Naapurit helvetistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mielestäni tämä Karpon juttu sopii aiheeseen erittäin hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=fEJ7YrS4ZL8

Siinä käy ilmi millaista helvettiä naapurit osaavatkaan tehdä toisten elämästä.
kanelia
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Maalis 30, 2011 12:43 am

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja kanelia »

Itselläni ei ONNEKSI ole (toistaiseksi) kokemuksia helvetillisistä naapureista, mutta yläkerrassa asuu tajuttoman ylipainoinen vanhempi mies, joka tykkää myös näin kesäisin esiintyä julkisesti ilman paitaa (yöks). Herralle on sen verran kiloja kertynyt, että kävellessään asunnossaan tömisee kattomme uhkaavasti ja niin kovaäänisesti, että yölläkin saattaa siihen herätä. Välillä pelottaa, että mahtaako joku päivä virtahepo (anteeksi ruma nimitys) tuolla menolla mätkähtää katosta läpi.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Muutettiin maalle ja rauhaan..my ass!!

Naapurissa on idiootti,joka ajelee kännissä.Milloin moottoripyörällä,autolla,traktorilla.Vinkuu oven takana viinaa,tupakka rahaa.Vanha naapuristo on katsonut toimintaa sormien läpi.Mullekin toitoteltiin aikansa sitä "naapurisopua"!
Mulle riitti naapurisopu ja kesällä istuttiin käräjiä.
Mulla on 2 ala-asteikäistä lasta ja mua ei "naapurisopu" kiinnosta,kun mun pihalle tullaan traktorilla,keskellä päivää,ympärikännissä.

Kumpi sitten on naapuri helvetistä.Riippuu kai siitä,keneltä kysytään,minulta vai paskakasalta naapurissa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Ei mulla ole ollut mitään todella helvetillisiä naapureita mutta nyt on alakerrassa tuntikausia putkeen haukkuva ja ulvova rakki. Jossain kohtaa sitten aina välillä hitsaa kiinni ja laitan hevimetallin stereoista pauhaamaan muuttuen sitten itse ikäväksi naapuriksi. Ja joku toinen alakerran naapuri on ihana mies joka huutaa jatkuvasti aivan täysiä pikkulapselle. Milloin tulee turpa kiinni ja milloin se matkii lapsen itkua/huutoa huutamalla itse täysiä ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Joku päivä menen vielä etsimään että minkä oven takaa se huuto kuuluu ja ryhdyn toimenpiteisiin.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Kivireki kirjoitti:Mulla on aina ollut loistava tuuri naapurien suhteen. Tietty jotain pientä ollut, enkä mä pahalla muistele niitä äänekkäämpiäkään naapureita. Ihan oikeisiin häiriköihin en ole tainnut tavata, paitsi entinen naapuri joka lopetti sen kännirähinöinnin ku opetin sen polttamaan pilveä. Siinä on hankala olla kovin machoa rähisijää ku, no, pilvenpolttelijat tietää sen tilanteen ku ajatuskulku menee about tähän malliin:
Vittu, minähän, perkele menen ja näytän.... makkaraa? Joo makkaraa! AIJUMA MULLA ON... SALAATTIA!!!
Kokemattomat polttelijat saattaa tosin mennä naapuriin näyttämään sitä makkaraa käsittämättä loppujen lopuksi mitään syytä asialle.
Ja loppuilta menee samaa rataa tehdessä kulinaristisia kokeiluja. (sinappia, soijarouhetta ja sipulia mikrotettuna, never again)

Tätä mä kyl ihmettelen et mihin on jäänyt suomalainen sisu ku tollaiset häiriköt pyörittää porukkaa miten sattuu. Kuitenkin puhutaan nyt samasta kansasta joka lähti kirveen kanssa katsomaan jos ylävirrasta ajelehti lastu.
Repesin tällä totaalisesti :lol: Tuli heti mieleen kulinaristiset kokeilut, mm keitettyä kananmunaa sokerilla..
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Mulla oma kohtainen tarina kusipää naapurista,

Alakerran naapuriin muutti reilu kuukausi sitten eräs n.50v nainen, hän aloitti valittamisen oikeastaan heti seuraavana päivänä kun oli taloon muuttanut.

Ensin se valitti siitä kun käyn "yöllä" suihkussa, se kuulema häiritsee häntä suunnattomasti.

Seuraava valitus tuli vajaa viikkoa myöhemmin, tällä kertaa koskien tupakan/sikarien hajua joka häiritsee häntä taas suunnattomasti vaikka kyseinen akka itsekkin polttaa parvekkeellaan.

kolmas valitus koski sitä kun me grillattiin ja syötiin parvekkeella. Siihen oli haettu lupa isännöitsijältä, talonyhtiön puheenjohtajalta ja seinä naapureilta. Häntä se loukkasi suunnattomasti taas, ylläri.

neljäs valitus koski mun autopaikkoja, mulla 2 paikkaa ja hänellä vain yksi. Onneksi nainen ei tiedä että maksan vain yhdestä :mrgreen:

viides, eli tänään tullut valitus koskee mun ulkoista habitusta & käyttäytymistä pihapiirissä :mrgreen:

Jokaisen valituksen hän on toimittanut: Mulle,vuokran-antajalle, isännöitsijälle, huoltoyhtiölle ja kaikille naapureille :mrgreen:

En mä noista valituksista enää edes jaksa välittää, laitoin sille tänään 1400€ laskun siitä kun on tuhlannut mun aikaani turhalla valittamisellaan ja puhelin kuluineen jne.

tuo akka on muuten kaupungilla töissä :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Rudy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 6:34 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Rudy »

Erityisemmällä lämmöllä en muistele edellisen asuntoni yläkerrassa majaillutta pariskuntaa. Tuttuni, joka asui samassa talossa, varoitteli jo valmiiksi tästä hieman erikoislaatuisesta parista. Ikäähän heillä oli siinä 60v. hujakoilla eikä varsinkaan tämä nainen ollut mitenkään hirvittävän herttainen ja pullantuoksuinen mummeli.. Tämä pariskunnan miehinen osapuoli oli sinänsä harmiton hiippari, mutta ÄÄRETTÖMÄN RASITTAVA. Juoksi pihalla perään pelkästään siksi, että pääsisi puhumaan. Puhumasta päästyäänkin. Ja aina ne samat asiat: ovat asuneet talossa X vuotta, vaimo on paikassa X keittäjänä, lapset tekevät sitä ja tätä ja tuota elääkseen. Aina, joka ikinen päivä, parhaina päivinä useamman kerran se sama satu läpi. Siihen yhdistettynä sitten kaikki päivänpolttavat uutisaiheet, sää, tuulen suunta jne. Se mies olisi puhunut vaikka pihan pihlajasta itselleen kaverin.

Vaimonsa taas. Noh, pahimmanlaatuinen kerrostalokyttääjä. Stalkkasi roskikset, kaikki laskut oli revittävä, muuten tiesi koko talo ja naisen työpaikka että kenellä on minkäkin verran velkaa. Naisen tapoihin kuului myös kävellä viereisen kerrostalon (joka oli siis omistusasuntoja) roskiksille tonkimaan. Tämän aikaisemmin mainitseman tuttuni täti asui myös samassa talossa ja täti oli tehnyt kevätsiivouksen, vienyt roskiin vanhoja vaatteita yms. Viikko tästä eteenpäin oli kylällämme suurkirppis ja kappas kehveliä, tädin roskiin heittämät kamat myynnissä tämän mummon toimesta. Silloinen työkaverini oli ollut tämän mummon kanssa samassa työpaikassa, sanoi tietävänsä kaikkien talon asukkaiden asiat ja mummon rapussa asuneiden intiimielämän jne, mummo kun tuppasi töissä kertomaan mikäli oli sattunut kuulemaan naapureiden vaakamambot. Minulla oli tuohon aikaan pentukoira, elettiin talvea, mulla oli aidattu takapiha johon sitten tietenkin pennun päästin p*skalle tarvittaessa. Toinen koirani oli äärimmäisen aggressiivinen muille koirille, pentua lukuunottamatta, joten vanhuksen kanssa lenkkeiltiin pääsääntöisesti öisin tai muuten vain omituisiin vuorokaudenaikoihin, kiitos kolmivuorotyön. Ja eräänä kauniina päivänä sain tietää oveni takana seisovan hyvinvointieläinlääkärin toimesta, että minusta on tehty eläinsuojeluun ilmoitus. Miksi? Koiria ei nähdä ulkona ja takapihalla on koiran ulostetta.

Sitä mummoa ei kunnolla riitä sanat kuvaamaan, äärimmäisen utelias ja suulas, äärimmäisen töykeä ja minä olen äärimmäisen onnellinen päästyäni eroon siitä haahkasta.
When God created a man, She was only kidding.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Bias »

Sattuipa kerran, että naapuri tuli kertomaan minulle, että hän haluaisi meidän muuttavan pois. Ei hänellä mitään varsinaista syytä ollut, mutta olipahan vaan tullut siihen tulokseen, että häiritsimme häntä pelkällä olemassa olollamme. Taisi olla saanut myös jonkinlaisen jumalallisen ilmoituksen asiasta, jos oikein ymmärsin. Kyseinen naapuri oli vanhemman eläkeiläispariskunnan mielenterveysongelmainen tytär, joka asui vanhempiensa kanssa. Selitin hänelle rauhallisesti, että ymmärrän hänen mielipiteensä, mutta emme ole muuttamassa mihinkään. Sinänsä vaaraton naapuri, ja kun tiesi hänen ongelmistaan, ei asiaan suhtautunut vakavasti.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Se ois nähtävästi perjantaina asukastoimikunnan kokous, mielenkiinnolla odottaen :mrgreen:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Kaahari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:22 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Laittaisin puvun päälle, kravatin kaulaan ja olisin kaikille yliampuvan kohtelias. Sanoisin kaikille päivää jo ulkona ja teitittelisin kaikkia minua vanhempia asukkaita. Olisin oikein vanhanajan herrasmies.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Mulla on mukavat naapurit. Meillä on oikeen soma pieni kyläyhteisö. Mutta äijä ei sopeudu, se riitelee kokoajan naapurinmummon kanssa, ihan tyhjästä. En tajua miten se jaksaa, naapurinmummo auttaa minua, vahtii lapsia ja eläimiä, saan siltä kaikkea tarpeellista tietoa. Mutta äijä on kaupunkilainen, se on niin tarkka reviiristään..
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Kaahari kirjoitti:Laittaisin puvun päälle, kravatin kaulaan ja olisin kaikille yliampuvan kohtelias. Sanoisin kaikille päivää jo ulkona ja teitittelisin kaikkia minua vanhempia asukkaita. Olisin oikein vanhanajan herrasmies.
No joo mut ei taida maksaa vaivaa kun ei mulle häätöä saada noilla perusteilla, ne joutuisi ostamaan tuon asunnon alta pois jos ne häädön haluaisi ja jos yksi apina on päättänyt valittaa ja savustaa mut ulos niin se ei tule onnistumaan. Siinä tulee aivan varmasti käymään ihan toisin :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

RealPitti kirjoitti:...viides, eli tänään tullut valitus koskee mun ulkoista habitusta & käyttäytymistä pihapiirissä :mrgreen:
No, toistuvista, aiheettomista valituksista vois tietty luovasti kehittää kotirauhan häiritsemisen... Mua ei ole naaman perusteella kukaan vainonnut, tai ainakaan siis naapurit, kuten sanottus olen niiden kanssa väleissä kyl. Mutta heräs uteliaisuus, miten sä sit käyttäydyt pihapiirissä jos se kerran häiritsee?
bibo ergo sum
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Kivireki kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:...viides, eli tänään tullut valitus koskee mun ulkoista habitusta & käyttäytymistä pihapiirissä :mrgreen:
No, toistuvista, aiheettomista valituksista vois tietty luovasti kehittää kotirauhan häiritsemisen... Mua ei ole naaman perusteella kukaan vainonnut, tai ainakaan siis naapurit, kuten sanottus olen niiden kanssa väleissä kyl. Mutta heräs uteliaisuus, miten sä sit käyttäydyt pihapiirissä jos se kerran häiritsee?
Kävelen rappuun sisään ja jos siinä tulee "tuttuja" vastaan moikkaan heille, mä olen kaikkien muiden naapurien kanssa hyvissä väleissä mutta tämä nainen on krooninen valittaja.
Ulkoinen habitus arkisin: kauluspaita, suorat housut ja puvun takki tai siistit farkut, kauluspaita/joku siisti paita. Viikonloppuisin/iltaisin pukeudun sitten rennommin, aika usein on ajokamat päällä mikäli poistun illalla kotoa jonnekkin. Ehkä se että on kaulasta alaspäin tatuoitu ja ajaa prätkää sekä ajaa rahoitus yhtiön omistamalla Cadillacilla joka maksaa noin 18 tuhatta eli noin 2 kertaa vähemmän kuin hänen autonsa. Ehkä se on hänestä vasten mielistä, tiedä häntä?

Hän otti mut varmasti silmätikuksi sen vuoksi kun sanoin hänen muuton aikana kohteliaasti, että on helpompi tuoda tavarat takapihan kautta kun ei tarvitse kantaa ensin rappusia ylös.
Silloin hän vain tiuskaisi tyyliin "on tässä ennenkin muutettu"

Ei mikään ihme jos noita muuttoja kertyy tuolla valittamisella :mrgreen:

Tänään juttelin talon yhtiön pj:n kanssa ja hän sanoi ettei mulla tässä ole mitään pelkoa koska heitä ei häiritse mun asuminen vaan heitä häiritsee tuo akka joka pistää valituksiaan harvasen päivä mitä turhemmista asioista, mikäli oikein ymmärsin niin hän on valittanut monesta muustakin asiasta :roll:

Joo, auton rahoitus on broidin nimissä, kämppä on yhden sukulaisen omistama ja prätkäkin on firman nimissä mutta sekin johtuu vain siitä etten ole saanut vielä itse haettua lainaa henkilökohtaiseen käyttöön, vaikka velat onkin maksettu niin menee kumminkin jonkin aikaa ennen kuin aletaan lainoja myöntämään :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

RealPitti kirjoitti:Mulla oma kohtainen tarina kusipää naapurista,

Alakerran naapuriin muutti reilu kuukausi sitten eräs n.50v nainen, hän aloitti valittamisen oikeastaan heti seuraavana päivänä kun oli taloon muuttanut.

...
Hahah uskomaton nainen tuo naapurisi. Olen lapsuudesta asti ihmetellyt miksi jotkut aikuiset käyttäytyy kuin alle kouluikäiset lapset. En vieläkään ymmärrä. Jatka raportointia...
Vastaa Viestiin