.
Samaa mieltä olen myös siitä että tämä ääliö yritti myrkyttää. Jos olisi aikonut tappaa puukolla, olisi kai vetänyt lutkun auki.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:Ei muuten liukene, ne pitää murskata ihan soseeksi, kuin esim. Tenox tai Diapam etc.
...
Täälläpäin ei Dormicumia saa kuin 10 kpl erissä, mulle se ei leikkauksen jälkeen ollut mitään satua, ehkäpä sulla on sitten niin paljon mukavammat lääkärit ja apteekkarit.
Dormicum on muuten ainoa bentso mikä veteen liukenee.
-Oletko kuullut tällaisesta: DIAPAM oraalisuspensio?
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m ... +2+mg%2Fml

-Jos sinulle jotain on määrätty, ei se tarkoita sitä että on kaikenkattava maksimi, minkään lääkkeen kohdalla.

Tuosta mausta olen muistaakseni samaa mieltä, joskus otin ja aamullakin paskarauta maistui suussa.
Samaa mieltä olen myös siitä että tämä ääliö yritti myrkyttää. Jos olisi aikonut tappaa puukolla, olisi kai vetänyt lutkun auki.
Joo, mutta sitä nestemäista "Diapam-mansikkamehua" ei kyllä ihan anneta muuten, kuin katkolla holisteille tai muuten johonkin sekavaan olotilaan.
Sitä ei nestemäisessä muodossa kotiin saa ja se on lähes mahdotonta uuttaa kotona nestemäiseen muotoon (paitsi epileptikoille, joilla on on tunnisteranneke, niin kohtauksen yllättäessä jokainen osaa tunkea sen sen Stesolid-puikon persauksiin, että ei henki lähde) . Tämä siis omakohtaisena kokemuksena exän epileptikko-äidistä (jolla oli kyllä lääkitys kohdallaan, mutta pumppu petti muuten vaan 65v:n iässä ja ihan suorilta jaloin).

Hirmu mukava mummu oli.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja apollo »

Juu, ei kyllä muut apteekin pamit liukene veteen kuin dormicumit ja nehän onkin haluttuja rännittäjien keskuudessa. Tokikin nestemäistä diapamia on valmiiksi olemassa, esim. anaaliin tarkoitettua nestemäistä pamia käytetään ensiavussa mm. viinakramppeihin (yhdessä ruutassa on 30mg ja se kyllä pysäyttää krampin muutamassa sekunnissa). Lisäksi on olemassa myös suun kautta nautittavaa nestemäistä diapamia (tuota mansikkamehua), mut se on sellaista pinkkiä töhnää jota annetaan joskus esim hammaslääkärissä. Muistaakseni 2mg/ml.

Mun mielestä tuossa jutussa nainen saattaa huijata sen, että kuinka paljon on noita imovaneja miehensä teehen laittanut. Mielestäni 4-5 napista ei pitäisi tuollein taju lähteä selvään päähän. Ja imovanet ei nyt varsinaisia pameja ole joten en tiedä miten ne on saanut liukenemaan teehen. Ilmeisesti aika hyvin..
Alice
Neuvoja-Jack
Viestit: 563
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 6:01 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja Alice »

morbidelli kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
Alice kirjoitti:Eipä mikään ihan terve nuori nainen :(.
Rakkaus ja uskonto ne suurimmat sodat tällä planeetalla on aina sytyttäneet. Mutta onhan tuo jo ihan tolkutonta että viisi tuntia pystyy exäänsä veitsellä tuikkimaan silloin tällöin, eikä vieläkään herää todellisuuteen. Sattuikohan nainen käyttämää jotain teetä vahvempaa vai oliko mielenterveys vain pahasti hakoteillä?
Löysitkös tästä jutusta jotain rakkauteen tai uskontoon viittaavaa ?
Ja sun mielestä VoDka nimenomaan väitti, että sekä rakkaus ja uskonto juuri tähän tekoon ovat syynä? Mielestäni hän kirjoittaa, että rakkaus ja uskonto ne suurimmat sodat tällä planeetalla on aina sytyttäneet. Miten voit käsittää tuon ihan väärin?
Lihavointi siis minun tekemä.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kyllä tässä haisee aika voimakkaasti motiivipuolella se rakkaus tai oikeastaan sen menetys.

Ihmeellistä kuinka jotkut eivät tajua näitä asioita, ovatko he niitä tunneköyhiä sosiopaatteja vai muuten vaan peräkammarin poikia?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
sianliha
Nikke Knakkertton
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 8:22 pm

Re: 21-vuotias nainen syytteessä murhanyrityksestä Espoossa

Viesti Kirjoittaja sianliha »

On Anoi Kaa kirjoitti:Kyllä tässä haisee aika voimakkaasti motiivipuolella se rakkaus tai oikeastaan sen menetys.

Ihmeellistä kuinka jotkut eivät tajua näitä asioita, ovatko he niitä tunneköyhiä sosiopaatteja vai muuten vaan peräkammarin poikia?
Väärin, tästä haisee voimakkaasti pakkoneuroosinen läheisriippuvuus, toisen omistamisen ja kontrolloinnin tarve. Kun nyt olet niin iso tyttö jo, että kirjoittelet murha.infoon, niin voin kertoa, ettei mitään sellaista kuin rakkaus parisuhteessa ole olemassakaan. On vain kiimaa, käytännollisyyttä ja läheisriippuvuutta.
Vastaa Viestiin