Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2917
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Muistelisin, että Aijan tytär on syntynyt heinäkuussa 2009. Tää ei ole faktaa, mutta näin muistelisin sieltä facebookista nähneeni. Tai sitten oli niin, että jossakin kuvassa luki tytön nimi ja "1 vuotta" ja se oli laitettu facebookiin heinäkuussa. :roll:
Mutta vuosi kyllä oli 2009.
Ilona80
Harjunpää
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:04 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Ilona80 »

Olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota kuin ejh. Vaikka sehän nyt ei taas liity itse murhaan mitenkään. Mutta mulla on parisen kk vanhempi lapsi kuin Aijan lapsi, ja mä en ainakaan ollut keväällä 2008 raskaana kuin haaveissani.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2917
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Ai niin tervetuloa palstalle ejh. :)

Ehkä Aija on tehnyt abortin tai saanut keskenmenon. Toisena vaihtoehtona tietysti se, että ultralla on tarkoitettu jotain muuta ultraäänitutkimusta kuin raskauteen liittyvää.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

piski kirjoitti:Bullterrieri on niin omalaatuisen näköinen että sitä kukaan tuskin voi näihin sekoittaa :)
Löysin myös googlettamalla I.E:n ilmoituksen missä etsittiin uutta kotia heidän koiralleen vauvan syntymän takia, voisko tää olla se äidin ja isän hoitokoira? Tuli vaan mieleen kun saattaa olla hankalaa löytää nopeasti uusi koti aikuiselle koiralle. Vaikka eipä kyllä liity aiheeseen.
Musta tuntuu et tuossa sekoitettiin staffi ja bullterrieri. Ja nuo rotujen nimet kirjoitetaan muuten yhteen, esim. amerikanbulldoggi, ei amerikan bulldoggi ;)

Iineksen kuvissa oli musta karhukoira(?)mix Rocky. Se oli ilmeisesti otettu jostain löytöeläinkodista viime kesänä, ja nyt se joutuu uudestaan kiertoon vauvan takia.
seepia
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2011 8:23 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja seepia »

ylälauteiden mies kirjoitti:
terrieri kirjoitti:
seepia kirjoitti:No niin, jokohan tää spekulaatio loppuu.kukaan joka ei tiedä asiasta ja sen kulusta OIKEEESTI, niin jätetään asia ihan viranomaisten huoviin, ja tunnen henk.kohtaisesti esch. ja lapsilla ei todella mitään osuutta, joten jätetään heidän asian ulkopuolelle. eikö meillä jokaisella ole jossain elämän vaiheesssa jotain ongelmaa, toisilla enemmän toisilla vähemmän, ja joskus voi olla tilanne väärä paikka väärään aikaan.
kuinka voit olla niin 100% varma ellei A. nämä lapset ole ollut sun seurassa murha iltana/yönä tai sitten B. olet itse ollut murhapaikalla tapahtuma-aikaan?!?
kumpi on sinun vastauksesi?
narkkarit ja hörhöt kusettavat ihan ketävaan. oli se sitten kuinka läheinen tahansa!
itse sen verran voin sinua Eschnereiden hyvä ystävä päihdetyöntekijänä valottaa..
muistathan vielä sen, että sinä Ecshnereiden ystävänä olet kuullut vain Eschnereiden puolen tarinasta..
Yksikään paatunut rikollinen ei tämmöistä veritekoa kaikessa totuudessaan myönnä, jos näin toimimalla millään tapaa saa tuomiostaan edes hieman pois. elinkautinen (12-?V) on pitkä aika.
Niin, vangituthan ovat tällä hetkellä epäiltynä murhasta...
olen tuntenut naisen yli 20-v. ja en ollut todellakaan kummassakaan paikassa. kyseinen nainen ei ole narkkari, eikä kyllä kuseta ketään!! itse en käytä ja vihaaan käyttäjiä!!! ja sinulle tiedoksi olen töissä päihde klinikalla, joten tiedän kyllä ja olen nähnyt paljon.piste.
terrieri
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2011 6:58 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja terrieri »

olen tuntenut naisen yli 20-v. ja en ollut todellakaan kummassakaan paikassa. kyseinen nainen ei ole narkkari, eikä kyllä kuseta ketään!! itse en käytä ja vihaaan käyttäjiä!!! ja sinulle tiedoksi olen töissä päihde klinikalla, joten tiedän kyllä ja olen nähnyt paljon.piste.[/quote]

musta sä puhut paskaa..(EN PUHU NYT MURHA-ILLASTA TAI PAIKASTA, VAAN MITÄ TULEE SUN AMMATTIIS JA TÄHÄN YSTÄVÄÄS). se miks musta näin tuntuu =
1. päihdetyöntekijä ei suhtautuisi asiaan noin yksipuolisesti ja sinisilmäisesti.
2.päihdeklinikka kirjoitetaan yhteen. (päihdetyöntekijä tekee paljon kirjallisia töitä, joten sellasen pitäisi kyllä tietää, miten oma amaattinimike/työpaikka kirjoitetaan).
3. miten voit olla töissä päihdeklinikalla, jos vihaat käyttäjiä.
ja asiahan ei myöskään ole sillätavalla, että jos ei käytä huumeita, niin ei myöskään valehtele..

olen puhunut.
kiitos ja anteeks :mrgreen:
summum ius summa iniuria
Solver
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 4:45 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Solver »

terrieri kirjoitti: musta sä puhut paskaa..

samaa mieltä.. tuo seepian kirjoitus on ihan täyttä p*skaa. Ei oo päihdekliniikkaa nähnykkään.

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

-Dante
terrieri
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2011 6:58 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja terrieri »

Solver kirjoitti:terrieri kirjoitti: musta sä puhut paskaa..

samaa mieltä.. tuo seepian kirjoitus on ihan täyttä p*skaa. Ei oo päihdekliniikkaa nähnykkään.
voihan sitä olla päihdeklinikalla vaikka siivoojana, tai roskakorien tyhjentäjänä.. :lol:(HUOM.VÄHÄN NIINKU SAMA JUTTU) TÄ? :wink:
ellei sit oo semmonen päihdetyöntekijä, joka vetää päihteitä työkseen :lol: :lol: :lol:
jos oisin narkomaani, niin yrittäisin päästä k.o työsuhteeseen. esim. oppisopimus vois kiinostaa :lol:

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

-Dante
summum ius summa iniuria
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja corppi »

Pitkään olen ollu palstan aktiivinen lukija ja itsekseen pohtija,mut nyt oli pakko ekaa viestiä alkaa kirjuuttelemaan..

Ei niinkään itte tästä jutusta vaan näistä ihmisistä jotka pyytää viesteillään lopettamaan asiasta keskustelun ja spekuloinnin...

Mun mielestä kun nämä tällaiset sivustot ja palstat on juurikin sitä varten??Voidaan keskustella,kertoa omia mielipiteitä,spekuloida asioiden ja tapahtumien kulusta ja vetää "johtopäätöksiä"...Ei vaan mene mun jakeluun,että jos Teitä niin kovasti ärsyttää ja ahdistaa tämä tai mikä tahansa muu keskustelu,niin kannattaako näille sivuille tulla sitten ollenkaan??? Kattelkaa sit salkkareita rauhassa ja antakaa meidän muiden hoidella tämä palstojen lukeminen ja tänne kommentointi...

Mä en myöskään usko että kukaan näistä tänne kirjottaneista ärripurreista tietää yhtään sen enempää kuin me muutkaan,asioiden oikeen laidan tietää tekijä/tekijät ja jos hyvä munkki käy,niin poliisillakin on joku haisu...Me muut arvuuttelemme,spekuloimme ja teemme pintä "salapoliisi" työtä...Ja me (siis ainakin minä) teen tätä siksi että asiat,tapahtumat ja ilmiöt kiinnostaa ihan pimeesti :D
Jepa
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Tammi 14, 2011 1:16 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Jepa »

Ajattelin itsekin nyt kirjoitella tänne ekaa kertaa kun olen juttua tässä seurannut. Fakta on se että spekuloinnilta ei voi välttyä tämmösessä asiassa, jos ei kestä lukea näitä asioita niin ainut neuvo on niille ihmisille että äläkää ajautuko tämmösille sivuille sitten. Tarkoituksena tuskin kellään se että täällä ihmisiä loukattais, mut tottakai täällä saattaa tulla sellastakin tekstiä mikä sitten tapahtuman läheisiä saattaa loukata.

Itse tiedän uhrin läheiset ja olen tosi pahoillani siitä että eräs ihminen viitsii mustamaalata ihmistä joka on kuollut. Hänen elämänsä päättyi todella ikävästi se on fakta se. Kaikista kamalinta tässä on se että kaipaamaan jäi pieni suloinen tyttö ja läheiset, tyttö joka jää ilman äitiä näin varhaisessa vaiheessa omaa elämäänsä. Ovat varmasti niin minun kuin monen muunki ajatuksissa.

En tiedä että miten asiat on mennyt tässä asiassa niin sekavaksi, jospa joskus saisi tietää mitä sinä iltana tapahtui, mitkä asiat on johtanut tähän että nuori nainen on menettänyt henkensä.

Ja asiasta kukkaruukkuun...
Enpähä jaksa uskoa että sinä seepia olet missään päihdeklinikalla töissä... Jos olisit, kannattais kahdesti miettiä että mitä tänne kirjoittelet ja millä mielellä. "Ammattilaisena" varmaankin ymmärrät varmasti mitä tarkoitan :?: :!:
MinnaLiina
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:09 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

ei olis ammattieettisestikään oikein edes kertoilla täällä olevansa joku päihdelinkin TYÖNTEKIJÄ, asiakas varmasti oletkin.

odotan uusia uutisia, oikeita faktoja :D

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

-Dante
MinnaLiina
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:09 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

suomi24.fi : -.-
Epäillyn tytär 21.1.2011 21:32
"
Ja voi ilman muuta pistää kuvia kehiin missä minä oon aineissa - saahaan kaikki todistusaineistoa. Ja ne kenen seurassa oon joskus buprea käyttänyt, on rajottunu aika pieneen joukkoon ja veikkaanpa, että sinä et siihen kuulu.
Ja piristä, oon kokeillut tasan kolme kertaa bupreviekkareihin ja sillnkaan paikalla ei oo ollut kun kolme ihmistä, ja kerran Aija ja ex-kihlattu. "



Siinä I.E n tekstejä
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

terrieri kirjoitti:
Solver kirjoitti:terrieri kirjoitti: musta sä puhut paskaa..

samaa mieltä.. tuo seepian kirjoitus on ihan täyttä p*skaa. Ei oo päihdekliniikkaa nähnykkään.
voihan sitä olla päihdeklinikalla vaikka siivoojana, tai roskakorien tyhjentäjänä.. :lol:(HUOM.VÄHÄN NIINKU SAMA JUTTU) TÄ? :wink:
ellei sit oo semmonen päihdetyöntekijä, joka vetää päihteitä työkseen :lol: :lol: :lol:
jos oisin narkomaani, niin yrittäisin päästä k.o työsuhteeseen. esim. oppisopimus vois kiinostaa :lol:
Niin, luulisi nykypäivänä Suomessa olevan mahdotonta löytyy työntekijä, joka ei osaa kirjoittaa oman työpaikkansa nimeä oikein, mutta näyttää sellaisiakin löytyvän. :roll:

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

-Dante
Syntyneet räyhäämään
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Voi elämän kevät, taasko tänne on pesiytynyt populaa, jolla ei käsitystä siitä, että täällä pitää pysyä otsikon AIHEESSA!

Nyt on läpälässyä ja jossittelua ihan muista asioista kuin tästä "Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä". Tämä teille muistiksi olkoon.

Ja menkää suomen kielen kursseilla ja oppikaatten edes alkeellisemmat oikeinkirjoitussäännöt, tässä vielä vieno pyyntö.

Itse asiaan: Sen siitä saa, kun huumeporukoissa pyörii.
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

^ No joka ketjussa näitä poikkeamia ja keskinäisiä kinoja näyttää olevan. Mutta se että jokaikisestä poikkeamisesta vedetään hernettä on aika perseestä. Ehket tää on sitten sellainen sisäpiiripalsta, minne vaan tietyt ja valitut saa nykyisin kirjoittaa. Toista oli ennen aiemmilla tunnuksilla (kun olin pitkään poissa ja unohdin, niin piti pyytää uusi) silloin tuntui olevan vähemmän takakireetä porukkaa täällä.
Lukittu