Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Kylli kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=1&t=9369

Hyvä esimerkki täysin epäonnistuneesta otsikoinnista (vaikka ärsyyntyminen nyt onkin sangen voimakas ilmaisu... En tahtonut avata uutta ketjua aiheesta "Hämmentää Murha.infossa :wink: )
Mä kans katoin ensin että mikä hemmetin 19??, oli pakko käydä kattomassa tarkemmin...Siis tuos aiemmin päivällä. :mrgreen:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Tuo kyseinen aihe ei varmaankaan ole kovin googlattu, mutta noin yleisesti tahtoisin (jälleen) esittää toiveen, että otsikointiin kiinnitettäisiin huomiota. Etenkin kun Minfon hakutoiminto on mitä on, olisi tärkeä saada ne avainsanat otsikkoon googlaamisen helpottamiseksi.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Taas!! :evil:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=9856

Mikä helvetin englannin kielen villitys täällä on!?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Just se että haku on niin perseestä. "brown"---hausta jätettiin yksi sana pois "Brown"---haku meni vitulleen

"Jason Brown"--- haku tuo vääriä tuloksia, kun haluaisin tätä : http://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Derek_Brown
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Koska haku on ihan sieltä, niin käyttäkää hyvät ihmiset googlea. Teksti site:murha.info ennen hakusanaa ohjaa osumat tänne.
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Mulla on kyllä enenemissä määrin alkanut ärsyttää tän palstan "henki". Kohta uskalla mitään kirjoittaa, kun on vähintäänkin turhake tai muu vastaava. Tarviiko ne niin pilkulleen joka ikinen viesti lukea, että niistä meinaa verisuoni pullahtaa päässä?

Minusta täällä on paljon hyviä ketjuja, vähän hömppääkin seassa ja niihin tunnustan itse kirjoittavani eniten, koska ei mulla ole tietoa ja siten mitään lisättävää moniinkaan asiallisempiin ketjuihin, joita kyllä päivittäin innolla luen!
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Tällainen! Kun johonkin ei ole sanottavaa niin sanotaan se silti!

Anteeksi kaikille asianosaisille nimiä mainitsematta, mutta skarpatkaa jatkossa ihan meidän kaikkien etua ajatellen. Toivottavasti minfo kerää vielä kahmaloittain asiallisia ja paneutuneita kirjoittajia! Aamen, saatana!


"Kamala juttu!
Ihanaa, kun sanoit ton, mitä en ite enää viittiny arkunnaulaks päästää suustani!
Olis kiva tästä kuulla tarkemmin!
Jos Anneli toivoo Hymyltä tarjousta alastonkuvista?
Anteeks.
Vedä Nux vaan käteen.
No iha sialta se kyl näyttää, en ihmettelis.
No joo ja jaa Ens la on (joku) Pyhäinpäivä. Onhan baarit sillo kuitenki auki ja kulkeehan bussit?!
Munki äite veikkaus tota julkisuustempaukseks...
Meilläpäin kyllä sanotaan vajokki, eikä vajakki.
Iha varppina täs takana (<--- niin osuva sanavalinta taas) jotai miessuhteita. Niinku siinä Tikan-jutussa.
Joo o, koska en todellakaan tajua, mikä on meininki niin jättäydyn tästä.
No ei tuosta nyt kunnon pöhnään tuu, mutta en kyllä ole edes yrittänyt. :D
pääasia, että ainakin 2 h pystyy oleen lääkkeenoton jälkeen."
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Cotton kirjoitti:Tällainen! Kun johonkin ei ole sanottavaa niin sanotaan se silti!

Anteeksi kaikille asianosaisille nimiä mainitsematta, mutta skarpatkaa jatkossa ihan meidän kaikkien etua ajatellen. Toivottavasti minfo kerää vielä kahmaloittain asiallisia ja paneutuneita kirjoittajia! Aamen, saatana!


"Kamala juttu!
Ihanaa, kun sanoit ton, mitä en ite enää viittiny arkunnaulaks päästää suustani!
Olis kiva tästä kuulla tarkemmin!
Jos Anneli toivoo Hymyltä tarjousta alastonkuvista?
Anteeks.
Vedä Nux vaan käteen.
No iha sialta se kyl näyttää, en ihmettelis.
No joo ja jaa Ens la on (joku) Pyhäinpäivä. Onhan baarit sillo kuitenki auki ja kulkeehan bussit?!
Munki äite veikkaus tota julkisuustempaukseks...
Meilläpäin kyllä sanotaan vajokki, eikä vajakki.
Iha varppina täs takana (<--- niin osuva sanavalinta taas) jotai miessuhteita. Niinku siinä Tikan-jutussa.
Joo o, koska en todellakaan tajua, mikä on meininki niin jättäydyn tästä.
No ei tuosta nyt kunnon pöhnään tuu, mutta en kyllä ole edes yrittänyt. :D
pääasia, että ainakin 2 h pystyy oleen lääkkeenoton jälkeen."
Nooruskan suusta-ketju puuttuukin, saisko joku kimmokkeen tästä avata sen? :lol:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ai nuoko oli Nooruskan kirjoittamia? :shock:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Damien kirjoitti:Ai nuoko oli Nooruskan kirjoittamia? :shock:
Kyllä, kieltämättä yllättävä otanta. Itse olisin ottanut muita tohon listaan, kyllä sieltä meinaan oikeesti sammakoitakin löytyy. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Onneksi se sammakkokin voi muuttua prinssiksi pussaamalla. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Eipä välttämättä kun kaikki sammakot pitää painaa mustaa valkoisella...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
insomniac
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:48 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja insomniac »

mareritt kirjoitti: Minusta täällä on paljon hyviä ketjuja, vähän hömppääkin seassa ja niihin tunnustan itse kirjoittavani eniten, koska ei mulla ole tietoa ja siten mitään lisättävää moniinkaan asiallisempiin ketjuihin, joita kyllä päivittäin innolla luen!
Komppailen. Itse kommentoin lähinnä noita ns hömppäketjuja, joskin ahmin melkein joka päivä kaikkia mahdollisia rikosketjuja mutta pieniavoinen kun olen niin en osaa mitään viisasta spekulaatiota tai analyysejä siihen heittää niin pysyn hiljaa. Amen. Ärsyttää, minfolaiset olette liian isoaivoisia! :x :)

Muoks. Ärsyttää lisäksi että olen liian hiiri kommentoimaan noita ketjuja joita hallitsee nämä ''kaikkien tuntemat'' vakiominfolaiset, tekisi mieli osallistua keskusteluun mutta tuntuu siltä että kritiikkiä alkaa virtaamaan kun sanaisen arkkuni avaan. Ja sitten tälläiset jotka eivät niin aktiivisesti rikosketjuja kommentoi leimataan ''turhiksi'' tällä palstalla, täytyy olla aika no-life jos häiriintyy siitä että palstalla on joku joka on kirjoittanut 0 viestiä, mitäs jos tykkää vain lueskella ja ammentaa tietoa itseensä? Ainiin, tämähän on keskustelupalsa. :roll:
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

insomniac kirjoitti: Komppailen. Itse kommentoin lähinnä noita ns hömppäketjuja, joskin ahmin melkein joka päivä kaikkia mahdollisia rikosketjuja mutta pieniavoinen kun olen niin en osaa mitään viisasta spekulaatiota tai analyysejä siihen heittää niin pysyn hiljaa. Amen. Ärsyttää, minfolaiset olette liian isoaivoisia! :x :)

Muoks. Ärsyttää lisäksi että olen liian hiiri kommentoimaan noita ketjuja joita hallitsee nämä ''kaikkien tuntemat'' vakiominfolaiset, tekisi mieli osallistua keskusteluun mutta tuntuu siltä että kritiikkiä alkaa virtaamaan kun sanaisen arkkuni avaan. Ja sitten tälläiset jotka eivät niin aktiivisesti rikosketjuja kommentoi leimataan ''turhiksi'' tällä palstalla, täytyy olla aika no-life jos häiriintyy siitä että palstalla on joku joka on kirjoittanut 0 viestiä, mitäs jos tykkää vain lueskella ja ammentaa tietoa itseensä? Ainiin, tämähän on keskustelupalsa. :roll:
Rikosalan mensa...:D
Eih, minusta nimenomaan pitääkin kommentoida rikospalstoja - kysyä niitä tymiäkin kysymyksiä. Turhaksi mielestäni täälä leimataan ne joilla on se oma kanta eikä se järky edes faktalla. Turha on sellainen joka hyökkää toisten päälle siksi että hänen kantaansa esitetään eriävä mielipide, sellainen joka suivaantuu esitetyistä kysymyksistä.
Pitää ottaa huomioon että todella moni täällä keskustelevista immeisistä on ollut tai on jatkuvasti kosketuksissa rikosmaailmaan, siihen pimeämpään yhteiskuntaan.
Joku saattaa suivaantua pienestäkin asiasta vain siksi koska se koskettaa arkaan paikkaan. Aina olisikin hyvä miettiä miten ruudun toisella puolella teksti luetaan, sitä saattaa lukea vaikka asianomainen... :roll:
Rohkeasti joukkoon mukaan vaan! 8)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Täällä samaa asiaa. Ärsyttää, kun alunalkaen eksyin palstalle Bodomin, Kyllikki S:n, Tulilahden ja muiden oikeiden henkirikosten takia, mutta näiden aiheiden sisäänlämpiävyys on nyt jo kauan ollut sitä luokkaa, etten uskalla juuri niihin mitään kysymystä edes heittää puhumattakaan omista kommenteista. Jäljelle jää hömppäketjut joihin uskaltaa jotain laittaa. Mutta sitten saattaa ollakin Turhake nro 1 (tai 2) vaikka ei se minua loukkaa.
Innolla seurailen noita alkuperäisiä kiinnostuksen kohteitani, mutta... siinä mielessä ei voi enää puhua keskustelupalstasta, koska oikeus keskusteluun (riitelyyn) on muutamilla voidelluilla asiantuntijoilla. :?
Nothing is quite what it seems
Lukittu