Kysymyksiä kaikesta maan ja taivaan välillä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^ Mä ainakin kirjotan ihan mitä sattuu kun on huono päivä... :oops:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Heiii muistin aikana Sadie paas mulle sun säpö yksärinä, niin paan sen yhden kuvan tuleen sulle ;)
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Mua on helvetin kauan kiinnostanut se, miksi puudeleita saa leikata osittain kaljuksi, mutta toisia koira- tai eläinrotuja ei?
Jos kävelisin kadulla vaikkapa bernhardilaisen kanssa, jolta olisi koko pää ajeltu paljaaksi, niin varmaan tulisi joku lässyttämään jotain, jumalauta.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Tämä nyt on taas niitä elämän suuria kysymyksiä, joihin vastaus on että "sen nyt vain on niin"... :roll:

Itse asiassa luulen, että jos ihmisen pitää ajaa koiransa perä paljaaksi, niin se koira on tuolle ihmiselle vähän niin kuin joku käsilaukku... :x :P
Every ship must sail a world.
tiikeritär85
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 6:22 pm

Re: Kysymyksiä kaikesta maan ja taivaan välillä

Viesti Kirjoittaja tiikeritär85 »

Mihin kaikki poistetut tekstiviestit katoaa?
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Kysymyksiä kaikesta maan ja taivaan välillä

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Liittyen aikaisempaan, jossa kysyttiin miksi puudelin karvat voi ajella,mutta berhandilaisen ei. Olen nähnyt kissan, jolta oli ajeltu kaikki karvat, paitsi tassuista ja hännästä. Oli vielä kallis rotukissa. Säälitti ja hävetti kissan puolesta. Kissaakin taisi hävettää. Oli se aika kummissaan. Ei ole oma kissa. Siihen liittyy tarina, mutta se on niin pitkä, etten ainakaan nyt sitä ala postata.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Vastaa Viestiin