Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

nuori_mies
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2024 11:51 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja nuori_mies »

Erikoista kyllä tämän palstan jutkujen nuoleskelu. Samanlainen pedofiiliuskonto sekin kuin Islam. Muslimit ja Jutkut helvettiin maapallolta.
blindpedestrian
Poliisikoira Rex
Viestit: 254
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:54 pm Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.
Missään yhtään todistetta tuosta, että raiskasivat ja tappoivat porukkaa? Vapaaksi päästetyistä panttivangeista yksikään ei ole väittänyt moista.
Olinko eka
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:24 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

Oliko tämä liveseurantaketju?
Katsoin tulokset ja Israel sai yleisöpisteissä toiseksi eniten. Suomelta toki täydet kuten kuuluukin :D
En huomannut monenneksi palestiinan hamas tuli kun noita nollan pisteen haltijoita ei kai noteerata kuin mielenosoituksissa?
Ukrainakin komeasti kärjen tuntumassa ja tuntuvasti venäjän edellä :lol:
Suomi sopivasti tarkkailuasemissa koko kisan ja taktikoi itsensä ulos isäntämaa kisasta.
Hyvin äänestetty paitsi tuo Sveitsi oli ihan tuubaa :roll:
Shakawkaw
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: La Touko 31, 2014 7:00 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Shakawkaw »

Itse laitoin 5 euroa juutalaisten suojeluun. En ymmärrä vasemmiston halua suojella terroristeja. Kun natsit tappaa juutalaisia, se on niiden vassareiden mielestä huono, mutta kun muslimit tappaa juutalaisia, se onkin kannatettavaa. Juutalaisten tappaminen, raiskaaminen on ok kunhan oot muslimi, et natsi t: vasemmisto. Onneksi euroviisuissa 12 yleisöpistettä suomelta meni israelille.
Avatar
K.O
Sofia Karppi
Viestit: 420
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja K.O »

*poistettu turha muutaman sana öyhötys*tm
Ani_He
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Loka 08, 2019 11:44 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ani_He »

Minusta tuntuu…
Venäjä kykeni jälleen

https://www.doria.fi/bitstream/handle/1 ... sequence=1

https://fmashiri.wordpress.com/2014/09/ ... dankaynti/

Trolliarmeija, eli Venäjän informaatio-psykologinen sodankäynti (saara jantunen)

”Venäjän propagandakoneisto pyrkii erityisen tehokkaasti määrittämään aktiivisia keskustelunaiheita . Trollaaminen ei siis ole vain informaatioympäristön häirintää ja riidanhaastamista, vaan osa Kremlin perusteemojen mukaisten informaatio-operaatioiden toteuttamista, kirjoittaa sotatieteiden tohtori, tutkija Saara Jantunen Puolustusvoimien tutkimuslaitokselta. Saara väitteli elokuussa 2013 strategisen viestinnän käytännöistä, ideologiasta ja ristiriidoista Yhdysvaltain sotilasorganisaatiossa.”
ManHalen
Poliisikoira Rex
Viestit: 252
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 11:19 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

Musikkillisesti aivan järkyttävää paskaa koko vitun kisa mutta tämä on jengille yhtä samaa sekoomisjuhlaa kuten Vappu ja Juhannus joilla on tosin vanhemmat perinteet.
Nykyinen bile puppelit eivät sellaisesta välitä pääasia on että on joku syy juhlia. Thaimaalaiset ovat samanlaisia, syy kuin syy jos se jossain päin maailmaa on juhla he omii sen ja juhlivat.
lammas1
Martin Beck
Viestit: 794
Liittynyt: Pe Loka 31, 2014 11:36 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja lammas1 »

Hävettää olla suomalainen. Ja syystä. Antaa 12 pistettä maalle joka ei ole edes euroopassa ja sotii, sanoisinko sisällisotaa, Jenkkien avustuksella. Ydinasevaltio, jonka johtajat pitkälti uskonnolla ratsastavia fanaatikkoja. HYI. Nämähän ei ole vuosiin olleet laulukilpailut vaan milloin minkäkin aatteen tai asian ylistystä muka kansalle, joka innokkaana nielee kaiken, kunhan se tulee telkasta ja kunhan sitä ylistetään usassa.
Hamas tappoi Israelilaisia, kyllä, mutta ihan samalla tavalla Israel tappaa Hamasin porukkaa. Tappaminen on sotaa ja mielestäni ne ihmiset jotka eivät ymmärrä ratkoa riitojaan muuten kuin sotimalla ovat KAIKKI sivistymättömiä ja typeryksiä.
Tämä nyt oli olevinaan iloinen tapahtuma, Euroopan parasta viisua etsien. Mietitäänpä miksi se ei sitä ollut........
jasso
Martin Riggs
Viestit: 610
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jasso »

Shakawkaw kirjoitti: Su Touko 12, 2024 7:56 am Kun natsit tappaa juutalaisia, se on niiden vassareiden mielestä huono, mutta kun muslimit tappaa juutalaisia, se onkin kannatettavaa. Juutalaisten tappaminen, raiskaaminen on ok kunhan oot muslimi, et natsi t: vasemmisto.
Vaikea noiden logiikkaa on ymmärtää, kun ei ne taida itsekään ymmärtää logiikkaansa. Eihän noita vasemmanlaidan mt-ongelmaisia ketään vakavissaan ota, mutta olisihan tuo logiikka ihan mielenkiintoista itsekin saada tietää ja yrittää ymmärtää.
Antsa
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Antsa »

lammas1 kirjoitti: Su Touko 12, 2024 9:43 am Hävettää olla suomalainen. Ja syystä. Antaa 12 pistettä maalle joka ei ole edes euroopassa ja sotii
Harmittaako... Itke lisää... Israelin äänisaalis olisi ollut kevyempi ilman "parempien" ihmisten pro-hamas perseilyä ja itkua.

Koko ajan puhutaan viisujen politisoinnista, mutta sitähän noi bileet on olleet jo pitkään. "Asiantuntijat" määrittelevät voittajan aina ylhäältä tulevan käskyn perusteella. Ruotsi voitti kun "olisi hienot bileet Ruotsissa ABBA.n juhlavuotena". Nyt voitti sitten Sveitsi koska "olisi hieno tarina jos ensimmäinen " aseta ltgbtxyz keksimä sana tähän" voittaisi".
Paikalla
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1806
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Joo, kyllä nämä olivat viimeiset viisut jotka minä ikinä katson. Musiikista näissä ei ole ollut kyse enää vuosikausiin kuin korkeintaan satunnaisesti. Kahtena vuonna peräkkäin esimerkiksi Espanjalla yksi koko karkeloiden hienoimmista esityksistä ja pisteet ihan haistavittu-tasoa varsinkin "ammattilaisraadeilta". Ajan henki on selvästi se, että raadit pyrkivät päättämään voittajan jo etukäteen ja tietenkin myös sen, että kuka ei ainakaan voita.

Eikä tämä nyt musiikillisesti tietenkään ole ollut mitään muuta kuin karnevaali enää pitkään aikaan, mutta jos kerran on kilpailu niin olisihan se ihan kiva, että siinä ei kusetettaisi.
PekkoPelikaani
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Elo 24, 2022 4:36 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja PekkoPelikaani »

Säälittävät kisat nykyään, kun pitää haastatteluissakin keskittyä millä pronominilla artisteja kutsutaan. Mihin katosi laulukisat?

Nämä poimittu Hesarin artikkelista:

"On mahtavaa, että tämän vuoden Euroviisuissa on artisteina paljon seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia. Muiden kaltaisteni näkeminen auttoi minua itseäni ymmärtämään, kuka minä todella olen”, Nemo sanoi haastattelussa.

Finaalin alussa nähdyssä lippuparaatissa Nemo edusti paitsi Sveitsin, myös muunsukupuolisten lipun kanssa. Nemolta kysyttiin, miltä hänestä tuntuu se, että samanlaisia lippuja ei ole sallittu Euroviisujen katsomossa.

”Se on käsittämätöntä. Minunkin piti salakuljettaa omani, toivon että muut ovat tehneet samoin. Euroviisuissa on selvästi kaksoisstandardeja. Kuten sanoin, rikoin koodin ja rikoin pokaalin. Pokaali saatiin korjattua. Ehkä Euroviisutkin tarvitsevat vähän korjaamista.”

Ja tämä IS:n artikkelista:

Nemo saapui finaalin alun lippuparaatiin heilutellen Sveitsin lipun lisäksi myös ei-binääristen lippua. Nemo on itse sukupuoli-identiteetiltään ei-binäärinen, eli hänen sukupuolensa ei mene kaksinapaiseen mies–nainen-jaotteluun. Lehdistötilaisuuden alussa toimittajat joutuivat korjaamaan tilaisuuden juontajaa, joka puhutteli Nemoa väärällä pronominilla.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10866
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Juu onhan nuo "ammattilaisraatien" antamat pisteet jo vuosia poikenneet niin rankasti katsojien pisteistä että ei noiden "ammattilaisten" pisteistä kyllä mitään musiikkiin tai esityksiin liittyvää logiikkaa löydy vaan ainoa logiikka joka niistä näyttäisi löytyvän liittyy ennemminkin politiikkaan tai mielipiteisiin vaikuttamisen yritykseen kuin musiikkiin.

Jotenkin olettaisi että tuon kaltaisessa kilpailussa edes sen ammattilaisraadin kokoonpano tuotaisiin raatilaisten nimien ja naamojen kera rohkeasti esille eikä piiloteltaisi pelkän mystisen ammattilaisraati - nimityksen takana, nythän katsojilla ei ole minkäänlaista tietoa siitä ketä nuo "ammattilaiset" ovat ja mitä he edustavat, ovatko he oikeasti jotain puolueettomia musiikin ammattilaisia ja ketkä heidät on raatiin valinnut, vai ovatko he jotain random henkilöitä jotka on valittu tehtäväänsä ainoastaan siksi että heidän yleinen mielipiteensä ja suuntautumisensa sopii agendaan.

Tämä nemon lause:
”Se on käsittämätöntä. Minunkin piti salakuljettaa omani, toivon että muut ovat tehneet samoin. Euroviisuissa on selvästi kaksoisstandardeja. Kuten sanoin, rikoin koodin ja rikoin pokaalin. Pokaali saatiin korjattua. Ehkä Euroviisutkin tarvitsevat vähän korjaamista.
Korjaamista tosiaan tarvittaisiin, joko poistamalla nuo ammattilaisraadit kokonaan, tai pienentämällä niiden antamien pisteiden painoarvoa vähintään puoleen nykyisestä, toki se tarkoittaisi sitä että nuo nemon kaltaiset esiintyjät eivät todennäköisesti enää voittaisi ellei heidän kappaleensa ja esityksensäkin todella miellyttäisi yleisiö, vaan voittaja olisi se joka miellyttää yleisöä.

Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään sitä vastaan että joku munaton binäärihöpsö voittaa kilpailun jos hänen kappaleensa on oikeasti voittaja-ainesta, mutta se tuntuu "laulukilpailussa" typerältä että joku junaillaan "ammattilaisraatien" äänillä voittoon pelkän edustamansa taustan ja agendan takia vaikka hänen esityksensä ei musiikillisesti ole mistään kotoisin.
Viimeksi muokannut damfin, Su Touko 12, 2024 10:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1319
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

blindpedestrian kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:54 am
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:54 pm Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.
Missään yhtään todistetta tuosta, että raiskasivat ja tappoivat porukkaa? Vapaaksi päästetyistä panttivangeista yksikään ei ole väittänyt moista.
Niin, sitähän sitä ukrainalaisistakin aikansa silmiä pyöritellen jankutettiin että ei ole millään voineet venäläiset tehdä siellä yhtikäs mitään pahojaan, missä todisteet raadoista jne.
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1319
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Antsa kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:58 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:48 pm Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
Lue sitä wikiä vähän tarkemmin. Syntynyt Israelissa. Äiti Ukrainalainen ja isä Latvialainen. Muuttivat pois ryssälästä koska ryssä hyökkäsi Ukrainaan.
Ilmeisesti täällä ei siis kannata uskoa yhtikäs mitään mitä juutalaisvastaiset kirjoittelevat. :roll:
Vastaa Viestiin