Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

perusasiamies kirjoitti:No sanotaanko nyt sitten vaikkapa, että eliittirikollinen teki eliittirikoksen ja nyt on eliittitaustajoukot tukena.
No, kukas se kissanhännän nostaa, ellei kissa ite.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9277
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Annijatta kirjoitti:Miksi puolustuksen tueksi ei ilmottaudu arvostettuja tutkijoita lausuntojaan antamaan???
Annijatta, oliko tuo tokaisusi vitsi vai etkö ole perehtynyt siihen todistajajoukkoon, joka on ollut puolustuksen kutsumana todistamassa esimerkiksi Ulvilan surmaoikeudenkäynneissä? Herää jo hyvä ihminen horroksestasi huomaamaan, että lasten kertomusten luotettavuudesta ovat olleet puolustuksen puolelta todistamassa erittäin pätevät oikeuspsykologian alan ammattilaiset. Osoitat kyllä lähinnä oman sivistymättömyytesi, jos menet kieltämään tämän tosiasian.

Toivon, että ilmaiset täällä oman käsityksesi näistä kahdesta korkeimpaan oikeuteen tehtyyn purkuhakemukseen lausunnon kirjoittaneesta henkilöstä. On ihan mielenkiintoista seurata, kuinka hyvin olet todellisuudessa paneutunut aiheeseen. Ettet vaan olisi vahingossa itse joutunut hämärrytetyksi ja harhaanjohdetuksi. Kannattaa, annijatta, muistaa katsoa peiliin, sillä sinä et ole koskaan antanut meidän Annelin syyttömyydestä vakuuttuneiden henkilöiden keskustella Ulvilan oikeasta tekijästä, vaan ilmestyt aina välittömästi keskustelua torppaamaan yrittäessämme paneutua asiaan. Mikä lienee motiivisi estää pimeän henkirikoksen tutkinta?
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Koskahan sinä pieni liekki oppisit keskustelemaan asiasta etkä asian vierestä. Olet taitavan naamion takaa pelaavan manipuloivan narsistin uhri. Hyödyllinen idiootti.
Tällaiset henkilöt kuin Anneli Auer sumuttavat jopa ammatti-ihmisiä joilla ei ole harmainta aavistusta siitä että tällainen ihmislaji on olemassa.
He käyttävät hyväkseen ja nakkaavat pois. Olet palvelija ja kun hyötykäyttö on nollassa, olet vain halveksittava, tai jos paljastat manipuloijan olet vihollinen.
Ei auta vaikka olisi omat lapset kyseessä, lyödään kuin vierasta sikaa.
Tällaisia henkilöitä kutsutaan sieluttomiksi. Ei ole omaatuntoa kuin ei ole tunne-elämääkään.
Naispuolinen Auervaara, naamion takana elävä tunnevammainen joka jättää vain ihmisraunioita taakseen. Vaarallinenkin on, josta todistuksena Jukka vainaa ja raiskatut omat lapset.
Itsesääli on ainut tunne jota hän tuntee ja yrittää pelastaa oman valheellisen minänsä, luomansa tyhjän ulkokuoren, teidän naiivien, ylirehellisten ja yliherkkien sääliä kerjäämällä, tekeytyen uhriksi.
Susi lampaan vaatteissa.
Ja puhun kokemuksesta kuinka filunki rehellistä puijaa. Vaikka olenkin aika taitava terapeutti niin itsekkin olen tullut huijatuksi, vaan niin on tulleet monet alan asiantuntijatkin Haresta Vakniniin.
Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen tietämätön on narsistille oiva uhri
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1788
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

annijatta kirjoitti:Koskahan sinä pieni liekki oppisit keskustelemaan asiasta etkä asian vierestä. Olet taitavan naamion takaa pelaavan manipuloivan narsistin uhri. Hyödyllinen idiootti.
Tällaiset henkilöt kuin Anneli Auer sumuttavat jopa ammatti-ihmisiä joilla ei ole harmainta aavistusta siitä että tällainen ihmislaji on olemassa.
He käyttävät hyväkseen ja nakkaavat pois. Olet palvelija ja kun hyötykäyttö on nollassa, olet vain halveksittava, tai jos paljastat manipuloijan olet vihollinen.
Ei auta vaikka olisi omat lapset kyseessä, lyödään kuin vierasta sikaa.
Tällaisia henkilöitä kutsutaan sieluttomiksi. Ei ole omaatuntoa kuin ei ole tunne-elämääkään.
Naispuolinen Auervaara, naamion takana elävä tunnevammainen joka jättää vain ihmisraunioita taakseen. Vaarallinenkin on, josta todistuksena Jukka vainaa ja raiskatut omat lapset.
Itsesääli on ainut tunne jota hän tuntee ja yrittää pelastaa oman valheellisen minänsä, luomansa tyhjän ulkokuoren, teidän naiivien, ylirehellisten ja yliherkkien sääliä kerjäämällä, tekeytyen uhriksi.
Susi lampaan vaatteissa.
Ja puhun kokemuksesta kuinka filunki rehellistä puijaa. Vaikka olenkin aika taitava terapeutti niin itsekkin olen tullut huijatuksi, vaan niin on tulleet monet alan asiantuntijatkin Haresta Vakniniin.
Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen tietämätön on narsistille oiva uhri
Lukiohäiriössäni katsoin ensin, että tämän kommen kirjoitti tupla-anna. Melkein taputin, mutta sitten tajusin erheeni.
Lepattavan liekin anti palstalle on nimittäin se, että hän saa helposti muutkin annelistit näyttämään täysiltä aivopieruilta ja se on huono asia.
Lepatus kutsuu Aueria tuttavallisesti Annuksi ja viimeistään tämä asia sai minut vakaasti uskomaan, että Lepatus on Auerin lähiystäväksi ujuttautunut puolestapuhuja.
Huono juttu on se, ettei Lepatus saa enää juurikaan tukea muilta Annelisteilta, vaan ne asiaan paremmin vihkiytyneetkin alkavat jo karsastamaan hänen "viisauksiaan" ja "tutkimuksiaan".
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9277
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä olen tehnyt WalkingDisasterille tai kuinka olen häntä loukannut, kun hän katsoo asiakseen hyökätä vähän joka välissä kimppuuni kuin pahemman luokan koulukiusaaja. Olisitko, WD, ystävällinen ja kertoisit, mikä sinua pohjimmiltaan risoo? Katsotko asiaksesi kiusata minua, koska tuon täällä esille tietyille henkilöille ikävää tosiasiaa, että Suomessa on edelleen meneillään kahteen syyttömään ihmiseen kohdistuva oikeusmurha? Lisäksi jotkut henkilöt katsovat oikeudekseen syyttömien ihmisten, heidän omaistensa ja ystäviensä sekä muiden tukijoukkojensa törkeän mustamaalaamisen ja jopa näihin edellä mainittuihin henkilöihin kohdistetut uhkailut sekä väki- ja ilkivallanteot.

Minä en kehtaisi kehuskella täällä palstalla omalla ammattitaidollani, jos sen seurauksena olisi kaksi syytöntä ihmistä istunut pitkät vankilatuomiot ja heidän perheensä olisi rikottu palasiksi. Tuskin kehtaisin katsoa itseäni peilistä, jos olisin syypää siihen, että lapset alkavat pelätä äitiään, veli alkaa vihata sisartaan tai että isovanhemmilta riistetään lapsenlapsiensa tapaamisoikeudet. Minä kannustan ihmisiä avoimeen ja rakentavaan keskusteluun, jossa toista keskustelukumppania arvostetaan ja jossa keskustelun päämääränä on asioiden selvittäminen ja tarvittavien ratkaisujen löytäminen käsiteltäviin asioihin.

Minä en harrasta valehtelua, vihanlietsontaa, uhkailuja, pelottelua, postilaatikoiden räjäyttelyä, tuhopolttoja tai toisten pistämistä pois päiviltä, vaan toivon jokaiselle oikeutta ihmisarvoiseen ja turvalliseen elämään.
Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

Minä en puolustaisi pedofiilejä. Niissä tuomioissa ei ole mitään epäselvää. Jos pystyy tekemään omille lapsilleen noin törkeätä väkivaltaa, ei todellakaan ansaitse edes tavata heitä. Lapsia pitää suojella, vaikkapa juuri annumammoilta, jotka ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ja kyllä, uskon minäkin tuohon narsistiteoriaan; aivan selvä tyyppi kaikkine huuhaakertomuksineen, hämärrytyksineen, ilmeettömyyksineen, tunteettomuuksineen jne. Puhumattakaan näistä taustajoukoista, jotka ovat ilmeisesti aivan liian naiiveja uskomaan todellista pahuutta. Hyväksikäytettyjä ilmeisesti hekin, jollain tavalla jonkun toimesta oman lapsuutensa/elämänsä aikana, siksi he lankeavat taas "tuttuun".
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9277
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Corazzon kirjoitti:Minä en puolustaisi pedofiilejä. Niissä tuomioissa ei ole mitään epäselvää. Jos pystyy tekemään omille lapsilleen noin törkeätä väkivaltaa, ei todellakaan ansaitse edes tavata heitä. Lapsia pitää suojella, vaikkapa juuri annumammoilta, jotka ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ja kyllä, uskon minäkin tuohon narsistiteoriaan; aivan selvä tyyppi kaikkine huuhaakertomuksineen, hämärrytyksineen, ilmeettömyyksineen, tunteettomuuksineen jne.
Minä tiedän, että Anneli Auer ja Jens Kukka eivät ole pedofiilejä. Sen tietävät myös Minna ja Ari Auer. Ehkä asia on valjennut myös lääkäri Minna Joki-Erkkilälle ja muutamalle muulle henkilölle tässä vuosien varrella. Se, että puolustan syyttömiä ihmisiä, ei tee minusta pedofiiliä, vaikka joku voi omassa sairaassa mielikuvituksessaan näin luulla.

Mieti hetkinen, Corazzon, mistä tiedät, että joku on pedofiili. Sen jälkeen voit miettiä toisen hetkisen sitä, ketkä täällä palstalla ovat esittäneet huuhaakertomuksia, hämärrytyksiä yms. Pitäisikö lapsia kenties suojella niiltä henkilöiltä, jotka ovat valmiita haukkumaan ja mustamaalaamaan heidän vanhempiaan, pelottelevat heitä, lietsovat vihaa lasten välille ja eristävät heidät isovanhemmistaan, serkuistaan jne. sekä rajoittavat kohtuuttomasti heidän elämäänsä?
Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

Mieti sinä sitä, mistä tiedät uskosi noin vahvaksi. Ei ole aivan tervettä tuokaan. Pedofiliasta tuomittujen puolustelu, vai oletko ollut paikalla valvomassa lasten kohtelua 24/7 ?
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

PiLi, kaikki häpee sua. Miten voi jankata samoja asioita, onko jäänyt levy päälle? PsykoLiekillä ei leimahda muutakuin samat jankkaukset, mitä näitä nyt on; peiliin katsominen, hämärrytys, omat aivot, oikeusmurha, syytön pedofiili ( :!: ), mietippä, olen tullut tulokseen..jatkakoon listaa joku muu..

Sinussa ihmisiä :!: risoo se, että olet niin helvetin tyhmä annuannuannulisti. Hyödyllinen idiootti.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9277
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:PiLi, kaikki häpee sua. Miten voi jankata samoja asioita, onko jäänyt levy päälle? PsykoLiekillä ei leimahda muutakuin samat jankkaukset, mitä näitä nyt on; peiliin katsominen, hämärrytys, omat aivot, oikeusmurha, syytön pedofiili ( :!: ), mietippä, olen tullut tulokseen..jatkakoon listaa joku muu..

Sinussa ihmisiä :!: risoo se, että olet niin helvetin tyhmä annuannuannulisti. Hyödyllinen idiootti.
Hei Frankie!
Kerro minulle, mitä näet, kun katsot itseäsi peilistä. Miksi olen uhka sinulle, kun kerron, että poliisi on toiminut väärin valehdellessaan Annelille aikoinaan esitutkinnan aikana ja pitäessään tätä syyllisenä useamman vuoden ajan (ja kenties vielä tänäkin päivänä) jonkun toisen tekemään henkirikokseen?

Mikä tarve sinulla on hävetä minua, kun jankutan edelleen, että Annelin ja Jukan lapsia ei ole raiskattu ainakaan heidän äitinsä tai tämän entisen miesystävän toimesta? Siitä voidaan sitten keskustella, kuka on tai ketkä ovat raiskanneet nämä kolme nuorinta lasta henkisesti ja kuka/ketkä mahdollisesti kaikki neljä lasta fyysisillä tutkimuksillaan.

Koska tunnut tietävän, kuka olen, niin tiedät varmaan senkin, että siinä ammatissa missä toimin ei paljon kiitoksia jaella asiakkaiden suunnalta, vaikka hoitaisit hommasi kuinka asiallisesti. Parhainta palautetta ovat henkilökohtaisuuksiin menevät haukkumiset, koska silloin voit olla varma olleesi oikeassa varsinaisessa käsiteltävänä olleessa asiassa. Se tarkoittaa, että vastapuoli ei pysty perustelemaan omia näkemyksiään kestävällä tavalla.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Pieni liekki kirjoitti:
Frankie kirjoitti:PiLi, kaikki häpee sua. Miten voi jankata samoja asioita, onko jäänyt levy päälle? PsykoLiekillä ei leimahda muutakuin samat jankkaukset, mitä näitä nyt on; peiliin katsominen, hämärrytys, omat aivot, oikeusmurha, syytön pedofiili ( :!: ), mietippä, olen tullut tulokseen..jatkakoon listaa joku muu..

Sinussa ihmisiä :!: risoo se, että olet niin helvetin tyhmä annuannuannulisti. Hyödyllinen idiootti.
Hei Frankie!
Kerro minulle, mitä näet, kun katsot itseäsi peilistä. Miksi olen uhka sinulle, kun kerron, että poliisi on toiminut väärin valehdellessaan Annelille aikoinaan esitutkinnan aikana ja pitäessään tätä syyllisenä useamman vuoden ajan (ja kenties vielä tänäkin päivänä) jonkun toisen tekemään henkirikokseen?

Mikä tarve sinulla on hävetä minua, kun jankutan edelleen, että Annelin ja Jukan lapsia ei ole raiskattu ainakaan heidän äitinsä tai tämän entisen miesystävän toimesta? Siitä voidaan sitten keskustella, kuka on tai ketkä ovat raiskanneet nämä kolme nuorinta lasta henkisesti ja kuka/ketkä mahdollisesti kaikki neljä lasta fyysisillä tutkimuksillaan.

Koska tunnut tietävän, kuka olen, niin tiedät varmaan senkin, että siinä ammatissa missä toimin ei paljon kiitoksia jaella asiakkaiden suunnalta, vaikka hoitaisit hommasi kuinka asiallisesti. Parhainta palautetta ovat henkilökohtaisuuksiin menevät haukkumiset, koska silloin voit olla varma olleesi oikeassa varsinaisessa käsiteltävänä olleessa asiassa. Se tarkoittaa, että vastapuoli ei pysty perustelemaan omia näkemyksiään kestävällä tavalla.
Kyllähän asia on niin että nämä syytteet tulevat jatkossa kaatumaan omiin mahdottomuuksiinsa ja taas joutuu häpeämään Suomen oikeuslaitoksen nykytilaa.Kalliiksi tulee myöskin veronmaksajille tällainen yhden henkilön vaino :x
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Mikä helvetin peilifetissi sulla oikein on ? Katso nyt itse siihen käsipeiliis vaan ja katso kun kävelet matkojasi niin liikefirmojen ikkunoihin heijastuksiasi, haamu.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti: Minä en harrasta valehtelua --.
Ja tästä päivän parhaat röhönaurut lomapäivän piristykseksi.

Surullisen kuuluisa Excel-taulukkosikin tuli julki nimenomaan tilanteessa, jossa yritit turhaan rypistellä jäätyäsi kiinni valehtelemisesta.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9277
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti: Minä en harrasta valehtelua --.
Ja tästä päivän parhaat röhönaurut lomapäivän piristykseksi.

Surullisen kuuluisa Excel-taulukkosikin tuli julki nimenomaan tilanteessa, jossa yritit turhaan rypistellä jäätyäsi kiinni valehtelemisesta.
Joku tuolla aiemmin väitti, että minä jankkaan samoja asioita. Ihan tuntuu siltä, että parilla muulla kirjoittajalla on tismalleen sama vaiva. Yleisön pyynnöstä julkistan uudemman kerran päivitettynä puolet keräämästäni "henkilörekisteristä", eli seuraavassa on surullisen kuuluisasta Excel-taulukostani poimittu Anneli Aueria syyllistäneet/syyllistävät nimimerkit:

”1alevo, Ailar, Aku Ankan kummisetä, AlexKrycek, amaryllis, Ande, ANDYROM, Anna Nymfi, annijatta, Anu10, Armada, Armas Onni, AutumnForever, awa, A.W., Belker, Beta, Bou, Chili, Cicero, Clawdeen, csi., Dunnit, Edwin, Eilisaamu, Eimi, EkstroverttiEevertti, Elizzza, emppu, exkoskelainen, Fela Shakara, Frankie, Fränkkä, Gladys, hannas, harjoittelija, H.Aave, haulinippu, Hiivis, hirvoska, Hovimestari, huikauhistus, huippumies, huolestunut äiti, härkä, irmuska, IsoD, jmit, jordelius, Julle XT, Jäätynyt enkeli, Kaela, kaivurirolle, kaljaloota, kapteeni,kekkuli12345, kerroush, Konsta Apeli, Koti-Columbo, Kukko EI kiekaise, Kuolema, Kurkkumaa, kurvijor, Kuurankukka, Leisure Suit, Limsakone, llewellyn, Lomax, lukutoukka, Luotsi, lähtöruutu, Man, mankeli, marokon_kauhu, Martti, matahari, matlockb, mi.xi, mikaelk, MissHolmes, Myrskylintu, nakit ja muusi, Nikolajevits, nindada, Officer Crabtree, One eye, Oppenheimer, Padex, Pandora, Peikonlehti, perusasiamies, phj 60, rantakoski, retardo, Rouva Etsivä, Ruffe, Saag@, Secret, Seivästäjä, Selkälokki, Severin A, Sinikko, Sniper, Spekultantti, taavetti, Tara, Teleksi, The Uolevi, Toripolliisi, tötterö, WalkingDisaster, Valkyrie, Veristi, violetti, Öppnas Här”

Kertokaa, jos joku edellä luetelluista nimimerkeistä tunnustaa olevansa sittenkin Anneli Auerin ja hänen lastensa tukijoukoissa, niin oikaisen mielelläni virheellisen tiedon. Mikäli joku olisi jäänyt epähuomiossa puuttumaan edellä olevasta listasta, niin ilmoittakaa ja täydennetään tarvittaessa listaa.

Kukaan edellä mainituista nimimerkeistä ei ole tähän mennessä tunnustanut, että olisi tuntenut piston rinnassaan ja herännyt todellisuuteen siitä, kuinka epäoikeudenmukaisesti Anneli Aueria ja hänen lapsiaan on syksystä 2008 lähtien kohdeltu. Olen itse todella surullinen siitä, että Suomessa on yhä edelleen käynnissä hirvittävä oikeusmurha, jossa lapsetkin uhrataan, jotta syyttäjien pahat teot Ulvilan surma-asian käsittelyssä eivät paljastuisi suurelle yleisölle.

Ja vielä lopuksi:
Myönnän kyllä valehdelleeni- ainakin itselleni, kun luulin Officer Crabtreetä mukavaksi ihmiseksi.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti: Minä en harrasta valehtelua --.
Ja tästä päivän parhaat röhönaurut lomapäivän piristykseksi.
Ei, Officer Crabtree, ei PiLi harrasta valehtelua, vaan...

Mutta nauruista olet oikeassa.

Väliin viihdepläjäys, että tähänkin viestiin saadaan jotain iloista kaiken tämän surullisen kuuluisan Excelin tapaukseen: Salonkiorkesteri Timbuktu - Tule Röhönrantaan.
Officer Crabtree kirjoitti:Surullisen kuuluisa Excel-taulukkosikin tuli julki nimenomaan tilanteessa, jossa yritit turhaan rypistellä jäätyäsi kiinni valehtelemisesta.
Kyllä siitä varmaan on tehty ilmoitus tietosuojavaltuutetulle. Henkilörekisteririkos.
Vastaa Viestiin