Hermanni Vanhalakka

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Ilona80
Harjunpää
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:04 pm

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Ilona80 »

Kun "kävelin" tuota googlen mapia pitkin tuonne satamaan, ei se matka kovin pitkältä tuntunut.
Tietysti tolkuttomassa humalassa hoippuen vienyt aikaa, ja mitä siihen valvontakameran filmiin tulee, Hermanni oli kyllä niin pahassa kunnossa että tuskin tajusi juuri yhtään mitä teki ja mihin meni.
Että kyllä mun mielestä melkosen todennäköseltä vaikuttaa, että veteen on menty.

Aika valtavaa tietyötä tosiaan kanssa ollut, että en sinänsä sitäkään yhtään ihmettele vaikka olisi mätkähtänyt johonkin monttuun mutta jotenkin olen edelleen sitämieltä että ei sellaseen voi kadota. Kyllä sieltä olisi löydetty.
Elpukka
Remington Steele
Viestit: 235
Liittynyt: To Maalis 25, 2010 4:39 pm

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

Nostan tätä.

Onko paikallislehdissä ollut mitään uutta tietoa?
Ei taida Lappeenrannassa olla jäät sulanu.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Carina »

Luotettavalta taholta olen saannut tiedon, että kaivot on tutkittu, niistä Hermannia ei löytynyt :( Missä vaiheessa Lappeenrannassa on jäiden lähteminen?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Drama Queen

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Drama Queen »

Hei!
Ensimmäistä kertaa tälle palstalle kirjottelen. Juttua seuranneena ja Lappeenrannassa asuvana voin sanoa, ettei Vanhalakkasta ole enää paljoakaan kirjoiteltu edes ilmaisjakelu lehdisssä.
Jäitten lähtö täällä päin tapahtuupi arviolta parin vkon sisään, jos säät jatkuvat tällasina.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mielipiteeni sanoen, mahdollisesti löytyy jäiden ja lumien sulettua,mutta kuten tiedämme ainakin useimmat, mikäli on veteen joutunut eikä nyt löydy, niin ruumis laskeutuu uudelleen veteen eikä sen jälkeen enää nouse ylös. Toivottavasti on maastoon jäänyt, näin ollen löytyminen olisi huomattavasti helpompaa. Elossa tuskin tämäkään mies löytyy, ikävä sanoa näin mutta näin oletan.
Neiti-I
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Loka 15, 2009 9:00 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Neiti-I »

Nyt kun jäät alkavat lähtemään oikein kunnolla, niin onkohan ollut suunnitteilla jotain etsintäpartiota?

Kovasti ihmetyttää tuo että miksi olisi lähtenyt vesistöä kohti, mutta niinkun täällä on moneen kertaan jo pohdittu, humalassa voi päähän pälkähtää vaikka mitä. Eikä sitä kai jää oikein muitakaan vaihtoehtoja jos kerran kaivotkin on tutkittu tuloksetta.

Voi vain kuvitella kuinka raastavaa tämä on omaisille, toivottavasti kevät toisi ratkaisun...
beelsebub
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: La Kesä 20, 2009 7:57 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja beelsebub »

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Muutama minuutti sitten postattu tuohon ketjuun:
Jos sillä Hermannilla oli nuoren naisen kroppa, niin siit se oli se.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Carina »

En ainakaan nopealla haulla löytänyt ketään kadonnutta naista Lappeenrannasta, joka olisi siis edelleen kateissa.
Että tämän puolesta voisi kyllä olla Hermanni. Kuinkahan varmaa tietoa tuo nyt sitten on ylipäätään saatika sitten se, että kyseessä olisi ollut nainen? :roll:
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Tiedä häntä, ehkäpä joku vain halusi päteä... Eikä ole tuonne ketjuun mitään uutta tullut.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Neiti-I
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Loka 15, 2009 9:00 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Neiti-I »

Mistä tuo Suomi24 ketju putkahti, mistä on sellainen tieto peräisin että vesistöstä olisi edes nostettu ruumista?? Onko tämän ketjun aloittaja nähnyt jotain?
Hämärä juttu...
beelsebub
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: La Kesä 20, 2009 7:57 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja beelsebub »

On nostettu. Iltapäivällä oli poliisit yhdessä palomiesten kanssa nostamassa ruumista vedestä satama-altaasta. Tiukasti paketoituna laitettiin ruumisautoon. Sukupuolesta ei tietoa.
Neiti-I
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Loka 15, 2009 9:00 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja Neiti-I »

Kiitos tiedosta beelsebub.

Nyt sitten vaan odotellaan että jos tästä nyt jossain vaiheessa uutisoitaisiin jotain..?
beelsebub
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: La Kesä 20, 2009 7:57 am

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja beelsebub »

Paikallinen etelä-saimaa vahvistaa vain että satamasta on nostettu vainaja. Sukupuolesta, eikä siitä kuinka kauan on ollut vedessä ei ollut mainintaa.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Hermanni Vanhalakka

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Lappeenrannan satama-altaasta löytynyt ruumis
julkaistu tänään klo 08:20
Poliisi tutkii, voiko kyseessä olla viime syksynä Lappeenrannassa kadonnut henkilö.

Lappeenrannan satama-altaasta on löytynyt ruumis.

Etelä-Karjalan poliisista kerrotaan, että ruumis löytyi läheltä Leppävirta-alusta.

Poliisi tutkii, voiko kyseessä olla viime syksynä Lappeenrannassa kadonnut henkilö. Tässä vaiheessa poliisi ei kerro asiasta enempää.

YLE Etelä-Karjala
http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010 ... origin=rss

Siis vaikuttaa siltä, että Hermanni on löytynyt. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Vastaa Viestiin