Meksikolaismies syövytti olemattomiin yli 300 ruumista

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

24.1.2009 7:50
A A
AP–HS
GUILLERMO ARIAS / AP

Huumerikoksista epäilty Santiago Meza Lopez (keskellä) tuhosi ruumiita syövyttävillä kemikaaleilla Tijuanassa Meksikossa. Lopez pidätettiin torstaina.

TIJUANA. Huumerikoksista epäilty meksikolaismies on tunnustanut poliisikuulusteluissa, että hän on kymmenen vuoden aikana liuottanut syövyttävillä kemikaaleilla yli 300 murhattua ihmistä Tijuanan esikaupunkialueilla Meksikossa.

Mies pidätettiin torstaina. Hän kertoi saaneensa noin 600 dollaria viikossa surmattujen liuottamisesta olemattomiin peltipaljuissa.

Meksikolaismiehen liemiin joutuneiden ruumiin uskotaan olevan Arellano Felix –huumekartellista irtautuneen ryhmän kilpailijoita.

"He tulivat ruumiiden kanssa, ja minä syövytin ne. En miettinyt sitä sen kummemmin", mies kertoi.

Ruumiiden syövyttäminen kesti noin vuorokauden. Liukenemattomat ruumiinosat mies kaivoi maahan.

Meksikon viranomaisten käsityksen mukaan mies on myös saattanut kaivaa ruumiit maahan, kaatanut syövyttäviä kemikaaleja päälle ja jättänyt ruumiit liukenemaan maan alle.

Rikollisliigojen välisissä välienselvittelyissä kuoli viime vuonna yli 700 ihmistä Tijuanan alueella.
Lähde: www.hs.fi

Oikea raskaan työn raataja..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mafia...
Noiden kemikaalien kanssa kannattaa olla varovainen, että ei pääse sattumaan vahinkoa... Ne kun on jopa räjähtävää materiaalia väärin sekoitettuna.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Kuva
Huumerikoksista epäilty Santiago Meza Lopez (keskellä) tuhosi ruumiita syövyttävillä kemikaaleilla Tijuanassa Meksikossa. Lopez pidätettiin torstaina.

http://tinyurl.com/djx798
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

Mike Manner kirjoitti:Noiden kemikaalien kanssa kannattaa olla varovainen, että ei pääse sattumaan vahinkoa... Ne kun on jopa räjähtävää materiaalia väärin sekoitettuna.
Todennäköisesti on hävittänyt ruumiit heittämällä altaaseen missä on vahvaa rikkihappoa. Se on teollisuudessa hyvin yleisesti käytetty peruskemikaali, joten sen vuoksi sitä on helppo hankkia isojakin määriä.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tällaisen tekijän vuoksi ei uhrien perheet ehkä koskaan saa tietää mitä omaiselle oikeasti tapahtui :(
Nanika ga tooku matteiru to
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

^
Tuo on kyllä se pahin, mitä kuvitella saattaa. Se, että joku katoaa, on jo tarpeeksi raskasta omaisille, mutta kun siihen vielä ynnätään se ettei koskaan saa tietää mitä tapahtui, tai varsinkaan haudata läheistään on vielä kauheampaa.
Ainakin uskoisin näin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aika nopsaan on ruumiit hajonnu happosäiliössä, siis vuorokaudessa. olis ehkä kannattanu pitää niitä hapossa vähän kauemmin. dahmer lillutti ruumiita hapossa pidempään ja huuhtoi liejut sit viemäristä alas. kai sinne happoon luutkin hajoaa? tuhoaako se dna:n?

600 dollaria on aika kova summa rahaa meksikossa. en minäkään ruumiiden alkuperää kyselisi jos ois noin helppoa rahaa tarjolla. happohan sen työn tekee.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vastaa Viestiin