Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

HiljainenTodstaja
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Tammi 12, 2023 9:28 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja HiljainenTodstaja »

Israelin edustaja on siis ryssä. Vaikka miten tulkitsisi. Eipä voittanut eikä voita
Venäjäkään.Saati sitten Israel.Mutta uhriutumisen ne osaa,siis iipot.Valittu kansa,joo o.
IlpoHarha
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 8:25 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja IlpoHarha »

Friikkisirkus joka joutaisi hautaan.

Nolla pistettä.
Avatar
Sarjahurmaaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Noniin, Israel ei voittanut ja viherpiipertäjät ovat tyytyväisiä. Ketjun voi sulkea. Hajaantukaa.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Jarmomurha kirjoitti: Su Touko 12, 2024 5:36 pm Helvetti, että nautin, kun Suomen lisäksi 13 muuta maata + ns ”rest of the world” antoi yleisöäänissään täydet 12 pojoa Israelille. Israel sai täydet yleisöpisteet Suomen lisäksi Saksalta, Belgialta, Ranskalta, San Marinolta, Ruotsilta, Portugalilta, Alankomailta, Luxemburgilta, Italialta, Britannialta, Espanjalta, Sveitsiltä, Australialta ja muulta maailmalta.

Tässä se taas nähdään, että Palestiinaa puolustaa oikeasti vain pieni äänekäs joukko idiootteja. Joukko, josta yksikään ei tunnu tuntevan historiaa.

Jenkkien yliopistossa juutalaisten pääsyn tiettyyn osiin kampusta esti henkilöt, joilla oli nauhat käsivarressa merkkinä siitä mihin joukkoihin he kuuluvat. Seuraavaksi he varmaan jakavat juutalaisille keltaiset tähdet hihaan ommeltaviksi.
Kuva
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10869
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 6:53 pm Kuva
Israelin euroviisuedustaja:
ryOmSECZA_0_0_1067_1600_0_x-large.jpg
ryOmSECZA_0_0_1067_1600_0_x-large.jpg (87.54 KiB) Katsottu 1086 kertaa
EDEN37517-1-1024x570.jpg
EDEN37517-1-1024x570.jpg (159.32 KiB) Katsottu 1086 kertaa
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Mulle ihan sama vaikka jyrättäis nää israelit,iranit ja irakit ja ukrainat maan tasalle muuta kun eivät taida osata kun sotia,ei tulis suru puseroon.
Olishan noita vielä muutama muukin mutta kaikki aikanaan.
Paikalla
Herra-P
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Loka 09, 2023 9:36 pm
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

^
Vähän ot, mutta Ukraina ei ole tainnut kuin puolustautua.
Ryssä vois olla ihan ekä hävitettävä ja sitten lähi-itää seuraavaksi.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

*poistettu OT*tm
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11520
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja URSA »

Irlannin Bambi uhriutuu psykooseissaan:
https://www.iltalehti.fi/palat/ab197e79 ... 1b2243c514
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Marokon Kauhu kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:32 am Se että marxistikaaderit kiusaavat jutkuja, kyllä hymyilyttää.
Kuva
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2894
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:08 pm
QwertyKeyboard kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:40 pm
Juutalaiset ovat asuneet Israelissa 2460 vuotta ennen kuin koko Islaminuskoa oli edes keksitty, koska juutalaisuus on islamia ja kristinuskoa paljon vanhempi uskonto.
Alueella oli aika monta uskontoa tuolloin.
Hindulaisuus taitaa olla se vanhin uskonto nykyisistä, tosin ei tuolla taida kovin mainittavasti hinduja olla.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

SYLWAR kirjoitti: Su Touko 12, 2024 9:51 pm
Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:08 pm
QwertyKeyboard kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:40 pm
Juutalaiset ovat asuneet Israelissa 2460 vuotta ennen kuin koko Islaminuskoa oli edes keksitty, koska juutalaisuus on islamia ja kristinuskoa paljon vanhempi uskonto.
Alueella oli aika monta uskontoa tuolloin.
Hindulaisuus taitaa olla se vanhin uskonto nykyisistä, tosin ei tuolla taida kovin mainittavasti hinduja olla.
On maailmassa edelleen pakanauskontojen harjoittajia. Juutalaisuus, kristinusko ja islam pohjaavat vanhoista pakanauskonnoista.

Aika kummallista, että jos jotain uskontoa on jossain päin harjoitettu 2000 vuotta sitten, niin on ihan okei, raahata maailmalta sille alueelle saman uskonnon väkeä ja ajaa pois sillä alueella vuosituhansia asuneet ihmiset ja sanoa tämä maa on nyt meidän.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2894
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 9:53 pm

Aika kummallista, että jos jotain uskontoa on jossain päin harjoitettu 2000 vuotta sitten, niin on ihan okei, raahata maailmalta sille alueelle saman uskonnon väkeä ja ajaa pois sillä alueella vuosituhansia asuneet ihmiset ja sanoa tämä maa on nyt meidän.
On se, ja tuo lässytys siitä että juutalaiset on olleet siellä uskontonsa alusta jättää huomioimatta sen, että arabit on olleet alueella yhtä kauan, ellei kauemmin. Mun puolesta toki saavat olla missä lystäävät, jos käyttäytyisivät kuten kuuluu.

Se sakki kaivelee verta nenustaan ihan itse. Ensin tapellaan palestiinalaisten kanssa, jonka jälkeen tehdään sovinto. Sovitaan että palestiinalaiset pysyvät alueella X.
Jonkin ajan päästä ryhdytään sitten perustamaan "siirtokuntia" palestiinalaisten alueelle ja hätistetään palestiinalaiset kodeistaan.
Palestiinalaisilla palaa pinna, miksi ei palaisi moisesta.
Sitten uhriudutaan, kiljutaan antisemitismiä ja ryhdytän samalla vittuilemaan kaikille ympärillä oleville arabivaltioille.
Ja taas mentiin...sama ralli alkaa alusta kuten on ollut siitä asti kun tuo porukka palestiinan alueelle leiriytyi.

Ei se kansa opi ikinä, luulisi että siitä mitä aatu bändeindeen toisen maailman sodan aikaan sekä myös stalinkin juutalaisille teki, olisi jäänyt jonkunlainen myötätunto ja ymmärrys muita kansoja ja kulttuureita kohtaan.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Ahmi
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ahmi »

Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 8:37 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:15 pm Muutenkin tuo juden ja mussen vertailu toisiinsa on vähän kun vertailisit pedofiiliä ja raiskaria.

Käytännössä sama meininki, toisilla se vaan menee vielä vähän pidemmälle.
Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Eikun suurin osa niistä ei kato raiskaa tai tapa mitään, ne vaan käy jorisemassa joutavia mytologioita ja tekee rituaalimutilaatioita vauvoilleen.

Mutta tosiaan onhan Israelin tiedustelupalvelukin kämmännyt vaikkapa Egyptissä aikoinaan sen Lavon keissin jolloin niiden puolustusministeri joutui eroamaan, mutta kannattaa ehkä ihan itse käydä lukemassa mitäs terroritekoja ne on touhunneet ja touhuaa varmasti tälläkin hetkellä.

Maailma ei ole mustavalkoinen, vaan paskanruskea.
Äärijutkuilla rituaaliin kuuluu, että rabbi imee vauvan pilvistä veret pois. Toisinsanoen pedofiili uskonto.
Ahmi
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ahmi »

Jarmomurha kirjoitti: Su Touko 12, 2024 5:36 pm Helvetti, että nautin, kun Suomen lisäksi 13 muuta maata + ns ”rest of the world” antoi yleisöäänissään täydet 12 pojoa Israelille. Israel sai täydet yleisöpisteet Suomen lisäksi Saksalta, Belgialta, Ranskalta, San Marinolta, Ruotsilta, Portugalilta, Alankomailta, Luxemburgilta, Italialta, Britannialta, Espanjalta, Sveitsiltä, Australialta ja muulta maailmalta.

Tässä se taas nähdään, että Palestiinaa puolustaa oikeasti vain pieni äänekäs joukko idiootteja. Joukko, josta yksikään ei tunnu tuntevan historiaa.

Jenkkien yliopistossa juutalaisten pääsyn tiettyyn osiin kampusta esti henkilöt, joilla oli nauhat käsivarressa merkkinä siitä mihin joukkoihin he kuuluvat. Seuraavaksi he varmaan jakavat juutalaisille keltaiset tähdet hihaan ommeltaviksi.
Juutalaiset vetoavat johonkin Raamatun aikaiseen omistajuuteen maakappaleesta. Palestiinalaiset taas 70 vuotta sitten tapahtuneisiin asioihin. Kyllä minusta tuossa on palestiinalaisilla suurempi oikeus maahan. Varsinkin kun juutalaiset eivät ole kunnioittaneet sopimusta ja levittävät kyliään länsirannalle ja viattomia kuolee melkein päivittäin, niistä ei ole vain uutisoitu täällä. Kun itse ottaa selvää niin huomaa, että palestiinalaisia on kuollut samassa suhteessa koko ajan 50 luvulta lähtien. Tuosta tulikin mieleen, että miksi myös länsirannalla missä ei ole hamasia, kuolee palestiinalaisia jatkuvasti.
Vastaa Viestiin