Edit: 31.5.2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

huolimatta tunteenpurkauksestasi, et siltikään vakuuta minua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Sadie_Manson kirjoitti:
Ari Savolainen kirjoitti: Ei millään pahalla Kalessin, onko lääkitys aivan varmasti kohillaan. Tuollainen ihminen kuin sinä, saa kenen tahansa asiat sekaisin.

Kalessin, älä enää ota kantaa tähän aiheeseen, me painitaan aivan eri sarjoissa. Nolaat vain itsesi tämän yhteisön silmissä, siihen sinulla on toki vaaraa, koska huutelet nimimerkin suojista

Ari http://www.vanhemmat.com
:roll:
Morjens mitä juttua. Ompa jotenkin yllättävää että keskustelufoorumilla jonne valitaan nimerkki rekistöröityessä niin joku keskustelija "huutelee" nimimerkin takaa :D
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ai niin, ja Ari Savolainen, voisin kysyä sinulta samaa, onko lääkitys kohdillaan, koska ei kukaan jolla on oikeat lääkkeet lähde tällaiselle ristiretkelle murha-aiheisella sivustolla. terve ja näkemiin! p.s enkä mä muutenkaan pidä painimisesta, että jätän sen ihan sinun asiaksesi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Lizzie B. kirjoitti:
Hassua, tuo "aikusen kuvittamat ja käsikirjoittamat"... Minusta kun tuon edellä mainitun linkin ainakin yhdessä kohdassa luki 2 lapsen nimet ja 6C. Laughing

//Muokkaus. Itse asiassa, rauhoitin hermoni tuon huonon toteutuksen kanssa ja katsoin lisää ko. linkin juttuja. Sieltä löytyi enemmän lasten nimiä ja sama teksti: 6C.
//Muokkaus2. Laitan nyt vielä yhden esimerkin, jos joku ei itse halua tuota kamalaa toteutusta selata: http://www.9article.com/kuvat/Paha-Isa24.jpg
The page cannot be found?
Höh, se ei halua sitä näyttää :/ Mutta kun jaksaa selata tuota alkuperäistä osoitetta, niin löytyy noita lasten nimiä ja tuo 6C.
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Ihmettelin vaan, että kyllä se linkki aikaisemmin näkyi. Joku poistanut sivun? Ja miksi?
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Sherlock
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Su Touko 06, 2007 9:59 am

Viesti Kirjoittaja Sherlock »

Ari Savolainen kirjoitti:Kalessin
mua vakuuttavan argumentin täytyy olla hiukan muutakin kuin provokatiivinen nettissivu, jonka todenpohjaisuudesta en voi olla varma.
Kerroit aiemmin: "paskapuhetta, sanon minä!"

Jos et ole jostakin asiasta varma, miten voit sitten väittää sitä edes valeeksi, kun et sitäkään varmuudella tiedä.

Ei millään pahalla Kalessin, onko lääkitys aivan varmasti kohillaan. Tuollainen ihminen kuin sinä, saa kenen tahansa asiat sekaisin.

Kalessin, älä enää ota kantaa tähän aiheeseen, me painitaan aivan eri sarjoissa. Nolaat vain itsesi tämän yhteisön silmissä, siihen sinulla on toki vaaraa, koska huutelet nimimerkin suojista.

Aikuinen vastaa sanomisistaan omalla nimellä.




Ari http://www.vanhemmat.com
Hoh-hoijaa.. On se kumma juttu kun minä tunnen monta eroperhettä joIssa asiat ovat niin aikuismaisesti, että lapsien kautta ei riidellä ollenkaan??? Ovat aikuiset päätyneet sellaiseen ratkaisuun ja tulokseen, että siinä kärsii lapsi eniten. SUOSITTELEN!!!
En minä niin ole sanonut.
-Paavo Väyrynen-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ehkä tällaisista aiheista, joissa aloittaja on kyllä kovasti asiansa takana, mutta selvästi väärällä foorumilla, riittäisi vain laitettu linkki ja pari sanaa.
Ymmärrän, että näin luetulla foorumilla voi saada asialleen näkyvyyttä.

Muutes isien ystävä, miksi provosoiduit Kalessinin kirjoituksesta niin, että aloit puhua lääkityksen tarkistamisesta yms. ?
Käsittääkseni tällä foorumilla moista kettuilua ei juuri suvaita, varsinkaan uusilta kirjoittajilta...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

täähän on vapaa keskustelu-alue ja kyse on rikoksesta? ymmärrän hyvin aloittajan pointin ehkä ulosanti ei paras mahdollinen. Minä puolestaan ihmettelen sitä että täällä tulkitaan paljon juttuja paskanjauhannaksi vain kun itse ei satuta tykkäämään eikä vaivauduta tarkistamaan jutun todenperäisyyttä. jos joku linkki ei toimi niin ei se automaattisesti tarkoita mitään hämärätoimintaa :roll: mun mielestä kalessin joka yleensä tuntuu kovin fiksulta provosoitui myös tästä aiheesta...

mulle oli yllättävää löytää täältä tälläinen juttu mutta mä tiedän että tässä on totuutta takana ja tosiaan ari osasi pistää oikean jutunkin vihjeestä eli uskon että mies tietää mistä puhuu. Minäkin oon "isien ystävä" vaikka en aktiivisesti toimikaan. Oman eroni olen hoitanut ilman riitelyjä ja mun eksällä on yhtä vapaat kädet poikien suhteen kuin minullakin. tosin kun menin tekemään elatusmaksusopimusta/tapaamisoikeudet niin multa kysyttiin että onko isä väkivaltainen lapsia kohtaan, juoko jne...miten haluan rajoittaa tapaamisia...mun mielestä röyhkeää ja sivistymätöntä! Yritin sanoa että paras isä on lapsille niin tyyppi jatkoi hiillostamista :shock: kun ei äidit kuulemma uskalla sanoa mitään...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Itse minulla ei ole tuollaista kokemusta, että elatussopimusta tehdessä olisi alettu kyselemään mitään kummankaan vanhemman käytöksestä.
Ihan rahasta ja tapaamisista puhuttiin. :wink:

Rikos on rikos ja kirjoitetaanhan täällä vapaassa keskustelussa paljon muutakin kökköä.
Kaikki "eronneet koti-äidit" ja "yksinäiset huoltaja-isät" -areenat vain jotenkin mielestäni sopivat paremmin muualle.
Ja ikävät kettuilut, joita täällä harrastavat jo muutenkin liian monet "muita viisaammat" päällepäsmärit.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

cicero kirjoitti:ei ehkä pitäisi ottaa kantaa kun näyttää kovin yksipuoliselta tää vastaustulva...ei tämä juttu mutta eräs toinen oli julkisuudessa pari vuotta sitten...näitä juttuja ei mielellään tuoda julkisuuteen ja aika isot kihot on sitä estämässä. onneksi tässä toisessa jutussa isä sai sen verran todisteita viranomaisten valehtelusta ja vaimonsa petollisuudesta että sai jonkun verran oikeutta. asian käsittelyyn meni vuosia jona aikana hän ei saanut tavata lapsiaan. Koska kyseessä on hyvä ystäväni en mene sen enempää yksityiskohtiin, tuossa ohjelmassakin hän esiintyi "väärällä nimellä" jottei mitään kärhämää tulisi, ikävä juttu mutta ulkomaalaisella isällä ei ole paljon sanomista jos suomalainen vaimo päättää syyttää vaikka pahoinpitelystä. kyseisessä jutussa espoon ensi ja turvakoti toimi todella röyhkeästi ja valehteli päin naamaa useammille viranomaisille. jääden sitä kiinni, hyvitystä isä ei asiasta saanut vain pahoittelut.

jutun alkaessa hänellä oli erittäin menestyvä firma, kaksi suloista poikaa jotka kävivät ranskankielistä pkta (isän kieli) jutun lopussa hänen terveytensä ja firmansa oli mennyttä ja monta vuotta yhteistä aikaa hukassa lasten kanssa. Lapsilla ei koko aikana ollut mitään yhteyttä isäänsä eikä hänen kulttuuriinsa, pojat olivat unohtaneet kielen ja kaikki kun tapasivat isänsä ekaa kertaa. isä itki viikon sen jälkeen . Ohjelma varmaan löytyy vielä jostain ylen arkistoista hän esiintyy siinä nimellä jean-pierre.

en siis puutu tähän juttuun sen enempää mutta tälläistä tapahtuu täällä suomen maassa
Espoossa on käsittääkseni ollut jo kauan ongelmia lastensuojelussa, eivätkä ongelmat ole koskeneet vain miespuolisia huoltajia, vaan mielivaltaa on käytetty muissakin tapauksissa, mikäli voimme uskoa asianosaisten postauksia monille foorumeille.

Mutta jos halutaan vaikuttaa asioihin eikä leimautua hulluiksi propagandisteiksi, niin pitää valita fooruminsa ja sanansa oikein (vrt. tämän threadin aihe).
Every ship must sail a world.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

niin espoossa noita ongelmia on enemmänkin...ja sanansa voisi valita hieman huolellisemmin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

en ole kyseenalaistanut tätä aihetta siksi etten uskoisi suomessa oleviin ongelmiin vaan siksi, että asian esitys on provokatiivinen ja melkoisen puolueellinen. Kyllähän Cicero sun etenkin pitäisi tietää, että faktojen kaikinpuolinen tarkastelu on oleellista asian käsittelyn suhteen (vrt.Madeleinen tapaus) ja tässä aiheessa vakuuttavia argumentteja en ole vielä nähnyt. Uskon kyllä, että varsinkin isät ovat usein mielivallan kohteena ja vastustan sitä jyrkästi, mutta provoaminen ja ristiretkeily ei tätä asiaa auta ja mielestäni tämä foorumi ei ole paras mahdollinen asian järkevälle käsittelylle. Sitäpaitsi kertoo kirjoittajan motiiveista aikapaljon, jos provosoituu herjaamaan mielisairaaksi vain siksi, ettei ole vakuuttunut kehnonlaisesti tehdyistä nettisivuista, joilla on vain yksipuolista tietoa.

EDIT: Koko viestiketju on lukittu ja tallennettu erilliseen tietokantaan yllapidon toimesta - RAID
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu