Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
eelaCraig
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Helmi 16, 2020 4:24 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja eelaCraig »

"Kuka korjaa autoa veitsellä, kuka vannoo AV nimeen ym. Ja 2- 3 muutakin vanhaa " kumpulaista" epäillään. On tämä huikea keissi."

Olet väärässä. Saattaa olla että veitseä autoremontissa käyttänyt henkilö on ainoa täällä, joka on oikeilla jäljillä. Minäkin olen muuten käyttänyt kotoa haettuja keittiöveitsiä poistaessani 1980-luvun Toyota Hiacen hytin lattiassa olevia paksuja massaklönttejä hitsattavien paikkojen ja lattian maalausta varten, ja koska puukko ei moiseen touhuun soveltunut. Jos tuo Ulvilan murhassa käytetty veitsi on yhä tallessa niin tutkijoiden kannattaisi ehdottomasti testata millaista jälkeä veitseen jää kun sillä irrotetaan auton lattiassa olevaa paksua massausta. Itse en veitsiä enää takaisin kotiin vienyt remontin jälkeen, koska kyllä niihin sen verran jälkeä jäi, että ei niistä enää keittiöön ollut. Jos massa tuossa Ulvilan autossa oli samanlaista ja yhtä tiukassa kuin minun Toyotassa, niin kyllä massan irrotus siinä veitsessä myös näkyy.
mikkihirmu
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: La Kesä 24, 2023 4:06 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja mikkihirmu »

eelaCraig kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 6:20 pm "Kuka korjaa autoa veitsellä, kuka vannoo AV nimeen ym. Ja 2- 3 muutakin vanhaa " kumpulaista" epäillään. On tämä huikea keissi."

Olet väärässä. Saattaa olla että veitseä autoremontissa käyttänyt henkilö on ainoa täällä, joka on oikeilla jäljillä. Minäkin olen muuten käyttänyt kotoa haettuja keittiöveitsiä poistaessani 1980-luvun Toyota Hiacen hytin lattiassa olevia paksuja massaklönttejä hitsattavien paikkojen ja lattian maalausta varten, ja koska puukko ei moiseen touhuun soveltunut. Jos tuo Ulvilan murhassa käytetty veitsi on yhä tallessa niin tutkijoiden kannattaisi ehdottomasti testata millaista jälkeä veitseen jää kun sillä irrotetaan auton lattiassa olevaa paksua massausta. Itse en veitsiä enää takaisin kotiin vienyt remontin jälkeen, koska kyllä niihin sen verran jälkeä jäi, että ei niistä enää keittiöön ollut. Jos massa tuossa Ulvilan autossa oli samanlaista ja yhtä tiukassa kuin minun Toyotassa, niin kyllä massan irrotus siinä veitsessä myös näkyy.
Tämä hitusen Offia ,mutta liitän sen kuitenkin edellisten jatkoksi.
Asian selviäminen saattaa olla joskus mitättömän tuntuisesta asiasta kiinni, kuten kerrottiin olevan juuri ilmestyneessä Satakunnan kansan ,tämän kuluvan Joulukuun 23 päivän numerossa,jonka otsikossa todetaa; Mysteeri Sydänmaalla. Erittäin mielenkiintoinen juttu.
Jos jollakulla olisi mahdollisuus ,niin kannattaa lukea juttu ja vaikka siirtää se tänne luettavaksi ,koska en sitä täältä löytänyt.
Jutussa oli monta eri tekijää ja niin mutkikas selvitettävä ,että en ala sitä tässä avaamaan ,muuta kuin sen verran ,että ratkaiseva vihje jonka poliisi oli saanut ,oli tullut metsälenkillä päiväkävelyllään olleelta henkilöltä ,joka oli nähnyt erästä lammen rantaa ohittaessaan jään päällä pienen pilkahduksen ja päätti siitä ilmoittaa poliisille , Tuo pilkahdus oli uhriksi joutuneen takin vetoketjun yksi osa.
Eli asiat voi joskus olla todella pienestä kiinni,mitä ei missään nimessä tulisi aliarvioida.
mikkihirmu
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: La Kesä 24, 2023 4:06 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja mikkihirmu »

eelaCraig kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 6:20 pm "Kuka korjaa autoa veitsellä, kuka vannoo AV nimeen ym. Ja 2- 3 muutakin vanhaa " kumpulaista" epäillään. On tämä huikea keissi."

Olet väärässä. Saattaa olla että veitseä autoremontissa käyttänyt henkilö on ainoa täällä, joka on oikeilla jäljillä. Minäkin olen muuten käyttänyt kotoa haettuja keittiöveitsiä poistaessani 1980-luvun Toyota Hiacen hytin lattiassa olevia paksuja massaklönttejä hitsattavien paikkojen ja lattian maalausta varten, ja koska puukko ei moiseen touhuun soveltunut. Jos tuo Ulvilan murhassa käytetty veitsi on yhä tallessa niin tutkijoiden kannattaisi ehdottomasti testata millaista jälkeä veitseen jää kun sillä irrotetaan auton lattiassa olevaa paksua massausta. Itse en veitsiä enää takaisin kotiin vienyt remontin jälkeen, koska kyllä niihin sen verran jälkeä jäi, että ei niistä enää keittiöön ollut. Jos massa tuossa Ulvilan autossa oli samanlaista ja yhtä tiukassa kuin minun Toyotassa, niin kyllä massan irrotus siinä veitsessä myös näkyy.
Kyllä kai se Mazda oli kotoisin siltä samalta suunnalta mistä tojotaki, vaikkakin eri tehtaalta.
Kuten edellä totesin niin ne massalätkät ,mitä siellä peräkontissa oli, olisi ollut ilman sitä veistä täysin mahdotonta irroittaa. Yritin luultavasti ensin samaa kuin sinäkin ,puukolla ,mutta totesin sen yrityksen aivan onnettomaksi ja siksi lähdinkin keittiöstä etsimään jotain ohuempiteräistä,mikä sitten lusikkalaatikosta löytyikin. Muistan senkin aivan elävästi ,että en kertonut vaimolle mitään,että tarvitsen sitä siinä autorempassa,koska pelkäsin ettei vaimo sitä antaisi.
Olen harkinnut sitäkin ,että olisiko mahdollista hypnoosissa palata siihen tilanteeseen ja nähdä mihin se veitsi jäi ja oliko siinä auton takalasin ympärilla sellainen kromikehys ,jonka joku silmin-näkijä oli nähnyt .
eelaCraig
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Helmi 16, 2020 4:24 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja eelaCraig »

Totesin aivan saman. Ensin koetin puukolla. Ei tullut mitään. Sitten otin rälläkän ja koetin sillä mutta heti huomasin että tilanne vaan paheni sillä lämmön vaikutuksesta massa vai levisi ja jämähtäessään juuttui entistä tiukempaan lattiaan kiinni. Sitten kävin hakemassa kotoa pari erilaista sopivan joustavaa (taipuvaa) ja ohutta keittiöveistä ja homma rupesi toimimaan. Ihmettelin sitä, että mitähän massaa japanilaiset olivat käyttäneet. Totesin, että sen tarkoitus ei ole ollut ainoastaan ruostesuojata vaan toimia myös äänieristeenä, ja siksi sitä niin paksu kerros onkin laitettu. Ja massa oli vielä tehtaalla käsitelty lopuksi saman värisellä maalilla mitä lattia ja koko autokin oli eli valkoisella.
Jaakko Kolmonen
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: La Touko 04, 2013 1:26 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

tua noi veljeksil o varmaa selvä konsensus siitä et nii matsa ku tojotaki on hyvin tervattu. klöntteiki o ja muutenki
vielä ko piene aikaa turistaa ni sadaa vainajal sakko. eiks nii
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Jaakko Kolmonen
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: La Touko 04, 2013 1:26 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 28, 2014 12:31 am Minulla on ollut vahva tunne, että se henkilö, joka otti pois päiviltä Jukka S. Lahden, saattaisi olla sama henkilö, joka murhasi kiinalaisnaisen Tampereella vuonna 2011. Onko kiinalaisnaisen surmanneesta henkilöstä kuulunut jälkikäteen sen enempää kuin Ulvilan surmaajastakaan?

Toisaalta olen myös miettinyt, että Ulvilan surmaaja saattaisi maata jo mullan alla, kun ei ole alkanut omatunto herralla kolkuttelemaan. Tosin totesihan Anneli Auerkin, etteivät murhaajat tunnusta, eli tuskin kaveri marssii tunnustamaan poliisille vaikka hengissä olisi. Pitäisi olla riittävän painavat todisteet ja kaikilla yhteinen tahto selvittää tämä mysteeri, jotta saataisiin murhaaja uimaan poliisin haaviin.

Kolmas vaihtoehto murhaajaksi saattaisi olla Pirjoleenan ehdokas. Katkeroitunut ex-luvatalainen, joka kärsii mielenterveyshäiriöistä. Kyetäänkö todistamaan, että hän on ollut tekijä.

Vai olisiko sittenkin asialla ollut paha poliisi?

Milloin muuten Sirpan pakollinen mykkäkoulu päättyy? Hän voisi listata meille kaikki Ulvilamysteeriin jollainlailla linkittyneet henkilöt, jotka ovat päässeet hengestään tässä vuosien varrella. Toivottavasti tähän mysteeriin saadaan loppuratkaisu piakkoin, eikä kenenkään tarvitse enää menettää henkeään tämän jutun tiimoilta.
Matlock on kohta 10v sitten ollut tätä mieltä.
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Vareksenpoikanen
Agentti Scully
Viestit: 698
Liittynyt: Su Syys 15, 2013 10:35 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Vareksenpoikanen »

Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 12:15 pm Jospa Jukka on ollutkin pukilla eikä ole siitä syystä päässyt tulijaa vastaan. Selittäisi senkin miksei Anneli päässyt siippansa apuun. Normaali järkinen ihminen on ovella vastassa sekunneissa kun ikkunaa rikotaan ulkoapäin ja sisälle tulija saa vasarasta tai pesäpallomailasta otsaan. Jos toipuu häneltä kysytään millä asialla. Jos ei heräile soitetaan 112. Näin meillä.
Kuka korjaa autoa veitsellä, kuka vannoo AV nimeen ym. Ja 2- 3 muutakin vanhaa " kumpulaista" epäillään. On tämä huikea keissi.
Ollaanko Teillä niitä "normaali järkisiä"? Pesäpallomaila ovella?
Minusta viestisi on ala-arvoista.

Kuka oli se isokokoinen mies joka tarkkaili saattoväkea Lahden siunaustilaisuudessa, ja hyppäsi yli kiviaidan.
Tällaisen seikan on Jukka S. Lahden velipuoli kertonut. Kaikille ihan vieras. Valokuviin ei ole osunut.
Muistan tällaisen joskus lukeneeni ja pitäisi olla esitutkintapöytäkirjoissakin, joita minulla ei ole, jotta voisin tarkistaa.

Ja missä pidettiin Lahden siunaustilaisuus?

Kiviaidan yli hyppääminen vaikuttaa että miehessä on vetreyttä, kulkea ikkunastakin sisään.
dryadalis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: La Syys 09, 2023 9:58 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja dryadalis »

Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 9:01 pm
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 28, 2014 12:31 am Minulla on ollut vahva tunne, että se henkilö, joka otti pois päiviltä Jukka S. Lahden, saattaisi olla sama henkilö, joka murhasi kiinalaisnaisen Tampereella vuonna 2011. Onko kiinalaisnaisen surmanneesta henkilöstä kuulunut jälkikäteen sen enempää kuin Ulvilan surmaajastakaan?

Toisaalta olen myös miettinyt, että Ulvilan surmaaja saattaisi maata jo mullan alla, kun ei ole alkanut omatunto herralla kolkuttelemaan. Tosin totesihan Anneli Auerkin, etteivät murhaajat tunnusta, eli tuskin kaveri marssii tunnustamaan poliisille vaikka hengissä olisi. Pitäisi olla riittävän painavat todisteet ja kaikilla yhteinen tahto selvittää tämä mysteeri, jotta saataisiin murhaaja uimaan poliisin haaviin.

Kolmas vaihtoehto murhaajaksi saattaisi olla Pirjoleenan ehdokas. Katkeroitunut ex-luvatalainen, joka kärsii mielenterveyshäiriöistä. Kyetäänkö todistamaan, että hän on ollut tekijä.

Vai olisiko sittenkin asialla ollut paha poliisi?

Milloin muuten Sirpan pakollinen mykkäkoulu päättyy? Hän voisi listata meille kaikki Ulvilamysteeriin jollainlailla linkittyneet henkilöt, jotka ovat päässeet hengestään tässä vuosien varrella. Toivottavasti tähän mysteeriin saadaan loppuratkaisu piakkoin, eikä kenenkään tarvitse enää menettää henkeään tämän jutun tiimoilta.
Matlock on kohta 10v sitten ollut tätä mieltä.
Pienen liekin lista on varsin kattava. Onko kukaan selvittänyt, onko Sirpa koskaan tehnyt listaa Ulvilan surmiin liittyvistä henkilöistä, jotka menettivät henkensä? Jos hän ei ole sitä tehnyt, voisiko joku muu laatia nopean yhteenvedon?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9302
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 9:01 pm
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 28, 2014 12:31 am Minulla on ollut vahva tunne, että se henkilö, joka otti pois päiviltä Jukka S. Lahden, saattaisi olla sama henkilö, joka murhasi kiinalaisnaisen Tampereella vuonna 2011. Onko kiinalaisnaisen surmanneesta henkilöstä kuulunut jälkikäteen sen enempää kuin Ulvilan surmaajastakaan?

Toisaalta olen myös miettinyt, että Ulvilan surmaaja saattaisi maata jo mullan alla, kun ei ole alkanut omatunto herralla kolkuttelemaan. Tosin totesihan Anneli Auerkin, etteivät murhaajat tunnusta, eli tuskin kaveri marssii tunnustamaan poliisille vaikka hengissä olisi. Pitäisi olla riittävän painavat todisteet ja kaikilla yhteinen tahto selvittää tämä mysteeri, jotta saataisiin murhaaja uimaan poliisin haaviin.

Kolmas vaihtoehto murhaajaksi saattaisi olla Pirjoleenan ehdokas. Katkeroitunut ex-luvatalainen, joka kärsii mielenterveyshäiriöistä. Kyetäänkö todistamaan, että hän on ollut tekijä.

Vai olisiko sittenkin asialla ollut paha poliisi?

Milloin muuten Sirpan pakollinen mykkäkoulu päättyy? Hän voisi listata meille kaikki Ulvilamysteeriin jollainlailla linkittyneet henkilöt, jotka ovat päässeet hengestään tässä vuosien varrella. Toivottavasti tähän mysteeriin saadaan loppuratkaisu piakkoin, eikä kenenkään tarvitse enää menettää henkeään tämän jutun tiimoilta.
Matlock on kohta 10v sitten ollut tätä mieltä.
Itse asiassa näin jälkiviisaana voisi todeta, että Matlockin olisi pitänyt pitäytyä siinä henkilössä, johon hän yli 10 vuotta sitten päätyi eikä lähteä harharetkille - ainakaan, ennen kuin tämä tietty tutkintalinja olisi tullut tutkituksi kunnolla.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9302
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Vareksenpoikanen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 10:21 pm
Kuka oli se isokokoinen mies joka tarkkaili saattoväkea Lahden siunaustilaisuudessa, ja hyppäsi yli kiviaidan.
Tällaisen seikan on Jukka S. Lahden velipuoli kertonut. Kaikille ihan vieras. Valokuviin ei ole osunut.
Muistan tällaisen joskus lukeneeni ja pitäisi olla esitutkintapöytäkirjoissakin, joita minulla ei ole, jotta voisin tarkistaa.

Ja missä pidettiin Lahden siunaustilaisuus?

Kiviaidan yli hyppääminen vaikuttaa että miehessä on vetreyttä, kulkea ikkunastakin sisään.
Pitäisi vissiin kaivella noita esitutkintapöytäkirjoja tarkemmin, jos haluaisi palautella mieleen, mitä Jukka S. Lahden velipuoli on kertonut saattoväkeä tarkkailleesta isokokoisesta ja kiviaidan yli hypänneestä miehestä. Hautajaisten seurue on kuvattu ja kuvaus taltioitu esitutkintapöytäkirjan mukaan dvd:lle, joten sinne voisi olla jotain oleellista tallentunut. (Toivottavasti ei ole ollut poliisi hyppelemässä kiviaidan yli.)
Jaakko Kolmonen
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: La Touko 04, 2013 1:26 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

Vareksenpoikanen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 10:21 pm
Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 12:15 pm Jospa Jukka on ollutkin pukilla eikä ole siitä syystä päässyt tulijaa vastaan. Selittäisi senkin miksei Anneli päässyt siippansa apuun. Normaali järkinen ihminen on ovella vastassa sekunneissa kun ikkunaa rikotaan ulkoapäin ja sisälle tulija saa vasarasta tai pesäpallomailasta otsaan. Jos toipuu häneltä kysytään millä asialla. Jos ei heräile soitetaan 112. Näin meillä.
Kuka korjaa autoa veitsellä, kuka vannoo AV nimeen ym. Ja 2- 3 muutakin vanhaa " kumpulaista" epäillään. On tämä huikea keissi.
Ollaanko Teillä niitä "normaali järkisiä"? Pesäpallomaila ovella?
Minusta viestisi on ala-arvoista.

Kuka oli se isokokoinen mies joka tarkkaili saattoväkea Lahden siunaustilaisuudessa, ja hyppäsi yli kiviaidan.
Tällaisen seikan on Jukka S. Lahden velipuoli kertonut. Kaikille ihan vieras. Valokuviin ei ole osunut.
Muistan tällaisen joskus lukeneeni ja pitäisi olla esitutkintapöytäkirjoissakin, joita minulla ei ole, jotta voisin tarkistaa.

Ja missä pidettiin Lahden siunaustilaisuus?

Kiviaidan yli hyppääminen vaikuttaa että miehessä on vetreyttä, kulkea ikkunastakin sisään.
Skenaario Jukan pukilla olosta ala- arvoista? Ei mielestäni ollenkaan. Hänhän oli juuri kotiutunut Turusta ja ikävä Annelia.
Täällähän on leimattu Jukkaa milloin kukasta kukkaan lenteleväksi naisten naurattajaksi, työpaikka romansseja, salarakkaita omena hotellissa ja jopa vihjailtu olleen poikiin päin. Mielestäni olen tuon yläpuolella arvellessani hänen olleen pukilla.
Kyllä minulla on pesäpallomaila eteisen aulassa. Portilla on yhtiön kyltti, ovissa anturit ja 2 liiketunnistinta sisällä. Sen lisäksi 3 kpl 4 jalkaista hälytintä jotka vapaana asunnossa. Pois lukien makuuhuone. Jos joku päättää tulla 01.00 ikkunasta sisälle hän saa varmasti riittävän opetuksen. Väärä talo.
Rusinapullaa ja kahvia tarjotaan päiväsaikaan ja kutsusta.
Kaiken kaikkiaan koko tapaus on suuri vitsi. On kuultu ja kuvattu näyttelijä, urheilija, bubin vakiohaastaja, bubin henkilökuntaa, siskot, veljet, lapset, exät ja irtisanotut " kumpulaiset" jne. Ei löydy mitään. Mazda on myyty ja hiace rasvattu. Aikakin on janattu ja rekossa Porin notkein kehonrakentaja kiipesi sisään ja ulos kodinhoitohuoneen ovesta. Ei tulosta.
Mitä jää jäljelle?
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 9:22 am
Kyllä minulla on pesäpallomaila eteisen aulassa. Portilla on yhtiön kyltti, ovissa anturit ja 2 liiketunnistinta sisällä. Sen lisäksi 3 kpl 4 jalkaista hälytintä jotka vapaana asunnossa. Pois lukien makuuhuone. Jos joku päättää tulla 01.00 ikkunasta sisälle hän saa varmasti riittävän opetuksen. Väärä talo.
No mitenkä sinun kotisi liittyy tähän tapaukseen mitenkään? Se että sinä teet jotain ja sinulla on jotain, ei tarkoita että muillakin on tai että se määrittäisi ihmisen normaaliutta. Eniten tässä keississä minuakin mietityttää J & A toiminta ikkunaa rikottaessa mutta ei ihmetytä. Ihmiset toimivat ja reagoivat asioihin eri tavalla. Oletko kuullut esim semmoisesta sanasta kun shokki?

Jos nyt lähdetään sinun linjalle niin minä tiedän ihmisiä jotka kirjoittavat ja puhuvat "opetuksen" antamisesta. Sitten kun pitäisi se opetus antaa konkreettisesti niin änkytetään, selitellään, jäädytään, pelätään eikä tehdä yhtikäs mitään.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Jaakko Kolmonen
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: La Touko 04, 2013 1:26 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

1lpo kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:50 pm
Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 9:22 am
Kyllä minulla on pesäpallomaila eteisen aulassa. Portilla on yhtiön kyltti, ovissa anturit ja 2 liiketunnistinta sisällä. Sen lisäksi 3 kpl 4 jalkaista hälytintä jotka vapaana asunnossa. Pois lukien makuuhuone. Jos joku päättää tulla 01.00 ikkunasta sisälle hän saa varmasti riittävän opetuksen. Väärä talo.
No mitenkä sinun kotisi liittyy tähän tapaukseen mitenkään? Se että sinä teet jotain ja sinulla on jotain, ei tarkoita että muillakin on tai että se määrittäisi ihmisen normaaliutta. Eniten tässä keississä minuakin mietityttää J & A toiminta ikkunaa rikottaessa mutta ei ihmetytä. Ihmiset toimivat ja reagoivat asioihin eri tavalla. Oletko kuullut esim semmoisesta sanasta kun shokki?

Jos nyt lähdetään sinun linjalle niin minä tiedän ihmisiä jotka kirjoittavat ja puhuvat "opetuksen" antamisesta. Sitten kun pitäisi se opetus antaa konkreettisesti niin änkytetään, selitellään, jäädytään, pelätään eikä tehdä yhtikäs mitään.
Luitko ja ymmärsitkö lukemasi?
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Jaakko Kolmonen
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: La Touko 04, 2013 1:26 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:36 am
Vareksenpoikanen kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 10:21 pm
Kuka oli se isokokoinen mies joka tarkkaili saattoväkea Lahden siunaustilaisuudessa, ja hyppäsi yli kiviaidan.
Tällaisen seikan on Jukka S. Lahden velipuoli kertonut. Kaikille ihan vieras. Valokuviin ei ole osunut.
Muistan tällaisen joskus lukeneeni ja pitäisi olla esitutkintapöytäkirjoissakin, joita minulla ei ole, jotta voisin tarkistaa.

Ja missä pidettiin Lahden siunaustilaisuus?

Kiviaidan yli hyppääminen vaikuttaa että miehessä on vetreyttä, kulkea ikkunastakin sisään.
Pitäisi vissiin kaivella noita esitutkintapöytäkirjoja tarkemmin, jos haluaisi palautella mieleen, mitä Jukka S. Lahden velipuoli on kertonut saattoväkeä tarkkailleesta isokokoisesta ja kiviaidan yli hypänneestä miehestä. Hautajaisten seurue on kuvattu ja kuvaus taltioitu esitutkintapöytäkirjan mukaan dvd:lle, joten sinne voisi olla jotain oleellista tallentunut. (Toivottavasti ei ole ollut poliisi hyppelemässä kiviaidan yli.)
Kaikille vieras on hupparimieskin. Ei jälkeäkään. Ei näy kuvissa eikä labra näytteissä. Ilmestyi tyhjästä ja katosi yöhön. Ihmeellistä. Joku sanoisi valetta.
Ketä siellä nyt oli paikalla? Noin fakta pohjalta jos mennään.
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9302
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jaakko Kolmonen kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 1:23 pm
Kaikille vieras on hupparimieskin. Ei jälkeäkään. Ei näy kuvissa eikä labranäytteissä. Ilmestyi tyhjästä ja katosi yöhön. Ihmeellistä. Joku sanoisi valetta.
Ketä siellä nyt oli paikalla? Noin fakta pohjalta jos mennään.
Onko täällä vielä joku jollekulle on oikeasti epäselvää, keitä Tähtisentiellä on ollut paikalla murha-ajankohtana? Muistin virkistykseksi totean, että kohteessa ovat olleet nukkumassa Anneli ja Jukka sekä heidän neljä lastansa siinä vaiheessa, kun ulkopuolinen tappaja on alkanut häiritä heidän untaan paukuttamalla terassilta rikki heidän takkahuoneensa ikkunaa.
Vastaa Viestiin