Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Flammable
Poliisikoira Rex
Viestit: 260
Liittynyt: To Syys 01, 2011 3:20 am

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Flammable »

Kuolemannaakka kirjoitti:Eikös se ollut paremminkin Jukkaan kohdistunut rikos silloin?
Oli.

Itse arvelen, että oikeusasiamiehen ratkaisu on melko hyvin pätevä. Jos sama kysytään minulta monelta kantilta, niin ehkä siihen poikkeuksettomaan oikeuteen löytyy poikkeus, mutta helpompi sitä on muuttaa kantaa, kun on esittää oikeuskäytäntöä. Ei minulla ole sen kummempaa tarvetta olla tätä mieltä.

Oma käsitys vaan sattuu lukemani ja tietämäni pohjalta olemaan, että lain mukaan vanhemmalla on aika vahva rooli lapsen asioissa ja sen sivuuttaminen voi johtaa vaikeuksiin. Tuo oikeusasiamiehen ratkaisu vahvistaa sitä näkökulmaa juuri tuon lain kohdalta. Moni ratkaisu lapsen hyväksi on rajattu koulultakin pois, vaikka se saattaa olla usein täysin järjenvastaista.
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja turumurre »

alpo holisti kirjoitti: Tässäpä pulma. Kumpi olla totta. KKO:lle toimitetuissa kuvissa, joita on muuten aika makee katsoa 3D laseilla liekö vahinko, on mielestäni uskottavammat selitteet ja mitat. Silti sanon taas, jos kyseessä on petos, niin myönnän saman mitalin kuin joyelle aiemmin.


Pitäänee ilmeisesti ’kädestäpitäen’ kertoa tapahtumat. Kehoittaisin lukemaan ajatuksella ja tarkkaan. Seuraavan kerran tähän palaan tulevien Käräjien aikoina. Kuvat myös häviävät tietyn ajan kuluttua, joten ne on syytä kopioida jos niitä haluaa tarkastella myöhemminkin…

TAPAUS
Anneli Aueria epäillään siitä ettei hän olisi käynyt ns. pulssinkokeilureissullaan siellä th-oven takana olleenkaan. Tilanne on kuitenkin se, että ensipartion L kehoitti häntä jo heidän puhelimessa puhuessaan näin tekemään. Auer myös heti siinä keittiön lattialla ’maatessaan’ kertoi tarkistaneensa miehensä tilan. Sairaalassa ollessan 2.12.2006 hän kertoi :

Ens mä kävin sieltä olohuoneen kautta, mut se oli täynnä lasia se huone, ni en mä viittiny lähemmäs mennä. Sit mä kiersi sieltä kodinhoitohuoneen kautta, kylppärin kautta. Ja katoin viel sieltä sitte, ni mä näin, et Jukka makas siel ihan paikoillaan ja silmät auki semmosen kuolleen näkösenä. Ja sit mä
ajatteli, et mun pitäs jostai kokeilla tuntuiks pulssi, mut en mä sit sieltä ylettynyt ku olkapäähä asti, ja mä en siit sit, otin käteni pois ja en sit halunnu enempää koskee.

Ja sit, tota noini, mä lähdin seuraavaks sinne ... no ko mä huitasi? käteni sit
mul tuli toho (huokaus) verta käteeni ja sit mä meni sinne ovelle.

(lähde:Etpk-Kuulustelut 2.12.2012)


Miksi tätä nyt yritetään kiistää. Siksi koska Auerin hihan suihin on jostain tullut nuppineulanpään kokoiset veritipat, miehensä verta (Niin pienet ettei niitä edes v2007 labrakokeissa havaittu, vasta 'milliseulassa' 2009). Tämä on syyttäjille tärkeä seikka osoittaa ettei Auer ole voinut käydä koskettamassa miestään olkapäähän, alistutaan tässä todistelussa sitten vaikka huijaukseen.
Auerin sairaalassa kertoma ylettyminen "vain olkapäähän" kertoo kuitenkin sen että hän on ollut siellä tätä toimea suorittamassa, koska eihän hän muuten voi edes tietää että v2009 rekokuva osoitti juuri tämän olkapäähän ylettymisen.

Hovioikeus toteaa tilanteesta seuraavaa:

Ensipartiokuvat-tallenteen valokuva 51, jossa poliisin tekninen tutkija on havainnollistanut oven avautumiskulmaa, osoittaa, että tekninen tutkija oli voinut avata ovea niin paljon, että hän oli pesuhuoneen puolella seisten mahtunut katsomaan Jukka Lahtea ja osoittamaan tätä taskulampulla. Sanotun perusteella hovioikeus toteaa, että ei ole mahdotonta, että Anneli Auer olisi kertomallaan tavalla käynyt katsomassa ja koskettamassa Jukka Lahtea.
http://www.oikeus.fi/55277.htm

(Tätä 'Mäkis-kuvaa' ei oltu liitetty (kuten ei monia muitakaan) esitutkintamateriaaliin, ja syy on tietenkin se että tuolloisella etpk-materiaalilla pyrittiin osoittamaan ettei Auer käynyt siellä th-oven takana koittamassa miehensä pulssia).


TAPAHTUMIEN LÄHTÖTILANNE UHRIN SIJAINTIIN SUHTEUTETTUNA.

Kuulustelu 11.12.2006 H, Tuomas
Tämän jälkeen hain kameran autosta ulkoa. Kun menin pihalle, niin ambulanssi oli tullut paikalle ja siinä oli kaksi naissairaankuljettajaa. He tulivat minun mukanani talon sisälle. Otin muutamia valokuvia uhrista ja tapahtumapaikasta, jonka jälkeen sairaankuljettajat menivät tarkistamaan uhrin tilaa. Näin kun he työskentelivät siinä uhrin lähellä, otin tästäkin valokuvan.
(lähde Etpk 2009)

Kuulustelu 11.12.2006 L, Ari
H haki partioautosta kameran ja hän tuli yhdessä sairaankuljettajien kanssa uudestaan sisään. H otti muutamia valokuvia tapahtumapaikasta sekä uhrista. Tämän jälkeen annoin sairaankuljettajille luvan mennä tarkistamaan uhrin tilan.
Havaitsin epäillyn tekovälinen, mustakahvaisen veitsen siinä lattialla makuuhuoneen aukossa, myös tästä H otti valokuvan. Tekoväline jätettiin siihen paikoilleen, eikä sitä siirretty mihinkään.
Uhrin luona kävi siis ainoastaan kaksi sairaankuljettajaa (Ulvila 191) Satu V sekä Irene K. Minä tai H emme menneet uhrin lähelle, ettei tapahtumapaikka sotkeentuisi.


Tämä kuva minkä ensipartion H otti ensihoitajista on otettu n minuutin kuluttua siitä kun kamera haettiin (kuvateksti). Ensin H otti kuvat veitsestä ja zoomasi kuvaa uhrista jonka jälkeen L päästi ensihoitajat takkahuoneeseen. Kuva on siis otettu heti kun ensihoitajat sinne menivät (toinen ensihoitajista sängyn päädyssä). Uhrin pään sijainti näkyy kuvasta.

Kuva

Tämän ja muiden ensipartion/tutkinnan kuvien perusteella tehtiin v2009 rekotilanne jossa rekouhri on paikalla otettujen kuvien osoittamassa paikassa.

REKONSTRUKTIO 2009

Kuva

Nämä ylläolevat 4 kuvaa täsmäväät myös ensipartion ottamaan kuvaan. Vaikka harjaantunut silmä näkee jo tuosta ensihoitajat kuvasta uhrin pään sijainnin, niin selvyyden vuoksi pari puna/vihreä viivoitettua varmennusta:

Kuva
(kuvaan liitetty mittatarkka 2D-kuva)

Otetaan vielä tarkempaan tarkasteluun tuosta neljän kuvan sarjasta ’mittanauhakuva’


Kuva
Kuvan teksti: Sama kohde, pesuhuoneen ovi avattu niin paljon kun se aukeaa koskettamatta "roolihelnkilön A" hiuksia-kuvattuna mitan kanssa
Tuossa siis mittanauha näyttää oven ulommaiseen reunaan 20cm ja ovi aukimitta 19cm.

2D-kuvana tilanne on tämä:


Kuva


REKONSTRUKTIO 2011

Kuva
Kuvassa mitta-arvo oven uloimpaan reunaan 20cm ja oven aukimitta 19cm.

Tällä mittakuvalla tutkinnanjohtaja/syytäjät halusivat osoittaa oikeuslaitokselle että kyseiset rekot 2009 ja 2011 ovat uhrin sijainniltaan muka samoja (mittanauhan arvo sama).
Tämä on väärennös

Rekokaveri näissä uusissa v2001 rekotilanteessa on sijoitettu väärin. Harjaantunut silmä näkee jo tuosta yo. kuvastakin että ovi on päässä tukevasti kiinni.
Mitta-arvot mittanauhassa (reko2009-reko2011) osoittavat samaa, vaikka näissä uusissa rekoissa pää on huomattavan eri kohdassa.

2D-kuvassa tilanne on tämä:

Kuva


Vuoden 2011 rekouhrin sijainti, laattarivien välissä, eli huomattavasti eri kohdassa.
(jokaisen pitäisi älytä miten paljon tämä vaikuttaa oven aukeamiseen)

Kuva

Kuka kantaa vastuun tästä huijauksesta?
Tutkinnanjohtaja tietenkin.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3633
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ensimmäisenä paikalla olleet poliisit ottivat kuvan Lahdesta ennen ambulanssihenkilökunnan tuloa. Sellaista kuvaa ei meille normikuoleville ole tarjolla. Onkos Turumurrella esittää?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ja kukahan huijasi ketä, ensitöikseen.

Auer:

en viittiny.., en halunnu.., no ko mä huitasi..

Miten se oli niin vaikea lähestyä Jukkaa? Vaikka Auer ei tiennyt oliko Jukka vielä kenties hengissä. Sinne jätti.

...en mä viittiny...
...ja en sit halunnu enempää koskea....
...no ko mä huitasi ? käteni sit mul tuli verta toho (huokaus) verta käteeni
mustalla litteroijan merkinnät

Tältä etp-sivulta (JJ kuulustelu 2.12.2006) voi katsoa ja yrittää miettiä mistä oli oikeasti kysymys.
Kuva
Mihinkähän tuo huitasu mahtoi liittyä? Lipsahdus.

Toinen asia: Uotin näkemys 19.10.2012: http://www.oikeus.pro/fi/blogi/:action/ ... 0dbd878f28

...Vaasan hovioikeuden tuomio, siis tämä vapauttava, perustui paljon Auerin tyttären kertomaan, joka ei mitenkään voinut olla totta. Selvitimme tämän tehdessämme Rekonstruktio-ohjelmaan Auer osuutta. Oli itsestään selvää, että tyttären kertoma, jolla perusteltiin Auerin syyttömyyttä, ei voinut olla totta.

Korkeimman oikeuden päätöksen perusteluista ilmenee, että syyttäjän nyt esittämä näyttö on varsin vankkaa ja että on luultavaa, että tästä pahuudenpesästä paljastuu nyt aika karmea tarina, jota ei ole vielä kerrottu.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Huitasi? Varmaan joku lipsahdus melkein: 'ku mä löin vasaralla'.

Turumurre edelleenkään sinulla ei ole niitä salattuja valokuvia käytössäsi. Tuo on siis käytännössä pelkkää roskaa mitä yrität esittää, että reko on huijausta tai että ei perustuisi oikeisiin tietoihin.

Se että Auer kertoo käyneensä kokeilemassa pulssia ei tarkoita että hän todellisuudessa olisi käynyt. Hän tiesi että JL on kuollut. Mitä sinne enää mennä pulssia kokeilemaan kun yhtä hyvin voi valehdella ambulanssimiehille ja tutkijoille että kyllä kävi kun häntä oli kehotettu.

Auer valehtelee. Siitä puhuvat ja sen todistavat sellaiset seikat kuin:

i) Ettei Auer olisi voinut saada verta hihansuihinsa siten miten kertoi, vaan veri on tullut astalointisuojavaatteen riisumisesta.

ii) Auer tai hänen kätensä-olkapäänsä-ylävartalonsa ei olisi mahtunut ovesta ilman että olisi kolhinut sitä JL:n päähän.

iii) kylpyhuoneen ovessa ei ollut verta JL:n päälaeasta tarttuneena, jota olisi pitänyt olla jos AA ovea aukaisi, kuten hän kertoi, niin paljon että näki jopa silmät.

Olohuoneen puolelta Auer on varmastikin laukannut useamman kerron tsekkaamassa tilanneta, viime hetken lavastuksen tarkistus. Ei häntä tuossa vaiheessa ole kuolleen ihmisen pulssi kiinnostanut, koska oli kiireellistä ja tärkeämpää tekemistä, ja hän ihan hyvin pystyi valehtelemaan joo joo kävi kokeilemassa pulssia. Todisteet-näyttö kertoo ihan selvää kieltä että Auer valehtelee tässä pulssi asiassa ja miten veri päätyi hänen hihansuihinsa.

Olen vissiin jo kerran aiemmin sanonut että ylläpidon pitäisi poistaa tämä viestiketju, sillä Turumurren ensimmäisellä sivulla esittelemä "teoria" on lähtökohtaisesti ja perustavanlaisesti väärä, kuten olen tässä viestissä jälleen tuonut esille.
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No sanopa joku turren teoria joka on oikea. Tai joka perustuu vääristelemättömiin tosiseikkoihin. Tervetuloa vaan joukkoon - turren propagandaa on tämä sivusto täynnänsä niin ettei enää kukaan jaksa oikoa.
Gerbera
Remington Steele
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Touko 16, 2011 12:00 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Gerbera »

Lahden pään sijainnista.

Lahden pää on ollut murhan jäljiltä kasvot oikealle kääntyneenä. Annelin käydessä kokeilemassa pulssia on uhri ollut tässä asennossa, pää "kolmannella" laatalla.
Poliisit ovat ottaneet uhrista valokuvia ennen kun sairaanhoitajat ovet menneet uhria elvyttämään. Uhrin päätä on varmasti käännetty ennen elvytystä. Käännettynä kasvot ylöspäin pään sijainti on toisen ja kolmannen laatan rajalla.
Poliisin valaistessa uhria (kuva51) taskulampulla pesuhuoneen kautta on uhrin pää jo elvytyksestä johtuen eri paikassa kun Annelin pulssinkokeilureissulla.
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Sunnuntaihuomenia.

Ihan sama vaanto kaytiin taman ketjun ensimmaisilla kymmenella sivulla, perusteellisesti. Poliisi oli ottanut ainakin kaksi valokuvaa uhrista (toinen lahelle zoomattu) ennen tuota ambunaiskuvaa. Turrella taas ei ole mitaan keinoa tietaa miten varsinkaan uhrin paata on liikuteltu ennen tuon, ainoan meidan kaytossa olevan, suttukuvan ottamista.

Ensipartio otti vainajasta seuraavasti kuvia:

22. Ensipartion ottama kuva olohuoneesta takkahuoneen suuntaan 14
23. Kuvattuna vainaja ensipartion toimesta 15
25. Lähikuva vainajasta 16
26. Vainaja kuvattuna hieman eri suunnasta 16
(27. Ensipartion ottama kuva takkahuoneen lattialla olleesta verisestä keittiöveitsestä 17)
28. Kuvattuna ambulanssihenkilöt työssään 17

Naista kuvat 15 ja 16 eivat olleet julkisessa levityksessa.

Poliisin huijausyritys olisi siten todella helposti todennettavissa. En ole ihan varma keta Turre tassa luulee tyhmimmaksi--poliisia, syyttajaa, Manneria vai tuomareita? Vai vain minfolaisia?

Siita mita kuvassa itse asiassa edes ambunaisen lahkeen heijastinauhan takaa nakyy, en jaksa edes aloittaa. Tai siita elvytettiinko Jukkaa todella tai mita toimenpiteita talle yleensa tehtiin.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Sellainen pikku sivuhuomautus, että kun poliisi ottaa useita valotuksia ja kuvakulmia niin esitutkintaan liitetään vain niistä oleelliset. Mutta kyllä ne kaikki otokset säilytetään ja niitä käytetään tutkinnan aikana. Kaikkiin kuviin liittyy metatiedot ja kamerat pyritään pitämään ajassa ( tai merkataan ero lokiin ) joten jokaisessa kuvassa liikkuu päiväys mukana.

No Porin pollusta en vanno.
Gerbera
Remington Steele
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Touko 16, 2011 12:00 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Gerbera »

Pulssinkokeilu reissussa on muutakin kummallista.

Ensinkin Annelin kuvailema asento on luonnoton, eikä siinä todellakaan pysty stoppaamaan ovea ilman että ovi ei koskisi uhrin päälakeen. Kun tarkoituksena on pulssin kokeilu, en ymmärrä miksei ovi olisi voinut koskettaa päähän edes kevyesti. Eli ovea olisi voinut aukaista niin paljon, että olisi kevyesti koskettanut uhrin päähän, jolloin ovi olisi pysähtynyt ja suosiolla aukeavasta välistä pulssinkokeilu. Eihän Anneli voi tietää, että ovenraosta ylettyi vaan olkapäähän, koska mistä hän tietää vaikka Lahden ja oven välissä olisi ollut tässävaiheessa vaikka 5 cm tyhjää tilaa.

Annelilla oli jostain syystä tarve pysyä täysin verettömänä Jukan verestä, todisteena ettei ole takkahuoneessa käynyt surman aikana.

"Pulssinkokeilureissulla" on haettu astalo pois takkahuoneen ja pesuhuoneen välisen oven kautta, sekä saatu selitys miksi Annelilla on pestyt kädet. Voi olla, että tässä vaiheessa t-paidan hihan takaosat on vereentyneet. Annelin kuvailemassa asennossa ei ainakaan molempiin hihansuihin olisi verta tullut.

Puhelun jälkeen takkahuoneen rajalla käynnillä on viety kirjava hame paperilaatikoiden päälle. Jos siinä on ollut Jukan verta, on sen pakko löytyä takkahuoneesta.

Luultavasti huijaaja on joku muu kuin poliisi, todisteiden (joita emme ole kaikkia nähnyt) valossa.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Minun mielestäni taasen astalo kolahtaa lavuaarin tms. pesualtaaseen HÄKE-nauhalla, ja Auer myös luultavasti riisui astalointisuojavaatteen ennen kuin palasi puhelimeen.

Vaate saattoi olla esim. sadetakki jonka Auer huuhteli esim. kylpyhuoneessa ja laittoi sitten jonnekin.

Astalo eli suojakilven rakentamiseen käytetty vasara huuhdeltiin myös ja laitettiin esim. muiden työkalujen sekaan. Poliisit etsivät talosta kirvestä ja sorkkarautaa.

Auer kun riisui suojavaatteen siitä valui pisarat verta Auerin t-paidan hihansuihin.

Tekikö Auer astalon ja suojavaatteen huuhtelut ennen kuin palasi puhelimeen? En tiedä. Ehkä sen jälkeen.
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja turumurre »

No jo on ihme vänkäämistä selvistä asioista. Kai te nyt omia silmiä uskotte?
On tehty Poliisien reko 2009 joka esittää uhrin pään paikkaa silloin kun Auer kävi koskettamassa miestään olkapäähän:

Kuva


Ja on tehty Poliisien reko 2011 joka esittää uhrin pään paikkaa silloin kun Auer kävi koskettamassa miestään olkapäähän:

Kuva

Mielestänne ovat siis samoja eikä virhettä ole tapahtunut, vaikka v2009:n rekossa uhrin pää on toisen laattarivin keskellä / etäisyys 10cm ovesta, ja v2011:n rekossa uhrin pää on toisen ja kolmannen laattarivin saumassa / etäisyys 8cm ovesta.



Aikaisemmin lisäksi perustelin ettei uuden rekotilanteen (2011) mittanauhatekstikuva pidä paikkaansa koska ovi siinä on tiukasti kiinni rekouhrin kalotissa...

Kuva

Molemmat tilanteet (reko2009 ja reko2011) sanotaan tehdyksi rikospaikkakuvien perusteella (tilanne kun Auer kävi koskettamassa)

Onnittelut teille 'hyvistä' havainnointikyvyistä...


***
Gerbera kirjoitti:... eikä siinä todellakaan pysty stoppaamaan ovea ilman että ovi ei koskisi uhrin päälakeen. Kun tarkoituksena on pulssin kokeilu, en ymmärrä miksei ovi olisi voinut koskettaa päähän edes kevyesti. .
Niinpä juuri, ei todellisessa tilanteessa sitä niin varottu etteikö ovi vähän päätäkin koskisi (varovasti tosin aukaistiin). Eipä sitä pystynyt varomaan tutkija Mäkinenkään (isomies) kun meni oven raosta katsomaan/näyttämmään uhria taskulampulla.

Eipä jäänyt tästäkään 'hiusten oveen koskettamisesta' pyyhkäisyjälkiä oveen.
Ei jäänyt-olisi pitänyt jäädä.


-
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tässä asiassa on kyllä pakko olla samaa mieltä TMn kanssa ja sitäpaitsi, millähän "tiedolla" Valhalla+muut vänkääjät asiaa tarkastelee, kun EI ole ETPn aineistoja käytettävissään??
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Vaikka turre postaisi nuo kuvat tänne kymmenen kertaa niin edelleen niistä puuttuu ensimmäiset järjestyspartion ottamat kuvat. Vaikeaa.
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Valhalla kirjoitti:.

Eihän meillä ole ainuttakaan Jukan surmapaikan kuvaa josta asiaa tarkistaa. Oikeudella ne ovat. Ja eikös ensimmäiseksi otettu video ennen lanssiväkeä. Josko vainajaa sen jälkeen siirrettiin koska elvytystäkin yritettiin. Miksi poliisi tekisi uuden rekon jos ensimmäinen oli moitteeton. Miksi Manner ei puuttuisi asiaan jos kuitenkin on ymmärrettävästi turrea fiksumpi ja paremmin informoitu. Miksi useampi poliisi tekisi kollektiivisesti vilppiä josta turrekin heidät narauttaisi. Miksi useampi Annelia tuntematon tutkija vaarantaisi uransa.

Manner ja muutama tuomari tsekkaa uuden rekon ja perusteet miksi ja miten se on tehty sekä kuvamateriaalit Jukasta
Vastaa Viestiin