Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

zartzan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 9:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zartzan »

Nooruskaaaa... mun Idolini, 12 viestiä päivässä ja ennen olen vain taustalta seurannut :D
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

zartzan kirjoitti:Nooruskaaaa... mun Idolini, 12 viestiä päivässä ja ennen olen vain taustalta seurannut :D
Niin olinko minä sun idoli vai Tuksu? :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
zartzan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 9:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zartzan »

No.. oruska tietysti, kerroinhan jo että harva pääsee 12:sta viestiin päivässä :oops:
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

zartzan kirjoitti:No.. oruska tietysti, kerroinhan jo että harva pääsee 12:sta viestiin päivässä :oops:
Awwww, thank you honey :wink: Itseasiassa multa lähtevien paskantärkeiden viestejen määrä on joku 6,30 virallisesti . :oops: :mrgreen: Mutta tää ei (toivottavasti) niinkä liity Tuksuun niin jutskaillaan tästä vaikka jossai muualla, tuu Prisoniin niin tarjoon sulle mitä haluutkin. :wink: 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
zartzan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 9:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zartzan »

Seuranneena... mutta hieman tyhmänä??? Mikä toi Prison on? Mulle aika us jutska :shock:
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

zartzan kirjoitti:Seuranneena... mutta hieman tyhmänä??? Mikä toi Prison on? Mulle aika us jutska :shock:
Pub Prison, selviytymiskeinosi täällä...muahahaha :twisted:
Tuolla vapaan keskustelun puolella oleva mesta :)

näin ikään:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=5610
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Eläköön!
Pienikin koira voi kouluttamattomana olla todellinen terroristi!
Ja joutuu helposti lyhytpinnaisen omistajan kanssa käsirysyyn ja vihasuhteeseen, koska ei pysty puolustautumaan pienen kokonsa vuoksi. Uuuh!

Tästä hankinnasta tullaan vielä kuulemaan :( eläin parka!
Nuotio & Äreät Tiput
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mareritt »

miten se tuksu sen eläin-paran hoitaa, kun pitää kiertää ympäri maailmaa glamourin perässä..? Suututtaa, jos koira on asuste :cry:

Nuo kuvat ja videot on oikeasti jotain järkyttävää..Vetää sanattomaksi.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Voi voi kun se söpö pieni metroseksuaalikoira pissaa ja kakkaa ympäri asuntoa ja ärisee kaikille vieraille :roll: Kaikkien vaan ei pitäisi hankkia elävää eläintä, sääliksi käy koiraparkaa jo nyt.
Nanika ga tooku matteiru to
zartzan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 9:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zartzan »

mareritt kirjoitti:miten se tuksu sen eläin-paran hoitaa, kun pitää kiertää ympäri maailmaa glamourin perässä..? Suututtaa, jos koira on asuste :cry:

Nuo kuvat ja videot on oikeasti jotain järkyttävää..Vetää sanattomaksi.
... Tuksu tuskin haluaakaan eläin-parkaa (mistä viiva?) hoitaa... Glamouria on sen elämässä muutoinkin liigaa :idea:
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Bell
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 23, 2009 12:52 pm
Paikkakunta: Damnpere

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Bell »

Tänään postiluukusta mätkähti uusin Alibi, jossa oli pitkä Tuksun haastattelu, joka päättyi putkareissuun neidon lyötyä toimittaja Mika Lahtosta naamaan. Toimittaja oli kieltäytynyt viettämästä yötä samassa hotellihuoneessa Kämpissä Tukiaisen kanssa ja nyrkki heilahti...
Hurjaa touhua, ei se yö Kämpissä kai nyt putkareissun arvoinen asia ole!? Sairausko kalvaa Tuksua päässä?

Mutta itse asiaan. Mua ihan älyttömästi harmittaa se, että Tukiaiselle nauretaan ja sitä pilkataan.
Onhan Tuksu nyt ihan silminnähden sekaisin, mutta eikö silloin kannattaisi olla edes mollaamatta kun eihän sillä nyt kaikki palikat ole paikallaan! Ja sekin, että kun on turvonnut, niin nauretaan kahta kauheammin. Kukaan ei varmasti halua lihota ja kenelle tahansa tulisi paska fiilis jos lihomisen päälle vielä irvailtaisiin lehmäksi ja ties miksikä.
Ei ihme että tää meidän oma "glamourbeibe" on hämmentynyt.
En ole todellakaan Tuksun kavereita, enkä mikään fani, mutta mun käy niin surku kun apuahan tuo tarvisi.
Kuka muuten todistelisi lukuisin blogikirjoituksin netissä kuinka on kokoa 38, kun ei sitä todellakaan ole, onhan sillä itselläänkin silmät päässä.

Hauskahan noita sen toikkarointeja toki on lukea, mutta joka kirjoituksen jälkeen olen enemmän ja enemmän sitä mieltä että haaskalintuja ollaan kaikki, kun toisen syöksykierteelle nauretaan ja revitään siitä iloa :(
Bell
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 23, 2009 12:52 pm
Paikkakunta: Damnpere

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Bell »

Piti lisäämäni!

Ihmettelen tosissani Tukiaisen vanhempia! Jos mun joku läheinen käyttäytyisi tuolla tavalla ja sitä mediassa riepoteltaisiin, tekisin kaikkeni että se läheiseni pitäisi pitkän breikin vanhoista kuvioista ja jos kyseessä olisi oma lapsi, laittaisin varmaan hoitoon.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Bell kirjoitti:Tänään postiluukusta mätkähti uusin Alibi, jossa oli pitkä Tuksun haastattelu, joka päättyi putkareissuun neidon lyötyä toimittaja Mika Lahtosta naamaan. Toimittaja oli kieltäytynyt viettämästä yötä samassa hotellihuoneessa Kämpissä Tukiaisen kanssa ja nyrkki heilahti...
Hurjaa touhua, ei se yö Kämpissä kai nyt putkareissun arvoinen asia ole!? Sairausko kalvaa Tuksua päässä?
Pöydältä löytynee multakin tuo samainen Alibi, en sitä ole vielä itse ehtinyt katsastamaan. :oops:
Tuosta lyönnistä niin onko Tukiainen sitten tämän "julkku"-elämänsä myötä oppinut siihen, että hänelle miehet eivät sano ei jos sänkyyn olis neidon suunnitelmat? Mikä on sinänsä yllättävää, koska en ole koskaan kuullut kenenkään miespuolisen sanovan Tuksun tuosta tämän hetken tilasta, että "panisin". Päin vastoin, reaktiot ovat olleet aika...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Bell kirjoitti: Mutta itse asiaan. Mua ihan älyttömästi harmittaa se, että Tukiaiselle nauretaan ja sitä pilkataan.
Onhan Tuksu nyt ihan silminnähden sekaisin, mutta eikö silloin kannattaisi olla edes mollaamatta kun eihän sillä nyt kaikki palikat ole paikallaan! Ja sekin, että kun on turvonnut, niin nauretaan kahta kauheammin. Kukaan ei varmasti halua lihota ja kenelle tahansa tulisi paska fiilis jos lihomisen päälle vielä irvailtaisiin lehmäksi ja ties miksikä.
Ei ihme että tää meidän oma "glamourbeibe" on hämmentynyt.
Samaa mieltä,en jaksa ymmärtää mikä tässä niin helvetisti naurattaa että pitää silmin nähden sairasta ihmistä pilkata ja nauraa paskasta naurua päälle,vaikka olisi kuinka julkisuuden henkilö...
Idiootteja kaikki tyynni...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tässä on vielä raadollisempaa se, että kaikki kyllä aavistaa miten Tuksun loppujen lopuksi käy.

Minulla kyllä on henkilökohtaisesti asian suhteen voimaton olo: olen moneen kertaan perään kuuluttanut Tuksun läheisiä.
Mitä helvettiä tuollainen on, että ensin hankitaan lapsia, kasvatetaan ne ihan persuksilleen ja sitten jätetään oman onnensa nojaan?

Minä tiedän ettei omat vanhempani antaisi minun ajelehtia noin, vaikka olenkin aikuinen ja itse vastuussa omista tekemisistäni.
Kyllähän nyt jokaisella on lähes lainmukainen auttamisvelvollisuus: heitteellejättö on rikos ja Tuksu on ihan heitteellä. :(
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu